Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8, Житомирської області, за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21» КОРИГУВАННЯ
Очікувана вартість
38 130 157,00 UAH
UA-2024-08-30-009075-a ● 1d12048c42084b73a36a001b47ea3665
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Вебсайт: | http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17 |
Місцезнаходження: | 11501, Україна , Житомирська обл., Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г |
Контактна особа: |
Євгенія Білоцька +380414296283, +380414296283 osvita-kor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2024 18:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 13:35 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 13:35 |
Очікувана вартість: | 38 130 157,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 190 650,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8, Житомирської області, за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21» КОРИГУВАННЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11507, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Залізнична, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), погоджених технічним наглядом, інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 20 (двадцяти) календарних днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Підставою для здійснення оплати є надання Замовнику актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ №КБ-2в), інших актів та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2024 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2024 16:45 |
2.6. Перелік документів учасника НР.doc | |
13 вересня 2024 16:45 |
2.1. Кваліфікаційні критерії НР.doc | |
13 вересня 2024 16:45 |
2. ТД укриття НР.doc | |
13 вересня 2024 16:45 |
Перелік змін в документацію та оголошення.doc | |
30 серпня 2024 18:47 |
2.2. Інформація по п.47.doc | |
30 серпня 2024 18:47 |
2.5. Проєкт договору.doc | |
30 серпня 2024 18:47 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
30 серпня 2024 18:47 |
2.7. Перелік документів учасника-переможця.doc | |
30 серпня 2024 18:47 |
2.3. Технічне завдання.doc |
13 вересня 2024 16:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2024 16:45 |
2.6. Перелік документів учасника НР.doc
|
|||
13 вересня 2024 16:45 |
2.1. Кваліфікаційні критерії НР.doc
|
|||
13 вересня 2024 16:45 |
2. ТД укриття НР.doc
|
|||
13 вересня 2024 16:45 |
Перелік змін в документацію та оголошення.doc
|
|||
30 серпня 2024 18:47 |
2.2. Інформація по п.47.doc
|
|||
30 серпня 2024 18:47 |
2.5. Проєкт договору.doc
|
|||
30 серпня 2024 18:47 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc
|
|||
30 серпня 2024 18:47 |
2.7. Перелік документів учасника-переможця.doc
|
|||
30 серпня 2024 18:47 |
2.3. Технічне завдання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 11 вересня 2024 10:38
Дата відповіді: 13 вересня 2024 16:33
Умовами тендерної документації передбачено обов’язкове надання у складі тендерної пропозиції оригіналів або належним чином завірених копій дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання робіт, які передбачені Додатком 3 до тендерної документації.
Просимо Вас вказати чіткий перелік яких саме дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання робіт, які Ви вимагаєте надати. Адже розширене (абстрактне) формулювання даної вимоги може бути маніпулятивним/дискримінаційним по відношенню до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 30.08.2024р. містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси учасників, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, за результатами розгляду Вашого звернення до умов тендерної документації внесено зміни.
Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 11 вересня 2024 10:38
Дата відповіді: 13 вересня 2024 16:33
2. Умовами тендерної документації Вами встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Зокрема, під аналогічним договором згідно умов тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із нового будівництва або реконструкції, або капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту.
Просимо надати пояснення чи вважатиметься аналогічним договором, діючий (не повністю виконаний) договір на виконання капітального ремонту приміщення, у якому як частина робіт, здійснюється капітальний ремонт укриття? У випадку, якщо на думку Замовника, такий аналогічний договір не вважається аналогічним, для збільшення конкуренції, усунення дискримінаційних вимог, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 30.08.2024р. містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси учасників, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, за результатами розгляду Вашого звернення до умов тендерної документації внесено зміни.
Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 11 вересня 2024 10:39
Дата відповіді: 13 вересня 2024 16:34
Умовами тендерної документації Вами встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність фінансової спроможності, при цьому мінімальний розмір чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2023 рік має становити не менше ніж 70 % очікуваної вартості предмета закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають позитивний досвід виконання робіт, однак у зв’язку із введенням військового стану, не мали можливості здійснювати свою господарську діяльність у повному обсязі. Вимагаємо виключити дану умову в такій редакції або ж встановити розмір чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2023 рік не менше ніж 20 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 30.08.2024р. містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси учасників, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, за результатами розгляду Вашого звернення до умов тендерної документації внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-08-30-009075-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК", Код ЄДРПОУ:20425612
Дата подання: 24 вересня 2024 18:59
щодо неправомірної дискваліфікації
Шановний Замовнику!
В п. ЗЗ Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-04 на Опалення, вентиляція та кондиціювання (коригування), нами, при підготовці тендерної пропозиції, було здійснено технічну описку в зазначенні кількості робіт, а саме: «Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску зовнішнім діаметром 25 мм зі з'єднанням контактним зварюванням», нами помилково зазначено кількість - 0,03 м, при цьому всі розрахунки в локальному кошторисі №02-01-04 в п. 33-34 нами були проведені на кількість відповідно до вимог технічного завдання до ТД. Дана технічна описка виникла під час конвертування інформаційної моделі формату imd, в формат pdf, в програмному комплексі АВК5, при цьому в п. 34 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-04, зазначена кількість використовуваних матеріалів (Труби полiпропiленовi PP-R PN16 д.25х4,2мм) у кількості 30 м, відповідно до вимог технічного завдання, що ще раз доводить факт технічної описки в п. 33 локального кошторису №02-01-04. Додатково зазначаємо, що вказана технічна описка не впливає на ціну нашої тендерної пропозиції, не змінює її та не призводить до спотворення чи зміни предмету закупівлі.
Згідно підрозділу 4 «Опис та приклади формальних несуттєвих помилок» розділу V. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» до ТД Замовник не відхиляє тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться зокрема, помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Для підтвердження вказаного вище, долучаємо локальний кошторис з зазначенням вірної кількості метрів робіт по п. 33 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-04, що підтверджує технічну описку та відсутність будь-яких інших кількісних чи вартісних змін в даному документі.
На підставі вище викладеного, вважаємо своє відхилення неправомірним та плануємо оскаржувати його до Антимонопольного комітету України; відповідно до ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо надати додаткові, більш розширені пояснення невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Розгорнути
Згорнути
В п. ЗЗ Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-04 на Опалення, вентиляція та кондиціювання (коригування), нами, при підготовці тендерної пропозиції, було здійснено технічну описку в зазначенні кількості робіт, а саме: «Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску зовнішнім діаметром 25 мм зі з'єднанням контактним зварюванням», нами помилково зазначено кількість - 0,03 м, при цьому всі розрахунки в локальному кошторисі №02-01-04 в п. 33-34 нами були проведені на кількість відповідно до вимог технічного завдання до ТД. Дана технічна описка виникла під час конвертування інформаційної моделі формату imd, в формат pdf, в програмному комплексі АВК5, при цьому в п. 34 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-04, зазначена кількість використовуваних матеріалів (Труби полiпропiленовi PP-R PN16 д.25х4,2мм) у кількості 30 м, відповідно до вимог технічного завдання, що ще раз доводить факт технічної описки в п. 33 локального кошторису №02-01-04. Додатково зазначаємо, що вказана технічна описка не впливає на ціну нашої тендерної пропозиції, не змінює її та не призводить до спотворення чи зміни предмету закупівлі.
Згідно підрозділу 4 «Опис та приклади формальних несуттєвих помилок» розділу V. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» до ТД Замовник не відхиляє тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться зокрема, помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Для підтвердження вказаного вище, долучаємо локальний кошторис з зазначенням вірної кількості метрів робіт по п. 33 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-04, що підтверджує технічну описку та відсутність будь-яких інших кількісних чи вартісних змін в даному документі.
На підставі вище викладеного, вважаємо своє відхилення неправомірним та плануємо оскаржувати його до Антимонопольного комітету України; відповідно до ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо надати додаткові, більш розширені пояснення невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2024 13:15
Відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради звернення щодо відхилення тендерної пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
За результатами розгляду тендерна пропозиція підлягає відхиленню з наступних підстав.
Відповідно до п.п.3.6.1. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 3.
Згідно із п.1 Примітки Додатку 3 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи, зокрема локальні кошториси.
Відповідно до п.33 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-04 на Опалення, вентиляція та кондицюювання (коригування) передбачено «Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску зовнішнім діаметром 25 мм зі з'єднанням контактним зварюванням», одиниця виміру – 100 м, кількість - 0,3.
ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» у складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04на Опалення, вентиляція та кондицюювання (коригування) із зазначенням «Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску зовнішнім діаметром 25 мм зі з'єднанням контактним зварюванням», одиниця виміру – 100 м, кількість - 0,03.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно із абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зазначене порушення ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» не підпадає під поняття невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Також, зазначена помилка не є формальною, оскільки впливає на зміст тендерної пропозиції.
Окрім того, звертаємо вашу увагу, що ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» у складі тендерної пропозиції надано документ «10. ДОВІДКИ_ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ_ЛИСТИ» в якому міститься лист-згоду №221/12 від 13.09.2024 згідно якого у ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» погоджується, що якщо тендерна пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Щодо надання оновленого локального кошторису.
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозицій – 18 вересня 2024 року до 00:00 год., аукціон відбувся 18.09.2024 о 13.35 год.
Враховуючи наведене, документи, що надані після кінцевого строку подання Пропозицій, не можуть вважатись такими, що надані у складі Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій. А тому не приймаються до уваги.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» відхилена правомірно.
За результатами розгляду тендерна пропозиція підлягає відхиленню з наступних підстав.
Відповідно до п.п.3.6.1. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 3.
Згідно із п.1 Примітки Додатку 3 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи, зокрема локальні кошториси.
Відповідно до п.33 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-04 на Опалення, вентиляція та кондицюювання (коригування) передбачено «Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску зовнішнім діаметром 25 мм зі з'єднанням контактним зварюванням», одиниця виміру – 100 м, кількість - 0,3.
ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» у складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04на Опалення, вентиляція та кондицюювання (коригування) із зазначенням «Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску зовнішнім діаметром 25 мм зі з'єднанням контактним зварюванням», одиниця виміру – 100 м, кількість - 0,03.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно із абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зазначене порушення ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» не підпадає під поняття невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Також, зазначена помилка не є формальною, оскільки впливає на зміст тендерної пропозиції.
Окрім того, звертаємо вашу увагу, що ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» у складі тендерної пропозиції надано документ «10. ДОВІДКИ_ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ_ЛИСТИ» в якому міститься лист-згоду №221/12 від 13.09.2024 згідно якого у ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» погоджується, що якщо тендерна пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Щодо надання оновленого локального кошторису.
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозицій – 18 вересня 2024 року до 00:00 год., аукціон відбувся 18.09.2024 о 13.35 год.
Враховуючи наведене, документи, що надані після кінцевого строку подання Пропозицій, не можуть вважатись такими, що надані у складі Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій. А тому не приймаються до уваги.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» відхилена правомірно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2024 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
36 134 137,00
UAH з ПДВ
|
34 774 137,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" |
37 571 741,49
UAH з ПДВ
|
34 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВЕ СТОЛІТТЯ ХХІ" |
38 130 157,00
UAH з ПДВ
|
35 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Відхилено |
34 774 137,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2024 11:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" #41258800 |
Відхилено |
34 800 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2024 13:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВЕ СТОЛІТТЯ ХХІ" #42015229 |
Відхилено |
35 700 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 15:06
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій