Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34879125 |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614 |
Контактна особа: |
Хом'як Олена Володимирівна 380445201263 solomservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2024 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2024 22:00 |
Очікувана вартість: | 34 561 174,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 345 611,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. - Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 75 000,00 грн. ( сімдесят п'ять тисяч гривень). - Вид забезпечення тендерної пропозиції - електрнонна гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 75 000,00 грн. ( сімдесят п'ять тисяч гривень). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 75000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2024 18:44 |
ПРОТОКОЛ № 2 публ.docx | |
20 липня 2024 18:44 |
ТД УШИНСЬКОГО публ.doc | |
20 липня 2024 18:44 |
ТД договір УШИНСЬКОГО публ.doc | |
20 липня 2024 18:44 |
Технічне завдання Ушинського.pdf | |
20 липня 2024 18:44 |
Технічне завдання Ушинського.pdf | |
20 липня 2024 18:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-22-000009 ● a340c7465055426cb241072c304257d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2024 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 275
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-07-20-000495-a 20.07.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-24 12:46:16
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» за ДК 021:2015: 45212200-8 - Будівництво спортивних об’єктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-20-000495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-28 18:04:17
Пояснення до запиту по моніторингу № UA-M-2024-10-22-000009
Комунальним підприємством «Солом'янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 24 жовтня 2024 року щодо закупівлі за предметом - Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» оголошення № UA-2024-07-20-000495-a за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме: - Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024- 2026 роки; - Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 05.02.2024 року № 75 Про внесення змін до Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Наказ про перезатвердження проекту " Реконструкцію стадіону вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Експертний звіт № 46859 від 07.05.2024 виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту. Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 17.06.2024 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/480A03FCDD2D228BC2258B3F003EAC16.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-10-28 17:55:26
Пояснення до запиту по моніторингу № UA-M-2024-10-22-000009
Комунальним підприємством «Солом'янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 24 жовтня 2024 року щодо закупівлі за предметом - Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» оголошення № UA-2024-07-20-000495-a за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме:
- Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024- 2026 роки;
- Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі";
- Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 05.02.2024 року № 75 Про внесення змін до Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі";
- Наказ про перезатвердження проекту " Реконструкцію стадіону вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі";
- Експертний звіт № 46859 від 07.05.2024 виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК».
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту. Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 17.06.2024 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/480A03FCDD2D228BC2258B3F003EAC16.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-04 18:02:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині документального підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (обладнання й матеріально-технічної бази), зазначеної у довідці Учасника від 05.08.2024 №20/08?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до ТД в частині наявності в Учасника/Субпідрядника необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт, зокрема: автогрейдера, автокрана, екскаватора, котка, молотка відбійного, віброущільнювача (віброплита масою понад 100кг) з відповідним документальним підтвердженням згідно вимогам Замовника?
3. Відповідно до вимог установлених Замовником у підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 3 та Додатку 6 до ТД, Учасник повинен надати декларацію про відповідність технічним регламентам 1) низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1067), 2) з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1077), 3) безпеки машин (Постанова КМУ від 30.01.2013 №62) та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Декларація про відповідність повинна бути видана організацією акредитованою Національним агентством з акредитації України, для підтвердження відповідності безпеки машин (автоматизований укладальник марка PTJ-1.5, міксер для змішування гумового грануляту та крихти, електрогенератор).
Враховуючи вищезазначене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» в частині надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи?
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам підпункту 2 пункту 2 Розділу 5 ТД, а саме в частині надання листа-згоди з проектом договору, викладеним у Додатку 7 до тендерної документації?
5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам пункту 6 Розділу 3 ТД, а саме в частині надання Розрахунку ціни тендерної пропозиції та кошторисів в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін?
6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 6 до ТД, а саме в частині надання листів-згод на обробку та поширення персональних даних «від всіх працівників, зазначених у довідці згідно вимог п. 2.1. цього Додатку» відповідно до наданої довідки Учасником у складі тендерної пропозиції від 05.08.2024 № 21/08, а також на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції щодо підтвердження зазначеної інформації у довідці Учасника з документальним підтвердженням щодо працевлаштування працівників учасника («мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень (наказів) про прийняття працівника на роботу»)?
7. Прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 2 до ТД в частині надання документів щодо модульного спортивного покриття, а саме:
- листа від виробника про відповідність DIN EN14877:2006;
- листа від виробника про термін гарантії;
- висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або паспортів, та /або сертифікатів відповідності на спортивну модульну підлогу.
Щодо двошарового каучуково-поліуретанового покриття, а саме надання:
- листа від виробника про відповідність гранул EPDM 1,0-3,5 мм, що використовуватимуться для укладання покриття, нормам DIN 18035-7;
- висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або паспортів, та /або сертифікатів відповідності, зокрема, на однокомпонентне поліуретанове в’яжуче, поліуретанове в'яжуче стійкого до ультрафіолету (аліфатика), двокомпонентну поліуретанову розміточну фарбу.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-07 18:31:48
Пояснення до запиту по моніторингу № UA-M-2024-10-22-000009
Комунальним підприємством «Солом'янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 4 листопада 2024 року щодо закупівлі за предметом - Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» оголошення № UA-2024-07-20-000495-a за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення.
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині документального підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (обладнання й матеріально-технічної бази), зазначеної у довідці Учасника від 05.08.2024 №20/08 підтверджується довідкою від 26.07.2024 №26/07-2.
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до ТД в частині наявності в Учасника/Субпідрядника необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт, зокрема: автогрейдера, автокрана, екскаватора, котка, молотка відбійного, віброущільнювача (віброплита масою понад 100кг) з відповідним документальним підтвердженням згідно вимогам Замовника встановлено на підставі договору оренди обладнання 26/07/2024, що був наданий згідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до вимог установлених Замовником у підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 3 та Додатку 6 до ТД, Учасник повинен надати декларацію про відповідність технічним регламентам:
1) низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1067);
2) з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1077);
3) безпеки машин (Постанова КМУ від 30.01.2013 №62) та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Декларація про відповідність повинна бути видана організацією акредитованою Національним агентством з акредитації України, для підтвердження відповідності безпеки машин (автоматизований укладальник марка PTJ-1.5, міксер для змішування гумового грануляту та крихти, електрогенератор). Учасником було надано документальне підтвердження лише в частині надання декларацій.
Відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам підпункту 2 пункту 2 Розділу 5 ТД підтверджується п. 1. Тендерної пропозиціії, копією проекту договору та актом обстеження об’єкта.
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам пункту 6 Розділу 3 ТД надано довідкою №21/08-2 від 21 серпня 2024 року.
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 6 до ТД, а саме в частині надання листів-згод на обробку та поширення персональних даних «від всіх працівників, зазначених у довідці згідно вимог п. 2.1. цього Додатку» відповідно до наданої довідки Учасником у складі тендерної пропозиції від 05.08.2024 № 21/08 визначено на підставі наказів про прийняття на роботу.
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 2 до ТД в частині надання документів щодо модульного спортивного покриття, а саме:
- сертифікат модульне покриття;
- декларація від виробника про відповідність DINEN14877:2006 з завіреним перекладом;
- лист від виробника про терміни гарантії з завіреним перекладом;
- класифікація покриття з завіреним перекладом;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на модульне покриття;
- сертифікат затвердження на покриття від виробника з завіреним перекладом;
Щодо двошарового каучуково-поліуретанового покриття:
- сертифікати на EPDM покриття наданий виробником протокол лабораторних досліджень відповідності EPDM гранул вимогам стандарту DINV 18035-7 з завіреним перекладом;
- наданий виробником протокол досліджень зразків гранул EPDMіз завіреним перекладом;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на поліуретани TM «Polycomp» (цей висновок відноситься на всі поліуретанові вироби TM «Polycomp» - зокрема на однокомпонентне поліуретанове в’яжуче, поліуретанове в'яжуче стійкого до ультрафіолету (аліфатика), двокомпонентну поліуретанову розміточну фарбу).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2024 22:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ-БУД" |
34 555 430,50
UAH з ПДВ
|
34 555 430,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ-БУД" #38506123 |
Переможець |
34 555 430,50
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 20:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2024 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2024 14:47
|
доп 2 (2).pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2024 21:11
|
допугода.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2024 21:08
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 16:57
|
Договір УШИНСЬКОГО 15.pdf | укладений |
10 вересня 2024 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 10/09-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення додатком № 5 |
Номер договору про закупівлю: | 10/09-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі». | 1 | робота |
34 555 430,50
UAH з ПДВ
|