Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Вебсайт: | http://vnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13 |
Контактна особа: |
Олена Гаврилюк +380332244468, +380661561853 delivery-dep@vnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2024 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2024 13:52 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2024 13:52 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений Товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у Специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2024 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2024 15:13 |
Тендерна документація.pdf | |
29 жовтня 2024 15:13 |
Додаток 4 (ПД).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Отже, повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, Особливостям та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-26-000025 ● ee479e00740c4ff48b3c0bb12c26f9e9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2024 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2024 № 57-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 26.12.2024 № 57-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-29-011016-a від 29.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-27 12:16:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Світлове устаткування. Код ДК 021:2015:31510000-4 Електричні лампи розжарення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-29-011016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-31 11:25:08
Надання пояснення через електронну систему закупівель на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26 грудня 2024 року № 57-з.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
У актовому залі факультету історії, політології та національної безпеки активно проводяться Благодійні концерти, перегляди кінофільмів, зустрічі з військовими, збори трудових колективів факультетів та університету в цілому, вручення дипломів бакалаврам та магістрам а також інавгурації з нагоди початку нового навчального року та інші заходи. Також проводяться конференції, розширенні засідання вченої ради, ректорату, тижні факультетів у зв’язку з чим виникла необхідність в закупівлі світлового устаткування. Заявку на закупівлю подано в.о. начальника відділу молодіжної політики Василем Закревою.
Інформацію та орієнтовну ціну світлового устаткування для оформлення залу факультету історії, політології та національної безпеки ВНУ імені Лесі Українки брали з веб-сайтів https://proshow.com.ua/ , https://prom.ua/, https://lightek.net.ua/ , https://luxpro.ua/ .
У ціну товару також закладено вартість послуг, пов’язаних з постачанням товару (супутні послуги):
а) - витрати за перевезення товару, як результат виконання замовлення, до місця поставки товару;
б) - збереження товару до моменту його фактичної передачі уповноваженим працівникам Замовника;
с) - монтаж механізму підняття-опускання ферми, приладів, підключення, програмування за рахунок Постачальника (вартість встановлення світлового устаткування повинна бути включена до загальної вартості товару та додатково покупцем не оплачується);
г) – роботи з монтажу та встановлення прожекторів проводяться на висоті 10 метрів;
д) - навчання представника Покупця керуванню світловим устаткуванням.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
Посилання на сторінку власного веб-сайту Волинського національного університету імені Лесі Українки: https://vnu.edu.ua/uk/news/universytet-zakupovuye-svitlove-ustatkuvannya .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2024 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СИДОРЕНКО ДАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" |
599 826,00
UAH з ПДВ
|
575 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Лапенко Олександр Валерійович |
578 000,00
UAH з ПДВ
|
578 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СИДОРЕНКО ДАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" #3630008662 |
Відхилено |
575 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2024 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2024 16:28
|
Фізична особа-підприємець Лапенко Олександр Валерійович #3064121557 |
Переможець |
578 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2024 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:18
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2024 11:36
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2024 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2024 14:41
|
Договір 527-17В.pdf | укладений |
25 листопада 2024 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести наступні зміни до Договору № 527-17В від 22.11.2024р. 1.1. Пункт 4.1 розділу 4. УМОВИ ПОСТАВКИ викласти в такій редакції: 4.1. Строк поставки Товару: до 15.12.2024 року. 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє протягом строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 527-17В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести наступні зміни до Договору № 527-17В від 22.11.2024р. 1.1. Пункт 4.1 розділу 4. УМОВИ ПОСТАВКИ викласти в такій редакції: 4.1. Строк поставки Товару: до 15.12.2024 року. 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє протягом строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 527-17В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Світловий прилад (прожектор) 1 | 14 | штука |
7 000,00
UAH
|
Світловий прилад (прожектор) 2 | 14 | штука |
6 000,00
UAH
|
Світловий прилад (прожектор) 3 | 7 | штука |
25 500,00
UAH
|
Світловий прилад (прожектор) 4 | 8 | штука |
16 000,00
UAH
|
DMX Контролер | 1 | штука |
25 000,00
UAH
|
DMX Сплітер | 1 | штука |
4 500,00
UAH
|
Ферма алюмінієва квадролайт | 3 | штука |
20 000,00
UAH
|