Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кравченко Катерина 380444199838 uoortender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2024 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 14:19 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 14:19 |
Очікувана вартість: | 706 165,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 530,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2024 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2024 14:22 |
Зміни до ТД (пакети для сміття) 3.docx | |
09 жовтня 2024 14:21 |
ТД пакети для сміття 2024 (нова редакція) 09102024.docx | |
18 вересня 2024 10:31 |
Зміни до ТД (пакети для сміття) 2.docx | |
15 серпня 2024 15:04 |
Зміни до ТД (пакети для сміття).docx |
09 жовтня 2024 14:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 жовтня 2024 14:22 |
Зміни до ТД (пакети для сміття) 3.docx
|
|||||||||
09 жовтня 2024 14:21 |
ТД пакети для сміття 2024 (нова редакція) 09102024.docx
|
|||||||||
18 вересня 2024 10:31 |
Зміни до ТД (пакети для сміття) 2.docx
|
|||||||||
15 серпня 2024 15:04 |
Зміни до ТД (пакети для сміття).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником ретельно досліджено ринок України з продажу та виготовлення поліетиленових мішків та пакетів для сміття (далі – Товар) та за результатами зроблено висновок, що на ринку України є не менше двох виробників вказаних Товарів, які відповідають усім технічним вимогам до товару, наведеним у Додатку 2, а також, які виготовляються відповідно до зазначених у Додатку 2 ТУ У, за наступними торговими марками: ТМ BuroClean та ТМ PRO service OPTIMUM.
Тобто, увесь перелік товарів, наведених у Додатку 2, виготовляє мінімум два виробники, що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям (Постанова Кабінету Міністрів України № 1178).
Вимоги у Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до предмету закупівлі "код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)" (далі – Додаток 2) не порушують Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлені у відповідності до Статті 22 "Тендерна документація" (підпункт 3 пункту 2): «У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону»; Статті 22 "Тендерна документація" (підпункт 4 пункту 2) «У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)»; Статті 22 "Тендерна документація" (пункт 3): «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
З вищезазначеного вбачається, що вимоги у Додатку № 2 до товарів №№ 1, 2, 3, 4, 5 не є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» і, відповідно, не обмежують конкуренцію серед учасників у даних відкритих торгах з особливостями.
На підставі підпункту 4 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), де зазначено: «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», та частини 1 статті 188 Господарського кодексу України, а також частини 1 статті 652 Цивільного кодексу України, у зв'язку з подачею скарги до АМКУ, перебіг строків буде призупинено на час розгляду скарги, а саме: строків підписання договору та строків поставки товару.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дослідивши ринок України з продажу та виготовлення поліетиленових мішків та пакетів для сміття (далі – Товар), Замовник дійшов до висновків, що на ринку України є не менше двох виробників вказаних Товарів, які відповідають усім технічним вимогам до товару, наведеним у Додатку 2, а також які виготовляються відповідно до зазначених у Додатку 2 ТУ У, за наступними торговими марками: ТМ BuroClean та ТМ PRO service OPTIMUM.
Тобто, увесь перелік товарів, наведених у Додатку 2, виготовляє мінімум два виробники, що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям (Постанова Кабінету Міністрів України № 1178).
Вимоги у Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до предмету закупівлі "код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)" (далі – Додаток 2) не порушують Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлені у відповідності до Статті 22 "Тендерна документація" (підпункт 3 пункту 2): «У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону»; Статті 22 "Тендерна документація" (підпункт 4 пункту 2) «У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)»; Статті 22 "Тендерна документація" (пункт 3): «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
Тобто, у технічній специфікації Додатку 2 наведено мінімум два виробники, які виготовляють товари, згідно з вимогами Замовника, що ніяк не суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі.
З вищезазначеного вбачається, що вимоги у Додатку № 2 до товарів №№ 1, 2, 3, 4, 5 не є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» і, відповідно, не обмежують конкуренцію серед учасників у даних відкритих торгах з особливостями.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 серпня 2024 16:11
Дата подання: 13 серпня 2024 21:39
Дата подання: 16 серпня 2024 15:19
Дата подання: 16 серпня 2024 18:31
Дата подання: 19 вересня 2024 18:51
Дата подання: 22 жовтня 2024 20:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-03-000001 ● f03f8ea78e9a46d79cb55235463246b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2024 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2024 № 332
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-08-09-009173-a 09.08.2024
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-05 17:40:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)» за кодом ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-09-009173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення щодо причин та підстав невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз в частині виключення «дискримінаційних вимог» в тендерній документації, згідно вищезазначеного рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-10 13:42:06
Надання пояснень на запит
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби від 05.12.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-08-09-009173-a.
Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
З метою дотримання санітарно-гігієнічних норм в закладах освіти Оболонського району міста Києва та створення безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу, а також з метою підтримки належного стану прилеглих територій освітніх закладів, шляхом забезпечення їх необхідною матеріально-технічною базою, управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було прийнято рішення про здійснення закупівлі пакетів для сміття, про що оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю «код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)», очікуваною вартістю 706 165,00 грн.
Обсяги закупівлі та розмір витрат на закупівлю даного товару визначено відповідно до кошторису на 2024 рік, складеного на підставі бюджетних запитів та з урахуванням потреб закладів освіти Оболонського району міста Києва.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до фактичних потреб закладів освіти Оболонського району, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, а також вимог Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205.
Під час підготовки Закупівлі Замовником було проаналізовано низку аналогічних закупівель минулих років, за результатами яких закладами освіти було отримано виключно якісний та безпечний товар. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. На момент визначення технічних та якісних характеристик товару було проведено моніторинг пропозицій на ринку та здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної відкритої інформації про ціни, характеристики товару (технічні та якісні) з порталів/сайтів виробників товару або імпортерів товару в Україну, де представлені каталоги товарів з детальним технічним описом, фото, торговою маркою, артикулом тощо.
Враховуючи вищезазначене, замовник прийняв рішення щодо застосування саме таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які і були зазначені в оголошенні про проведення закупівлі (в тендерній документації).
Очікувана вартість предмета Закупівлі визначена з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, з використанням методу порівняння ринкових цін.
Так, управлінням освіти під час підготовки процедури Закупівлі був здійснений моніторинг цін на аналогічний товар, який проводився шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель Prozorro, тощо), а також шляхом аналізу комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників.
Зокрема, Управлінням освіти був направлений запит цінових пропозицій від 23.07.2024 №104/18-1751 (додається до пояснень) на електронні адреси потенційних постачальників, які або вже здійснювали постачання аналогічного товару (укладені договори з постачання), або є потенційними постачальниками, які здійснюють постачання пакетів для сміття на ринку, тобто є потенційними учасниками процедури закупівлі вищезазначених товарів.
У відповідь на запит було отримано чотири комерційні пропозиції (додаються до пояснень), на підставі яких Замовником проведено розрахунок середньої вартості.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння отриманих цін (з врахуванням ПДВ). Визначено середню очікувану вартість товарів, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цоч = (Ц1 + Ц2 + Ц3 + Ц4) / 4, де: Цоч – середня очікувана вартість; Ц1 – ціна товару потенційного учасника 1; Ц2 – ціна товару потенційного учасника 2; Ц3 – ціна товару потенційного учасника 3, Ц4 – ціна товару потенційного учасника 4. Заплановані ціни за всіма позиціями не перевищували середньоринкові станом на дату прийняття рішення про Закупівлю.
Таким чином, очікувана вартість Закупівлі визначена відповідно до середньоринкових цін на такий Товар та, виходячи з кількості закладів освіти Оболонського району міста Києва, із врахуванням потреби (бюджетних запитів) та кошторисних призначень, а також з дотриманням вимоги оптимального співвідношення ціни та якості.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/EEBC55EA77366085C2258B6A0040E9F2
(на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Щодо причин та підстав невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз в частині виключення «дискримінаційних вимог» в тендерній документації, згідно вищезазначеного рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
З метою дотримання вимог законодавства в сфері публічних закупівель та на виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.08.2024 №№ 14304-р/пк-пз, 14284-р/пк-пз, 14319-р/пк-пз, 14298-р/пк-пз, Замовником були внесені зміни до Тендерної документації (протокол від 18.09.2024 № 126/2 додається до пояснень). Зокрема, з тендерної документації виключені «дискримінаційні вимоги», що були предметом розгляду органу оскарження, та з власної ініціативи встановлені інші вимоги для підтвердження технічних та якісних характеристик еквівалентного товару. В подальшому скаржнику стали не в нагоді вже нові встановлені вимоги, що було інтерпретовано ним як невиконання рішення органу оскарження. Таким чином, протягом проведення процедури закупівлі Замовником тричі вносились зміни до тендерної документації.
За підсумком всіх внесених змін, участь в процедурі закупівлі прийняли три учасники, що доводить дотримання замовником принципів добросовісної конкуренції серед учасників, ефективності, прозорості, пропорційності, відкритості на всіх стадіях закупівельного процесу.
- 3_Комерційна ТОВ ВИЛАЙН ГРУП.pdf
- 4_Про Сервіс комерційна пропозиція.pdf
- 5_ТЕРМОПЛАСТ ком.pdf
- 2_Відповідь на запит № 10418-1751.pdf
- 0_Протокол 126_8 (надання пояснень).pdf
- 7_Київаудит (пакети для сміття).pdf
- 1_запит_1751 мусорні пакети.pdf
- 6_Протокол 126.pdf
- 8_Протокол 126_2 (виконання рішень АМКУ).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає інформацію про вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень, викладених у Висновку від 23.12.2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-09-009173-a «код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)». На виконання зобов’язання щодо усунення виявлених порушень за результатами моніторингу, повідомляємо наступне: 1. Під час здійснення процедури Закупівлі Замовником неодноразово були внесені зміни до Тендерної документації шляхом виключення «дискримінаційних вимог», що були предметом розгляду органу оскарження. 2. За підсумком всіх внесених змін, участь в процедурі закупівлі взяли три учасники, що доводить дотримання Замовником принципів добросовісної конкуренції серед учасників, ефективності, прозорості, пропорційності, відкритості на всіх стадіях закупівельного процесу. Крім того, з уповноваженими особами Замовника було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення ними в подальшому (під час здійснення закупівель) порушень вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінеті Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Разом з тим, уповноваженим особам було наголошено на посиленні уваги, більш ретельному ставленні до виконання своїх посадових обов’язків та вжитті максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель для запобігання порушень в майбутньому. Таким чином, всі зауваження та зобов’язання, викладені органом державного фінансового контролю (Північним офісом Держаудитслужби) у Висновку від 23.12.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-09-009173-a, повністю враховані та виконані а також прийняті для керівництва в роботі з метою недопущення Замовником в майбутньому подібних порушень у сфері здійснення публічних закупівель.
2024-12-30 13:42:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Рогач Аліна Валеріївна" |
666 555,54
UAH з ПДВ
|
646 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович |
698 202,50
UAH з ПДВ
|
647 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОВАЛЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" |
706 117,25
UAH з ПДВ
|
706 117,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Рогач Аліна Валеріївна" #3159923606 |
Відхилено |
646 450,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2024 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2024 16:16
|
ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович #3048020051 |
Відхилено |
647 350,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 16:48
|
|
ФОП "КОВАЛЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" #2730003287 |
Переможець |
706 117,25
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2024 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2024 11:18
|
ДУ 1 до 163-Т.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2024 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2024 10:58
|
Договір 163-Т.pdf | укладений |
13 листопада 2024 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 651, 652, 654 Цивільного кодексу України, враховуючи положення п.п. 11.2., 11.7. Договору, у зв’язку із об’єктивними обставинами, що викликали затримку завершення процедури закупівлі шляхом укладення Договору за результатами її проведення, Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки товару. |
Номер договору про закупівлю: | 163-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пакети для сміття, 35 л, 30 шт/рул ТМ BuroClean або ТМ TopLine* або еквівалент | 13238 | рулон |
14,70
UAH
|
Пакети для сміття, 60 л, 40 шт/рул ТМ PRO service OPTIMUM або ТМ TopLine* або еквівалент | 4146 | рулон |
51,40
UAH
|
Пакети для сміття, 120 л, 10 шт/рул ТМ PRO service OPTIMUM або ТМ TopLine* або еквівалент | 5040 | рулон |
24,50
UAH
|
Пакети для сміття, 160 л, 10 шт/рул ТМ PRO service OPTIMUM або ТМ TopLine* або еквівалент | 3200 | рулон |
32,40
UAH
|
Пакети для сміття, 240 л, 5 шт/рул ТМ PRO service OPTIMUM або ТМ TopLine* або еквівалент | 2105 | рулон |
33,85
UAH
|