Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі».
Очікувана вартість
34 561 174,80 UAH
UA-2024-07-20-000495-a ef9032bf1e5c4496846d865ce0500a01
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хом'як Олена Володимирівна

380445201263 solomservis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34879125
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614
Контактна особа: Хом'як Олена Володимирівна
380445201263
solomservis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2024 18:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2024 22:00
Очікувана вартість: 34 561 174,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 345 611,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. - Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 75 000,00 грн. ( сімдесят п'ять тисяч гривень). - Вид забезпечення тендерної пропозиції - електрнонна гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 75 000,00 грн. ( сімдесят п'ять тисяч гривень). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2024  —  20 червня 2025
ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2024 18:42

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. - Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 75 000,00 грн. ( сімдесят п'ять тисяч гривень). - Вид забезпечення тендерної пропозиції - електрнонна гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 75 000,00 грн. ( сімдесят п'ять тисяч гривень). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 75000 UAH
20 липня 2024 18:44
ПРОТОКОЛ № 2 публ.docx
20 липня 2024 18:44
ТД УШИНСЬКОГО публ.doc
20 липня 2024 18:44
ТД договір УШИНСЬКОГО публ.doc
20 липня 2024 18:44
Технічне завдання Ушинського.pdf
20 липня 2024 18:44
Технічне завдання Ушинського.pdf
20 липня 2024 18:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-22-000009 ● a340c7465055426cb241072c304257d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2024 12:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.10.2024 № 275
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

1 UA-2024-07-20-000495-a 20.07.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-24 12:46:16

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» за ДК 021:2015: 45212200-8 - Будівництво спортивних об’єктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-20-000495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.

1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-28 18:04:17

Пояснення до запиту по моніторингу № UA-M-2024-10-22-000009

Комунальним підприємством «Солом'янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 24 жовтня 2024 року щодо закупівлі за предметом - Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» оголошення № UA-2024-07-20-000495-a за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме: - Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024- 2026 роки; - Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 05.02.2024 року № 75 Про внесення змін до Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Наказ про перезатвердження проекту " Реконструкцію стадіону вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Експертний звіт № 46859 від 07.05.2024 виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту. Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 17.06.2024 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/480A03FCDD2D228BC2258B3F003EAC16.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-10-28 17:55:26

Пояснення до запиту по моніторингу № UA-M-2024-10-22-000009

Комунальним підприємством «Солом'янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 24 жовтня 2024 року щодо закупівлі за предметом - Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» оголошення № UA-2024-07-20-000495-a за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме:
- Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024- 2026 роки;
- Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі";
- Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 05.02.2024 року № 75 Про внесення змін до Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі";
- Наказ про перезатвердження проекту " Реконструкцію стадіону вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі";
- Експертний звіт № 46859 від 07.05.2024 виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК».

Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту. Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 17.06.2024 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/480A03FCDD2D228BC2258B3F003EAC16.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-04 18:02:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині документального підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (обладнання й матеріально-технічної бази), зазначеної у довідці Учасника від 05.08.2024 №20/08?

2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до ТД в частині наявності в Учасника/Субпідрядника необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт, зокрема: автогрейдера, автокрана, екскаватора, котка, молотка відбійного, віброущільнювача (віброплита масою понад 100кг) з відповідним документальним підтвердженням згідно вимогам Замовника?

3. Відповідно до вимог установлених Замовником у підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 3 та Додатку 6 до ТД, Учасник повинен надати декларацію про відповідність технічним регламентам 1) низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1067), 2) з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1077), 3) безпеки машин (Постанова КМУ від 30.01.2013 №62) та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Декларація про відповідність повинна бути видана організацією акредитованою Національним агентством з акредитації України, для підтвердження відповідності безпеки машин (автоматизований укладальник марка PTJ-1.5, міксер для змішування гумового грануляту та крихти, електрогенератор).
Враховуючи вищезазначене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» в частині надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи?

4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам підпункту 2 пункту 2 Розділу 5 ТД, а саме в частині надання листа-згоди з проектом договору, викладеним у Додатку 7 до тендерної документації?

5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам пункту 6 Розділу 3 ТД, а саме в частині надання Розрахунку ціни тендерної пропозиції та кошторисів в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін?

6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 6 до ТД, а саме в частині надання листів-згод на обробку та поширення персональних даних «від всіх працівників, зазначених у довідці згідно вимог п. 2.1. цього Додатку» відповідно до наданої довідки Учасником у складі тендерної пропозиції від 05.08.2024 № 21/08, а також на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції щодо підтвердження зазначеної інформації у довідці Учасника з документальним підтвердженням щодо працевлаштування працівників учасника («мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень (наказів) про прийняття працівника на роботу»)?

7. Прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 2 до ТД в частині надання документів щодо модульного спортивного покриття, а саме:
- листа від виробника про відповідність DIN EN14877:2006;
- листа від виробника про термін гарантії;
- висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або паспортів, та /або сертифікатів відповідності на спортивну модульну підлогу.
Щодо двошарового каучуково-поліуретанового покриття, а саме надання:
- листа від виробника про відповідність гранул EPDM 1,0-3,5 мм, що використовуватимуться для укладання покриття, нормам DIN 18035-7;
- висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або паспортів, та /або сертифікатів відповідності, зокрема, на однокомпонентне поліуретанове в’яжуче, поліуретанове в'яжуче стійкого до ультрафіолету (аліфатика), двокомпонентну поліуретанову розміточну фарбу.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-07 18:31:48

Пояснення до запиту по моніторингу № UA-M-2024-10-22-000009

Комунальним підприємством «Солом'янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 4 листопада 2024 року щодо закупівлі за предметом - Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» оголошення № UA-2024-07-20-000495-a за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення.

Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині документального підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (обладнання й матеріально-технічної бази), зазначеної у довідці Учасника від 05.08.2024 №20/08 підтверджується довідкою від 26.07.2024 №26/07-2.
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до ТД в частині наявності в Учасника/Субпідрядника необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт, зокрема: автогрейдера, автокрана, екскаватора, котка, молотка відбійного, віброущільнювача (віброплита масою понад 100кг) з відповідним документальним підтвердженням згідно вимогам Замовника встановлено на підставі договору оренди обладнання 26/07/2024, що був наданий згідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.

Відповідно до вимог установлених Замовником у підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 3 та Додатку 6 до ТД, Учасник повинен надати декларацію про відповідність технічним регламентам:
1) низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1067);
2) з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1077);
3) безпеки машин (Постанова КМУ від 30.01.2013 №62) та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Декларація про відповідність повинна бути видана організацією акредитованою Національним агентством з акредитації України, для підтвердження відповідності безпеки машин (автоматизований укладальник марка PTJ-1.5, міксер для змішування гумового грануляту та крихти, електрогенератор). Учасником було надано документальне підтвердження лише в частині надання декларацій.
Відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам підпункту 2 пункту 2 Розділу 5 ТД підтверджується п. 1. Тендерної пропозиціії, копією проекту договору та актом обстеження об’єкта.
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам пункту 6 Розділу 3 ТД надано довідкою №21/08-2 від 21 серпня 2024 року.
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 6 до ТД, а саме в частині надання листів-згод на обробку та поширення персональних даних «від всіх працівників, зазначених у довідці згідно вимог п. 2.1. цього Додатку» відповідно до наданої довідки Учасником у складі тендерної пропозиції від 05.08.2024 № 21/08 визначено на підставі наказів про прийняття на роботу.
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 2 до ТД в частині надання документів щодо модульного спортивного покриття, а саме:
- сертифікат модульне покриття;
- декларація від виробника про відповідність DINEN14877:2006 з завіреним перекладом;
- лист від виробника про терміни гарантії з завіреним перекладом;
- класифікація покриття з завіреним перекладом;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на модульне покриття;
- сертифікат затвердження на покриття від виробника з завіреним перекладом;

Щодо двошарового каучуково-поліуретанового покриття:
- сертифікати на EPDM покриття наданий виробником протокол лабораторних досліджень відповідності EPDM гранул вимогам стандарту DINV 18035-7 з завіреним перекладом;
- наданий виробником протокол досліджень зразків гранул EPDMіз завіреним перекладом;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на поліуретани TM «Polycomp» (цей висновок відноситься на всі поліуретанові вироби TM «Polycomp» - зокрема на однокомпонентне поліуретанове в’яжуче, поліуретанове в'яжуче стійкого до ультрафіолету (аліфатика), двокомпонентну поліуретанову розміточну фарбу).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-20-000495-a від 14.11.2024 р.
Дата публікації: 28 листопада 2024
Номер відкриття провадження: П/320/58149/24
Дата відкриття провадження: 04 грудня 2024

Документи:

06 грудня 2024 09:36
Електронний підпис
28 листопада 2024 14:57
позовна суд.pdf
06 грудня 2024 09:36
Електронний підпис
28 листопада 2024 16:00
Електронний підпис
28 листопада 2024 14:57
позовна суд.pdf

Ризики, що спрацювали

sas24-3-10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2024 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ-БУД" 34 555 430,50
UAH з ПДВ
34 555 430,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 серпня 2024 12:06
Електронний підпис
27 серпня 2024 11:42
Електронний підпис
27 серпня 2024 11:41
3 Новопольова.jpg
27 серпня 2024 11:41
1 Новопольова.jpg
27 серпня 2024 10:20
Електронний підпис
26 серпня 2024 16:54
Електронний підпис
26 серпня 2024 16:50
Договір підряду 10001.PDF
26 серпня 2024 16:47
Договір підряду 10001.PDF
26 серпня 2024 16:40
Електронний підпис
26 серпня 2024 16:34
Фото.jpg
26 серпня 2024 16:34
Фото 1.jpg
26 серпня 2024 16:34
Фінансова звітність.PDF
26 серпня 2024 16:34
Лист доступ АВК5.PDF
26 серпня 2024 16:34
Договір підряду.PDF
26 серпня 2024 16:34
Фото 2.jpg
26 серпня 2024 16:34
Лист відгук.PDF
05 серпня 2024 20:00
Електронний підпис
05 серпня 2024 19:53
28 Сертифікат ГІП.PDF
05 серпня 2024 19:53
36 Календарний графік.PDF
05 серпня 2024 19:53
1.3 ПРОТОКОЛ 092021.PDF
05 серпня 2024 19:53
5.5.Виписка Банк.PDF
05 серпня 2024 19:53
5.7 Довідка з ЄДР.PDF
05 серпня 2024 19:53
2 Ліцензія.PDF
05 серпня 2024 19:53
5.2 ндиф код.PDF
05 серпня 2024 19:53
35.1Договірна ціна (ДЦ).PDF
05 серпня 2024 19:53
5.3 паспор Боднар.PDF
05 серпня 2024 19:53
11. Лист-гарантія.pdf
05 серпня 2024 19:53
1.5 Ліцензія АВК 2024.pdf
05 серпня 2024 19:53
4.1.4 Договір №317 ч.1.pdf
05 серпня 2024 19:53
6.3 Статут ТОВ МАГНУМ-МВ.pdf
05 серпня 2024 19:53
3.8 Штатний розпис.pdf
05 серпня 2024 19:53
30.1 Договір генпідряду.PDF
05 серпня 2024 19:53
3.5 Посвідчення з ОП.pdf
05 серпня 2024 19:53
40 Реєстр документів.PDF
05 серпня 2024 19:53
35.3 Відоміть Ресурсів.PDF
05 серпня 2024 19:53
12. Лист-згода.pdf
05 серпня 2024 19:53
5.6.Виписка з ЄДР.PDF
05 серпня 2024 19:53
3.1 Накази по персоналу.pdf
05 серпня 2024 19:53
1.1 Опис Статуту.PDF
05 серпня 2024 19:53
7 Тендерна пропозиція.PDF
05 серпня 2024 19:53
0. Реєстр документів.pdf
05 серпня 2024 19:53
32 №23 Лист -згода.PDF
05 серпня 2024 19:53
4.1.3 Договір №1 ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ-БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ-БУД"
#38506123
Переможець 34 555 430,50
UAH з ПДВ
28 серпня 2024 20:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2024 14:47

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відовідно до розділу 3 пункту 5 Тендерної документації та додатку 3 пункту 1 виявлено відсутність: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг на техніку та механізми та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - ліцензоване програмне забезпечення (програмний комплекс АВК-5, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, нормативно-правовової бібліотеки, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі); - додаткова угода на родовження строку дії договору № 16/2022 від 03 травня 2022 року щодо ореди приміщення. 2. Відовідно до розділу 3 пункту 5 Тендерної документації та додатку 3 пункту 3 виявлено відсутність: - копія аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт, що підтверджують повне виконання договору; - фотофіксацію виконаних робіт. Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі (з реконструкції або нового будівництва спортивних майданчиків із вартістю виконаних робіт в цілому по одному об’єкту не менше 10% вартості цього тендеру). - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Відовідно до розділу 3 пункту 5 Тендерної документації та додатку 3 пункту 5 виявлено відсутність: - акту обстеження об’єкта, підписаний стороною Замовника та Учасника.

Документи

28 серпня 2024 20:56
Довідка НАЗК
28 серпня 2024 20:55
Електронний підпис
28 серпня 2024 20:52
ПРОТОКОЛ № 5.docx
12 серпня 2024 18:39
Електронний підпис
12 серпня 2024 18:35
ПРОТОКОЛ № 3.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2024 20:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ-БУД"
#38506123
34 555 430,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2024 20:56
Довідка НАЗК
28 серпня 2024 20:55
Електронний підпис
28 серпня 2024 20:52
ПРОТОКОЛ № 5.docx
12 серпня 2024 18:39
Електронний підпис
12 серпня 2024 18:35
ПРОТОКОЛ № 3.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2024 14:47
доп 2 (2).pdf зміни до договору
03 жовтня 2024 14:44
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2024 21:11
допугода.pdf зміни до договору
24 вересня 2024 21:08
Електронний підпис укладений
10 вересня 2024 16:57
Договір УШИНСЬКОГО 15.pdf укладений
10 вересня 2024 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 10/09-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення додатком № 5
Номер договору про закупівлю: 10/09-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі». 1 робота 34 555 430,50
UAH з ПДВ