Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38461952 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а |
Контактна особа: |
Дудка Катерина Іванівна +380612237565 tendergkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2024 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 804 421,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 022,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 3 000 грн. (три тисячі) 00 коп.*, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються чинними; • непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем закупівлі; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам оголошення. Рахунок для здійснення забезпечення пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2024 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2024 16:35 |
Додаток 1 Пропозиція.doc | |
06 серпня 2024 16:35 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
06 серпня 2024 16:35 |
Додаток 3 Технічне завдання.doc | |
06 серпня 2024 16:35 |
Додаток 4 Довідка про субпідрядників.doc | |
06 серпня 2024 16:35 |
Додаток 5 Довідка МТБ.doc | |
06 серпня 2024 16:35 |
Додаток 6 Довідка про працівників.doc | |
06 серпня 2024 16:35 |
Додаток 7 Довідка про аналогічний договір.doc | |
06 серпня 2024 16:35 |
Додаток 8 Лист-згода.doc | |
06 серпня 2024 16:35 |
Оголошення СС69.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-08-000001 ● 03a81137e70041958f87e758c8027352
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2024 10:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.08.2024 № 65-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівель: UA-2024-08-06-010333-a, яку проводить Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначену у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ 08.08.2024 року Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури спрощеної закупівлі на закупівлю робіт «Капітальний ремонт квартири №39 комунальної власності по вул. Сергія Синенка, 69 в м. Запоріжжя», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-06-010333-a, яким було встановлено порушення Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради (далі – Замовник) законодавства, тобто встановлено інші порушення законодавства з публічних закупівель. Так, висновком було встановлено, що Замовник порушив п.10 Особливостей №1178, а саме: проведення замовниками спрощених закупівель Особливостями №1178 не передбачено. Замовник вбачає доводи викладені у висновку не обґрунтованими, та такими, що не відповідають Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 №25. Так, відповідно п. 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. грн, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн грн, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. Разом з тим, адміністратором системи ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25, затверджено порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівель. Згідно з яким, відповідно до п. 1 р. ІІ Інструкції замовники в разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеного згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозиції, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозиції, визначення переможця, відміни закупівлі. Підсумовуючи зазначене, замовник може проводити спрощені закупівлі згідно п. 11 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 та відповідно до наказу ДП «Прозорро» № 25 від 20.10.2022, яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в п. 10 Особливостей. Враховуючи вищенаведене, Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради повідомляє, що проведення процедури спрощеної закупівлі робіт «Капітальний ремонт квартири №39 комунальної власності по вул. Сергія Синенка, 69 в м. Запоріжжя» відповідає діючому законодавству у сфері проведення публічних закупівель та вважає, що висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 08.08.2024 року є безпідставним та не обґрунтованим, а вимога щодо відміни зазначеної спрощеної закупівлі такою, що не відповідає діючому законодавству у сфері публічних закупівель.
2024-08-12 13:46:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СМУ «ЗАПОРІЖСПЕЦБУД" |
804 007,89
UAH з ПДВ
|
804 007,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМУ «ЗАПОРІЖСПЕЦБУД" #41546433 |
Переможець |
804 007,89
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 10:24
|
ДУ1 по С.Синенка_69 ДЦ факт.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2024 10:05
|
Договір | укладений |
22 серпня 2024 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | СС69-39/ПДК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |