Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Біндери для закладів дошкільної освіти Коростенської МТГ
Очікувана вартість
236 404,00 UAH
UA-2024-10-29-003101-a 95c32adb2bb04477a1ce753aa9d84008
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Білоцька

+380414296283
+380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Вебсайт: http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17
Місцезнаходження: 11501, Україна , Житомирська обл., Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г
Контактна особа: Євгенія Білоцька
+380414296283, +380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні


Поставка вул. Грушевського, 66 Г, м. Коростень, до 20.11.2024 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штука
Біндери (брошюровщики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11501, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2024
ДК 021:2015: 42990000-2 — Машини спеціального призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий в повному обсязі, відповідної якості товар. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

29 жовтня 2024 10:34
Шаблон договору.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Максимальна товщина палітурки від 300 до 300
Формат Можливі значення:
  • A4
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 01 листопада 2024 10:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 192 640,00
    UAH з ПДВ
    192 640,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    31 жовтня 2024 15:00
    Електронний підпис
    31 жовтня 2024 15:00
    Електронний підпис
    31 жовтня 2024 14:58
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат A4
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Максимальна товщина палітурки 300

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
    #38390997
    Переможець 192 640,00
    UAH з ПДВ
    01 листопада 2024 13:58

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 01 листопада 2024 13:58

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
    #38390997
    192 640,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    05 листопада 2024 13:20
    Договір №316 від 05.11.2024р..pdf укладений
    05 листопада 2024 13:17