Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту та технічного обслуговування принтерів за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
70 100,00 UAH
UA-2024-08-06-008162-a ● 02fd83520d844daea9996ed260820be5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37831493 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ будинок 11 |
Контактна особа: |
Андрій Пержола +380322610609 zakupivli.hudms@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2024 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2024 11:55 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2024 11:55 |
Очікувана вартість: | 70 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
211 послуга
Послуги з ремонту та технічного обслуговування принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, за місцем надання послуг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | згідно умов договору | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2024 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2024 15:19 |
Зміни до Тендерної документації.docx | |
28 серпня 2024 15:19 |
Тендерна_документацiя зі змінами.docx | |
28 серпня 2024 15:19 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
06 серпня 2024 15:07 |
Тендерна_документацiя.docx | |
06 серпня 2024 15:07 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
06 серпня 2024 15:07 |
Додаток 1.docx | |
06 серпня 2024 15:07 |
Додаток 2.docx |
28 серпня 2024 15:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2024 15:19 |
Зміни до Тендерної документації.docx
|
|||
28 серпня 2024 15:19 |
Тендерна_документацiя зі змінами.docx
|
|||
28 серпня 2024 15:19 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||
06 серпня 2024 15:07 |
Тендерна_документацiя.docx
|
|||
06 серпня 2024 15:07 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
|||
06 серпня 2024 15:07 |
Додаток 1.docx
|
|||
06 серпня 2024 15:07 |
Додаток 2.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-08-06-008162-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Ярема Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3077807779
Дата подання: 09 серпня 2024 16:55
Дата подання: 09 серпня 2024 16:55
Скарга на умови
До органу оскарження:
Антимонопольного комітету України
М. КИЇВ, ВУЛ. МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, БУД. 45
Код ЄДРПОУ: 00032767
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
(надалі – Скаржник)
ЛЬВІВСЬКА ОБЛ., М. ЛЬВІВ, ВУЛ. ТРОЛЕЙБУСНА, Б. 6, КВ. 34
Код ЄДРПОУ: 3077807779
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
(надалі – Замовник)
ЛЬВІВСЬКА ОБЛ., М. ЛЬВІВ, ВУЛ. СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, БУД. 11
Код ЄДРПОУ: 37831493
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2024-08-06-008162-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовник розпочав процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі – Послуги з ремонту та технічного обслуговування принтерів за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь, однак ознайомившись з тендерною документацією (надалі – Документація), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють подати свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція), а саме:
1. Щодо висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та авторизаційного листа.
Відповідно до пунктів 1 та 2 додатку 2 Документації встановлено перелік документів, що повинні бути надані Учасником у складі тендерної пропозиції, а саме:
Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (термоплівки, вали гумові, вали тефлонові, термоелементи, вузли термозакріплення) які використовуватимуться при наданні послуг з ремонту та сервісного обслуговування електронного, комп’ютерного та периферійного обладнання, є безпечними для оточуючого персоналу та застосування за призначенням, дійсні на момент розкриття пропозицій.
Якщо висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані не на ім’я учасника закупівлі, додатково треба надати в складі пропозиції, лист/авторизаційний лист від виробника або заявника випробувань з обовʼязковим зазначенням ідентифікатору закупівлі про те, що Учасник є авторизованим партнером виробника або заявника випробувань.
Відповідно до частини 1 та 2 прикінцевих та перехідних положень Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я":
Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали (термоплівки, вали гумові, вали тефлонові, термоелементи, вузли термозакріплення) суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях № 6949-р/пк-пз від 18.04.2024, №10316-р/пк-пз від 13.06.2024.
Крім того, Скаржник позбавлений можливості надати лист/авторизаційний лист від виробника або заявника випробувань з обовʼязковим зазначенням ідентифікатору закупівлі про те, що Учасник є авторизованим партнером виробника або заявника випробувань відповідно до вимог пункту 2 додатку 2 Документації, оскільки їх надання напряму залежить від надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали.
На підтвердження порушених прав надаємо копію Закону України "Про систему громадського здоров’я".
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2. Щодо довідки про утилізацію, актів та договорів виробника (або імпортера) з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження).
Відповідно до пунктів 4 та 4.1 додатку 2 Документації встановлено перелік документів, що повинні бути надані Учасником у складі тендерної пропозиції, а саме:
Документи про застосування виробником (або імпортером) запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля. Довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозицій (надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо послуг з управління відходами – збирання, поводження, зберігання відходів):
Копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження).
Відповідно до пункту 4 розділу 1 Документації зазначено інформацію про предмет закупівлі, а саме: Послуги з ремонту та технічного обслуговування принтерів за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Враховуючи вищенаведене, зазначені вимоги не узгоджуються з предметом закупівлі.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №10316-р/пк-пз від 13.06.2024.
На підтвердження порушених прав надаємо тендерну документацію та додаток 2 до тендерної документації.
Крім того, Скаржник не є виробником або імпортером витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання, які будуть використовуватись при наданні послуг.
При наданні послуг за предметом закупівлі Скаржник планує використовувати витратні матеріали, запчастини та комплектуючі для друкуючого обладнання, виробництва компанії Statik Control Components.
До зазначеного виробника Скаржник відправив лист-запит № 8162-1З від 08.08.2024 на отримання документів, які необхідні для участі в закупівлі, але відповідь, на момент подання скарги, в тому числі і документи не отримав.
Офіційним представником та імпортером витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання виробництва компанії Statik Control Components в Україні є ТОВ «МАККОН». Саме у вказаного імпортера Скаржник планує придбати витратні матеріали, запчастини та комплектуючі для друкуючого обладнання для надання послуг за предметом закупівлі.
До вказаного імпортера Скаржник відправив лист-запит № 8162-2З від 08.08.2024 про надання документів, відповідно до його статусу, проте запитувані документи не отримав.
Разом з тим, імпортер не є виробником або сервісною компанією, тому він не має документи щодо утилізації, на підтвердження надаємо скріншоти відправки запитів та відповіді.
Додатково інформуємо, що Скаржник не має права впливати на господарські відносини між імпортером або виробником витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання та компанією, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), в тому числі впливати на укладення чи отримання конкретних документів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі": недискримінації учасників та рівного ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Встановивши незаконні та дискримінаційні вимоги, через які Скаржник не може прийняти участь в закупівлі Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні Закупівлі" та Конституцією України, –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства;
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Копія Закону України "Про систему громадського здоров’я" на 70 арк;
2. Копія тендерної документації на 45 арк;
3. Копія листа-запиту № 8162-1З від 08.08.2024 на 2 арк;
4. Копія листа-запиту № 8162-2З від 08.08.2024 на 1 арк;
5. Копія скріншотів на 2 арк.
З повагою,
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ _______КЕП______ Володимир ЯРЕМА
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2024 18:01
рішення від 13.08.2024 № 13679.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2024 18:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.08.2024 № 14201.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2024 13:07
рішення від 22.08.2024 № 14201.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2024 12:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.08.2024 № 14201-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з ремонту та технічного обслуговування принтерів за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-06-008162-a.
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2024 15:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2024 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА |
39 990,00
UAH з ПДВ
|
24 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ярема Володимир Іванович |
44 160,00
UAH з ПДВ
|
25 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА #3109304482 |
Переможець |
24 999,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2024 09:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 вересня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2024 09:55
|
Договір №173.24 від 12.09.2024.pdf | укладений |
12 вересня 2024 09:54
|