Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт інженерних споруди цивільного захисту- протирадіаційного укриття (ПРУ) і мереж опалення лікувального корпусу КНП «Казанківська БЛ» за адресою: Миколаївська обл., смт Казанка, вул.Центральна,36» (капітальний ремонт мереж опалення та каналізації 1,2 поверхів- І черга будівництва)"(за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 378 137,00 UAH
UA-2024-11-05-011948-a 9108e543ae8445f896aa31aa7dde81be
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Озерова

+380987551874 kazankacrl.kzn.mk@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Казанківська багатопрофільна лікарня" Казанківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01998455
Місцезнаходження: 56002, Україна , Миколаївська обл., Казанківський р-н, смт Казанка, вул. Центральна, 36
Контактна особа: Світлана Озерова
+380987551874
kazankacrl.kzn.mk@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2024 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2024 00:00
Початок аукціону: 20 листопада 2024 12:35
Початок аукціону: 20 листопада 2024 12:35
Очікувана вартість: 5 378 137,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 781,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Капітальний ремонт інженерних споруди цивільного захисту- протирадіаційного укриття (ПРУ) і мереж опалення лікувального корпусу КНП «Казанківська БЛ» за адресою: Миколаївська обл., смт Казанка, вул.Центральна,36» (капітальний ремонт мереж опалення та каналізації 1,2 поверхів- І черга будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56002, Україна, Миколаївська область, Казанка, вул.Центральна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 15:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-13-000104 ● 2b765989c4244c74b1ea09ee3ab77cb3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2025 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.01.2025 № 5-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.01.2025.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.01.2025 № 5-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 2 UA-2024-11-05-011948-a 05.11.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-13 17:08:18

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-11-05-011948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-15 15:54:17

Пояснення замовником

Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі ID: UA-2024-11-05-011948-a КНП "Казанківська БЛ" Казанківської селищної ради розглянуто Ваш запит від UA-M-2025-01-13-000104 17:05. На виконання вимог частини п'ятої ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення на Ваш запит. Так 05.11.2024 КНП "Казанківська БЛ" Казанківської селищної ради повторно було оголошено процедуру "Відкриті торги з особливостями" щодо закупівлі Капітальний ремонт інженерних споруди цивільного захисту- протирадіаційного укриття (ПРУ) і мереж опалення лікувального корпусу КНП «Казанківська БЛ» за адресою: Миколаївська обл., смт Казанка, вул.Центральна,36» (капітальний ремонт мереж опалення та каналізації 1,2 поверхів- І черга будівництва)"(за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Очікувальна вартість закупівлі склала 5 378 137,00 грн з ПДВ.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та відомості обсягів робіт із проєктно-коштористої документації по об'єкту будівництва. Додатки:Експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва,локальні кошториси.експертний звіт (позитивний) №1155-ЕК-24 від 24.10.2024. На офіційному сайті Казанківської селищної ради розміщено інформацію про виділення коштів рішенням сесії №1052/29 від 27.09.2024 (додаток 5,сума 5 703 102) більш детально можливо ознайомитись за посиланням: https://kazanka-gromada.gov.ua/rishennya-selischnoi-radi-2024-roku-13-26-47-02-02-2024/

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-14 09:06:37

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-11-05-011948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Пропоную пояснити, чому разом із договором від 02.12.2024 № 170, оприлюдненого в електронній системі закупівель 03.12.2024, не оприлюднені документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-16 11:28:10

Пояснення замовником

Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2024-11-05-011948-a, КНП "Казанківська БЛ" Казанківської селищної ради розглянуто запит від UA-M-2025-01-13-000104 17:05. На виконання вимог частини п'ятої ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення на Ваш запит. Так 17.09.2024 КНП "Казанківська БЛ" Казанківської селищної ради було оголошено процедуру відкриті торги з особливостями щодо закупівлі "Капітальний ремонт інженерних споруди цивільного захисту- протирадіаційного укриття (ПРУ) і мереж опалення лікувального корпусу КНП «Казанківська БЛ» за адресою: Миколаївська обл., смт Казанка, вул.Центральна,36» (капітальний ремонт мереж опалення та каналізації 1,2 поверхів- І черга будівництва)"(за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) оголошення UA-2024-09-17-008897-a, закупівля не відбулася. Повторно закупівля була оголошена UA-2024-11-05-011948-a, В зв’язку з тим що в проекті договору, який зазначений в тендерній документації не передбачено додатку щодо інформацію про ціни на матеріальні ресурси замовник посилається на п.4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі" Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-27 11:36:16

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-11-05-011948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, до повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі.
Пропоную пояснити, чому разом із додатковою угодою від 06.12.2024 № 1 до договору від 02.12.2024 № 170, оприлюдненою в електронній системі закупівель 09.12.2024, не оприлюднені документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-29 10:53:08

Відповідь на звернення

Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2024-11-05-011948-a, КНП "Казанківська БЛ" Казанківської селищної ради розглянуто запит від UA-M-2025-01-13-000104 17:05. На виконання вимог частини п'ятої ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення на Ваш запит. Так 17.09.2024 КНП "Казанківська БЛ" Казанківської селищної ради було оголошено процедуру відкриті торги з особливостями щодо закупівлі "Капітальний ремонт інженерних споруди цивільного захисту- протирадіаційного укриття (ПРУ) і мереж опалення лікувального корпусу КНП «Казанківська БЛ» за адресою: Миколаївська обл., смт Казанка, вул.Центральна,36» (капітальний ремонт мереж опалення та каналізації 1,2 поверхів- І черга будівництва)"(за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) оголошення UA-2024-09-17-008897-a, закупівля не відбулася. Повторно закупівля була оголошена UA-2024-11-05-011948-a, В зв’язку зі змінами в законодавстві які набули чинності у змінах до Закону України «Про публічні закупівлі», щодо забезпечення прозорості в будівництві з 23.10.2024,були підготовлені та внесені зміни до договору в частині подовження терміну дії договору, підготовлена та опублікована інформація про ціни на матеріальні ресурси

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-29 12:05:32

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-11-05-011948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Додатковою угодою від 23.12.2024 № 2 до договору від 02.12.2024 № 170 (далі – Договір про закупівлю) змінено його істотну умову, а саме: продовжено строк дії Договору про закупівлю до 01.05.2025.
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених підпунктами 1-9 цього пункту.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин після укладання Договору про закупівлю, які спричинили продовження строку дії Договору про закупівлю до 01.05.2025.
Крім того, надати лист Підрядника від 20.12.2024 № 729.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи (пояснення, інформацію), які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-30 13:23:41

Відповідь на звернення

Надаємо лист Підрядника від 20.12.2024 № 729, які спричинили продовження строку дії Договору про закупівлю до 01.05.2025.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2025-02-05 10:18:45

лист

Відповідь на забов'язання у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-11-05-011948-a.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2025-02-05 12:05:54

Відповідь на "Звернення за роз'ясненням щодо висновку"

У зв’язку з розміщенням 05.02.2025 Комунальним некомерційним підприємством "Казанківська багатопрофільна лікарня" Казанківської селищної ради
(далі - Замовник) в електронній системі закупівель інформації під заголовком «Звернення за роз’ясненням щодо висновку», керуючись частиною восьмою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області повідомляє наступне.
По суті викладеного, вказана Замовником інформація за змістом не є зверненням за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, що згідно з частиною восьмою статті 8 Закону не передбачає надання роз’яснень з боку органу державного фінансового контролю.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на забов'язання у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-11-05-011948-a.

2025-02-05 10:29:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 лютого 2025
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 14/08/2025пр
Дата публікації: 04 березня 2025
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: №14/08/2025пн
Дата відкриття провадження: 11 березня 2025

Документи:

13 березня 2025 15:27
Електронний підпис
04 березня 2025 10:51
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2024 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко 4 799 921,44
UAH з ПДВ
4 638 576,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД" 5 328 137,00
UAH з ПДВ
4 642 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КАПІТЕЛЬ-С" 5 106 063,53
UAH з ПДВ
5 052 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 листопада 2024 12:52
Електронний підпис
25 листопада 2024 12:51
Статут оновлений 2024р.pdf
25 листопада 2024 12:48
Витяг (1).pdf
25 листопада 2024 12:48
УБС і КО Опис та рішення 2024р.pdf
25 листопада 2024 12:48
Довідка.pdf
25 листопада 2024 12:48
Довідка...pdf
19 листопада 2024 14:28
Електронний підпис
19 листопада 2024 14:26
Акти 30-35.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:26
Актіи21,22,23,24,25.pdf
19 листопада 2024 14:26
Актіи21,22,23,24,25.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:26
Акти 30-35.pdf
19 листопада 2024 14:26
Акти 36-38.pdf
19 листопада 2024 14:26
Акти 6,7.pdf
19 листопада 2024 14:26
Акти 13,14,15.pdf
19 листопада 2024 14:26
Акт 3,4.pdf
19 листопада 2024 14:26
Акт 3,4.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:26
Акти 26-27.pdf
19 листопада 2024 14:26
Акти 26-27.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:26
Акт 5.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:26
Акти 6,7.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:26
Акт 5.pdf
19 листопада 2024 14:26
Акт 2.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:26
Акт обстежен.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:26
Акт 1.pdf
19 листопада 2024 14:26
Акт обстежен.pdf
19 листопада 2024 14:26
Акти 13,14,15.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:26
Акт 2.pdf
19 листопада 2024 14:26
Акти 36-38.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:26
Акт 1.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Тендерна пропозиція_0001.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Статут оновлений 2024р.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Новий Витяг УБС і КО 2024р..pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Повноваження.PDF.p7s
19 листопада 2024 14:25
Проект-Договору_0001.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Ліцензія АВК_0001.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Ліцензія та дозволи.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Додаткова угода (1-2)2020р..pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Додаткові угоди 1-5.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Договірна ціна часть 4.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Договірна ціна часть 2..pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Договірна ціна часть 3..pdf.p7s
19 листопада 2024 14:25
Договірна ціна часть 1..pdf.p7s
19 листопада 2024 14:24
Довідки КБ-3.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:24
Договір №60..pdf.p7s
19 листопада 2024 14:24
Довідка субпідрядника_0001.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:24
Довідка обладнаення.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:24
Довідка ліцензія_0001.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:24
Довідка бенефіціар_0001.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:24
Довідка -Працівники_0001.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:23
Гарантійний лист 254ст._0001.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:23
Витяг ПДВ.PDF.p7s
19 листопада 2024 14:23
Гарантій лист ст.236_0001.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:23
Витяг УБС і КО.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:23
Акти11,12.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:23
Акти16,17,18,19,20.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:23
Акти 40,42.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:23
Акти 43,45,46,47.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:23
Відгук.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:23
Актів 8,9,10.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:23
Акти 39,41.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:23
Акти 28-29.pdf.p7s
19 листопада 2024 14:20
Договірна ціна частина 2_0001.pdf
19 листопада 2024 14:20
Договірна ціна частина 1_0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Довідка субпідрядника_0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Витяг ПДВ.PDF
19 листопада 2024 14:19
Інформація про учасника_0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Довідка 47 особливостей_0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Гарантійний лист 254ст._0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Довідка бенефіціар_0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Договірна ціна часть 2..pdf
19 листопада 2024 14:19
Проект-Договору_0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Договір №60..pdf
19 листопада 2024 14:19
Договірна ціна часть 1..pdf
19 листопада 2024 14:19
Акти 40,42.pdf
19 листопада 2024 14:19
Статут оновлений 2024р.pdf
19 листопада 2024 14:19
Повноваження.PDF
19 листопада 2024 14:19
Довідка ліцензія_0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Довідка -Працівники_0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Договірна ціна часть 3..pdf
19 листопада 2024 14:19
Акти11,12.pdf
19 листопада 2024 14:19
Ліцензія АВК_0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Додаткова угода (1-2)2020р..pdf
19 листопада 2024 14:19
Відгук.pdf
19 листопада 2024 14:19
Ліцензія та дозволи.pdf
19 листопада 2024 14:19
Акти16,17,18,19,20.pdf
19 листопада 2024 14:19
Новий Витяг УБС і КО 2024р..pdf
19 листопада 2024 14:19
Гарантій лист ст.236_0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Акти 43,45,46,47.pdf
19 листопада 2024 14:19
Договірна ціна часть 4.pdf
19 листопада 2024 14:19
Тендерна пропозиція_0001.pdf
19 листопада 2024 14:19
Актів 8,9,10.pdf
19 листопада 2024 14:19
Довідки КБ-3.pdf
19 листопада 2024 14:19
Додаткові угоди 1-5.pdf
19 листопада 2024 14:19
Акти 39,41.pdf
19 листопада 2024 14:19
Довідка обладнаення.pdf
19 листопада 2024 14:19
Витяг УБС і КО.pdf
19 листопада 2024 14:19
Акти 28-29.pdf

Публічні документи

19 листопада 2024 22:47
Електронний підпис
19 листопада 2024 22:47
Електронний підпис
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ПВРЛК_02-01-05.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЛК1_02-01-03.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ОК_06-01.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ДФ_02-01-02.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЛК1_02-01-02.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЛК1_02-01-08.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЛК1_02-01-05.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЛК2_06-01-02.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ОК_02-01.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ДФ_02-01-05.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЗКР_5.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ПВРЛК_06-01-01.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЛК2_02-01-04.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ДФ_02-01-01.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЛК1_06-01-01.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ДФ_02-01-06.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ДФ_06-01-01.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ПВРЛК_02-01-02.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ДЦ_3.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ПВРЛК_02-01-08.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ПВРЛК_02-01-03.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЛК1_02-01-06.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЛК2_02-01-09.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ДФ_02-01-08.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ПВРЛК_02-01-06.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЛК2_02-01-07.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ДФ_02-01-03.PDF
19 листопада 2024 22:43
U_23_ДЦ_ЛК1_02-01-01.PDF
19 листопада 2024 22:43
Наказ директора.PDF
19 листопада 2024 22:43
Лист гарантія строки.PDF
19 листопада 2024 22:43
Ліцензія робіт ПП.PDF
19 листопада 2024 22:43
Лист екологія.PDF
19 листопада 2024 22:43
Ліцензія робіт ПП.PDF.p7s.zip
19 листопада 2024 22:43
Лист інші вимоги.PDF
19 листопада 2024 22:43
Лист обставини.PDF
19 листопада 2024 22:43
Довідка АВК.PDF
19 листопада 2024 22:43
Довідка не є РФ.PDF
19 листопада 2024 22:43
ВИПИСКА з реєстру.PDF
19 листопада 2024 22:43
Довідка не притягнення.PDF
19 листопада 2024 22:43
Лист гарантія довкілля.PDF
19 листопада 2024 22:43
Лист пункт 47 особливостей.PDF
19 листопада 2024 22:43
Довідка санкції.PDF
19 листопада 2024 22:43
Наказ директора.PDF.p7s.zip
19 листопада 2024 22:43
СТАТУТ Херсон - інтербуд.PDF
19 листопада 2024 22:43
Лист РФ РБ.PDF
19 листопада 2024 22:43
Лист вимоги ПКМУ.PDF
19 листопада 2024 22:43
ВИПИСКА з реєстру.PDF.p7s.zip
19 листопада 2024 22:43
Лист гарантійні поставки.PDF
19 листопада 2024 22:43
Довідка МТБ.PDF
19 листопада 2024 22:43
Довідка працівники.PDF
19 листопада 2024 22:43
План фінансування.PDF
19 листопада 2024 22:43
Акт обстеження обєкту.pdf
19 листопада 2024 22:43
Лист гарантія МТБ.PDF
19 листопада 2024 22:43
Лист відгук МКП Водограй.pdf
19 листопада 2024 22:43
Додаток 3 проект Договору.PDF

Публічні документи

18 листопада 2024 23:04
Електронний підпис
18 листопада 2024 23:04
Електронний підпис
18 листопада 2024 23:03
7.13. Витяг з ЄДР.pdf
18 листопада 2024 23:03
7.12. Копія Статуту.pdf
18 листопада 2024 23:03
7.2.Довідка про ліцензії.pdf
18 листопада 2024 23:03
7.18. Інші документи.pdf
18 листопада 2024 23:03
7.9. Витяг з ПДВ, ЄП.pdf
18 листопада 2024 23:03
7.16.Акт огляду.pdf
18 листопада 2024 23:03
досвід 2КБ-2в,КБ3.pdf
18 листопада 2024 23:03
1.2. Довідка МТО.pdf
18 листопада 2024 23:03
досвід 1 КБ-2в,КБ3.pdf
18 листопада 2024 23:03
відгук до дог 1.pdf
18 листопада 2024 23:03
відгук до дог 2.pdf
18 листопада 2024 23:03
дог 1 досвід.pdf
18 листопада 2024 23:03
1.1. Довідка працівники.pdf
18 листопада 2024 23:03
дог 2 досвід.pdf
18 листопада 2024 23:03
Кошторис ч.1.pdf
18 листопада 2024 23:03
5.2. Договір погоджений.pdf
18 листопада 2024 23:03
6.1.Тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2024 23:03
Кошторис ч.2.pdf
18 листопада 2024 23:03
7.17. Тех.вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "КАПІТЕЛЬ-С"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
Переможець 4 638 576,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2024 08:34

Документи

25 листопада 2024 08:34
Довідка НАЗК
25 листопада 2024 08:34
Електронний підпис
20 листопада 2024 13:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2024 08:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
4 638 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2024 08:34
Довідка НАЗК
25 листопада 2024 08:34
Електронний підпис
20 листопада 2024 13:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2025 10:07
д у 3 до дог 170 від 01 12 2024.pdf зміни до договору
29 січня 2025 10:05
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2025 09:05
д у 2 до дог 170 від 02 12 2024.pdf зміни до договору
29 січня 2025 09:02
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2024 15:55
додаткова угода зменшення ціни кап робіт_pdf.pdf зміни до договору
09 грудня 2024 15:53
Електронний підпис укладений
03 грудня 2024 14:49
дог 170 від 02 12 2024.pdf укладений
03 грудня 2024 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі в бік зменшення, без зміни кількості та якості робіт, вартість зменшується на 84060,40грн
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Підрядника №729 від 20.12.2024року, з проханням продовження терміну виконання робіт, у зв'язку з тим,що під час оголошення повітряної тривоги проведення робіт на об'єкті зупиняється до оголошення відбою повітряної тривоги,що впливає на термін виконання забов'язань за договором.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення додатку №4(Інформація про ціни на матеріальні ресурси) до договору
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML