Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт існуючих ліфтів з їх заміною головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР "КОДЛ") за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області (коригування)
Очікувана вартість
22 459 987,20 UAH
UA-2024-10-12-000490-a eac5079da8254672969ddce671fb7a25
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мостіпан Лідія Вікторівна

380459836803 kodl.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994451
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, вулиця Хрещатик будинок 83
Контактна особа: Мостіпан Лідія Вікторівна
380459836803
kodl.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2024 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2024 00:00
Очікувана вартість: 22 459 987,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112 299,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5%
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 112299.93 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт існуючих ліфтів з їх заміною головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР "КОДЛ") за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, вулиця Хрещатик будинок 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2024 14:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5%

Сума забезпечення: 112299.93 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія.
Вимоги до документу: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5%
25 жовтня 2024 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2024 17:50
ТД кап.ремонт ліфтів нова ред.2.pdf
25 жовтня 2024 17:50
Перелік змін 2.pdf
22 жовтня 2024 18:14
ТД кап.ремонт ліфтів нова ред..pdf
22 жовтня 2024 18:14
Перелік змін.pdf
12 жовтня 2024 14:54
ТД кап.ремонт ліфтів.pdf
25 жовтня 2024 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2024 18:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2024 14:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2024 17:50
ТД кап.ремонт ліфтів нова ред.2.pdf
25 жовтня 2024 17:50
Перелік змін 2.pdf
22 жовтня 2024 18:14
ТД кап.ремонт ліфтів нова ред..pdf
22 жовтня 2024 18:14
Перелік змін.pdf
12 жовтня 2024 14:54
ТД кап.ремонт ліфтів.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік компонентів ліфта на які треба надати декларацію
Дата подання: 22 жовтня 2024 13:59
Дата відповіді: 22 жовтня 2024 17:16
Шановний замовник. Просимо вказати у тендерній документації прелік компонентів ліфта на які потрібно надати декларацію та/або сертифікат відповідності. З повоагою.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за питання зміни вносяться.
Зауваження до Тендерною документації та до Технічного завдання.
Дата подання: 22 жовтня 2024 14:09
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 11:55
1. За умовами технічного завдання закупівля стосується робіт які підпадають під визначення «будівництва» при виді робіт «капітальний ремонт» . Відповідно вимог діючого законодавства (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» п.5.1. абз.3) для забезпечення рівних вимог учасників будівництва та прозорого та точного визначення вартості будівництва замовник зобов’язаний надати наступні документи : відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Керуюсь положеннями п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» вимагаємо надати проекту документацію в повному обсязі або відомість матеріалів оформлену відповідно до вимог чинного законодавства. 2. За п.12. Технічного завдання : « До ціни пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва », з відповідними підтверджуючими документами, а саме:» , далі надається перелік документів що суперечить вказаному твердженню, а саме: - Зведений кошторисний розрахунок не розробляється до договірної ціни , це документ, що розробляється на підставі вимог розділу ІІІ КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» в складі проектної документації та затверджується замовником на стадії затвердження проектної документації. Підписантами такого документа є керівник проектної організації та ГІП/ГАП проекту, при цьому на них покладається пряма відповідальність за його відповідність завданню на проектування, що жодним чином не може бути забезпечено підрядником, крім випадків коли підрядник є генеральним проектувальником. Розділом V КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» вимога щодо надання такого документа не передбачена. Вимога надання такого документа не правомірна. - Розділом V КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» - в складі договірної ціни не передбачено надання локальних кошторисів. Формою Договірна ціна встановленою за додатком 30 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» не передбачено жодного посилання на будь які локальні кошториси. - Документ «Підсумкова відомість ресурсів» не передбачена жодним кошторисним нормативом. Ця назва та його форма є виключно вигадка розробників АВК-5, що суперечить вимогам діючої нормативної документації. Для уникнення суперечок щодо наповнення такого документа, прохання надати роз’яснення з беззаперечними посилання на нормативні акти якими встановлюється його обов’язковість, форма та порядок складання. Враховуючи викладене вище вимагаємо привести вимоги щодо складу документів у відповідності до діючої нормативної документації, виключивши всі документи що не вимагаються КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» в складі договірної ціни. 3. А.12. технічного завдання містить вимогу надання розрахунків відповідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати , який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів» затвердженого наказом Мінрегіону України від 20.10.2016 №281. Діюча редакція вказаного наказу не містить вимог щодо таких розрахунків, не існує встановлених нормативними актами методики та форми такого розрахунку. Наявність такого розрахунку взагалі суперечить вимогам ст.192 Господарського кодексу України. Вимагаємо виключити цю неправомірну вимогу, або надати посилання на діючи нормативні акти які встановлюють методику та форма за якою такий розрахунок повинен бути виконаний. 4. В відомості обсягів робіт присутні численні посилання на роботи пов’язані з конкретними марками матеріалів без вказання характеристик таких матеріалів відповідно до вимог ДСТУ або ДБН. Зокрема не зрозуміло що, таке вказані панелі HPL, які конкретно характеристики повиннен мати лінолеум «"Taraflex Sandstone" (що є виключно назвою торгової марки широкої лінійки лінолеумів), які саме плити «АРМСТРОНГ» повинні бути застосовані при будівництві (мають широкий діапазон цін). В наданій документації надана виключно відомість обсягів робіт без проектної документації та відомості ресурсів до неї. Керуюсь положеннями п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» вимагаємо надати проекту документацію в повному обсязі або відомість матеріалів оформлену відповідно до вимог чинного законодавства. 5. За вимогами технічного завдання роботи повинні виконуватися відповідно до ДБН А.3.1-5-2016. Але замовником при формуванні технічного завдання допущені грубі порушення вказаного ДБН. Зокрема «Відомість обсягів робіт» не відповідає вимогам додатку Ж вказаного ДБН : - По формі не відповідає таб. Ж.2. ДБН - По змісту роботи вказані не в натуральних одиницях виміру та містять від’ємні показники. Прохання надати пояснення, як можливо виконати від’ємну роботу. - В відомості робіт містяться численні неоднозначні посилання типу «(Демонтаж) Улаштування» , що взагалі унеможливлює однозначне визначення вартості робіт. - В відомості присутні незрозумілі позиції які складно пов’язати з поняттям робота та не зрозуміло що мається на увазі, зокрема: гантелі, плити стельові, швелер, кутик, полоса, двері різних комплектів та інш. Замовник бажає окремо закупити матеріали за зазначеним переліком? Але яким чином це відноситься до поняття відомість робіт? - В розділі пусконалагоджувальні роботи присутні позиції, що не відповідають та навіть суперечать назві розділу. Ліфт пасажирський з електроприводом на змінному струмі з системою управління на мікроелектроніці, з швидкістю до 1,75 м/с, на 10 зупинок кількістю од виміру 2 та з наступною позицією . « Ліфт пасажирський з електроприводом на змінному струмі з системою управління на мікроелектроніці, з швидкістю до 1,75 м/с на 10 зупинок, на кожну зупинку додавати або виключати» ліфт -2. Прохання надати однозначне пояснення що це означає в розрізі назви розділу «Ліфт 2шт ( швидкість 1,75 м/с., зупинок 5)»? Вимагаємо привести відомість обсягів робіт у відповідності до вимог чинного законодавства та надати Проект організації будівництва в повному обсязі відповідно до вимог ДБН А3.1-5:2016. 6. В кошторисних нормах України КНУ РЕКНму «Збірник 3.«ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНЕ УСТАТКУВАННЯ» відсутні норми на роботи передбачені проектом по монтажу ліфтового устаткування пасажирських ліфтів в/п 1150 кг швидкістю руху 1,6 м/с, та ліфтів в/п 800 кг швидкістю руху 1,75 м/с в перекритих шахтах. Технологічний процес монтажу таких ліфтів, особливо без машинного приміщення, суттєво відрізняється від монтажу в неперекритих шахтах передбачених діючими нормами. За діючими КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» застосування непрямих норм відповідаючи іншому технологічному процесу при визначенні вартості виконання будівельних або монтажних робіт заборонне, та в складі проекту повинні бути розроблені індивідуальні норми, які відповідають передбаченій технології виконання робіт та відповідному устаткуванню. Аналогічна вимога стосовно норми на монтаж ліфтів викладена в п. 2.5.1.5 технічної частині КНУ РЕКНму «Збірник 3. «ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНЕ УСТАТКУВАННЯ». В зв’язку з тим що технологія виконання робіт, яка передбачена може бути передбачена проектом, суттєво впливає на планування залучення персоналу для виконання робіт та відповідно на вартість робіт , а не врахування особливостей різниці виконання при різних технологічних процесах, може утворити суттєві проблеми при перевірках контролюючими органами, ВИМАГАЄМО надати проектну документацію в повному обсязі, в комплекті з офіційно затвердженими, такими що пройшли експертизу, індивідуальним нормами розробленими проектною організацію для виконання робіт в перекритих шахта та обов’язковість яких встановлена 2.5.1.5 технічної частині КНУ РЕКНму «Збірник 3. «ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНЕ УСТАТКУВАННЯ». 7. Відомість обсягів робіт містить велику кількість будівельних робіт не маючих жодного відношення до заміни ліфтів. Зокрема, Укладання плит стельових – 196,18 м2, Плити стельові «Армстронг» - 205,989 м3, облаштування стін HPL в обсязі 436 м2, облаштування стяжок 230 м2, облаштування підлог лінолеумом таркет 235 м2. Заміна заповнення дверних прорізів на протипожежні загальним обсягом 40,85 м2 та металопластикові 8,4 м2 . Без вказання розмірів дверей ( розмір дверей суттєво впливає на їх вартість) та присутні також різні електротехнічні роботи. Абсолютна більшість вказаних робіт не відноситься до будівельної частини ліфта (див. Розділ 7 ДСТУ 3552-97) та відповідно суперечить вимогам п.2. Технічного завдання ( додаток 2 до тендерної документаціях). Вимагаємо узгодити різні пункти технічного завдання між собою та привести у відповідності з визначеннями встановленими нормативною документацією. 8.Відомість обсягів робіт містить багато робіт загально будівельного характеру але жодним чином не містить робіт пов’язаних з впливом суттєвого збільшенням навантажень на будівельну частину ліфта в наслідок конструктивної зміни та збільшення всіх експлуатаційних характеристик ліфтового устаткування. Прохання надати проект для вивчення передбачених рішень щодо такої компенсації, що суттєво впливає на вартість ліфтового устаткування та монтажних робіт. 9. Мінімально необхідний склад працівників, визначений таблицею 2 Додатку 4 тендерної документації не відповідає предмету та обсягам закупівлі вказаним в додатку 2 »Технічне завдання» та обов’язковим вимогам для виконання робіт встановленим нормативною документацією для підрядної будівельної організації. Зокрема відстутні професії необхідні для їх виконання, але присутні професії які жодним чином не стосуються предмета закупівлі. Зокрема - Спеціальність інженер-кошторисник відсутня в кодифікаторі КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 тому ні як не може бути в штаті звичайної підрядної організації. Найближча посада до зазначеної це посада за кодом 2142.2 «ІНЖЕНЕР З ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ РОБОТИ» , яка не є обов’язковою для здійснення будівництва в підрядної організації. - Електромеханік з ліфтів (електромонтер з ліфтів) не має право на здійснення робіт з монтажу ліфта. Це спеціальність пов’язана виключно з технічним обслуговуванням та ремонтом ліфтів та не входить в список збірки 64 ДХП; - В мінімально необхідному складі працівників взагалі відсутні професії пов’язані з численними загально-будівельними роботами (крім мулярів та штукатурів), електротехнічними роботами та налагоджуванням ліфтів. Вказане викликає підозри що прописано під конкретного підрядника, а виконання робіт що закупаються взагалі не плануються до виконання. - В мінімальному переліку спеціальностей взагалі відсутні професії пов’язанні з налагоджування ліфтів, роботи передбачені відомістю. - В п.2.2 Додатку 4 вказана обов’язкова вимога наявності в складі підрядної організації сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Вказана вимога є дискримінаційною та штучно створена під конкретного учасника. По-перше вимога до професії за кодом 2142.2 не вимагає такого сертифікату. Вказана вимога може застосовувати виключно для проектних організацій, жодного обов’язку мати в штаті підрядної організації інженерів-проектувальників будь якого напрямку – відступні. До речі, вимоги замовника щодо наявності копій великого переліку документів для підтвердження кваліфікації такого інженера також неправомірні, так як всі данні щодо дійсності сертифіката та права зайняття тієї або іншою особою відповідною діяльності міститься в відкритих офіційних джерелах, зокрема на порталі Єдиної електронної системи в будівництві. Вимагаємо привести мінімальний перелік працівників у відповідності до робіт що доручаються до виконання. Керуюсь положеннями п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» вимагаємо надати проекту документацію в повному обсязі. 10. За вимогами п.6 Технічного завдання: «Ліфтове обладнання повинно бути укомплектованим та відповідати вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017р. №438. ДСТУ 7309:2019, НПАОП 0.00-1.02-08, ПУЕ, ДСТУ EN 81-20:2022. ДСТУ ISO 4190-1-2001. Маємо думку що в переліку документів свідомо (що може мати ознаки корупційного правопорушення) пропущена інформація щодо ОБОВ’ЯЗКОВОЇ ДЛЯ ВСІХ СУБ'ЄКТІВ ВИМОГИ, щодо відповідності ліфтового устаткування, яке монтується в лікарняних закладах при капітальному ремонті, розділу 12.7 ДБН В.2.2-10:2022. Вимоги до ліфтів викладені в технічному завданні не відповідають більшості вказаних документів: 10.1.Ліфти L1, L2, L5 : 10.1.1. ДСТУ 7309:2019 та ДСТУ ISO 4190-1-2001, в частині вантажопіднімальності для ліфтів лікувальних закладів. Вказані параметри не відповідають послідовності Ренарда для визначення вантажопідіймальності. 10.1.2.ДСТУ ISO 4190-1-2001 – не передбачає виконання ліфта для лікувальних закладів з кабіною розмірами 1200х2100 з шириною двері 900 мм. Це також суперечить вимогам викладеним в п.12.7.5 ДБН В.2.2-10:2022 (мінімальні розміри кабіни згідно стандартів 1200х2300мм.). В вказаному ліфті неможливо розташування операційних ліжок з двома особами супроводу та персоналом (мінімальний розмір звичайного ліжка 900х2000 мм, а формату за нормами ЕС 1000х2200. мінімальна ділянка підлоги на розташування однієї особи 400х400 мм). Мінімальний розмір дверей для ліфтів що можуть перевозити ліжка з пацієнтами в лікувальних закладах встановлено 1100 мм. 10.1.3.Висота верхнього поверху шахти встановлена 3800 мм., приямка 1250 та 1440 мм, що суперечить вимогам мінімально безпечного верхнього поверху та приямку для ліфтів зі швидкістю руху 1,6 м/с встановлений таблицею 3 ДСТУ ІSO 4190-1-2001 та вимогам безпеки викладеним в розділі 5 ДСТУ EN 81-20:2015. 10.1.4.Межа вогнестійкості дверей встановлена ЕІ-30. Відповідно вимог п.12.7.1 ДБН 12.7.1 хоч би один з ліфтів в межах пожежного відсікав повинен відповідати ліфту для перевезення пожежних підрозділ для яких встановлюється межа вогнестійкості не менш ЕІ-60. 10.2.Ліфти L3, L5 : 10.2.1.ДСТУ 7309:2019 та ДСТУ ISO 4190-1-2001, в частині швидкості руху для ліфтів лікувальних закладів. Вказані параметри не відповідають послідовності Ренарда для визначення швидкості руху. Швидкість руху 1,75 м/с не передбачена жодним нормативним документом для пасажирських ліфтів. 10.2.2. Висота верхнього поверху шахти встановлена 3800 мм приямка 1250 мм, що суперечить вимогам мінімально безпечного верхнього поверху та приямку для ліфтів зі швидкістю руху 1,6 м/с встановлений таблицею 1 ДСТУ ІSO 4190-1-2001 та вимогам безпеки викладеним в розділі 5 ДСТУ EN 81-20:2015. Вимагаємо надати проектну документацію в повному обсязі для вивчення передбачених проектом та узгоджених експертизою заходів спрямованих на компенсацію порушень вимог безпеки при вказаних відхиленнях, та що може суттєво впливати на вартість ліфтового устаткування. 11.В матеріалах щодо замовлення ліфта фігурує конкретний виробник ліфтового устаткування та конкретна модель ліфта. Що має прямі ознаки корупційного правопорушення та підготовки торгів під конкретного учасника. Вимагаємо виправити зазначене порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 22 жовтня 2024 року через електронну систему закупівель було оприлюднено звернення, проаналізувавши яке, Замовник вважає за необхідне повідомити наступне:
1. Ознайомившись із положеннями даного пункту звернення, повідомляємо, що тендерна документація містить відомість обсягів робіт, які необхідно виконати в межах виконання робіт, що є предметом закупівлі. Окрім цього тендерна документація містить основні вимоги до ліфтів, які є основним ресурсом в межах даного предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що Учасники не обмежені у використанні будь-яких ресурсів при підготовці документів своєї тендерної пропозиції, в тому числі й кошторисних документів.
2. Ознайомившись із положеннями даного пункту звернення, повідомляємо, що тендерна документація складена та містить вимоги, що передбачені чинним законодавством, зокрема статтею 22 Закону з урахуванням Особливостей. Практика надання учасниками зазначених вами кошторисних документів усталена у публічних закупівлях вже протягом довгого часу. Більше того, Замовник не обмежує учасників у праві використання програмних комплексів для підготовки кошторисної частини тендерної пропозиції.
3. Зазначений Наказ має відношення виключно для визначення розміру кошторисної заробітної плати і останні зміни до нього вносилися ще у 2018 році, наказом № 196 від 27.07.2018 року.
4. Звертаємо увагу, що пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: «13. Якщо у найменуванні робіт технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент»». Таким чином, Учасники вправі використовувати ресурси або матеріали, які вважають за доцільне з урахуванням обсягів робіт.
5. Вважаємо за необхідне повідомити, що надана у складі тендерної документації містить відомості обсягів робіт, яка складена згідно з вимогами чинного законодавства та з урахуванням потреби та особливостей робіт, що входять до складу предмету закупівлі. Зважаючи на наявність різних програмних комплексів для виготовлення кошторисної документації такі форми документів, а також їх наповнення можуть відрізнятися залежно від того, за допомогою якого саме програмного комплексу вони виготовлені.
6. Вважаємо за необхідне повідомити, що надана у складі тендерної документації містить відомості обсягів робіт, яка складена згідно з вимогами чинного законодавства та з урахуванням потреби та особливостей робіт, що входять до складу предмету закупівлі. Всі учасники під час підготовки своєї тендерної пропозиції, зокрема кошторисної її частини, повинні керуватися відомістю обсягів робіт, що викладена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням та у поєднанні з іншими вимогами тендерної документації та її додатків, а також використовуючи ті способи та технології виконання робіт, що не суперечитимуть вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації.
7. Повідомляємо, що відомість обсягів робіт складена з урахуванням потреби в роботах та особливостей предмета закупівлі і жодним чином не суперечить вимогам законодавства та положенням стандартів, умов і будівельних норм.
8.Повідомляємо, що у Додатку 2 до тендерної документації міститься відомість обсягів робіт, а також вимоги до ліфтового обладнання, чого має бути абсолютно достатньо для підготовки тендерної пропозиції учасника. Замовник не встановлює обов’язку чи права учасника на втручання в технологічні та конструктивні особливості предмета закупівлі.
9. Повідомляємо, що під поняттям кошторисника розуміється або інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, або інженер з проектно-кошторисної роботи або кошторисник або будь-яка назва професії згідно з штатним розкладом підприємства учасника. Необхідність наявності сертифіката такої особи регламентована нормами статті 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність», а також постановою КМУ №554 від 23.05.2011 року «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури».
Щодо інших працівників, повідомляємо, що Замовником встановлено мінімально-необхідний перелік працівників, тобто учасники не зобов’язані вказувати всіх працівників, які будуть залучатися до виконання робіт, при цьому Учасники самостійно визначають у якому складі робітників буде виконуватися робота, що є предметом закупівлі. Замовник, з метою створення можливості участі більшого кола учасників, не вимагає підтвердження наявності великої кількості працівників та/або працівників конкретних професій. Визначені у Додатку 4 вимоги щодо підтвердження наявності працівників не містять дискримінаційних положень та є абсолютно реальними для виконання будь-якими учасниками, які реально здійснюють діяльність, пов’язану із предметом закупівлі.
10. Ознайомившись із положеннями даного пункту звернення, повідомляємо, що тендерна документація містить відомість обсягів робіт, які необхідно виконати в межах виконання робіт, що є предметом закупівлі. Окрім цього тендерна документація містить основні вимоги до ліфтів, які є основним ресурсом в межах даного предмета закупівлі. Зазначені вимоги сформовані з урахуванням реальної потреби Замовника у роботах, що є предметом закупівлі, тому такі вимоги не підлягають змінам.
11. Звертаємо увагу, що пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: «13. Якщо у найменуванні робіт технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент»». Таким чином, Учасники вправі використовувати ресурси або матеріали, які вважають за доцільне з урахуванням обсягів робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО" 22 434 965,58
UAH з ПДВ
22 434 965,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 листопада 2024 15:36
Електронний підпис
06 листопада 2024 15:36
ТАЛО - а14 п47 Особливостей.pdf.p7s
06 листопада 2024 15:36
ТАЛО - а14 п47 Особливостей.pdf
06 листопада 2024 15:36
Довідка.zip
06 листопада 2024 15:36
Витяг про несудимість.zip
01 листопада 2024 07:11
Електронний підпис
01 листопада 2024 07:11
8.1 Договір підряду Агранбуд.pdf
29 жовтня 2024 23:10
Електронний підпис
29 жовтня 2024 23:10
Електронний підпис
29 жовтня 2024 23:09
45.imd
29 жовтня 2024 23:09
45 Кошторис.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
45 Кошторис.pdf
29 жовтня 2024 23:09
45.imd.p7s
29 жовтня 2024 23:09
7.1 Виконроб.pdf
29 жовтня 2024 23:09
7 Довідка працівники.pdf
29 жовтня 2024 23:09
7.6 Охорона праці.pdf
29 жовтня 2024 23:09
7.6 Охорона праці.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
6 Довідка МТБ.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
ТОВ_ТАЛО_ГАРАНТІЯ 241029.zip
29 жовтня 2024 23:09
9 ТАЛО - Фінзвіт.zip
29 жовтня 2024 23:09
9 ТАЛО - Фінзвіт.zip.p7s
29 жовтня 2024 23:09
7 Довідка працівники.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
6 Довідка МТБ.pdf
29 жовтня 2024 23:09
7.1 Виконроб.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
23 ТАЛО - ISO 9001.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
15.1 Буд ліцензія Тало.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
11 Статут.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
24 ТАЛО - ISO 14001.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
26 ТАЛО - ISO 37001.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
15.1 Буд ліцензія Тало.pdf
29 жовтня 2024 23:09
30 Проект договору.pdf
29 жовтня 2024 23:09
26 ТАЛО - ISO 37001.pdf
29 жовтня 2024 23:09
19 Гарантійний лист AhMet.pdf
29 жовтня 2024 23:09
11.1 Опис статуту 2019.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
11 Статут.pdf
29 жовтня 2024 23:09
10 Довідка директор.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
25 ТАЛО - ISO 45001.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
25 ТАЛО - ISO 45001.pdf
29 жовтня 2024 23:09
10 Довідка директор.pdf
29 жовтня 2024 23:09
11.1 Опис статуту 2019.pdf
29 жовтня 2024 23:09
24 ТАЛО - ISO 14001.pdf
29 жовтня 2024 23:09
23 ТАЛО - ISO 9001.pdf
29 жовтня 2024 23:09
30 Проект договору.pdf.p7s
29 жовтня 2024 23:09
ТОВ_ТАЛО_ГАРАНТІЯ 241029.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО"
#32670939
Переможець 22 434 965,58
UAH з ПДВ
04 листопада 2024 18:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2024 17:41

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 43 постанови КМУ від 1178 від 12.10.2023 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт існуючих ліфтів з їх заміною головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області (коригування)» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛО» були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинні бути: Довідка виконання аналогічних двох договорів в період 2022-2024 років, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів – зазначеного договору в повному обсязі (включно з додатками), – актів виконаних робіт (на актах обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору), – відгука від замовника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, також містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Всупереч зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції відсутні вищезазначені документи. 2. Відповідно до пунктів 20 – 22 Додатку 8 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - Скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який підтверджує, що система управління якістю, стосовно монтажу, капітального ремонту, пусконалагоджувальних робіт та випробування ліфтів та ліфтового обладнання Учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на дату подання пропозиції, виданим органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження чого надається атестат про акредитацію органу з сертифікації (ОС)/органу з оцінки відповідності (ООВ); - Скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує, що система екологічного управління, стосовно монтажу, капітального ремонту, пусконалагоджувальних робіт та випробування ліфтів та ліфтового обладнання Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на дату подання пропозиції, виданим органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження чого надається атестат про акредитацію органу з сертифікації (ОС)/органу з оцінки відповідності (ООВ); - Скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує, що системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, стосовно монтажу, капітального ремонту, пусконалагоджувальних робіт та випробування ліфтів та ліфтового обладнання Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) (сертифікат має бути чинним на дату подання пропозиції, виданим органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження чого надається атестат про акредитацію органу з сертифікації (ОС)/органу з оцінки відповідності (ООВ). На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАЛО» містяться відповідні сертифікати, видані органом з сертифікації – ТОВ «Центр оцінки відповідності «ФАКТУМ», на підтвердження чого надано Атестат про акредитацію цього органу з сертифікації №8О095 від 29 листопада 2023 року. Ознайомившись із згаданим Атестатом ро акредитацію цього органу з сертифікації №8О095 від 29 листопада 2023 року, встановлено, що він містить в собі наступну інформацію: «Сфера сертифікації визначена додатком до цього атестата від 21 листопада 2023 року, що складається з 06 аркушів. Додаток є невід’ємною частиною цього атестата». При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАЛО» відсутня сфера сертифікації визначена додатком до атестата від 21 листопада 2023 року, що складається з 06 аркушів, адже такий додаток є невід’ємною частиною цього атестата. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку виконання аналогічних двох договорів в період 2022-2024 років, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів – зазначеного договору в повному обсязі (включно з додатками), – актів виконаних робіт (на актах обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору), – відгука від замовника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, також містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. 2. Сферу сертифікації, що складається з 06 аркушів, що є невід’ємною частиною Атестата про акредитацію цього органу з сертифікації №8О095 від 29 листопада 2023 року

Документи

04 листопада 2024 18:06
Довідка НАЗК
04 листопада 2024 18:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2024 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО"
#32670939
22 434 965,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2024 18:06
Довідка НАЗК
04 листопада 2024 18:06
Електронний підпис