Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Коцюбинської селищної ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 44151538 |
Місцезнаходження: | 08298, Україна , Київська обл., смт Коцюбинське, вулиця Доківська, будинок 2 |
Контактна особа: |
Самотуга Тетяна Василівна +380953309625 zakupivli44151538@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2024 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 104 226,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 521,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 50000,00 (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2024 13:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2024 12:46 |
ВТО Кап.ремонт укриття Світлячок.docx | |
09 серпня 2024 12:46 |
ВТО Кап.ремонт укриття Світлячок Додаток _1.docx | |
09 серпня 2024 12:46 |
Додаток 2 до тендерної документації Документи для переможця.docx | |
09 серпня 2024 12:46 |
Додаток _3 Відомість обсягів робіт.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000079 ● da880ed4609d4ef4ac1c6dac27c056ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2024 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-08-09-005214-a 09.08.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-12 10:54:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення підвалу ЗДО № 2 «Світлячок», по вул. Пономарьова, 20 під облаштування найпростішого укриття (в тому числі проектування)», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-09-005214-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-16 15:15:06
Обгрунтування
https://docs.google.com/document/d/1rejVFmeLRMNwCW8_aIKTMcXBW8B0PZTG/edit#heading=h.gjdgxs посилання на документ, що викладений на сайті https://osvitakotsiubynske.gov.ua/?page_id=4509
Надання інформації про усунення порушення замовником
1.Притягнути до відповідальності фахівця з публічних закупівель, уповноважену особу Тетяну Самотугу та зменшити розмір премії за жовтень 2024 року в розмірі на 50 відсотків. 2. Фахівцю з публічних закупівель, уповноваженій особі взяти під контроль оформлення документів з дотриманням вимог законодавства та вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
2024-10-09 16:49:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕСТ БІЛД ІНВЕСТ" |
3 102 371,62
UAH з ПДВ
|
3 102 371,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕСТ БІЛД ІНВЕСТ" #37723115 |
Переможець |
3 102 371,62
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2024 17:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2024 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2024 17:22
|
Додаткова угода | укладений |
25 вересня 2024 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2024 01:29
|
Доп.угода _1 до договору 148 Кап.ремонт укриття Світлячок.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 23:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2024 23:32
|
Договір | укладений |
11 вересня 2024 23:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з допущеною технічною помилкою в проекті договору Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 148 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 вересня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони домовились розірвати договір за взаємною згодою сторін |