Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 13729211 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, проспект Івана Мазепи, будинок 7А |
Контактна особа: |
Наталія Клименко +380459652003 vishgorodska_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2024 00:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 11:43 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 11:43 |
Очікувана вартість: | 4 876 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 383,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А
(код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2024 00:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2024 00:14 |
ДОДАТОК 2 кваліфікація оновл.docx | |
22 жовтня 2024 00:14 |
Проєкт договору оновлений.docx | |
22 жовтня 2024 00:14 |
Додаток 5 Нова редакція3 Технічні дані.docx | |
22 жовтня 2024 00:14 |
Перелік змін 3 від 21102024 до ТД.docx | |
17 жовтня 2024 02:35 |
Перелік змін 2 від 17102024 до ТД.docx | |
17 жовтня 2024 02:35 |
Н 16 від 17102024 Протоколпро внесення змін до ТД закуп ремонт електромережі.pdf | |
14 жовтня 2024 12:47 |
Н 15 від 14102024 Протоколпро внесення змін до ТД закуп ремонт електромережі.pdf | |
10 жовтня 2024 00:06 |
Н 9 від 09102024 Протокол оголошення закуп ремонт електромережі.pdf | |
10 жовтня 2024 00:06 |
Додаток 1 пропозиція.docx | |
10 жовтня 2024 00:06 |
Додаток 3 ст.17, п. 47 Особливостей.docx | |
10 жовтня 2024 00:06 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за Ваше звернення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-27-000007 ● 9a8f64acd73749b692fa436bd5dc8f5f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.01.2025
№ 5-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.01.2025 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2024-10-10-000006-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-31 15:59:42
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-000006-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-06 05:29:05
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів) по закупівлі ID: UA-2024-10-10-000006-a
Закупівля проводилась відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178 (далі Особливості).
Закупівля з ідентифікатором UA-2024-10-10-000006-була проведена за процедурою закупівлі – Відкриті торги з Особливостями.
За результатами торгів укладено договір з ТОВ "ТОП ФАЄР" №1511/2024 від 15.11.2024. На 31 грудня 2024р Виконавцем роботи не зроблені, акти - не підписані та відповідно кошти не потрачені. Договір закрито в системі з оплатою - 0 , не виконання робіт.
До пояснення додаються:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів
2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі
3. Протокол розкриття тендерних пропозицій
4. Повідомлення про намір укласти договір
5. Звіт про виконання договору
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-03 16:31:02
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А (код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-000006-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-06 05:05:03
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів) по закупівлі ID: UA-2024-10-10-000006-a
Закупівля проводилась відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178 (далі Особливості).
Закупівля з ідентифікатором UA-2024-10-10-000006-була проведена за процедурою закупівлі – Відкриті торги з Особливостями.
Так як Закупівля проводилась на КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ, спочатку було розроблено Проектну документацію за Робочим проектом та Техніко-економічні показники затверджені Експертним звітом (за робочим поектом), який створений в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва № А-24/001 від 22 серпня 2024 року. Реєстраційний номер проектної документації EX01:0370-4315-0310-7963 .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунуто Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто Порушення усунуто шляхом оголошення догани.
2025-02-18 03:00:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом притягненням до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи, якою допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 5 статті 8 Закону та абзаців 1, 8 пункту 28, пункту 23 Особливостей.
2025-02-18 08:51:30
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2024 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК ЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
4 240 735,58
UAH з ПДВ
|
4 099 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
4 273 600,00
UAH з ПДВ
|
4 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД КИЇВ" |
4 426 036,15
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК ЕНЕРГО-ТРЕЙД" #45482782 |
Відхилено |
4 099 980,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 11:30
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Переможець |
4 099 999,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2024 01:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 23:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2024 12:06
|
ДУ_1 від 201124 до дог 1511 2024.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2024 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 15:24
|
Дог 1511_2024 від 151124 з ТОП ФАЄР.pdf | укладений |
18 листопада 2024 15:23
|
25_ДЦ_ПВРЛК_02 01 01 підсумкова відом до лок коштор.pdf | укладений |
18 листопада 2024 15:23
|
25_ДЦ_ЗВВЛК_02 01 01 розрах загальновироб витрат.pdf | укладений |
18 листопада 2024 15:23
|
25_ДЦ_ЛК1_02 01 01 локальний кошторис.pdf | укладений |
18 листопада 2024 15:23
|
43_ДЦ_ДФ_02 01 01 Дфектний акт.pdf | укладений |
18 листопада 2024 15:23
|
25_ДЦ_ДЦ Договірна ціна.pdf | укладений |
18 листопада 2024 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, внести зміни до пункту 3.2. розділу 3 2. Сторони дійшли згоди, внести зміни до Розділу 11. Місцезнаходження та реквізити сторін |
Номер договору про закупівлю: | 1511/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |