Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поліграфічна продукція (Код ДК 021:2015:22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки, та інші паперові канцелярські вироби»
Очікувана вартість
2 872 000,00 UAH
UA-2024-09-25-007392-a ● 4190289f6cd34c8a96032fb4f66119ac
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки |
Код ЄДРПОУ: | 07774420 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Парково-Сирецька, буд. 19 |
Контактна особа: |
Юрій Фітінгоф +380444563234 zakupki_mtck@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2024 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2024 14:36 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2024 14:36 |
Очікувана вартість: | 2 872 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма та вимоги до банківської гарантії наведені у розділі ІІІ Додатку №1 до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000,00 грн. (тридцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції детально визначені в пунктах 9 та 10 розділу І Додатку №1 до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець процедури закупівлі повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону та п.49 Особливостей, надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, оформленої у відповідності з вимогами розділу ІV Додатку №1 до тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Файл з КЕП (створюється, наприклад, у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Банківська гарантія оформлюється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена учасником-переможцем до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник-переможець у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить: 5% від вартості договору про закупівлю. Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником-переможцем у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником-переможцем, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника-переможця або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія вважається належно наданою та такою, що підлягає прийняттю Замовником, якщо вона відповідає нижченаведеним вимогам: - розмір гарантії становить 5% від вартості договору про закупівлю. - строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору. - гарантія оформлена у відповідності до вимог р.5 Додатку №1 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику-переможцю у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання та/або неналежного виконання Виконавцем зобов’язань за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання Договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Банківські реквізити Замовника: р\р UA508201720343151001600018472 в ГУ ДКСУ у м.Києві ЄДРПОУ 07774420 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42220 штука
«Поліграфічна продукція (Код ДК 021:2015:22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки, та інші паперові канцелярські вироби»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ, вул.Парково-Сирецька, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2024 13:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2024 13:17 |
1. 25.09.2024 Тендерна документація поліграфія.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення техзавдання (календар)
Дата подання: 30 вересня 2024 09:27
Дата відповіді: 01 жовтня 2024 21:52
Шановний замовнику, прохання уточнити формат квартального календаря (позиція 4 Додатку № 4 до ТД, Календар потрійний настінний).
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за інтерес до закупівлі!
Щодо Вашого питання, то до закупівлі планується квартальний календар з кріпленням на 3 пружинах. Загальний розмір календаря 297*740 мм. Розміри складових: рекламний постер 297*210 мм, календарний блок 297*160 мм, рекламне поле 297*50 мм.
Щодо Вашого питання, то до закупівлі планується квартальний календар з кріпленням на 3 пружинах. Загальний розмір календаря 297*740 мм. Розміри складових: рекламний постер 297*210 мм, календарний блок 297*160 мм, рекламне поле 297*50 мм.
Акт огляду зразків
Дата подання: 30 вересня 2024 09:35
Дата відповіді: 01 жовтня 2024 21:58
Шановний замовнику, тендерною документацією закупівлі, зокрема Додатком №4, передбачене надання учасником в складі тендерної пропозиції акту огляду зразків (зразок акту додається). Прохання уточнити формат та порядок процедури надання учасниками зразків і отримання актів.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за інтерес до закупівлі. Надати зразки необхідно за адресою: Київ, вул.Парково-Сирецька, 19.
Відповідальна особа щодо зразків і Акту - Віктор Володимирович Левченко. 044 456 32 24
Відповідальна особа щодо зразків і Акту - Віктор Володимирович Левченко. 044 456 32 24
Уточнення щодо зразків продукції
Дата подання: 04 жовтня 2024 11:17
Дата відповіді: 06 жовтня 2024 22:57
Шановний замовнику, учасник в складі пропозиції надає "Акт огляду зразків" за наведеною в документації торгів формою. Крім цього, Розділом ІІ тендерної документації, пункт 13, визначено наступне: "Для підтвердження можливості постачання продукції відповідних технічних характеристик та належної якості у строки визначені Замовником, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-гарантію наступного змісту. Учасник повинен надати Лист-гарантію, наступного змісту: “Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам і вимогам до предмета закупівлі, що визначені в тендерній документації закупівлі № (номер закупівлі у системі "Prozorro"), в т.ч. Додатку № 4 до ТД, а також підтверджуємо можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації та згодні, якщо щодо нас буде прийняте рішення про намір укласти договір на закупівлю, направити Замовнику зразки товару, для підтвердження даної відповідності. Ми погоджуємось, що ненадання переможцем процедури закупівлі зразків або надання зразків, що не відповідають технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, визначеним у Додатку № 4 до ТД, буде розцінено Замовником як відмова від підписання договору переможцем торгів". Прохання роз'яснити, чи переможець закупівлі надає повторно зразки продукції, які він надавав Замовнику з метою отримання "Акту огляду зразків", який вимагається тендерною документацією, чи зразки, надані під час отримання Акту, залишаються в Замовника, і переможець повинен надати нові зразки? Також прохання роз'яснити, якщо переможець закупівлі надає зразки продукції для підтвердження їх відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам і вимогам до предмета закупівлі, то з якою метою надаються зразки для отримання "Акту огляду зразків"? Відповідно до змісту приведеного в ТД Акту, він не повинен свідчити про якусь відповідність наданої продукції, а лише про її "огляд". В такому разі, що саме підтверджує такий огляд зразків в контексті участі в закупівлі, враховуючи, що переможець в будь-якому випадку надає зразки саме з метою підтвердження їх відповідності, і буде дискваліфікований, якщо їх буде визнано такими, що не відповідають вимогам замовника? Також в документації закупівлі не зазначено строки, в які переможець закупівлі має надати зразки, а в Додатку № 5 до тендерної документації, "Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі", пункт, який стосується надання переможцем закупівлі зразків, відсутній. Заздалегідь вдячні за коментарі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, з метою підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасник процедури надає для огляду зразку продукції про що складається відповідний акт. Такий огляд підтверджує можливість учасника взагалі виготовити необхідну продукцію.
З метою підтвердження відповідності запропонованої продукції технічним, якісним та кількісним характеристикам і вимогам до предмета закупівлі, що визначені тендерною документацію закупівлі учасник- переможець закупівлі, щодо якого прийняте рішення про намір укласти договір на закупівлю, надає зразки продукції. При їх відповідності зразки залишаються у замовника, як еталонні. Надання зразків передбачається в строк, яким визначено надання переможцем закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п.47 Особливостей №1178, а саме -чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Додаток 5 до ТД містить виключно перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Якщо виникли додаткові питання - звертайтесь: zakupki_mtck@ukr.net
З метою підтвердження відповідності запропонованої продукції технічним, якісним та кількісним характеристикам і вимогам до предмета закупівлі, що визначені тендерною документацію закупівлі учасник- переможець закупівлі, щодо якого прийняте рішення про намір укласти договір на закупівлю, надає зразки продукції. При їх відповідності зразки залишаються у замовника, як еталонні. Надання зразків передбачається в строк, яким визначено надання переможцем закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п.47 Особливостей №1178, а саме -чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Додаток 5 до ТД містить виключно перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Якщо виникли додаткові питання - звертайтесь: zakupki_mtck@ukr.net
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2024 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" |
2 622 450,00
UAH з ПДВ
|
2 622 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "МАЙ-ЧАС" |
2 871 900,00
UAH з ПДВ
|
2 871 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" #37356541 |
Переможець |
2 622 450,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2024 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2024 08:53
|
1. Договір №122 Поліграфія.pdf | укладений |
29 жовтня 2024 08:51
|