Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Вебсайт: | http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17 |
Місцезнаходження: | 11501, Україна , Житомирська обл., Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г |
Контактна особа: |
Оксана Берсенева +380414296283 oksber95@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2024 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2024 15:17 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2024 15:17 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий в повному обсязі, відповідної якості товар. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2024 09:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2024 09:52 |
Додаток 1.doc | |
25 жовтня 2024 09:52 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
25 жовтня 2024 09:52 |
Додаток 2 цінова пропозиція.doc | |
25 жовтня 2024 09:52 |
ТД.doc | |
25 жовтня 2024 09:52 |
ДОДАТОК №3.docx | |
25 жовтня 2024 09:52 |
Додаток 4 проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-26-000013 ● 0fa56acf39b2452fb7d3f2b18039d15b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2024 18:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.11.2024
№ 82-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.11.2024 № 82-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-10-25-001829-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-03 16:46:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочерізки для закладів дошкільної освіти Коростенської МТГ» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-25-001829-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ЗАДОРОЖНІЙ ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ на відповідність тендерній документації Відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення).
4. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Однак, підпункт 1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність), які не оформлені як додатки до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть невідповідність тендерної документації вимогам абзацу 10 пункту 28 Особливостей, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
5. Відповідно до вимог частини 4 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Однак, тендерна документація Замовника (Додаток № 1 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («HURAKAN») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Враховуючи вищевикладене, поясніть невідповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 23 Закону, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-06 15:04:56
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
Уповноважена особа відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради Білоцька Євгенія Михайлівна на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.12.2024 р. б/н, який надійшов о 16:46 годин, щодо документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі по предмету «Овочерізки для закладів дошкільної освіти Коростенської МТГ» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-25-001829-a) та посилання на сторінку власного вебсайту пояснює наступне.
1. Уповноважена особа Білоцька Євгенія Михайлівна здійснює закупівлі на підставі сформованих головним бухгалтером службових записок, які надходять для опрацювання за підписами начальника відділу освіти та головного бухгалтера, в яких зазначається кількість та очікувана вартість предмета закупівлі.
Відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради здійснено попередній моніторинг цін на товари та визначено очікувану вартість предмета закупівлі на підставі наданих цінових пропозицій: АСЦ «Новий проект Сервіс», ФОП Будченко В.К., ПП «Будпостач».
До пояснення додається сканкопії:
- Цінова пропозиція АСЦ «Новий проект Сервіс»;
- Цінова пропозиція ФОП Будченко В.К.;
- Цінова пропозиція ПП «Будпостач».
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних кошті» (зі змінами), оприлюднене на http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ЗАДОРОЖНІЙ ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ на відповідність тендерній документації Відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради.
4. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Підпункт 1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність), які зазначені в п. 4.1. додаток 3 до тендерної документації.
4.1. На підтвердження інформації про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції з накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», договір про закупівлю, учасник надає у складі пропозиції наступні документи:
Для юридичних осіб:
- протокол зборів засновників про призначення директора або виписка з протоколу засновників або рішення засновника/учасника, наказ про призначення - у разі підписання керівником організації-учасника;
- доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання іншою особою;
- оригінал/копію Статуту.
Для фізичних осіб-підприємців:
- Довідка у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, договір про закупівлю.
Підпункт 1.6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника містить інформацію: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додаток 3 тендерної документації додається.
5. Тендерна документація Замовника (Додаток № 1 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («HURAKAN») з виразом «або еквівалент», оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме цього товару. Посилання на сайт розміщення обгрунтуваня http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку Управління північного офісу Держаудитслужби від 11.12.2024 року моніторингу закупівлі відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу (догана № 262-к від 12.12.2024 року).
2024-12-12 13:38:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності винної особи, а саме, оголошено догану.
2024-12-18 11:38:21
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2024 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
362 700,00
UAH з ПДВ
|
358 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СЕРГІЄНКО ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
449 800,00
UAH з ПДВ
|
362 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАДОРОЖНІЙ ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ |
449 605,00
UAH з ПДВ
|
445 105,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" #45329706 |
Відхилено |
358 200,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2024 09:16
|
|
ФОП "СЕРГІЄНКО ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2952513132 |
Відхилено |
362 600,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2024 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2024 10:02
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАДОРОЖНІЙ ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ #2694710153 |
Переможець |
445 105,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2024 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2024 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2024 15:00
|
Договір №331 від 13.11.2024р..pdf | укладений |
13 листопада 2024 14:59
|