Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25»
Очікувана вартість
36 041 446,80 UAH
UA-2024-11-04-015006-a ● 3ba1cb4070c4474aa9c4a868ecf32f1b
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В.Лисенка" |
Код ЄДРПОУ: | 38385217 |
Місцезнаходження: | 61057, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 25 |
Контактна особа: |
Блохін В. 380577572337 DENSC@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2024 20:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2024 14:28 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2024 14:28 |
Очікувана вартість: | 36 041 446,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 207,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61057, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2024 18:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2024 18:31 |
ТД модерн НР 14.11.24.rtf | |
14 листопада 2024 18:31 |
Перелік змін 14.11.2024.rtf | |
14 листопада 2024 18:31 |
Додаток 9 модерн.rtf | |
14 листопада 2024 18:31 |
Додаток 8 модерн НР 14.11.2024.rtf | |
14 листопада 2024 18:31 |
Додатки 1-7 Модерн НР 14.11.24.rtf | |
04 листопада 2024 20:06 |
Додатки 1-7 Модерн.rtf | |
04 листопада 2024 20:06 |
ТД модерн.rtf | |
04 листопада 2024 20:06 |
Додаток 8 модерн.rtf | |
04 листопада 2024 20:06 |
Додаток 9 модерн.rtf |
14 листопада 2024 18:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2024 18:31 |
ТД модерн НР 14.11.24.rtf
|
|||
14 листопада 2024 18:31 |
Перелік змін 14.11.2024.rtf
|
|||
14 листопада 2024 18:31 |
Додаток 9 модерн.rtf
|
|||
14 листопада 2024 18:31 |
Додаток 8 модерн НР 14.11.2024.rtf
|
|||
14 листопада 2024 18:31 |
Додатки 1-7 Модерн НР 14.11.24.rtf
|
|||
04 листопада 2024 20:06 |
Додатки 1-7 Модерн.rtf
|
|||
04 листопада 2024 20:06 |
ТД модерн.rtf
|
|||
04 листопада 2024 20:06 |
Додаток 8 модерн.rtf
|
|||
04 листопада 2024 20:06 |
Додаток 9 модерн.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 05 листопада 2024 14:22
Дата відповіді: 06 листопада 2024 15:08
Вимога: Декларація про провадження господарської діяльності. Просимо кокретизувати, яку Декларація вимагається.
На сьогодні законодавством передбачено подання 4 видів декларацій:
декларація про відходи;
декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
декларація про готовність об’єкта до експлуатації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності
набувається шляхом подання декларації (Постанова КМУ від 18 березня 2022
року № 314 ) Така декларація на цей час замінює ліцензію на
будівництво. Декларація подається безоплатно через особистий електронний
кабінет користувача на порталі Дія – послуга єДекларація (також
передбачена можливість подання декларації у паперовому вигляді через
ЦНАП). У декларації вказуються відомості про суб’єкта господарювання
(ФОП або юридична особа), його місце проживання, місце провадження
господарської діяльності та обирається дозвільний документ, на зміну
якого подається декларація. Перелік відомостей, які вносяться до
декларації визначений у Додатку 1 до постанови від 18 березня 2022 року №
314
Подана декларація засвідчує набуття права на провадження господарської
діяльності суб'єктом господарювання. За необхідності, з метою отримання
інформації щодо наявності декларації в переліку поданих декларацій,
суб'єкт господарювання може, зокрема, надіслати в ДІАМ відповідний
запит.
Дякуємо за запитання.
набувається шляхом подання декларації (Постанова КМУ від 18 березня 2022
року № 314 ) Така декларація на цей час замінює ліцензію на
будівництво. Декларація подається безоплатно через особистий електронний
кабінет користувача на порталі Дія – послуга єДекларація (також
передбачена можливість подання декларації у паперовому вигляді через
ЦНАП). У декларації вказуються відомості про суб’єкта господарювання
(ФОП або юридична особа), його місце проживання, місце провадження
господарської діяльності та обирається дозвільний документ, на зміну
якого подається декларація. Перелік відомостей, які вносяться до
декларації визначений у Додатку 1 до постанови від 18 березня 2022 року №
314
Подана декларація засвідчує набуття права на провадження господарської
діяльності суб'єктом господарювання. За необхідності, з метою отримання
інформації щодо наявності декларації в переліку поданих декларацій,
суб'єкт господарювання може, зокрема, надіслати в ДІАМ відповідний
запит.
Дякуємо за запитання.
Зарплата в харківсській області
Дата подання: 06 листопада 2024 10:34
Дата відповіді: 06 листопада 2024 15:31
Доброго дня.
Вами встановлена вимога "При визначенні вартості робіт учасник повинен застосовувати рівень середньомісячної заробітної плати, яка встановлена у відповідності до діючого законодавства України у Харківський області."
Надайте будь ласка посилання на нормативно правовий акт яким встановлено рівень середньої заробітньої плати в Харківській області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Порядком Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року No 281 встановлено механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Під час розрахунку вартості тендерної пропозиції, вам як підряднику, слід користуватися Настановою з визначення вартості будівництва, яка у відповідних підрозділах надає пояснення та порядок розрахунку заробітної плати. Також, можете знайти інформацію у офіційних збірниках «Ціноутворення у будівництві»
Дякуємо за запитання.
Порядком Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року No 281 встановлено механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Під час розрахунку вартості тендерної пропозиції, вам як підряднику, слід користуватися Настановою з визначення вартості будівництва, яка у відповідних підрозділах надає пояснення та порядок розрахунку заробітної плати. Також, можете знайти інформацію у офіційних збірниках «Ціноутворення у будівництві»
Дякуємо за запитання.
Зарплата в Харківській області
Дата подання: 06 листопада 2024 17:41
Дата відповіді: 09 листопада 2024 16:40
В Збірниках ціноутворення та Настанові з визначення будівництва містяться загальні положення. В даних документах не вказано розмір зарплати в Харківській області.
Раз ви встановили вимомогу про зарплату, значить ви володієте інформацією яка середня зарплата в харківській області (Ви напевно при кваліфікації учасників булдете перевіряти чи розмір зарплати вказаний в кошторисах учасників відповідає розміру зарплати встановленої для Харківської області)
Тому просимо Вас вказати даний розмір.
Або надати посилання на документ в якому вказаний розмір зарплати в Харківській області
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Ще раз звертаємо вашу увагу до затвердженого Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів Мінрегіоном від 20 жовтня 2016 року No 281 ( із змінами), пунктом 4 та пунктом 5 якого передбачено:
«4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
У разі необхідності виконання будівельних робіт в умовах, відмінних від звичайних умов здійснення будівництва (надурочний час, святкові та вихідні дні, вечірній та нічний час тощо), додатково враховуються доплати та надбавки, встановлені законодавством.
5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.»
Тобто, Вам як потенційному учаснику, необхідно зазначити середньомісячну заробітну плату (у розрахунку на одного штатного працівника) опираючись на дані попереднього звітного року, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Посилання на офіційний сайт Головного управління статистики в Харківській області, де міститься інформація про середньомісячну заробітну плату ( що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8) та прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року) (постанова Кабінету Міністрів України від 15.12.2023 № 1315).
Дякуємо за звернення.
Ще раз звертаємо вашу увагу до затвердженого Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів Мінрегіоном від 20 жовтня 2016 року No 281 ( із змінами), пунктом 4 та пунктом 5 якого передбачено:
«4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
У разі необхідності виконання будівельних робіт в умовах, відмінних від звичайних умов здійснення будівництва (надурочний час, святкові та вихідні дні, вечірній та нічний час тощо), додатково враховуються доплати та надбавки, встановлені законодавством.
5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.»
Тобто, Вам як потенційному учаснику, необхідно зазначити середньомісячну заробітну плату (у розрахунку на одного штатного працівника) опираючись на дані попереднього звітного року, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Посилання на офіційний сайт Головного управління статистики в Харківській області, де міститься інформація про середньомісячну заробітну плату ( що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8) та прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року) (постанова Кабінету Міністрів України від 15.12.2023 № 1315).
Дякуємо за звернення.
Уточнення
Дата подання: 11 листопада 2024 16:12
Дата відповіді: 14 листопада 2024 17:43
Питання стосовно вашої попередньої відповіді про середньомісячну заробітну плату, ви посилаєтесь на Головне управління статистики в Харківській області і при цьому зазначаєте щоб учасники "зазначили середньомісячну заробітну плату (у розрахунку на одного штатного працівника) опираючись на дані попереднього звітного року...", але на сайті Головне управління статистики в Харківській області остання статистика за 2021 від 09 червня 2022, учасникам розраховувати заробітну плату орієнтуючись на показники цієї статистики ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Під час визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), слід розраховувати заробітну плату орієнтуючись на Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів Мінрегіоном від 20 жовтня 2016 року No 281 ( із змінами).
Дякуємо за звернення.
Під час визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), слід розраховувати заробітну плату орієнтуючись на Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів Мінрегіоном від 20 жовтня 2016 року No 281 ( із змінами).
Дякуємо за звернення.
Уточнення
Дата подання: 12 листопада 2024 15:10
Дата відповіді: 14 листопада 2024 17:44
У Додатку 3 до тендерної документації викладено "відомість ресурсів", яка включає в себе машини та механізми, які не використовуються при виконанні робіт, вказаних в відомості обсягів робіт. Чи можна вказані машини та механізми не враховувати у розрахунку Договірної ціни?
Також, у відомості робіт не вказано верхолазні роботи, а в відомість ресурсів включає в себе витрати труда верхолазів. Просимо уточнити, які роботи виконуються верхолазами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовником визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, та проект виконання модернізації пройшов державну будівельну експертизу, та отримав позитивний експертний висновок.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін.
Уповноважена особа Замовника не є фахівцем, що має сертифікат кошторисника, або має освіту в будівельної галузі, тому шо це не є її обов’язком, та не передбачено посадовою інструкцією, або положення про уповноважену особу. Надати відповідь на ваше питання про верхолазні роботи – може кваліфікований фахівець – кошторисник, якій розраховує вашу тендерну пропозицію.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується за допомогою «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг, та поточних цін на них, з урахуванням вимог зазначених Замовником у тендерної документації.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об'єкт будівництва (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – не включаються до договірної ціни), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Замовник не перевіряє та не несе відповідальність за правомірність та правильність застосування Учасником в договірній ціні ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні, монтажні, ремонтно – будівельні, пусконалагоджувальні роботи, ресурсних кошторисних норм експлуатації будівельних машин та механізмів, застосування розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат, загальновиробничих витрат. Види механізмів та матеріалів, зазначені у технічному завданні, Учасник має право замінити на аналогічні. Відповідальність за застосування розцінок повністю покладається на ризик Учасника, ті підлягають перерахунку під час виконання Договору укладеного за результатами закупівлі, не підлягають компенсації, понесені витрати не відшкодовуються.
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт , який буде узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови.
Дякуємо за звернення.
Замовником визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, та проект виконання модернізації пройшов державну будівельну експертизу, та отримав позитивний експертний висновок.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін.
Уповноважена особа Замовника не є фахівцем, що має сертифікат кошторисника, або має освіту в будівельної галузі, тому шо це не є її обов’язком, та не передбачено посадовою інструкцією, або положення про уповноважену особу. Надати відповідь на ваше питання про верхолазні роботи – може кваліфікований фахівець – кошторисник, якій розраховує вашу тендерну пропозицію.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується за допомогою «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг, та поточних цін на них, з урахуванням вимог зазначених Замовником у тендерної документації.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об'єкт будівництва (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – не включаються до договірної ціни), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Замовник не перевіряє та не несе відповідальність за правомірність та правильність застосування Учасником в договірній ціні ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні, монтажні, ремонтно – будівельні, пусконалагоджувальні роботи, ресурсних кошторисних норм експлуатації будівельних машин та механізмів, застосування розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат, загальновиробничих витрат. Види механізмів та матеріалів, зазначені у технічному завданні, Учасник має право замінити на аналогічні. Відповідальність за застосування розцінок повністю покладається на ризик Учасника, ті підлягають перерахунку під час виконання Договору укладеного за результатами закупівлі, не підлягають компенсації, понесені витрати не відшкодовуються.
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт , який буде узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови.
Дякуємо за звернення.
Ціни
Дата подання: 13 листопада 2024 16:10
Дата відповіді: 14 листопада 2024 17:45
На сайті Головного управління статистики в Харківській області відсутня статистика стосовно заробітньої плати за поточний рік, напишіть яку ставити заробітню плату по Харківській області для прорахунку кошторисної документації.
Відповідь: Шановний Учасник!
Під час визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), слід розраховувати заробітну плату орієнтуючись на Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів Мінрегіоном від 20 жовтня 2016 року No 281 ( із змінами).
Дякуємо за звернення.
Під час визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), слід розраховувати заробітну плату орієнтуючись на Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів Мінрегіоном від 20 жовтня 2016 року No 281 ( із змінами).
Дякуємо за звернення.
Машини і механізми
Дата подання: 13 листопада 2024 18:39
Дата відповіді: 14 листопада 2024 17:45
У Додатку 3, а саме у відомостях ресурсів (перелік машин та механізмів, матеріальних ресурсів, які Учасник може враховувати в Договірній ціні) вказані такі машини і механізми:
1 Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т
2 Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т
3 Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт
4 Апарати дробоструменеві
5 Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв
6 Крани баштові, вантажопідйомність 5 т
7 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т
8 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т
9 Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т
10 Апарат для газового зварювання і різання
11 Пилосос промисловий
12 Пістолет монтажний
Ці машини і механізми не будуть використовуватись при надані послуг відносно предмета закупівлі. У назві відомості ресурсів вказано, що "...учасник МОЖЕ враховувати в Договірній ціні", тобто ці 12 пунктів ми як учасники можемо не враховувати ці позиції у Договірній ціні і виконаємо умови ТД? Роз'ясніть будь ласка
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Шановний Учасник!
Замовником визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, та проект виконання модернізації пройшов державну будівельну експертизу, та отримав позитивний експертний висновок.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується за допомогою «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг, та поточних цін на них, з урахуванням вимог зазначених Замовником у тендерної документації.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об'єкт будівництва (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – не включаються до договірної ціни), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Замовник не перевіряє та не несе відповідальність за правомірність та правильність застосування Учасником в договірній ціні ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні, монтажні, ремонтно – будівельні, пусконалагоджувальні роботи, ресурсних кошторисних норм експлуатації будівельних машин та механізмів, застосування розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат, загальновиробничих витрат. Види механізмів та матеріалів, зазначені у технічному завданні, Учасник має право замінити на аналогічні. Відповідальність за застосування розцінок повністю покладається на ризик Учасника, ті підлягають перерахунку під час виконання Договору укладеного за результатами закупівлі, не підлягають компенсації, понесені витрати не відшкодовуються.
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт , який буде узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови.
Дякуємо за звернення.
Шановний Учасник!
Замовником визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, та проект виконання модернізації пройшов державну будівельну експертизу, та отримав позитивний експертний висновок.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується за допомогою «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг, та поточних цін на них, з урахуванням вимог зазначених Замовником у тендерної документації.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об'єкт будівництва (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – не включаються до договірної ціни), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Замовник не перевіряє та не несе відповідальність за правомірність та правильність застосування Учасником в договірній ціні ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні, монтажні, ремонтно – будівельні, пусконалагоджувальні роботи, ресурсних кошторисних норм експлуатації будівельних машин та механізмів, застосування розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат, загальновиробничих витрат. Види механізмів та матеріалів, зазначені у технічному завданні, Учасник має право замінити на аналогічні. Відповідальність за застосування розцінок повністю покладається на ризик Учасника, ті підлягають перерахунку під час виконання Договору укладеного за результатами закупівлі, не підлягають компенсації, понесені витрати не відшкодовуються.
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт , який буде узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови.
Дякуємо за звернення.
Щодо строків виконання робіт
Дата подання: 14 листопада 2024 13:04
Дата відповіді: 14 листопада 2024 17:45
Добрий день. Детально проаналізувавши вимоги тендерної документації було виявлено невідповідності: відповідно до п.п. 4.4. п. 4 Розділу Ⅰ тендерної документації встановлено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 28 лютого 2025 р., що є порушенням вимог тендерної документації. Адже, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Вами було опубліковано об՚єми робіт - Відомість обсягів робіт (дефектний акт) та ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ (перелік машин та механізмів, матеріальних ресурсів, які Учасник може враховувати в Договірній ціні). Виходячи із переліку видів робіт та об՚ємів, Вами було встановлено дуже малий строк виконання робіт. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Не зрозуміле питання, щодо виявленої вами невідповідності п.п. 4.4. п. 4 Розділу Ⅰ тендерної документації – строки виконання робіт, та яким чином вони пов’язані з об’ємами робіт. Замовник виконав всі вимоги щодо складання тендерної документації та надав усі необхідні дані для розрахунку договірної ціни, що повинна бути подана вами у складі тендерної пропозиції.
Дякуємо за звернення.
Не зрозуміле питання, щодо виявленої вами невідповідності п.п. 4.4. п. 4 Розділу Ⅰ тендерної документації – строки виконання робіт, та яким чином вони пов’язані з об’ємами робіт. Замовник виконав всі вимоги щодо складання тендерної документації та надав усі необхідні дані для розрахунку договірної ціни, що повинна бути подана вами у складі тендерної пропозиції.
Дякуємо за звернення.
Щодо наявності матеріально-технічної бази
Дата подання: 14 листопада 2024 13:05
Дата відповіді: 14 листопада 2024 17:46
Доброго дня. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Вами було встановлено вимогу: «…довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в довільній формі, в якій зазначено перелік власної та/або орендованої техніки та/або техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення) і перелік обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви/найменування, технічний стан та кількість, підстава користування: власна/орендована/ інше право користування/ тощо», що є дискримінаційним та нічим не обґрунтованим. Адже предметом даної закупівлі є – «Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25» (код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи)». Для даного виду робіт не використовується ні техніка (якщо брати до уваги опубліковану Вами Відомість ресурсів), ні машини (спецтехніка). Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу та привести у відповідність вимоги тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Замовником чітко прописані вимоги щодо документального підтвердження відповідного кваліфікаційного критерію, та не є дискримінаційними, а чітко обґрунтованим. Для більш детального вивчення технічного завдання зверніть увагу на додаток 3 тендерної документації, де Замовником у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва надано відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Замовником чітко прописані вимоги щодо документального підтвердження відповідного кваліфікаційного критерію, та не є дискримінаційними, а чітко обґрунтованим. Для більш детального вивчення технічного завдання зверніть увагу на додаток 3 тендерної документації, де Замовником у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва надано відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін.
Дякуємо за звернення.
Уточнення
Дата подання: 14 листопада 2024 13:38
Дата відповіді: 14 листопада 2024 17:46
Згідно вимоги тендерної документації учасник повинен надити "На підтвердження наявності потрібного обладнання та механізмів учасник повинен надати підтверджуючі документи на право власності та/або оренди та/або іншого права користування(договори/накладні/ чеки/ акти, тощо)", якщо учасником буде надано оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 та/або 11 з підписом головного бухгалтера та/або директора компанії, що підтверджує наявність необхідного обладнання та механізмів для виконання робіт, чи буде вважатись, що учасник виконав дану вимогу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
-наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в довільній формі, в якій зазначено перелік власної та/або орендованої техніки та/або техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення) і перелік обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви/найменування, технічний стан та кількість, підстава користування: власна/орендована/ інше право користування/ тощо. На підтвердження наявності потрібного обладнання та механізмів учасник повинен надати підтверджуючі документи на право власності та/або оренди та/або іншого права користування(договори/накладні/ чеки/ акти, тощо)
Дякуємо за звернення.
Відповідно до стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
-наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в довільній формі, в якій зазначено перелік власної та/або орендованої техніки та/або техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення) і перелік обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви/найменування, технічний стан та кількість, підстава користування: власна/орендована/ інше право користування/ тощо. На підтвердження наявності потрібного обладнання та механізмів учасник повинен надати підтверджуючі документи на право власності та/або оренди та/або іншого права користування(договори/накладні/ чеки/ акти, тощо)
Дякуємо за звернення.
Рефлектор
Дата подання: 14 листопада 2024 13:47
Дата відповіді: 16 листопада 2024 14:23
Надайте технічні характеристики для рефлектора рядового освітлення РС3.815.000 типу АТС-54 РС3.815.000ТУ тому, що даного товару немає у постачальників і навіть в пошуку його немає
Відповідь: Щановний Учасник!
Технічні характеристики рефлектору рядового освітлення РС3.815.000 типу АТС-54 РС3.815.000ТУ наступні: зовніші розміри
100х100х9мм, призначений для відбиття оптичного сигналу сповіщувача від випромінювача до приймача.
Дякуємо за запитання.
Технічні характеристики рефлектору рядового освітлення РС3.815.000 типу АТС-54 РС3.815.000ТУ наступні: зовніші розміри
100х100х9мм, призначений для відбиття оптичного сигналу сповіщувача від випромінювача до приймача.
Дякуємо за запитання.
Відомість ресурсів
Дата подання: 15 листопада 2024 11:07
Дата відповіді: 16 листопада 2024 14:32
Шановниу замовник у вас в технічному завданні вказано
"ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ (перелік машин та механізмів, матеріальних ресурсів, які Учасник МОЖЕ враховувати в Договірній ціні)."
Тобто ви вказали фразу "МОЖЕ враховувати"
Так надайте розяснення дані матеріали з відомісті ресурсів обовязкові до врахування в договірній ціні учсника?
Чи вони не обовязкові, можуть вити враховані за бажанням учасника? (так як фраза "МОЖЕ" означає, що учасник хоче враховує дане обладнання а хоче не праховує)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовником визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, та проект виконання модернізації пройшов державну будівельну експертизу, та отримав позитивний експертний висновок.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується за допомогою «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг, та поточних цін на них, з урахуванням вимог зазначених Замовником у тендерної документації.
«Так надайте розяснення дані матеріали з відомісті ресурсів обовязкові до врахування в договірній ціні учсника» - так, обов’язкові, з урахуванням вимог Настанови та кошторисних норм України.
«Чи вони не обовязкові, можуть вити враховані за бажанням учасника?» - так, обов’язкові, з урахуванням вимог Настанови та кошторисних норм України.
«так як фраза "МОЖЕ" означає, що учасник хоче враховує дане обладнання а хоче не праховує» - обладнання не відноситься до матеріальних ресурсів, а є обов’язковим для врахування в складі тендерної проозиції Учасника.
Дякуємо за запитання.
Замовником визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, та проект виконання модернізації пройшов державну будівельну експертизу, та отримав позитивний експертний висновок.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується за допомогою «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг, та поточних цін на них, з урахуванням вимог зазначених Замовником у тендерної документації.
«Так надайте розяснення дані матеріали з відомісті ресурсів обовязкові до врахування в договірній ціні учсника» - так, обов’язкові, з урахуванням вимог Настанови та кошторисних норм України.
«Чи вони не обовязкові, можуть вити враховані за бажанням учасника?» - так, обов’язкові, з урахуванням вимог Настанови та кошторисних норм України.
«так як фраза "МОЖЕ" означає, що учасник хоче враховує дане обладнання а хоче не праховує» - обладнання не відноситься до матеріальних ресурсів, а є обов’язковим для врахування в складі тендерної проозиції Учасника.
Дякуємо за запитання.
Сертифікат
Дата подання: 15 листопада 2024 17:12
Дата відповіді: 16 листопада 2024 14:34
У новостворених вимогах ви створили вимогу "Чинний Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю.», та чинний звіт аудиту до наданого сертифікату". Наявності зазначеного сертифікату, не передбачено Ліцензійними умовами виконання робіт протипожежного призначення. Дана вимога неодноразово визнавалися дискримінаційними рішеннями АМКУ. Просимо прибрати новостворену вимогу, так як у випадку подання скарги до АМКУ, затягнеться час проведення закупівлі, що унеможливить виконання робіт до кінця лютого 2025р
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Предметом закупівлі є «Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25», в складі яких в наявності не лише роботи, що передбачені лцензійними умовами виконання робіт протипожежного призначення.
Дякуємо за запитання
Предметом закупівлі є «Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25», в складі яких в наявності не лише роботи, що передбачені лцензійними умовами виконання робіт протипожежного призначення.
Дякуємо за запитання
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-11-04-015006-a.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 04 грудня 2024 19:03
Дата подання: 04 грудня 2024 19:03
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 грудня 2024 13:26
Рішення від 06.12.2024 № 19393.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2024 13:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.12.2024 № 19887.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2024 12:22
Рішення від 13.12.2024 № 19887.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2024 16:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2024 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АЯКС" |
27 058 532,35
UAH з ПДВ
|
24 611 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БПК Газінвестпроект" |
28 994 130,31
UAH з ПДВ
|
24 612 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС |
31 541 751,50
UAH з ПДВ
|
31 541 751,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
35 479 191,58
UAH з ПДВ
|
35 479 191,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АЯКС" #23348450 |
Відхилено |
24 611 999,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2024 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 листопада 2024 16:15
|
ТОВ "БПК Газінвестпроект" #36470766 |
Переможець |
24 612 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2024 18:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2024 15:28
|