Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт існуючих ліфтів з їх заміною головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР "КОДЛ") за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області (коригування)
Очікувана вартість
22 459 987,20 UAH
UA-2024-10-12-000490-a ● eac5079da8254672969ddce671fb7a25
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01994451 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., Боярка, вулиця Хрещатик будинок 83 |
Контактна особа: |
Мостіпан Лідія Вікторівна 380459836803 kodl.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2024 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 22 459 987,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 299,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 112299.93 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт існуючих ліфтів з їх заміною головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР "КОДЛ") за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08150, Україна, Київська область, Боярка, вулиця Хрещатик будинок 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2024 17:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2024 17:50 |
ТД кап.ремонт ліфтів нова ред.2.pdf | |
25 жовтня 2024 17:50 |
Перелік змін 2.pdf | |
22 жовтня 2024 18:14 |
ТД кап.ремонт ліфтів нова ред..pdf | |
22 жовтня 2024 18:14 |
Перелік змін.pdf | |
12 жовтня 2024 14:54 |
ТД кап.ремонт ліфтів.pdf |
25 жовтня 2024 17:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 жовтня 2024 17:50 |
ТД кап.ремонт ліфтів нова ред.2.pdf
|
||||||
25 жовтня 2024 17:50 |
Перелік змін 2.pdf
|
||||||
22 жовтня 2024 18:14 |
ТД кап.ремонт ліфтів нова ред..pdf
|
||||||
22 жовтня 2024 18:14 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
12 жовтня 2024 14:54 |
ТД кап.ремонт ліфтів.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік компонентів ліфта на які треба надати декларацію
Дата подання: 22 жовтня 2024 13:59
Дата відповіді: 22 жовтня 2024 17:16
Шановний замовник.
Просимо вказати у тендерній документації прелік компонентів ліфта на які потрібно надати декларацію та/або сертифікат відповідності.
З повоагою.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за питання зміни вносяться.
Зауваження до Тендерною документації та до Технічного завдання.
Дата подання: 22 жовтня 2024 14:09
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 11:55
1. За умовами технічного завдання закупівля стосується робіт які підпадають під визначення «будівництва» при виді робіт «капітальний ремонт» . Відповідно вимог діючого законодавства (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» п.5.1. абз.3) для забезпечення рівних вимог учасників будівництва та прозорого та точного визначення вартості будівництва замовник зобов’язаний надати наступні документи : відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Керуюсь положеннями п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» вимагаємо надати проекту документацію в повному обсязі або відомість матеріалів оформлену відповідно до вимог чинного законодавства.
2. За п.12. Технічного завдання : « До ціни пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва », з відповідними підтверджуючими документами, а саме:» , далі надається перелік документів що суперечить вказаному твердженню, а саме:
- Зведений кошторисний розрахунок не розробляється до договірної ціни , це документ, що розробляється на підставі вимог розділу ІІІ КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» в складі проектної документації та затверджується замовником на стадії затвердження проектної документації. Підписантами такого документа є керівник проектної організації та ГІП/ГАП проекту, при цьому на них покладається пряма відповідальність за його відповідність завданню на проектування, що жодним чином не може бути забезпечено підрядником, крім випадків коли підрядник є генеральним проектувальником. Розділом V КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» вимога щодо надання такого документа не передбачена. Вимога надання такого документа не правомірна.
- Розділом V КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - в складі договірної ціни не передбачено надання локальних кошторисів. Формою Договірна ціна встановленою за додатком 30 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» не передбачено жодного посилання на будь які локальні кошториси.
- Документ «Підсумкова відомість ресурсів» не передбачена жодним кошторисним нормативом. Ця назва та його форма є виключно вигадка розробників АВК-5, що суперечить вимогам діючої нормативної документації. Для уникнення суперечок щодо наповнення такого документа, прохання надати роз’яснення з беззаперечними посилання на нормативні акти якими встановлюється його обов’язковість, форма та порядок складання.
Враховуючи викладене вище вимагаємо привести вимоги щодо складу документів у відповідності до діючої нормативної документації, виключивши всі документи що не вимагаються КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» в складі договірної ціни.
3. А.12. технічного завдання містить вимогу надання розрахунків відповідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати , який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів» затвердженого наказом Мінрегіону України від 20.10.2016 №281. Діюча редакція вказаного наказу не містить вимог щодо таких розрахунків, не існує встановлених нормативними актами методики та форми такого розрахунку. Наявність такого розрахунку взагалі суперечить вимогам ст.192 Господарського кодексу України.
Вимагаємо виключити цю неправомірну вимогу, або надати посилання на діючи нормативні акти які встановлюють методику та форма за якою такий розрахунок повинен бути виконаний.
4. В відомості обсягів робіт присутні численні посилання на роботи пов’язані з конкретними марками матеріалів без вказання характеристик таких матеріалів відповідно до вимог ДСТУ або ДБН. Зокрема не зрозуміло що, таке вказані панелі HPL, які конкретно характеристики повиннен мати лінолеум «"Taraflex Sandstone" (що є виключно назвою торгової марки широкої лінійки лінолеумів), які саме плити «АРМСТРОНГ» повинні бути застосовані при будівництві (мають широкий діапазон цін).
В наданій документації надана виключно відомість обсягів робіт без проектної документації та відомості ресурсів до неї.
Керуюсь положеннями п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» вимагаємо надати проекту документацію в повному обсязі або відомість матеріалів оформлену відповідно до вимог чинного законодавства.
5. За вимогами технічного завдання роботи повинні виконуватися відповідно до ДБН А.3.1-5-2016. Але замовником при формуванні технічного завдання допущені грубі порушення вказаного ДБН. Зокрема «Відомість обсягів робіт» не відповідає вимогам додатку Ж вказаного ДБН :
- По формі не відповідає таб. Ж.2. ДБН
- По змісту роботи вказані не в натуральних одиницях виміру та містять від’ємні показники. Прохання надати пояснення, як можливо виконати від’ємну роботу.
- В відомості робіт містяться численні неоднозначні посилання типу «(Демонтаж) Улаштування» , що взагалі унеможливлює однозначне визначення вартості робіт.
- В відомості присутні незрозумілі позиції які складно пов’язати з поняттям робота та не зрозуміло що мається на увазі, зокрема: гантелі, плити стельові, швелер, кутик, полоса, двері різних комплектів та інш. Замовник бажає окремо закупити матеріали за зазначеним переліком? Але яким чином це відноситься до поняття відомість робіт?
- В розділі пусконалагоджувальні роботи присутні позиції, що не відповідають та навіть суперечать назві розділу. Ліфт пасажирський з електроприводом на змінному струмі з системою управління на мікроелектроніці, з швидкістю до 1,75 м/с, на 10 зупинок кількістю од виміру 2 та з наступною позицією . « Ліфт пасажирський з електроприводом на змінному струмі з системою управління на мікроелектроніці, з швидкістю до 1,75 м/с на 10 зупинок, на кожну зупинку додавати або виключати» ліфт -2. Прохання надати однозначне пояснення що це означає в розрізі назви розділу «Ліфт 2шт ( швидкість 1,75 м/с., зупинок 5)»?
Вимагаємо привести відомість обсягів робіт у відповідності до вимог чинного законодавства та надати Проект організації будівництва в повному обсязі відповідно до вимог ДБН А3.1-5:2016.
6. В кошторисних нормах України КНУ РЕКНму «Збірник 3.«ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНЕ УСТАТКУВАННЯ» відсутні норми на роботи передбачені проектом по монтажу ліфтового устаткування пасажирських ліфтів в/п 1150 кг швидкістю руху 1,6 м/с, та ліфтів в/п 800 кг швидкістю руху 1,75 м/с в перекритих шахтах. Технологічний процес монтажу таких ліфтів, особливо без машинного приміщення, суттєво відрізняється від монтажу в неперекритих шахтах передбачених діючими нормами. За діючими КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» застосування непрямих норм відповідаючи іншому технологічному процесу при визначенні вартості виконання будівельних або монтажних робіт заборонне, та в складі проекту повинні бути розроблені індивідуальні норми, які відповідають передбаченій технології виконання робіт та відповідному устаткуванню. Аналогічна вимога стосовно норми на монтаж ліфтів викладена в п. 2.5.1.5 технічної частині КНУ РЕКНму «Збірник 3. «ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНЕ УСТАТКУВАННЯ».
В зв’язку з тим що технологія виконання робіт, яка передбачена може бути передбачена проектом, суттєво впливає на планування залучення персоналу для виконання робіт та відповідно на вартість робіт , а не врахування особливостей різниці виконання при різних технологічних процесах, може утворити суттєві проблеми при перевірках контролюючими органами, ВИМАГАЄМО надати проектну документацію в повному обсязі, в комплекті з офіційно затвердженими, такими що пройшли експертизу, індивідуальним нормами розробленими проектною організацію для виконання робіт в перекритих шахта та обов’язковість яких встановлена 2.5.1.5 технічної частині КНУ РЕКНму «Збірник 3. «ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНЕ УСТАТКУВАННЯ».
7. Відомість обсягів робіт містить велику кількість будівельних робіт не маючих жодного відношення до заміни ліфтів. Зокрема, Укладання плит стельових – 196,18 м2, Плити стельові «Армстронг» - 205,989 м3, облаштування стін HPL в обсязі 436 м2, облаштування стяжок 230 м2, облаштування підлог лінолеумом таркет 235 м2. Заміна заповнення дверних прорізів на протипожежні загальним обсягом 40,85 м2 та металопластикові 8,4 м2 . Без вказання розмірів дверей ( розмір дверей суттєво впливає на їх вартість) та присутні також різні електротехнічні роботи. Абсолютна більшість вказаних робіт не відноситься до будівельної частини ліфта (див. Розділ 7 ДСТУ 3552-97) та відповідно суперечить вимогам п.2. Технічного завдання ( додаток 2 до тендерної документаціях).
Вимагаємо узгодити різні пункти технічного завдання між собою та привести у відповідності з визначеннями встановленими нормативною документацією.
8.Відомість обсягів робіт містить багато робіт загально будівельного характеру але жодним чином не містить робіт пов’язаних з впливом суттєвого збільшенням навантажень на будівельну частину ліфта в наслідок конструктивної зміни та збільшення всіх експлуатаційних характеристик ліфтового устаткування.
Прохання надати проект для вивчення передбачених рішень щодо такої компенсації, що суттєво впливає на вартість ліфтового устаткування та монтажних робіт.
9. Мінімально необхідний склад працівників, визначений таблицею 2 Додатку 4 тендерної документації не відповідає предмету та обсягам закупівлі вказаним в додатку 2 »Технічне завдання» та обов’язковим вимогам для виконання робіт встановленим нормативною документацією для підрядної будівельної організації. Зокрема відстутні професії необхідні для їх виконання, але присутні професії які жодним чином не стосуються предмета закупівлі. Зокрема
- Спеціальність інженер-кошторисник відсутня в кодифікаторі КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 тому ні як не може бути в штаті звичайної підрядної організації. Найближча посада до зазначеної це посада за кодом 2142.2 «ІНЖЕНЕР З ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ РОБОТИ» , яка не є обов’язковою для здійснення будівництва в підрядної організації.
- Електромеханік з ліфтів (електромонтер з ліфтів) не має право на здійснення робіт з монтажу ліфта. Це спеціальність пов’язана виключно з технічним обслуговуванням та ремонтом ліфтів та не входить в список збірки 64 ДХП;
- В мінімально необхідному складі працівників взагалі відсутні професії пов’язані з численними загально-будівельними роботами (крім мулярів та штукатурів), електротехнічними роботами та налагоджуванням ліфтів. Вказане викликає підозри що прописано під конкретного підрядника, а виконання робіт що закупаються взагалі не плануються до виконання.
- В мінімальному переліку спеціальностей взагалі відсутні професії пов’язанні з налагоджування ліфтів, роботи передбачені відомістю.
- В п.2.2 Додатку 4 вказана обов’язкова вимога наявності в складі підрядної організації сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Вказана вимога є дискримінаційною та штучно створена під конкретного учасника. По-перше вимога до професії за кодом 2142.2 не вимагає такого сертифікату. Вказана вимога може застосовувати виключно для проектних організацій, жодного обов’язку мати в штаті підрядної організації інженерів-проектувальників будь якого напрямку – відступні. До речі, вимоги замовника щодо наявності копій великого переліку документів для підтвердження кваліфікації такого інженера також неправомірні, так як всі данні щодо дійсності сертифіката та права зайняття тієї або іншою особою відповідною діяльності міститься в відкритих офіційних джерелах, зокрема на порталі Єдиної електронної системи в будівництві.
Вимагаємо привести мінімальний перелік працівників у відповідності до робіт що доручаються до виконання.
Керуюсь положеннями п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» вимагаємо надати проекту документацію в повному обсязі.
10. За вимогами п.6 Технічного завдання:
«Ліфтове обладнання повинно бути укомплектованим та відповідати вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017р. №438. ДСТУ 7309:2019, НПАОП 0.00-1.02-08, ПУЕ, ДСТУ EN 81-20:2022. ДСТУ ISO 4190-1-2001.
Маємо думку що в переліку документів свідомо (що може мати ознаки корупційного правопорушення) пропущена інформація щодо ОБОВ’ЯЗКОВОЇ ДЛЯ ВСІХ СУБ'ЄКТІВ ВИМОГИ, щодо відповідності ліфтового устаткування, яке монтується в лікарняних закладах при капітальному ремонті, розділу 12.7 ДБН В.2.2-10:2022.
Вимоги до ліфтів викладені в технічному завданні не відповідають більшості вказаних документів:
10.1.Ліфти L1, L2, L5 :
10.1.1. ДСТУ 7309:2019 та ДСТУ ISO 4190-1-2001, в частині вантажопіднімальності для ліфтів лікувальних закладів. Вказані параметри не відповідають послідовності Ренарда для визначення вантажопідіймальності.
10.1.2.ДСТУ ISO 4190-1-2001 – не передбачає виконання ліфта для лікувальних закладів з кабіною розмірами 1200х2100 з шириною двері 900 мм. Це також суперечить вимогам викладеним в п.12.7.5 ДБН В.2.2-10:2022 (мінімальні розміри кабіни згідно стандартів 1200х2300мм.). В вказаному ліфті неможливо розташування операційних ліжок з двома особами супроводу та персоналом (мінімальний розмір звичайного ліжка 900х2000 мм, а формату за нормами ЕС 1000х2200. мінімальна ділянка підлоги на розташування однієї особи 400х400 мм). Мінімальний розмір дверей для ліфтів що можуть перевозити ліжка з пацієнтами в лікувальних закладах встановлено 1100 мм.
10.1.3.Висота верхнього поверху шахти встановлена 3800 мм., приямка 1250 та 1440 мм, що суперечить вимогам мінімально безпечного верхнього поверху та приямку для ліфтів зі швидкістю руху 1,6 м/с встановлений таблицею 3 ДСТУ ІSO 4190-1-2001 та вимогам безпеки викладеним в розділі 5 ДСТУ EN 81-20:2015.
10.1.4.Межа вогнестійкості дверей встановлена ЕІ-30. Відповідно вимог п.12.7.1 ДБН 12.7.1 хоч би один з ліфтів в межах пожежного відсікав повинен відповідати ліфту для перевезення пожежних підрозділ для яких встановлюється межа вогнестійкості не менш ЕІ-60.
10.2.Ліфти L3, L5 :
10.2.1.ДСТУ 7309:2019 та ДСТУ ISO 4190-1-2001, в частині швидкості руху для ліфтів лікувальних закладів. Вказані параметри не відповідають послідовності Ренарда для визначення швидкості руху. Швидкість руху 1,75 м/с не передбачена жодним нормативним документом для пасажирських ліфтів.
10.2.2. Висота верхнього поверху шахти встановлена 3800 мм приямка 1250 мм, що суперечить вимогам мінімально безпечного верхнього поверху та приямку для ліфтів зі швидкістю руху 1,6 м/с встановлений таблицею 1 ДСТУ ІSO 4190-1-2001 та вимогам безпеки викладеним в розділі 5 ДСТУ EN 81-20:2015.
Вимагаємо надати проектну документацію в повному обсязі для вивчення передбачених проектом та узгоджених експертизою заходів спрямованих на компенсацію порушень вимог безпеки при вказаних відхиленнях, та що може суттєво впливати на вартість ліфтового устаткування.
11.В матеріалах щодо замовлення ліфта фігурує конкретний виробник ліфтового устаткування та конкретна модель ліфта. Що має прямі ознаки корупційного правопорушення та підготовки торгів під конкретного учасника.
Вимагаємо виправити зазначене порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 22 жовтня 2024 року через електронну систему закупівель було оприлюднено звернення, проаналізувавши яке, Замовник вважає за необхідне повідомити наступне:
1. Ознайомившись із положеннями даного пункту звернення, повідомляємо, що тендерна документація містить відомість обсягів робіт, які необхідно виконати в межах виконання робіт, що є предметом закупівлі. Окрім цього тендерна документація містить основні вимоги до ліфтів, які є основним ресурсом в межах даного предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що Учасники не обмежені у використанні будь-яких ресурсів при підготовці документів своєї тендерної пропозиції, в тому числі й кошторисних документів.
2. Ознайомившись із положеннями даного пункту звернення, повідомляємо, що тендерна документація складена та містить вимоги, що передбачені чинним законодавством, зокрема статтею 22 Закону з урахуванням Особливостей. Практика надання учасниками зазначених вами кошторисних документів усталена у публічних закупівлях вже протягом довгого часу. Більше того, Замовник не обмежує учасників у праві використання програмних комплексів для підготовки кошторисної частини тендерної пропозиції.
3. Зазначений Наказ має відношення виключно для визначення розміру кошторисної заробітної плати і останні зміни до нього вносилися ще у 2018 році, наказом № 196 від 27.07.2018 року.
4. Звертаємо увагу, що пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: «13. Якщо у найменуванні робіт технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент»». Таким чином, Учасники вправі використовувати ресурси або матеріали, які вважають за доцільне з урахуванням обсягів робіт.
5. Вважаємо за необхідне повідомити, що надана у складі тендерної документації містить відомості обсягів робіт, яка складена згідно з вимогами чинного законодавства та з урахуванням потреби та особливостей робіт, що входять до складу предмету закупівлі. Зважаючи на наявність різних програмних комплексів для виготовлення кошторисної документації такі форми документів, а також їх наповнення можуть відрізнятися залежно від того, за допомогою якого саме програмного комплексу вони виготовлені.
6. Вважаємо за необхідне повідомити, що надана у складі тендерної документації містить відомості обсягів робіт, яка складена згідно з вимогами чинного законодавства та з урахуванням потреби та особливостей робіт, що входять до складу предмету закупівлі. Всі учасники під час підготовки своєї тендерної пропозиції, зокрема кошторисної її частини, повинні керуватися відомістю обсягів робіт, що викладена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням та у поєднанні з іншими вимогами тендерної документації та її додатків, а також використовуючи ті способи та технології виконання робіт, що не суперечитимуть вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації.
7. Повідомляємо, що відомість обсягів робіт складена з урахуванням потреби в роботах та особливостей предмета закупівлі і жодним чином не суперечить вимогам законодавства та положенням стандартів, умов і будівельних норм.
8.Повідомляємо, що у Додатку 2 до тендерної документації міститься відомість обсягів робіт, а також вимоги до ліфтового обладнання, чого має бути абсолютно достатньо для підготовки тендерної пропозиції учасника. Замовник не встановлює обов’язку чи права учасника на втручання в технологічні та конструктивні особливості предмета закупівлі.
9. Повідомляємо, що під поняттям кошторисника розуміється або інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, або інженер з проектно-кошторисної роботи або кошторисник або будь-яка назва професії згідно з штатним розкладом підприємства учасника. Необхідність наявності сертифіката такої особи регламентована нормами статті 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність», а також постановою КМУ №554 від 23.05.2011 року «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури».
Щодо інших працівників, повідомляємо, що Замовником встановлено мінімально-необхідний перелік працівників, тобто учасники не зобов’язані вказувати всіх працівників, які будуть залучатися до виконання робіт, при цьому Учасники самостійно визначають у якому складі робітників буде виконуватися робота, що є предметом закупівлі. Замовник, з метою створення можливості участі більшого кола учасників, не вимагає підтвердження наявності великої кількості працівників та/або працівників конкретних професій. Визначені у Додатку 4 вимоги щодо підтвердження наявності працівників не містять дискримінаційних положень та є абсолютно реальними для виконання будь-якими учасниками, які реально здійснюють діяльність, пов’язану із предметом закупівлі.
10. Ознайомившись із положеннями даного пункту звернення, повідомляємо, що тендерна документація містить відомість обсягів робіт, які необхідно виконати в межах виконання робіт, що є предметом закупівлі. Окрім цього тендерна документація містить основні вимоги до ліфтів, які є основним ресурсом в межах даного предмета закупівлі. Зазначені вимоги сформовані з урахуванням реальної потреби Замовника у роботах, що є предметом закупівлі, тому такі вимоги не підлягають змінам.
11. Звертаємо увагу, що пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: «13. Якщо у найменуванні робіт технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент»». Таким чином, Учасники вправі використовувати ресурси або матеріали, які вважають за доцільне з урахуванням обсягів робіт.
1. Ознайомившись із положеннями даного пункту звернення, повідомляємо, що тендерна документація містить відомість обсягів робіт, які необхідно виконати в межах виконання робіт, що є предметом закупівлі. Окрім цього тендерна документація містить основні вимоги до ліфтів, які є основним ресурсом в межах даного предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що Учасники не обмежені у використанні будь-яких ресурсів при підготовці документів своєї тендерної пропозиції, в тому числі й кошторисних документів.
2. Ознайомившись із положеннями даного пункту звернення, повідомляємо, що тендерна документація складена та містить вимоги, що передбачені чинним законодавством, зокрема статтею 22 Закону з урахуванням Особливостей. Практика надання учасниками зазначених вами кошторисних документів усталена у публічних закупівлях вже протягом довгого часу. Більше того, Замовник не обмежує учасників у праві використання програмних комплексів для підготовки кошторисної частини тендерної пропозиції.
3. Зазначений Наказ має відношення виключно для визначення розміру кошторисної заробітної плати і останні зміни до нього вносилися ще у 2018 році, наказом № 196 від 27.07.2018 року.
4. Звертаємо увагу, що пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: «13. Якщо у найменуванні робіт технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент»». Таким чином, Учасники вправі використовувати ресурси або матеріали, які вважають за доцільне з урахуванням обсягів робіт.
5. Вважаємо за необхідне повідомити, що надана у складі тендерної документації містить відомості обсягів робіт, яка складена згідно з вимогами чинного законодавства та з урахуванням потреби та особливостей робіт, що входять до складу предмету закупівлі. Зважаючи на наявність різних програмних комплексів для виготовлення кошторисної документації такі форми документів, а також їх наповнення можуть відрізнятися залежно від того, за допомогою якого саме програмного комплексу вони виготовлені.
6. Вважаємо за необхідне повідомити, що надана у складі тендерної документації містить відомості обсягів робіт, яка складена згідно з вимогами чинного законодавства та з урахуванням потреби та особливостей робіт, що входять до складу предмету закупівлі. Всі учасники під час підготовки своєї тендерної пропозиції, зокрема кошторисної її частини, повинні керуватися відомістю обсягів робіт, що викладена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням та у поєднанні з іншими вимогами тендерної документації та її додатків, а також використовуючи ті способи та технології виконання робіт, що не суперечитимуть вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації.
7. Повідомляємо, що відомість обсягів робіт складена з урахуванням потреби в роботах та особливостей предмета закупівлі і жодним чином не суперечить вимогам законодавства та положенням стандартів, умов і будівельних норм.
8.Повідомляємо, що у Додатку 2 до тендерної документації міститься відомість обсягів робіт, а також вимоги до ліфтового обладнання, чого має бути абсолютно достатньо для підготовки тендерної пропозиції учасника. Замовник не встановлює обов’язку чи права учасника на втручання в технологічні та конструктивні особливості предмета закупівлі.
9. Повідомляємо, що під поняттям кошторисника розуміється або інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, або інженер з проектно-кошторисної роботи або кошторисник або будь-яка назва професії згідно з штатним розкладом підприємства учасника. Необхідність наявності сертифіката такої особи регламентована нормами статті 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність», а також постановою КМУ №554 від 23.05.2011 року «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури».
Щодо інших працівників, повідомляємо, що Замовником встановлено мінімально-необхідний перелік працівників, тобто учасники не зобов’язані вказувати всіх працівників, які будуть залучатися до виконання робіт, при цьому Учасники самостійно визначають у якому складі робітників буде виконуватися робота, що є предметом закупівлі. Замовник, з метою створення можливості участі більшого кола учасників, не вимагає підтвердження наявності великої кількості працівників та/або працівників конкретних професій. Визначені у Додатку 4 вимоги щодо підтвердження наявності працівників не містять дискримінаційних положень та є абсолютно реальними для виконання будь-якими учасниками, які реально здійснюють діяльність, пов’язану із предметом закупівлі.
10. Ознайомившись із положеннями даного пункту звернення, повідомляємо, що тендерна документація містить відомість обсягів робіт, які необхідно виконати в межах виконання робіт, що є предметом закупівлі. Окрім цього тендерна документація містить основні вимоги до ліфтів, які є основним ресурсом в межах даного предмета закупівлі. Зазначені вимоги сформовані з урахуванням реальної потреби Замовника у роботах, що є предметом закупівлі, тому такі вимоги не підлягають змінам.
11. Звертаємо увагу, що пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: «13. Якщо у найменуванні робіт технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент»». Таким чином, Учасники вправі використовувати ресурси або матеріали, які вважають за доцільне з урахуванням обсягів робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" |
22 434 965,58
UAH з ПДВ
|
22 434 965,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" #32670939 |
Переможець |
22 434 965,58
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2024 18:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2024 17:41
|