Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чоповицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04346250 |
Вебсайт: | http://chopovycka.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 11620, Україна , Житомирська обл., смт Чоповичі, вул. Вайсера, 1А |
Контактна особа: |
Олена Мошківська +380968355589 lenadoroshenko@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2024 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2024 11:01 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2024 11:01 |
Очікувана вартість: | 635 008,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 175,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються протягом 30 календарних днів по факту надання послуг на підставі актів приймання – передачі наданих послуг та при наявності відповідних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 10:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 10:13 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-27-000015 ● 667ce1051dc94547804d0cee0516ff5e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2024 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.09.2024
№ 69-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2024 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-09-09-001970-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-30 15:37:48
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Чоповицькою селищною радою «Поточний ремонт м'якої покрівлі будівлі КЗ «Центр культури і дозвілля» Чоповицької селищної ради за адресою: вул. Героїв України, 13 смт. Чоповичі Коростенського району Житомирської області» (ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-09-001970-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до вимог підпункту 5.5 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників, а саме: «достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру».
На підтвердження вищевказаного, у складі тендерної пропозиції ФОП Оганесян Агван Арамович надано: довідку від 16.09.2024 № 07 про відсутність чинної ліцензії, а також скан-копію декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану в територіальному органі Держпраці від 20.07.2021 № 501-21, яка підтверджує відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких видів робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме:
1. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
2. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм;
3. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;
4. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів;
5. Усі типи машин та устаткування, що наведені у підпунктах 1 і 2 пункту 2 Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 62, що не зазначені у групі А, а саме:
- Ковш 1,5 куба – навісне обладнання BOBCAT, 2017 р.в.;
- Фреза дорожня 60 см – навісне обладнання Caterpillar, 2015 р.в.;
- Вила змінні - навісне обладнання BOBCAT, 2017 р.в.;
- Челюстний ковш з гідравлічним підйомником - навісне обладнання BOBCAT, 2018 р.в.;
- Причіп, з встановленим механізмом «Гудронатор» - причіп ПАЛИЧ 2017 р.в.;
- Швонарізач – підручне обладнання STIHL 2016 р.в.;
- Віброплита – підручне обладнання HONDA 2019 р.в..
6. Великотонажний та інший технологічний транспортний засіб, призначений підпунктом 1 пункту 2 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотонажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.01.2010 № 8, а саме:
- Каток дорожній Bomag BW154AD-2, зав. № 101810111029, 2000 р.в.;
- Каток дорожній HAMM HD 13 VV, зав. № H1720959, 2009 р.в.;
- Каток дорожній HAMM HD 12, зав. № H1394640, 2006 р.в.;
- Автогрейдер SDLG G9165F, зав. № VLGG9165TM0600218, 2020 р.в.;
- Асфальтоукладач ABG TITAN 7820, зав. № 782019042, 2006 р.в.;
- Міні-навантажувач BOBCAT S850, зав. № ACSL11594, 2012 р.в.;
- Трактор на гусеничному ходу тип – Бульдозер, Т74, зав. № 8748493900, 1988 р.в..
7. Інші машини, механізми, устаткування, що не увійшли до групи А та до яких виробником встановлені вимоги щодо проведення технічного огляду, випробування та/або експертного обстеження (технічне діагностування), а саме:
- Екскаватор ЕО-2621В-2, зав. № 166720, 1990 р.в.;
- Вантажний самоскид МАЗ, модель 551605-225, 2006 р.в.;
- Спеціалізований вантажний самоскид МАЗ, модель 556, 2007 р.в..
Разом з тим, Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, пунктом 12 відомості ресурсів Додатку 2 до тендерної документації, передбачено, що предметом закупівель є виконання робіт із застосуванням мастик на бітумній основі.
В той же час, відповідно до вимог пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі - Порядок № 1107), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 22 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, чим не дотримано вимоги підпункту 5.5 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації.
Разом з тим, пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В свою чергу, не надання декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Оганесян Агван Арамович у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-01 11:09:04
Надання пояснень на запит
Відповідно до п.п.5.5 п.5 Додатку 1 до тендерної документації замовником була встановлена вимога щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру, з приміткою про те, що вищезазначені документи надаються лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом.
Відповідно до абзацу 4 статті 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затверджений Законом України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», є вичерпним та не містить у своєму складі такого документу, як декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Отже, замовником не встановлювалися, у тендерній документації, вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Крім того, відповідно до ч.ч.1-3 ст.13 Закону України «Про охорону праці» виключно роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме:
створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання;
розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці;
забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються;
впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо;
забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом;
забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин;
організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів;
розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці;
здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці;
організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці;
вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків.
Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.
Відповідно до ч.2 ст.1 Закону України «Про охорону праці» роботодавець - власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю.
Згідно зі ст.38 Закону України «Про охорону праці» державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють:
центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці;
центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері ядерної та радіаційної безпеки;
центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту;
центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
На підставі вищенаведеного, можемо резюмувати, що замовник не має повноважень щодо здійснення контролю за дотриманням учасником процедури закупівлі законодавства з питань охорони праці, так як це повноваження певних компетентних органів, та цілковита відповідальність учасника процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою здійснення заходів щодо недопущення у подальшому виявлених порушень, враховуючи малозначність проступку, було вирішено обмежитися відносно уповноваженої особи усним зауваженням та рекомендовано пройти навчання у сфері здійснення публічних закупівель.
2024-10-09 15:42:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері закупівель.) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення норм пункту 43 Особливостей.
2024-10-17 08:44:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2024 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВЛАСЮК МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ" |
596 849,00
UAH з ПДВ
|
549 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович #3525516697 |
Переможець |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 11:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2024 15:18
|
Договір_img20240925_09282107 (1).pdf | укладений |
25 вересня 2024 15:16
|