Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент культури Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40293230 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. ДНІСТРОВСЬКА, будинок 28 |
Контактна особа: |
Григоренко Євгенія Михайлівна 380342754544 uprkult@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2024 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 385 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 855,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2024 13:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2024 13:25 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.docx | |
15 листопада 2024 13:25 |
Додаток 7 Проєкт договору.docx | |
15 листопада 2024 13:25 |
Додаток 3 Перелік для учасника.docx | |
15 листопада 2024 13:25 |
Додаток 6 Перелік для переможця.docx | |
15 листопада 2024 13:25 |
тд 12.2024.docx | |
15 листопада 2024 13:25 |
Додаток 5 Технічна специфікація.docx | |
15 листопада 2024 13:25 |
Додаток 1 Відповідність учасника.docx | |
15 листопада 2024 13:25 |
Додаток 4 Відсутність підстав.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-02-000002 ● 14da4df6697a481e84dd4f45d98941ad
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2024 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.12.2024 №79-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.12.2024 №79-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-11-15-008910-a 15.11.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-05 10:13:12
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з організації та проведення ХVІ Міжнародного Різдвяного фестивалю «Коляда на Майзлях» (термін проведення 26-29 грудня 2024р) (ДК 021:2015 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-15-008910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-10 17:02:14
відповідь на запит до моніторингу UA-2024-11-15-008910-a
Надаємо відповідь на запит до моніторингу UA-2024-11-15-008910-a
При підготовці закупівлі Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (ДК 021:2015 79950000-8 ) Послуги з організації та проведення ХVІ Міжнародного Різдвяного фестивалю «Коляда на Майзлях» (термін проведення з 26 по 29 грудня 2024р) (ДК 021:2015 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів) було проведено обґрунтування очікуваної вартості закупівлі. Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено шляхом отримання комерційних пропозицій з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Направлено три листа запити цінових пропозицій та вручено постачальниками цього виду послуг, де було вказано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Листи додаються.
Також нами взято до уваги розрахунок очікуваної вартості закупівлі відповідно цінових пропозицій постачальників та прейскурантів цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, які знаходяться на платформі в системі Prozorro .
Відповідно до розрахунків, вирішено, що сума очікуваної вартість закупівлі склала 385 500 грн. з ПДВ.
Нами було підготовлено обґрунтування , але в зв’язку з відключеннями електроенергії невдалося закріпити дане обґрунтування . Копія обґрунтування та цінові пропозиції підприємців надаються. З метою виправлення порушень та дотримання вимог наказу, обгрунтування оприлюднено на вебсайті http://culture.if.ua/page/obruntuvannia-zakupivli-poslug-z-organizatsiyi-ta-provedennia-khvi-mizhnarodnogo-rizdvianogo-festivaliu-koliada-na-maizliakh.
В проєкті рішення «Про організацію та проведення X V I Міжнародного Різдвяного фестивалю «Коляда на Майзлях» було враховано обґрунтування технічних та якісних характеристик послуг. Розпорядження «Про організацію та проведення ХVІ Міжнародного Різдвяного фестивалю «Коляда на Майзлях» було прийнято 29.11.2024 року № 1400.
Додаткова інформація до пояснення на запит до моніторингу UA-2024-11-15-008910-a
На сайті http://culture.if.ua Департаменту культури Івано-Франківської міської ради в розділі «Фестивалі» розміщено Обрунтування закупівлі послуг з організації та проведення ХVІ Міжнародного Різдвяного фестивалю «Коляда на Майзлях» з технічними вимогами, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі.
- Пояснення.pdf
- Пояснення щодо сайту.pdf
- Електронний підпис
- Scan_doc9122024_1422_copy.pdf
- Scan_doc9122024_1425_copy.pdf
- Scan_doc9122024_1427_copy.pdf
- Scan_doc9122024_1407_copy.pdf
- Scan_doc9122024_1408_copy.pdf
- Scan_doc9122024_1409_copy.pdf
- Обгрунтування 15.11.2024.pdf
- Рішення Про проведення Майзлі.pdf
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-12-09 17:24:41
Відповідь на запит до моніторингу UA-2024-11-15-008910-a
Надаємо відповідь на запит до моніторингу UA-2024-11-15-008910-a
При підготовці закупівлі Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (ДК 021:2015 79950000-8 ) Послуги з організації та проведення ХVІ Міжнародного Різдвяного фестивалю «Коляда на Майзлях» (термін проведення з 26 по 29 грудня 2024р) (ДК 021:2015 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів) було проведено обґрунтування очікуваної вартості закупівлі. Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено шляхом отримання комерційних пропозицій з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Направлено три листа запити цінових пропозицій та вручено постачальниками цього виду послуг, де було вказано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Листи додаються.
Також нами взято до уваги розрахунок очікуваної вартості закупівлі відповідно цінових пропозицій постачальників та прейскурантів цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, які знаходяться на платформі в системі Prozorro .
Відповідно до розрахунків, вирішено, що сума очікуваної вартість закупівлі склала 385 500 грн. з ПДВ.
Нами було підготовлено обґрунтування , але в зв’язку з відключеннями електроенергії невдалося закріпити дане обґрунтування . Копія обґрунтування та цінові пропозиції підприємців надаються. З метою виправлення порушень та дотримання вимог наказу, обгрунтування оприлюднено на вебсайті http://culture.if.ua/page/obruntuvannia-zakupivli-poslug-z-organizatsiyi-ta-provedennia-khvi-mizhnarodnogo-rizdvianogo-festivaliu-koliada-na-maizliakh.
В проєкті рішення «Про організацію та проведення X V I Міжнародного Різдвяного фестивалю «Коляда на Майзлях» було враховано обґрунтування технічних та якісних характеристик послуг. Розпорядження «Про організацію та проведення ХVІ Міжнародного Різдвяного фестивалю «Коляда на Майзлях» було прийнято 29.11.2024 року № 1400.
Уповноважена особа Є.М.Григоренко
- Пояснення.pdf
- Обгрунтування 15.11.2024.pdf
- Scan_doc9122024_1422_copy.pdf
- Scan_doc9122024_1425_copy.pdf
- Scan_doc9122024_1427_copy.pdf
- Scan_doc9122024_1407_copy.pdf
- Scan_doc9122024_1408_copy.pdf
- Scan_doc9122024_1409_copy.pdf
- Рішення Про проведення Майзлі.pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-12-10 10:54:02
Додаткова інформація до пояснення на запит до моніторингу UA-2024-11-15-008910-a
Додаткова інформація до пояснення на запит до моніторингу UA-2024-11-15-008910-a
На сайті http://culture.if.ua Департаменту культури Івано-Франківської міської ради в розділі «Фестивалі» розміщено Обрунтування закупівлі послуг з організації та проведення ХVІ Міжнародного Різдвяного фестивалю «Коляда на Майзлях» з технічними вимогами, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі.
Уповноважена особа
головний спеціаліст Григоренко Є.М.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛАСА ІВАН ОМЕЛЯНОВИЧ |
380 500,00
UAH з ПДВ
|
380 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛАСА ІВАН ОМЕЛЯНОВИЧ #2960517455 |
Переможець |
380 500,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2024 10:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2024 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2024 10:55
|
Договір 12.12.2024.pdf | укладений |
12 грудня 2024 10:55
|