Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2024-09-20-007365-a ● bf29737551fb496ebf0675f0fd246539
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС" МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41168224 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., місто Малин(пн), ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Демчук Валентина +380637322451 safranchukvs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2024 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Дисковий розкидач піску та солі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2024
ДК 021:2015: 34224200-5 — Частини інших транспортних засобів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок здійснюється на умовах відстрочення платежу протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2024 13:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2024 13:27 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1
Дата подання: 20 вересня 2024 14:35
Дата відповіді: 23 вересня 2024 13:31
Ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених ПКМУ №1178 від 12.10.22р., передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в п.3.6 додатку №1 тендерної документації в частині наявності в радіусі 200 км від місцезнаходження замовника центру техобслуговування так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри (центри техобслуговування) в інших містах України, та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку.
Вказана дискримінаційна вимога повністю звужує коло потенційних учасників, які є реальними офіційними виробниками тракторних причепів на території України та мають сервісну базу в інших регіонах України.
Наявність в потенційного учасника, який є українським виробником розкидачів піску та солі, сервісного центру в іншому регіоні та наявність у нього виїзної сервісної служби ніяк не впливає на зручність обслуговування техніки, наявність мобільної сервісної служби не означає, що гарантійний ремонт буде проводитись в польових умовах чи на базі вашого підприємства, а відповідно буде проводитись мобільною службою у вашому регіоні на відповідному сервісному центрі, з яким учасник може укласти договір обслуговування, згідно Цивільного кодексу України та не означає, що витрати з доставки до такого сервісного центру для гарантійного ремонту будуть покладені на замовника (такі витрати повністю несе постачальник товару, згідно ЦК України). При цьому, небезпека можливої втрати майна під час гарантійного обслуговування, у зв’язку з військовими діями на території України, покладена повністю на постачальника, який у свою чергу замінить втрачений товар на новий аналогічний.
Також повідомляємо, що відповідно до ст. 68 Конституції України: кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, а тому при внесенні змін до тендерної документації замовник зобов’язаний враховувати позицію Антимонопольного комітету України (рішення №10445-р/пк-пз від 10.10.2018 та рішення №2606-р/пк-пз від 12.02.2024р.), яким встановлено порушення замовника в аналогічній ситуації, що додано до вимоги.
У випадку ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ чи АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Правові та економічні засади здійснення закупівлі в умовах воєнного стану визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі за текстом – Особливості).
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Обмеження щодо територіальної віддаленості центру (або центрів) техобслуговування в радіусі 200 км від місцезнаходження Замовника встановлено з метою оперативного реагування на всі завдання, які виникають під час експлуатаційного утримання автодоріг, особливо в зимовий період. Підприємство не має у своєму використанні достатньої кількості техніки, призначеної для обслуговування доріг в зимовий період, а відтак не має можливості виводити з експлуатації наявну дорожню техніку на тривалий час для проведення ремонтних робіт.
Наявність центрів техобслуговування на значній віддаленості від Замовника, або ж виклик ремонтної бригади Учасника, який знаходиться територіально досить віддалено від Замовника, або ж час, який використає Учасник для укладення договору з центром техобслуговування в нашому регіоні, значно збільшить термін ремонту обладнання Замовника, що, в даному випадку, є недопустимим для Замовника.
Натомість, існують види ремонтних робіт, які не можливо здійснювати дистанційно, так як такі види ремонтних робіт потребують використання спеціального обладнання, яке наявне тільки безпосередньо на базі розташування відповідного центру техобслуговування. А отже, доставка обладнання, в такому випадку, до центру техобслуговування, що знаходиться на значній відстані, також значно збільшить термін виконання ремонтних робіт.
При наявності дефіциту власної техніки, ремонті роботи, що будуть проводитися тривалий час, можуть привести до використання власної техніки в «авральному» режимі, або ж призведуть до залучення третіх осіб, для надання послуг з обслуговування доріг в зимовий період, що, в умовах фінансового дефіциту, є неприйнятним для Замовника.
Крім того, ніщо не заважає потенційному учаснику процедури закупівлі, на стадії подання тендерних пропозицій, укласти договір на обслуговування з центром техобслуговування, що знаходиться на зазначеній відстані, та надати, у складі тендерної пропозиції, довідку про центр (або центри) техобслуговування в радіусі 200 км від місцезнаходження Замовника з зазначенням назви, адреси та контактних телефонів відповідного центру, з яким було укладено даний договір.
Отже, на підставі вищенаведеного, Замовник вважає, що зазначена вимога ніяким чином не є дискримінаційною, а навпаки економічно обґрунтованою, що створює необхідні передумови для забезпечення безперебійного і безпечного руху на автомобільних дорогах місцевого значення.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Обмеження щодо територіальної віддаленості центру (або центрів) техобслуговування в радіусі 200 км від місцезнаходження Замовника встановлено з метою оперативного реагування на всі завдання, які виникають під час експлуатаційного утримання автодоріг, особливо в зимовий період. Підприємство не має у своєму використанні достатньої кількості техніки, призначеної для обслуговування доріг в зимовий період, а відтак не має можливості виводити з експлуатації наявну дорожню техніку на тривалий час для проведення ремонтних робіт.
Наявність центрів техобслуговування на значній віддаленості від Замовника, або ж виклик ремонтної бригади Учасника, який знаходиться територіально досить віддалено від Замовника, або ж час, який використає Учасник для укладення договору з центром техобслуговування в нашому регіоні, значно збільшить термін ремонту обладнання Замовника, що, в даному випадку, є недопустимим для Замовника.
Натомість, існують види ремонтних робіт, які не можливо здійснювати дистанційно, так як такі види ремонтних робіт потребують використання спеціального обладнання, яке наявне тільки безпосередньо на базі розташування відповідного центру техобслуговування. А отже, доставка обладнання, в такому випадку, до центру техобслуговування, що знаходиться на значній відстані, також значно збільшить термін виконання ремонтних робіт.
При наявності дефіциту власної техніки, ремонті роботи, що будуть проводитися тривалий час, можуть привести до використання власної техніки в «авральному» режимі, або ж призведуть до залучення третіх осіб, для надання послуг з обслуговування доріг в зимовий період, що, в умовах фінансового дефіциту, є неприйнятним для Замовника.
Крім того, ніщо не заважає потенційному учаснику процедури закупівлі, на стадії подання тендерних пропозицій, укласти договір на обслуговування з центром техобслуговування, що знаходиться на зазначеній відстані, та надати, у складі тендерної пропозиції, довідку про центр (або центри) техобслуговування в радіусі 200 км від місцезнаходження Замовника з зазначенням назви, адреси та контактних телефонів відповідного центру, з яким було укладено даний договір.
Отже, на підставі вищенаведеного, Замовник вважає, що зазначена вимога ніяким чином не є дискримінаційною, а навпаки економічно обґрунтованою, що створює необхідні передумови для забезпечення безперебійного і безпечного руху на автомобільних дорогах місцевого значення.
2
Дата подання: 20 вересня 2024 14:39
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:45
просимо змінити у закупівлі код ДК так, як розкидач солі та піску відноситься до предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери, а не до ДК 021:2015 – 34224200-5 Частини інших транспортних засобів. Так як є причіпною технікою що агрегується з трактором.
Відповідь: Відповідно до п.3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно з абзацом 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Отже, на підставі вищенаведеного, предмет закупівлі визначено відповідно до норм чинного законодавства, а саме: за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Зазначення у специфікації коду товару, що найбільш конкретизує предмет закупівлі, ніяким чином не впливає на результати проведення закупівлі та на вимоги тендерної документації.
Згідно з абзацом 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Отже, на підставі вищенаведеного, предмет закупівлі визначено відповідно до норм чинного законодавства, а саме: за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Зазначення у специфікації коду товару, що найбільш конкретизує предмет закупівлі, ніяким чином не впливає на результати проведення закупівлі та на вимоги тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО АРГУМЕНТ" |
679 000,00
UAH з ПДВ
|
679 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО АРГУМЕНТ" #42772997 |
Переможець |
679 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2024 14:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2024 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2024 14:03
|
Договір про закупівлю товару.pdf | укладений |
11 жовтня 2024 14:01
|