Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В.Лисенка" |
Код ЄДРПОУ: | 38385217 |
Місцезнаходження: | 61057, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 25 |
Контактна особа: |
Блохін В. 380577572337 DENSC@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2024 20:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2024 14:28 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2024 14:28 |
Очікувана вартість: | 36 041 446,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 207,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2024 18:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2024 18:31 |
ТД модерн НР 14.11.24.rtf | |
14 листопада 2024 18:31 |
Перелік змін 14.11.2024.rtf | |
14 листопада 2024 18:31 |
Додаток 9 модерн.rtf | |
14 листопада 2024 18:31 |
Додаток 8 модерн НР 14.11.2024.rtf | |
14 листопада 2024 18:31 |
Додатки 1-7 Модерн НР 14.11.24.rtf | |
04 листопада 2024 20:06 |
Додатки 1-7 Модерн.rtf | |
04 листопада 2024 20:06 |
ТД модерн.rtf | |
04 листопада 2024 20:06 |
Додаток 8 модерн.rtf | |
04 листопада 2024 20:06 |
Додаток 9 модерн.rtf |
14 листопада 2024 18:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2024 18:31 |
ТД модерн НР 14.11.24.rtf
|
|||
14 листопада 2024 18:31 |
Перелік змін 14.11.2024.rtf
|
|||
14 листопада 2024 18:31 |
Додаток 9 модерн.rtf
|
|||
14 листопада 2024 18:31 |
Додаток 8 модерн НР 14.11.2024.rtf
|
|||
14 листопада 2024 18:31 |
Додатки 1-7 Модерн НР 14.11.24.rtf
|
|||
04 листопада 2024 20:06 |
Додатки 1-7 Модерн.rtf
|
|||
04 листопада 2024 20:06 |
ТД модерн.rtf
|
|||
04 листопада 2024 20:06 |
Додаток 8 модерн.rtf
|
|||
04 листопада 2024 20:06 |
Додаток 9 модерн.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
набувається шляхом подання декларації (Постанова КМУ від 18 березня 2022
року № 314 ) Така декларація на цей час замінює ліцензію на
будівництво. Декларація подається безоплатно через особистий електронний
кабінет користувача на порталі Дія – послуга єДекларація (також
передбачена можливість подання декларації у паперовому вигляді через
ЦНАП). У декларації вказуються відомості про суб’єкта господарювання
(ФОП або юридична особа), його місце проживання, місце провадження
господарської діяльності та обирається дозвільний документ, на зміну
якого подається декларація. Перелік відомостей, які вносяться до
декларації визначений у Додатку 1 до постанови від 18 березня 2022 року №
314
Подана декларація засвідчує набуття права на провадження господарської
діяльності суб'єктом господарювання. За необхідності, з метою отримання
інформації щодо наявності декларації в переліку поданих декларацій,
суб'єкт господарювання може, зокрема, надіслати в ДІАМ відповідний
запит.
Дякуємо за запитання.
Порядком Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року No 281 встановлено механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Під час розрахунку вартості тендерної пропозиції, вам як підряднику, слід користуватися Настановою з визначення вартості будівництва, яка у відповідних підрозділах надає пояснення та порядок розрахунку заробітної плати. Також, можете знайти інформацію у офіційних збірниках «Ціноутворення у будівництві»
Дякуємо за запитання.
Ще раз звертаємо вашу увагу до затвердженого Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів Мінрегіоном від 20 жовтня 2016 року No 281 ( із змінами), пунктом 4 та пунктом 5 якого передбачено:
«4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
У разі необхідності виконання будівельних робіт в умовах, відмінних від звичайних умов здійснення будівництва (надурочний час, святкові та вихідні дні, вечірній та нічний час тощо), додатково враховуються доплати та надбавки, встановлені законодавством.
5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.»
Тобто, Вам як потенційному учаснику, необхідно зазначити середньомісячну заробітну плату (у розрахунку на одного штатного працівника) опираючись на дані попереднього звітного року, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Посилання на офіційний сайт Головного управління статистики в Харківській області, де міститься інформація про середньомісячну заробітну плату ( що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8) та прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року) (постанова Кабінету Міністрів України від 15.12.2023 № 1315).
Дякуємо за звернення.
Під час визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), слід розраховувати заробітну плату орієнтуючись на Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів Мінрегіоном від 20 жовтня 2016 року No 281 ( із змінами).
Дякуємо за звернення.
Замовником визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, та проект виконання модернізації пройшов державну будівельну експертизу, та отримав позитивний експертний висновок.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін.
Уповноважена особа Замовника не є фахівцем, що має сертифікат кошторисника, або має освіту в будівельної галузі, тому шо це не є її обов’язком, та не передбачено посадовою інструкцією, або положення про уповноважену особу. Надати відповідь на ваше питання про верхолазні роботи – може кваліфікований фахівець – кошторисник, якій розраховує вашу тендерну пропозицію.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується за допомогою «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг, та поточних цін на них, з урахуванням вимог зазначених Замовником у тендерної документації.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об'єкт будівництва (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – не включаються до договірної ціни), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Замовник не перевіряє та не несе відповідальність за правомірність та правильність застосування Учасником в договірній ціні ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні, монтажні, ремонтно – будівельні, пусконалагоджувальні роботи, ресурсних кошторисних норм експлуатації будівельних машин та механізмів, застосування розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат, загальновиробничих витрат. Види механізмів та матеріалів, зазначені у технічному завданні, Учасник має право замінити на аналогічні. Відповідальність за застосування розцінок повністю покладається на ризик Учасника, ті підлягають перерахунку під час виконання Договору укладеного за результатами закупівлі, не підлягають компенсації, понесені витрати не відшкодовуються.
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт , який буде узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови.
Дякуємо за звернення.
Під час визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), слід розраховувати заробітну плату орієнтуючись на Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів Мінрегіоном від 20 жовтня 2016 року No 281 ( із змінами).
Дякуємо за звернення.
Шановний Учасник!
Замовником визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, та проект виконання модернізації пройшов державну будівельну експертизу, та отримав позитивний експертний висновок.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується за допомогою «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг, та поточних цін на них, з урахуванням вимог зазначених Замовником у тендерної документації.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об'єкт будівництва (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – не включаються до договірної ціни), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Замовник не перевіряє та не несе відповідальність за правомірність та правильність застосування Учасником в договірній ціні ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні, монтажні, ремонтно – будівельні, пусконалагоджувальні роботи, ресурсних кошторисних норм експлуатації будівельних машин та механізмів, застосування розміру кошторисного прибутку, адміністративних витрат, загальновиробничих витрат. Види механізмів та матеріалів, зазначені у технічному завданні, Учасник має право замінити на аналогічні. Відповідальність за застосування розцінок повністю покладається на ризик Учасника, ті підлягають перерахунку під час виконання Договору укладеного за результатами закупівлі, не підлягають компенсації, понесені витрати не відшкодовуються.
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт , який буде узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови.
Дякуємо за звернення.
Не зрозуміле питання, щодо виявленої вами невідповідності п.п. 4.4. п. 4 Розділу Ⅰ тендерної документації – строки виконання робіт, та яким чином вони пов’язані з об’ємами робіт. Замовник виконав всі вимоги щодо складання тендерної документації та надав усі необхідні дані для розрахунку договірної ціни, що повинна бути подана вами у складі тендерної пропозиції.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Замовником чітко прописані вимоги щодо документального підтвердження відповідного кваліфікаційного критерію, та не є дискримінаційними, а чітко обґрунтованим. Для більш детального вивчення технічного завдання зверніть увагу на додаток 3 тендерної документації, де Замовником у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва надано відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
-наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в довільній формі, в якій зазначено перелік власної та/або орендованої техніки та/або техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення) і перелік обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви/найменування, технічний стан та кількість, підстава користування: власна/орендована/ інше право користування/ тощо. На підтвердження наявності потрібного обладнання та механізмів учасник повинен надати підтверджуючі документи на право власності та/або оренди та/або іншого права користування(договори/накладні/ чеки/ акти, тощо)
Дякуємо за звернення.
Технічні характеристики рефлектору рядового освітлення РС3.815.000 типу АТС-54 РС3.815.000ТУ наступні: зовніші розміри
100х100х9мм, призначений для відбиття оптичного сигналу сповіщувача від випромінювача до приймача.
Дякуємо за запитання.
Замовником визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, та проект виконання модернізації пройшов державну будівельну експертизу, та отримав позитивний експертний висновок.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується за допомогою «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг, та поточних цін на них, з урахуванням вимог зазначених Замовником у тендерної документації.
«Так надайте розяснення дані матеріали з відомісті ресурсів обовязкові до врахування в договірній ціні учсника» - так, обов’язкові, з урахуванням вимог Настанови та кошторисних норм України.
«Чи вони не обовязкові, можуть вити враховані за бажанням учасника?» - так, обов’язкові, з урахуванням вимог Настанови та кошторисних норм України.
«так як фраза "МОЖЕ" означає, що учасник хоче враховує дане обладнання а хоче не праховує» - обладнання не відноситься до матеріальних ресурсів, а є обов’язковим для врахування в складі тендерної проозиції Учасника.
Дякуємо за запитання.
Предметом закупівлі є «Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25», в складі яких в наявності не лише роботи, що передбачені лцензійними умовами виконання робіт протипожежного призначення.
Дякуємо за запитання
Скарги до процедури
Дата подання: 04 грудня 2024 19:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-28-000036 ● 70d78bf6455040508af308501834a0cb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
52 UA-2024-11-04-015006-a 04.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-30 10:23:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП «Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-04-015006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-10 10:40:52
Відповідь на запит
Про надання пояснень
Через технічний збій локальних та електромереж та відключення електроенергії, під постійним перебуванням повітряної тривоги та обстрілами Замовником не було своєчасно отримано повідомлення про здійснення моніторингу Державною аудиторською службою України. Просимо прийняти той факт до уваги, що підприємство здійснює діяльність в умовах воєнного стану, та не завжди є можливість у своєчасному перегляду електронної пошти, щодо сповіщень, а також, так як електронна пошта знаходиться у вільному доступі, та щодня надходить велика кількість спам-розсилок. Замовником будуть прийняти заходи, щодо недопущення такого у подальшому.
Надаємо відповіді на запит:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для забезпечення поточного функціонування Замовника та на підставі документів, які підтверджують видатки, станом на 4 листопада 2024 року була необхідність у закупвіл робіт з «Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25»
Згідно експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документаціївід №17/1473-07/24 від 17.07.2024, виданий ТОВ "УК ЕКСПЕРТИЗА" (42431096) доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3414053502563910801/optype=6, загальна кошторисна вартість будівництва складає 43 773 498, 00 грн.
Проектна документація знаходиться за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3414255611594934271/optype=4
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3414262680171578596/optype=249
В зв’язку з витраченими коштами на проектну документацію, коштів на здійснення в подальшому авторського, технічного нагляду та інші витрати, та без врахування коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, очікувана вартість робіт з будівництва складає
36 041 446,80 грн (Тридцять шiсть мiльйонiв сорок одна тисяча чотириста сорок шiсть гривень 80 копiйок) з ПДВ
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
До пояснення додаються:
Наказ про затвердження Зведеного кошторисного розрахунку.
Затверджений зведений кошторисний розрахунок.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова), з метою ефективного та раціонального використання, головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовник не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки якій отримує бюджетні призначення на здійснення цієї закупівлі.
Закупівлю планувалося здійснити за рахунок коштів, які отримані від здійснення господарчої діяльності. Слід зазначити, що Замовник відноситься до державних підприємств, створених з метою отримання прибутку як самостійний конкурентний суб'єкт господарювання. Тому обов’язкового оприлюднення на власному веб-сайті, закупівель за кошти, що не є бюджетними призначеннями, не здійснюється.
Також, слід зазначити що станом на 10 лютого 2024 року, у Замовника відсутні власні кошти на здійснення даного виду робіт, та процедура закупівлі буде відмінена у зв’язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі робіт та подальшої відсутності у потреби в закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-05 12:38:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП «Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-04-015006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-10 10:43:39
Відповідь на запит
Надаємо відповіді на запит:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для забезпечення поточного функціонування Замовника та на підставі документів, які підтверджують видатки, станом на 4 листопада 2024 року була необхідність у закупвіл робіт з «Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25»
Згідно експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документаціївід №17/1473-07/24 від 17.07.2024, виданий ТОВ "УК ЕКСПЕРТИЗА" (42431096) доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3414053502563910801/optype=6, загальна кошторисна вартість будівництва складає 43 773 498, 00 грн.
Проектна документація знаходиться за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3414255611594934271/optype=4
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3414262680171578596/optype=249
В зв’язку з витраченими коштами на проектну документацію, коштів на здійснення в подальшому авторського, технічного нагляду та інші витрати, та без врахування коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, очікувана вартість робіт з будівництва складає
36 041 446,80 грн (Тридцять шiсть мiльйонiв сорок одна тисяча чотириста сорок шiсть гривень 80 копiйок) з ПДВ
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
До пояснення додаються:
Наказ про затвердження Зведеного кошторисного розрахунку.
Затверджений зведений кошторисний розрахунок.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова), з метою ефективного та раціонального використання, головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовник не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки якій отримує бюджетні призначення на здійснення цієї закупівлі.
Закупівлю планувалося здійснити за рахунок коштів, які отримані від здійснення господарчої діяльності. Слід зазначити, що Замовник відноситься до державних підприємств, створених з метою отримання прибутку як самостійний конкурентний суб'єкт господарювання. Тому обов’язкового оприлюднення на власному веб-сайті, закупівель за кошти, що не є бюджетними призначеннями, не здійснюється.
Також, слід зазначити що станом на 10 лютого 2024 року, у Замовника відсутні власні кошти на здійснення даного виду робіт, та процедура закупівлі буде відмінена у зв’язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі робіт та подальшої відсутності у потреби в закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2024 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АЯКС" |
27 058 532,35
UAH з ПДВ
|
24 611 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БПК Газінвестпроект" |
28 994 130,31
UAH з ПДВ
|
24 612 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС |
31 541 751,50
UAH з ПДВ
|
31 541 751,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
35 479 191,58
UAH з ПДВ
|
35 479 191,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АЯКС" #23348450 |
Відхилено |
24 611 999,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2024 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 листопада 2024 16:15
|
ТОВ "БПК Газінвестпроект" #36470766 |
Рішення скасоване |
24 612 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2025 12:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2024 15:28
|
ТОВ "БПК Газінвестпроект" #36470766 |
Відхилено |
24 612 000,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2025 17:16
|
|
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС #41207142 |
Очікує рішення |
31 541 751,50
UAH з ПДВ
|
15 січня 2025 17:16
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 18:03 |
Кінець періоду оскарження: | 22 лютого 2025 00:00 |
Дата відміни: | 22 лютого 2025 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Протокол прийняття рішення про відміну процедури закупівлі на підставі підпукнту 1,3 пункту 50 Особливостей №11/02 від 11.02.2025р. |
11 лютого 2025 18:03
|
Електронний підпис |
11 лютого 2025 18:02
|
Протокол 11-02.pdf |