Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція
Очікувана вартість
21 562 535,00 UAH
UA-2024-08-15-003327-a 295ecc22ef3e4a81990fba8c8197d13a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775 newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2024 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2024 00:00
Початок аукціону: 30 серпня 2024 13:16
Початок аукціону: 30 серпня 2024 13:16
Очікувана вартість: 21 562 535,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 812,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, вул.Теремнівська, буд. 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату фактично наданих на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20- го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи.Акт за формою № КБ-2в готує Підрядник і передає його для підписання Замовнику в паперовому та електронному вигляді до 15 числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи. Замовник протягом 3 днів перевіряє правильність і реальність акту і підписує його в частині фактично виконаних обсягів ремонтно-будівельних робіт. В обґрунтованих випадках цей строк може бути продовжено Замовником до 10 днів. Більш детально - в проекті договору. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 серпня 2024 11:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо фінансування
Дата подання: 15 серпня 2024 16:42
Дата відповіді: 17 серпня 2024 13:59
Шановний Замовнику! Вкажіть, будь ласка, суму фінансування на 2024 рік. Без цього не є можливим скласти графік виконання робіт. Дякую
Відповідь: Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", у річному плані повинна міститися така інформація:найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;од економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. Замовником виконано всі законодавчі вимоги щодо внесення відомостей до річного плану, закупівель, внесення додаткових правлень згідно побажань потенційних учасників не передбачено жодним нормативно-правовим актом.
Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації
Дата подання: 26 серпня 2024 13:00
Дата відповіді: 28 серпня 2024 09:21
Добрий день! Шановний Замовнику, в додатку 4 до Тендерної документації Вами зазначена вимога щодо наявності аналогічного договору, а саме: «Аналогічним договором у даній закупівлі буде вважатись договір однакової правової природи (договір підряду) за предметом закупівлі реконструкція, будівництво, реконструкція з добудовою, капітальний ремонт, укладені із замовниками (контрагентами) протягом 2021-2022 рр та належать до об’єктів за наслідками – СС2. Об’єкти за аналогічними договорами мають бути введені в експлуатацію на момент оголошення відкритих торгів.». Зазначені вами вимоги є порушенням законодавства, оскільки таке визначення «аналогічного договору» є дискримінаційним по відношенню до учасників та значно звужує коло потенційних учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Чому Вами встановлено ВИКЛЮЧНО період з 2021 по 2022 роки? Дана умова порушує вимоги вищезазначеної статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому просимо вилучити вищенаведену дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Аналогічний договір – це договір, що був виконаний учасником до початку конкретної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за тим самим предметом закупівлі. Закон не містить терміна «аналогічний договір» та переліку документів, які підтверджують наявність такого кваліфікаційного критерію, тому замовник залежно від свого предмета закупівлі самостійно в ТД встановлює, що вважатиметься аналогічним договором. Зокрема, на думку ВС, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. Замовник має об’єктивно зазначити вимоги в тендерній документації, не встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (наприклад, надмірною може вважатись вимога замовника підтвердити досвід виконання аналогічного договору не менше 80 % від вартості закупівлі або підтвердити досвід виконання лише у 2024 році, або виконання аналогічного договору лише для бюджетної організації тощо), що було нами і зроблено. Тендерна документація не містить вимоги про надання декількох договорів, про надання договору з конкретним замо вником, або у галузі публічних закупівель, про виконання аналогічного договору в межах одного населеного пункту, про виконання договору, на суму «не менше за…», обмеження роком виконання (2021-2022 роки - це роки укладення договору, а не виконання),предмет закупівлі не занадто деталізований. Тому ваше твердження щодо встановлення нами дискримінаційних вимог є безпідставним.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-03-000007 ● be417eb598b24a468a45245950bae7c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2024 11:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.10.2024 № 47-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 02.10.2024 № 47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-15-003327-a від 15.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-04 15:55:43

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-09 21:43:30

Відповідь на запит про надання пояснень UA-M-2024-10-03-000007

Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-04 15:55:43

Запит про надання пояснень: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Пояснення: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі наступних документів:
1) Рішення Підгайцівської сільської ради від 22 грудня 2023 року №35/6 "Про бюджет сільської територіальної громади на 2024 рік" (додається) за посиланням https://pidgayci-gromada.gov.ua/2023-rik-11-16-58-03-01-2023/
2) Пояснювальної записки до рішення Підгайцівської сільської ради №35/6 від 22.12.2023 року «Про бюджет сільської територіальної громади на 2024 рік» (Розділ «Охорона здоров’я, 16 сторінка, на добудову операційно-реанімаційного приміщення КП Луцька центральна районна лікарня виділено10 000 000,00 грн (додається) за посиланням https://pidgayci-gromada.gov.ua/2023-rik-11-16-58-03-01-2023/
3) Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік (додається)
4) Наказу КП Луцька ЦРЛ «Про затвердження проектно-кошторисної документації від 27 червня 2024 року № 148-од (додається)
5) Експертизи проекту, Додатку до експертного звіту (документ №204/03-0149/01-24 від 21.06.2024 Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Волинській області (35850369) на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3368319180737611619/optype=6
6) Робочого проекту (розроблено Товариством з обмеженою відповідальністю "ШИНАКА-УКРАЇНА" (30659358) (додається)
7) Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-09 14:31:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Додатком 10 до тендерної документації встановлена вимога, що кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Пунктом 5.2 Настанови визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Складена в поточних цінах станом на "___" ____________ 20__ р.
Разом з тим, договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна» (файл – «43.Договірна ціна.pdf»), складена не у відповідності до Настанови в частині незазначення у формі "Визначена згідно з _______".
Враховуючи наведене, пропозиція ТОВ «ШИНАКА-Україна» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника були наявні підстави для відхилення Пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна», визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Наявність підстав для відхилення пропозиції за аналогічних обставин підтверджується сталою практикою з розгляду скарг АМКУ про свідчать численні рішення органу оскарження, зокрема: Рішення від 07.12.2023 № 19751 (закупівля UA-2023-11-03-012213-a), а також рішенні № 1157 від 18.01.2024 (закупівля UA-2023-11-28-008605-a), рішенні №6231 від 08.04.2024 (закупівля UA-2024-03-08-002456-a), рішенні від 28.06.2024 № 11282 (закупівля UA-2024-05-22-010854-a), Рішенні від 16.04.2024 № 6783 (закупівля UA-2024-03-13-006730-a), рішенні від 29.07.2024 №12871 (закупівля UA-2024-06-20-010429-a).
Поясніть чому Вами не було відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ШИНАКА-Україна» ?
2. Згідно підпункту 5 пункту 14 «Перелік іншої обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатку 10-2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати сканований оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом.
Також, Додатком 10 до тендерної документації встановлена вимога, що роботи необхідно виконувати на основі ліцензій та дозволів діючих в Україні, державних будівельних норм і вимог.
Разом з тим, Додатком 10 (Технічне завдання) зокрема Відомість обсягів робіт містить Локальний кошторис 02-01-06 на Блискавкозахист. Пожежна сигналізація також Локальний кошторис 04-01-01 на Пусконалагоджувальні роботи систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС.
Пунктом 13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що обов’язковому ліцензуванню підлягає зокрема: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Згідно визначеного КМУ Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню передбачено зокрема Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень а також Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
Всупереч встановленим вимогам, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній Сканований оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень а також монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
Поясніть, чому Вами відповідно до пункту 43 Особливостей не поставлена вимога про усунення невідповідностей в частині надання ліцензій та дозволів діючих в Україні на такі види робіт передбачені розділом «Відомість обсягів робіт» Додатку 10 до тендерної документації, як «Локальний кошторис 02-01-06 на Блискавкозахист. Пожежна сигналізація», «Локальний кошторис 04-01-01 на Пусконалагоджувальні роботи систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС»? Яким чином та яким документом у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ШИНАКА-Україна» виконав вимогу Додатку 10 до тендерної документації щодо виконанню робіт з блискавкозахисту, встановлення пожежної сигналізації, а саме: роботи необхідно виконувати на основі ліцензій та дозволів діючих в Україні, державних будівельних норм і вимог?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-14 21:42:34

Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a

Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a, пояснення містяться у прикріплених нижче файлах

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-17 13:05:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, з врахуванням наданих Замовником відповідей 04.10.2024 та 14.10.2024, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. У відповіді від 14.10.2024 Ви стверджуєте, що учасником ТОВ «ШИНАКА-Україна» договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна» (файл – «43.Договірна ціна.pdf»), складена у Програмному комплексі АВК-5, тому складена відповідно до вимог Настанови.
Враховуючи вищезазначене, поясніть яким з поданих учасником ТОВ «ШИНАКА-Україна» у складі тендерної пропозиції документом було підтверджено, що договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна» (файл – «43.Договірна ціна.pdf»), складена у ліцензованому Програмному комплексі АВК-5, розробником якого є ТОВ «НВФ «АВК СОЗИДАТЕЛЬ», м. Дніпро?
2. Відповідно підпункту 5 пункту 14 «Перелік іншої обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатку 10-2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати сканований оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом.
Також, Додатком 10 до тендерної документації встановлена вимога, що роботи необхідно виконувати на основі ліцензій та дозволів діючих в Україні, державних будівельних норм і вимог.
У відповіді від 14.10.2024 Ви стверджуєте, що учасник ТОВ «ШИНАКА-Україна» надано інформацію проте, що згідно календарного графіка виконання робіт, для виконання робіт з блискавкозахисту та пожежної сигналізації, пусконалагоджувальних роботі систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС, ТОВ «Шинака-Україна» буде залучати ліцензовану фірму ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП", яка має відповідну ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення (лист від 17.09.2024 №465).
Відповідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 09 вересня 2024 розмістив Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ШИНАКА-Україна».
Згідно пункту 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Яким чином інформація надана у Вашому поясненні від 14.10.2024 узгоджується з принципами частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Принагідно нагадуємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-22 23:08:09

Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a

Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a, пояснення містяться у прикріплених нижче файлах

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку із зобов'язанням щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що зазначені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-15-003327-a (моніторинг UA-M-2024-10-03-000007, встановлено порушення пункту 43 Особливостей), для вжиття заходів на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, керуючись статтями 147-152 Кодексу законів про працю України, уповноваженій особі оголошено догану (завірена належним чином копія наказу додається)

2024-11-01 18:54:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2024 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА" 18 669 881,37
UAH з ПДВ
18 669 881,37
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 21 509 459,40
UAH з ПДВ
21 509 459,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 вересня 2024 08:30
Електронний підпис
12 вересня 2024 08:21
19. Договір.pdf
12 вересня 2024 08:21
18.Дозвільні документи.pdf
12 вересня 2024 08:21
17.Ліцензія з додатком.pdf
12 вересня 2024 08:21
15. Статут + опис.pdf
12 вересня 2024 08:21
14. Лист щодо статуту.pdf
12 вересня 2024 08:21
5. Довідка дит. праця.pdf
12 вересня 2024 08:21
4. Довідка Юстиція.pdf
12 вересня 2024 08:21
1. Витяг.pdf
12 вересня 2024 08:21
1. Витяг.p7s
28 серпня 2024 13:49
Електронний підпис
28 серпня 2024 13:49
Електронний підпис
28 серпня 2024 13:47
25. Ліцензія з додатком.pdf
28 серпня 2024 13:47
21. Статут + опис.pdf
28 серпня 2024 13:47
1. Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2024 13:47
50.Розрахунок машини.pdf
28 серпня 2024 13:47
51.Розрахунки інші.pdf
28 серпня 2024 13:47
7. Документи ІТП.pdf
28 серпня 2024 13:47
31. Гарантійний лист.pdf
28 серпня 2024 13:47
20. Лист щодо статуту.pdf
28 серпня 2024 13:47
43.Договірна ціна.pdf
28 серпня 2024 13:47
19.Витяг новий.pdf
28 серпня 2024 13:47
45.Локальні кошториси.pdf
28 серпня 2024 13:47
49.Розрахунок зарплати.pdf
28 серпня 2024 13:47
23.Проект договору.pdf
28 серпня 2024 13:47
3.Свідоцтва на ТЗ.pdf
28 серпня 2024 13:47
30. Лист щодо змісту ТД.pdf
28 серпня 2024 13:47
26. Дозвільні документи.pdf

Публічні документи

29 серпня 2024 13:01
Електронний підпис
29 серпня 2024 13:00
дц липини.rar
29 серпня 2024 13:00
витяг 30082024.pdf
28 серпня 2024 15:45
Електронний підпис
28 серпня 2024 15:42
Електронний підпис
28 серпня 2024 15:40
дц липини.rar
28 серпня 2024 15:40
пропозиція.pdf
28 серпня 2024 15:40
ISO.rar
28 серпня 2024 15:40
документи тп.rar
28 серпня 2024 15:40
субпідряд.rar
28 серпня 2024 15:40
працівники.rar
28 серпня 2024 15:40
садок1.rar
28 серпня 2024 15:40
садок2.rar
28 серпня 2024 15:40
садок3.rar
28 серпня 2024 15:40
техніка.rar
28 серпня 2024 15:40
відомість ресурсів.rar
28 серпня 2024 15:40
техзавдання.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
#30659358
Переможець 18 669 881,37
UAH з ПДВ
09 вересня 2024 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2024 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
#30659358
18 669 881,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2025 22:39
Додаткова угода 4 Реконструкція.pdf зміни до договору
18 березня 2025 22:36
Лист від 13.03.2025.pdf зміни до договору
18 березня 2025 22:36
зміни 4.docx зміни до договору
18 березня 2025 22:36
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2024 10:41
ДУ 3 реанімація.pdf зміни до договору
09 жовтня 2024 10:40
зміни 3.docx зміни до договору
09 жовтня 2024 10:40
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2024 10:25
зміни 2_Validation_Report.pdf зміни до договору
19 вересня 2024 10:24
зміни 2.docx.asice зміни до договору
19 вересня 2024 10:24
зміни 2.docx зміни до договору
19 вересня 2024 10:24
ДУ 2 до Договору на будівництво реанімація.pdf зміни до договору
19 вересня 2024 10:24
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2024 08:17
зміни 1_Validation_Report.pdf зміни до договору
18 вересня 2024 08:16
зміни 1.docx.asice зміни до договору
18 вересня 2024 08:16
зміни 1.docx зміни до договору
18 вересня 2024 08:16
ДУ 1 до Договору на будівництво реанімація (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2024 08:16
Електронний підпис укладений
18 вересня 2024 08:04
Договір будівництво реанімація з додатками.pdf укладений
18 вересня 2024 08:04
Договір будівництво реанімація Кошториси.pdf укладений
18 вересня 2024 08:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.3 п.19 Особливостей: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (виправлення технічних помилок (описок).
Номер договору про закупівлю: 327
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (виправлення технічних помилок)
Номер договору про закупівлю: 327
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зміна джерела фінансування)
Номер договору про закупівлю: 327
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 327
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція 1 робота 18 669 881,37
UAH з ПДВ