Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01983134 |
Вебсайт: | http://lcrl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100 |
Контактна особа: |
Юлія Левченко +380332253775 newmed@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2024 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2024 13:16 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2024 13:16 |
Очікувана вартість: | 21 562 535,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 812,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату фактично наданих на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20- го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи.Акт за формою № КБ-2в готує Підрядник і передає його для підписання Замовнику в паперовому та електронному вигляді до 15 числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи. Замовник протягом 3 днів перевіряє правильність і реальність акту і підписує його в частині фактично виконаних обсягів ремонтно-будівельних робіт. В обґрунтованих випадках цей строк може бути продовжено Замовником до 10 днів. Більш детально - в проекті договору. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2024 11:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2024 11:14 |
Дод 10-1 Технічне завдання серпень.docx | |
15 серпня 2024 11:14 |
Т-на д-ія 45454000-4 серпень.docx | |
15 серпня 2024 11:14 |
Додаток 10-2 перелік документів для учасника та переможця серпень.docx | |
15 серпня 2024 11:14 |
Додатки 1-9 45454000-4 серпень.docx | |
15 серпня 2024 11:14 |
Дод 10 Технічне завдання серпень.docx | |
15 серпня 2024 11:14 |
Дод 11 45454000-4 проект договору серпень.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-03-000007 ● be417eb598b24a468a45245950bae7c9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2024 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2024 № 47-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 02.10.2024 № 47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-15-003327-a від 15.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-04 15:55:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-09 21:43:30
Відповідь на запит про надання пояснень UA-M-2024-10-03-000007
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-04 15:55:43
Запит про надання пояснень: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі наступних документів:
1) Рішення Підгайцівської сільської ради від 22 грудня 2023 року №35/6 "Про бюджет сільської територіальної громади на 2024 рік" (додається) за посиланням https://pidgayci-gromada.gov.ua/2023-rik-11-16-58-03-01-2023/
2) Пояснювальної записки до рішення Підгайцівської сільської ради №35/6 від 22.12.2023 року «Про бюджет сільської територіальної громади на 2024 рік» (Розділ «Охорона здоров’я, 16 сторінка, на добудову операційно-реанімаційного приміщення КП Луцька центральна районна лікарня виділено10 000 000,00 грн (додається) за посиланням https://pidgayci-gromada.gov.ua/2023-rik-11-16-58-03-01-2023/
3) Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік (додається)
4) Наказу КП Луцька ЦРЛ «Про затвердження проектно-кошторисної документації від 27 червня 2024 року № 148-од (додається)
5) Експертизи проекту, Додатку до експертного звіту (документ №204/03-0149/01-24 від 21.06.2024 Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Волинській області (35850369) на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3368319180737611619/optype=6
6) Робочого проекту (розроблено Товариством з обмеженою відповідальністю "ШИНАКА-УКРАЇНА" (30659358) (додається)
7) Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-09 14:31:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Додатком 10 до тендерної документації встановлена вимога, що кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Пунктом 5.2 Настанови визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Складена в поточних цінах станом на "___" ____________ 20__ р.
Разом з тим, договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна» (файл – «43.Договірна ціна.pdf»), складена не у відповідності до Настанови в частині незазначення у формі "Визначена згідно з _______".
Враховуючи наведене, пропозиція ТОВ «ШИНАКА-Україна» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника були наявні підстави для відхилення Пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна», визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Наявність підстав для відхилення пропозиції за аналогічних обставин підтверджується сталою практикою з розгляду скарг АМКУ про свідчать численні рішення органу оскарження, зокрема: Рішення від 07.12.2023 № 19751 (закупівля UA-2023-11-03-012213-a), а також рішенні № 1157 від 18.01.2024 (закупівля UA-2023-11-28-008605-a), рішенні №6231 від 08.04.2024 (закупівля UA-2024-03-08-002456-a), рішенні від 28.06.2024 № 11282 (закупівля UA-2024-05-22-010854-a), Рішенні від 16.04.2024 № 6783 (закупівля UA-2024-03-13-006730-a), рішенні від 29.07.2024 №12871 (закупівля UA-2024-06-20-010429-a).
Поясніть чому Вами не було відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ШИНАКА-Україна» ?
2. Згідно підпункту 5 пункту 14 «Перелік іншої обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатку 10-2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати сканований оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом.
Також, Додатком 10 до тендерної документації встановлена вимога, що роботи необхідно виконувати на основі ліцензій та дозволів діючих в Україні, державних будівельних норм і вимог.
Разом з тим, Додатком 10 (Технічне завдання) зокрема Відомість обсягів робіт містить Локальний кошторис 02-01-06 на Блискавкозахист. Пожежна сигналізація також Локальний кошторис 04-01-01 на Пусконалагоджувальні роботи систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС.
Пунктом 13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що обов’язковому ліцензуванню підлягає зокрема: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Згідно визначеного КМУ Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню передбачено зокрема Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень а також Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
Всупереч встановленим вимогам, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній Сканований оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень а також монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
Поясніть, чому Вами відповідно до пункту 43 Особливостей не поставлена вимога про усунення невідповідностей в частині надання ліцензій та дозволів діючих в Україні на такі види робіт передбачені розділом «Відомість обсягів робіт» Додатку 10 до тендерної документації, як «Локальний кошторис 02-01-06 на Блискавкозахист. Пожежна сигналізація», «Локальний кошторис 04-01-01 на Пусконалагоджувальні роботи систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС»? Яким чином та яким документом у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ШИНАКА-Україна» виконав вимогу Додатку 10 до тендерної документації щодо виконанню робіт з блискавкозахисту, встановлення пожежної сигналізації, а саме: роботи необхідно виконувати на основі ліцензій та дозволів діючих в Україні, державних будівельних норм і вимог?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-14 21:42:34
Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a
Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a, пояснення містяться у прикріплених нижче файлах
- по 1 питанню форма Договірної ціни.docx
- 22. Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору.pdf
- 23.Проект договору.pdf
- 30. Лист щодо змісту ТД.pdf
- 36.Погодження з технічний завданням.pdf
- 44.Пояснювальна записка.pdf
- По 2 питанню ліцензії.docx
- reestr-electronuy-30092024.pdf
- Лист ТОВ Шинака щодо ліцензій.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 13:05:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, з врахуванням наданих Замовником відповідей 04.10.2024 та 14.10.2024, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. У відповіді від 14.10.2024 Ви стверджуєте, що учасником ТОВ «ШИНАКА-Україна» договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна» (файл – «43.Договірна ціна.pdf»), складена у Програмному комплексі АВК-5, тому складена відповідно до вимог Настанови.
Враховуючи вищезазначене, поясніть яким з поданих учасником ТОВ «ШИНАКА-Україна» у складі тендерної пропозиції документом було підтверджено, що договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна» (файл – «43.Договірна ціна.pdf»), складена у ліцензованому Програмному комплексі АВК-5, розробником якого є ТОВ «НВФ «АВК СОЗИДАТЕЛЬ», м. Дніпро?
2. Відповідно підпункту 5 пункту 14 «Перелік іншої обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатку 10-2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати сканований оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом.
Також, Додатком 10 до тендерної документації встановлена вимога, що роботи необхідно виконувати на основі ліцензій та дозволів діючих в Україні, державних будівельних норм і вимог.
У відповіді від 14.10.2024 Ви стверджуєте, що учасник ТОВ «ШИНАКА-Україна» надано інформацію проте, що згідно календарного графіка виконання робіт, для виконання робіт з блискавкозахисту та пожежної сигналізації, пусконалагоджувальних роботі систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС, ТОВ «Шинака-Україна» буде залучати ліцензовану фірму ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП", яка має відповідну ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення (лист від 17.09.2024 №465).
Відповідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 09 вересня 2024 розмістив Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ШИНАКА-Україна».
Згідно пункту 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Яким чином інформація надана у Вашому поясненні від 14.10.2024 узгоджується з принципами частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Принагідно нагадуємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-22 23:08:09
Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a
Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a, пояснення містяться у прикріплених нижче файлах
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку із зобов'язанням щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що зазначені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-15-003327-a (моніторинг UA-M-2024-10-03-000007, встановлено порушення пункту 43 Особливостей), для вжиття заходів на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, керуючись статтями 147-152 Кодексу законів про працю України, уповноваженій особі оголошено догану (завірена належним чином копія наказу додається)
2024-11-01 18:54:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2024 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
18 669 881,37
UAH з ПДВ
|
18 669 881,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
21 509 459,40
UAH з ПДВ
|
21 509 459,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА" #30659358 |
Переможець |
18 669 881,37
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2025 22:39
|
Додаткова угода 4 Реконструкція.pdf | зміни до договору |
18 березня 2025 22:36
|
Лист від 13.03.2025.pdf | зміни до договору |
18 березня 2025 22:36
|
зміни 4.docx | зміни до договору |
18 березня 2025 22:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 10:41
|
ДУ 3 реанімація.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2024 10:40
|
зміни 3.docx | зміни до договору |
09 жовтня 2024 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:25
|
зміни 2_Validation_Report.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:24
|
зміни 2.docx.asice | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:24
|
зміни 2.docx | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:24
|
ДУ 2 до Договору на будівництво реанімація.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2024 08:17
|
зміни 1_Validation_Report.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 08:16
|
зміни 1.docx.asice | зміни до договору |
18 вересня 2024 08:16
|
зміни 1.docx | зміни до договору |
18 вересня 2024 08:16
|
ДУ 1 до Договору на будівництво реанімація (1).pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 08:16
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2024 08:04
|
Договір будівництво реанімація з додатками.pdf | укладений |
18 вересня 2024 08:04
|
Договір будівництво реанімація Кошториси.pdf | укладений |
18 вересня 2024 08:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.3 п.19 Особливостей: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (виправлення технічних помилок (описок). |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (виправлення технічних помилок) |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зміна джерела фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція | 1 | робота |
18 669 881,37
UAH з ПДВ
|