Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 25509242 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Худенко Тетяна Дмитрівна +380433250100 zkg@zhmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2024 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2024 15:11 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2024 15:11 |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2024 14:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2024 14:10 |
Додаток 4 до тендерної документації ВТ поточний ремонт Франка Добролюбова.docx | |
04 вересня 2024 14:10 |
Тендерна документація за Особливостями ВТ поточний ремонт Франка Добролюбова.docx | |
04 вересня 2024 14:10 |
Додаток 3 Проєкт Договору поточний ремонт Франка Добролюбова.docx | |
04 вересня 2024 14:10 |
Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації_ які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) ВТ поточний ремонт Франка Добролюбова.docx | |
04 вересня 2024 14:10 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) поточний ремонт Франка Добролюбова.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 28 вересня 2024 19:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-06-000030 ● 078b8e2a4c664fc6b3810ff617679af2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.01.2025 №1-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.01.2025 №1-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-09-04-007556-a, 04.09.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-14 17:39:30
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з експлуатаційного утримання доріг (поточний ремонт) міжбудинкових проїздів по вул. Івана Франка 80, 88, та вул. Добролюбова 7, в м. Жмеринка Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-04-007556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином учасником ФОП «Погосян Лаурік Вачаганівна», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації, в частині подання:
- довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, визначеної у технічних вимогах (підпункт 1.1.1. пункту 1.1 додатку 1 тендерної документації)?
Оскільки, у підсумковій відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» учасником визначено будівельні машини та механізми, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема:
13. Щітки дорожні навісні на базі трактора - 0,656 маш/год (оренда).
Тоді як, у наданій в складі пропозиції ФОП «Погосян Лаурік Вачаганівна» довідці про наявність матеріально технічної бази від 10 вересня 2024 №1 вищенаведені щітки дорожні навісні на базі трактора відсутні;
- довідки в довільній формі про наявність працівників з зазначенням інформації про освіту (підпункт 1.2.1. пункту 1.2. додатку 1 тендерної документації);
- копій документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці, які підтверджують його виконання (довідки про вартість виконаних робіт (послуг) за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, актів приймання виконаних робіт (послуг) (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт (послуг), зазначений у договорі) (підпункт 1.3.3. пункту 1.3. додатку 1 тендерної документації).
Оскільки, учасником ФОП «Погосян Лаурік Вачаганівна» у тендерній пропозиції надано довідку про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3) та акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В) на суму 790943,34 грн до договору від 01 серпня 2023 року №196, тоді як згідно з копією зазначеного договору його вартість становить 793086,78 грн;
- розрахунку кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, оскільки наданий в складі тендерної пропозиції розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати визначено із врахуванням коштів на оплату щорічних основних та додаткових відпусток працівників, які згідно із довідкою про наявність працівників в учасника, виконують роботи за умовами цивільно-правових договорів (підпункту 4.1 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації)?
- підписаного проєкту договору з усіма додатками, оскільки згідно з календарним графіком до проєкту договору (додаток №3 до тендерної документації) визначено надання наступних послуг, зокрема, улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками, а згідно з календарним графіком до проєкту договору, поданим в складі тендерної пропозиції (файл «Додаток 3 Проєкт Договору поточний ремонт Франка Добролюбова.docx») зазначено улаштування покриття товщиною 5 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками (підпункт 6.10 пункту 6 додатку 1 до тендерної документації)?
4. Просимо пояснити чому умови договору від 19 листопада 2024 року №289 (далі – Договір) відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, оскільки згідно з календарним графіком надання послуг, поданим в складі тендерної пропозиції, надання послуги розпочинається у вересні, а згідно з Договором, надання послуг розпочинається у листопаді?
5. Чи виконано умови Договору із внесеними змінами додатковою угодою від 21 листопада 2024 року щодо надання послуг до 20 грудня 2024 року?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-17 14:48:42
Відповідь на запит
Щодо питання першого, обґрунтування об’ємів робіт для отримання послуги за предметом закупівлі здійснено шляхом обміру в натурі та визначення об’ємів ділянки виконання робіт. Очікувана вартість предмета закупівлі та кошторисних призначень здійснено відповідно до п.1 ч.1 розділу ІІІ наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме «здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках».
Таким чином, визначено, що середня вартість улаштування 1 м2 асфальтного покриття становить від 1000 до 1400 грн. При ділянці виконання робіт в 400 м2 очікувана вартість предмета закупівлі становить 440 тис. грн.
Щодо питання другого:
https://drive.google.com/drive/folders/1jaadYW2raWuKa8bJnEnmxIE903eZu_hj
Щодо питання третього, в складі тендерної пропозиції ФОП «Погосян Лаурік Вачаганівна» надала довідку про наявність матеріально-технічної бази яка буде використовуватись при наданні послуги за предметом закупівлі. Тендерною документацією Замовника не встановлено жодних критеріїв щодо переліку техніки та/або обладнання яку Учасник торгів має підтвердити та/або вказати в своїй тендерній пропозиції. Таким чином, Учасник ФОП Погосян Л.В. не порушив вимог тендерної документації Замовника.
Відповідно до підпункту 1.2.1. пункту 1.2. додатку 1 тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції при поданні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації мають надати інформацію про кваліфікацію/освіту. Тобто або кваліфікацію, або освіту. В наданій довідці про наявність працівників тендерної пропозиції ФОП Погосян Л.В. вказана інформація про кваліфікацію працівників, а саме виконроб і дорожні працівники. Таким чином, ФОП Погосян Л.В. виконав вимоги тендерної документації Замовника.
Поданий Учасником аналогічний договір був укладений з управлінням ЖКГ Жмеринської міської ради. Співставивши фактично-виконані об’єми з об’ємами відповідно до ПКД та договірної ціни, Замовник встановив що аналогічний договір виконаний в повному обсязі. Різниця в вартості виникла за рахунок економії вартості будівельних матеріалів.
Відповідно до локального кошторису до договірної ціни наданої Учасником/переможцем, роботи за предметом закупівлі передбачають улаштування асфальтного покриття товщиною 4 см. Наступною розцінкою «На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-42-5 (до 5см)» товщина асфальтного покриття доводиться до 5 см.
Заробітна плата визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, розділ «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)».
Відповідно до п. 5.3 Настанови «Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.» Таким чином, заробітна плата визначена Переможцем на підставі нормативних трудовитрат на обсяг робіт передбачених технічним завданням Замовника у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва.
Щодо питання четвертого, пунктом 5.1 договору визначено, що роботи мають бути виконані до 15 жовтня 2024 року.
Додатковою угодою від 21 листопада 2024 року №1 до Договору строк виконання робіт було продовжено до 20 грудня 2024 року.
Пунктом 10.2 Договору передбачено, що цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, діє до 31.12.2024 року, але у будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.
Відповідно до частини 1 статті 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Відповідно до частини 7 статті 180 Господарського процесуального кодексу України, строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов`язання сторін, що виникли на основі цього договору. Відповідно до частини 3 статті 6 Цивільного кодексу України:
сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд;
сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов`язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
Відповідно до частини 1 статті 631 Цивільного кодексу України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов`язки відповідно до договору. Відповідно до частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, що діючі норми матеріального права в частині внесення змін до договору за погодженням сторін не містять прямих заборон щодо подовження строку виконання зобов`язань після настання строку їх виконання в межах строку дії договору.
Конституційним принципом є принцип верховенства права який закріплений у статті 8 Конституції України, громадяни здійснюють свої права за принципом «дозволено все, що прямо не заборонено законом», а державні органи та їх посадові особи - за принципом «дозволено лише те, що прямо визначено законом».
В даному випадку об’єктивною обставиною продовження строку виконання робіт є оскарження закупівлі в Антимонопольному комітеті України, що зайняло значний проміжок у часі.
Таким чином укладення договору та значний об’єм робіт припав на листопад місяць. Підрядником було виконано частину робіт, яку було дозволяв виконати температурний режим.
Крім того, затримка виконання робіт зумовлена недостатньою кількістю працівників внаслідок тривалої мобілізації.
Усі ці обставини є досить вагомими та об’єктивними, а головне Сторони дійшовши взаємної згоди щодо підписання додаткової угоди жодним чином не порушили умов Договору.
В свою чергу зі змісту Закону та Особливостей конкретного переліку об`єктивних обставин, які можуть або не можуть слугувати підставами для продовження строку виконання зобов`язань щодо виконання робіт законом не визначено.
Підсумовуючи вищевикладене, повідомляємо, що сума Договору не змінилася, технологія робіт не порушена, якість робіт буде відповідати діючим будівельним нормам.
Щодо питання п’ятого, послуги по вищезазначеному договору були виконані в повному обсязі до 20 грудня 2024 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вимогу виконано
2025-02-04 09:22:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2024 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМ-БУД ІНВЕСТ" |
330 604,00
UAH з ПДВ
|
330 604,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Арембуд" |
375 466,28
UAH з ПДВ
|
375 466,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОГОСЯН ЛАУРІК ВАЧАГАНІВНА " |
425 950,53
UAH з ПДВ
|
425 950,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМ-БУД ІНВЕСТ" #45585226 |
Рішення скасоване |
330 604,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 12:44
|
|
ПП "Арембуд" #39736550 |
Рішення скасоване |
375 466,28
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 12:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМ-БУД ІНВЕСТ" #45585226 |
Відхилено |
330 604,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2024 10:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2024 14:24
|
ПП "Арембуд" #39736550 |
Відхилено |
375 466,28
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2024 14:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2024 13:51
|
ФОП "ПОГОСЯН ЛАУРІК ВАЧАГАНІВНА " #2379719587 |
Переможець |
425 950,53
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 15:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2024 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2025 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2024 11:29
|
Додаткова угода 1 до договору 289.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2024 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2024 11:03
|
Додаток 2 до договору 289.pdf | укладений |
21 листопада 2024 11:00
|
Додаток 1 до договору 289 Договірна ціна.pdf | укладений |
21 листопада 2024 11:00
|
Договір 289.pdf | укладений |
21 листопада 2024 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В наслідок оскарження рішення Замовника виникла потреба в продовженні строку надання послуги |
Номер договору про закупівлю: | 289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |