Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт квартири №39 комунальної власності по вул. Сергія Синенка, 69 в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
804 421,00 UAH
UA-2024-08-06-010333-a 6fd0e633ade34c83adeb07aada078a96
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудка Катерина Іванівна

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Дудка Катерина Іванівна
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2024 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2024 00:00
Очікувана вартість: 804 421,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 022,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 3 000 грн. (три тисячі) 00 коп.*, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються чинними; • непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем закупівлі; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам оголошення. Рахунок для здійснення забезпечення пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт квартири №39 комунальної власності по вул. Сергія Синенка, 69 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69041, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 3 000 грн. (три тисячі) 00 коп.*, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються чинними; • непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем закупівлі; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам оголошення. Рахунок для здійснення забезпечення пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172

Сума забезпечення: 3000 UAH

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-08-000001 ● 03a81137e70041958f87e758c8027352
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2024 10:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


07.08.2024 № 65-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівель: UA-2024-08-06-010333-a, яку проводить Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначену у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ 08.08.2024 року Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури спрощеної закупівлі на закупівлю робіт «Капітальний ремонт квартири №39 комунальної власності по вул. Сергія Синенка, 69 в м. Запоріжжя», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-06-010333-a, яким було встановлено порушення Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради (далі – Замовник) законодавства, тобто встановлено інші порушення законодавства з публічних закупівель. Так, висновком було встановлено, що Замовник порушив п.10 Особливостей №1178, а саме: проведення замовниками спрощених закупівель Особливостями №1178 не передбачено. Замовник вбачає доводи викладені у висновку не обґрунтованими, та такими, що не відповідають Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 №25. Так, відповідно п. 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. грн, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн грн, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. Разом з тим, адміністратором системи ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25, затверджено порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівель. Згідно з яким, відповідно до п. 1 р. ІІ Інструкції замовники в разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеного згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозиції, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозиції, визначення переможця, відміни закупівлі. Підсумовуючи зазначене, замовник може проводити спрощені закупівлі згідно п. 11 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 та відповідно до наказу ДП «Прозорро» № 25 від 20.10.2022, яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в п. 10 Особливостей. Враховуючи вищенаведене, Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради повідомляє, що проведення процедури спрощеної закупівлі робіт «Капітальний ремонт квартири №39 комунальної власності по вул. Сергія Синенка, 69 в м. Запоріжжя» відповідає діючому законодавству у сфері проведення публічних закупівель та вважає, що висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 08.08.2024 року є безпідставним та не обґрунтованим, а вимога щодо відміни зазначеної спрощеної закупівлі такою, що не відповідає діючому законодавству у сфері публічних закупівель.

2024-08-12 13:46:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СМУ «ЗАПОРІ­ЖСПЕЦБУД" 804 007,89
UAH з ПДВ
804 007,89
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 серпня 2024 17:07
Електронний підпис
14 серпня 2024 17:07
Електронний підпис
14 серпня 2024 17:02
10.2.8.2 Квитанція №2.pdf
14 серпня 2024 17:02
10.1.2 Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2024 17:02
14. Лист гарантія .pdf
14 серпня 2024 17:02
10.2.8.2 Квитанція №2.pdf.p7s
14 серпня 2024 17:02
14. Лист гарантія .pdf.p7s
14 серпня 2024 17:02
7. Додаток 8 Лист-згода.pdf
14 серпня 2024 17:02
10.2.8.1 Квитанція №1.pdf.p7s
14 серпня 2024 17:02
12. Лист - усвідомлення .pdf
14 серпня 2024 17:02
10.2.8.1 Квитанція №1.pdf
14 серпня 2024 17:02
19 Банківська гарантія.rar
14 серпня 2024 17:02
10.2.5 Диплом Пимонов.pdf.p7s
14 серпня 2024 17:02
10.2.9.1 Квитанція №1.pdf.p7s
14 серпня 2024 17:02
15. Лист підтвердження .pdf
14 серпня 2024 17:02
10.2.9.2 Квитанція №2.pdf
14 серпня 2024 17:02
10.2.5 Диплом Пимонов.pdf
14 серпня 2024 17:02
10.2.9.2 Квитанція №2.pdf.p7s
14 серпня 2024 17:02
10.2.9.1 Квитанція №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМУ «ЗАПОРІ­ЖСПЕЦБУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМУ «ЗАПОРІ­ЖСПЕЦБУД"
#41546433
Переможець 804 007,89
UAH з ПДВ
20 серпня 2024 10:15

Документи

20 серпня 2024 10:15
Електронний підпис
20 серпня 2024 10:13
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2024 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМУ «ЗАПОРІ­ЖСПЕЦБУД"
#41546433
804 007,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2024 10:15
Електронний підпис
20 серпня 2024 10:13
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2024 10:24
ДУ1 по С.Синенка_69 ДЦ факт.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 10:21
Електронний підпис укладений
22 серпня 2024 10:05
Договір укладений
22 серпня 2024 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: СС69-39/ПДК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML