Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41758238 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Ентузіастів, будинок 24 |
Контактна особа: |
Підвашецька Ірина Володимирівна 380977770566 kp_lmnl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2024 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 722 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2024 11:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2024 11:53 |
Тендерна документація.docx | |
15 липня 2024 11:53 |
Додаток_4 Перелік документів ПЕРЕМОЖЦЯ.docx | |
15 липня 2024 11:53 |
Додаток_1 Перелік документів УЧАСНИКА .docx | |
15 липня 2024 11:53 |
Додаток_2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx | |
15 липня 2024 11:53 |
Додаток 5 Лист-згода на обробку персональних даних .docx | |
15 липня 2024 11:53 |
Додаток_3_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx | |
15 липня 2024 11:53 |
Додаток_6 Форма тендерної пропозиції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-18-000054 ● 2e044a9e1ccf410ab0813811942cc114
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2024 17:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2024 № 51-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-07-15-003385-a 15.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 15:29:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для хворих), очікуваною вартістю 4 722 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-003385-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 12:29:43
Надання пояснення
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі за предметом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для хворих) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-15-003385-a) повідомляє наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативно-правових актів, що регулюють організацію лікувального харчування, а саме:
- Наказу Міністерства охорони здоров’я України 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», зареєстрованого у Мін’юсті 26.12.2013 за № 2205/24737;
- Порядку надання послуг з харчування громадян у закладах охорони здоров'я, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2012 № 818.
Меню розроблене відповідно до вказаних вище нормативно-правових актів та з урахуванням попереднього досвіду організації харчування пацієнтів лікарні, з дотриманням вимог щодо енергетичної цінності страв, а також з урахуванням харчового статусу пацієнтів, а саме: загальна дієта, гіпертрофіки, нормотрофіки, гіпотрофіки, ЦД (цукровий діабет), хірургічний стіл, діти 1-3 років, діти 4-6 років, діти 7-10 років, діти 11-14 років, діти 15-18 років. Відповідно, розподіл страв та порцій здійснюється в залежності від виду раціону. Наприклад: пацієнтом за загальним столом пропонується «Картопляне пюре з маслом, 250 г»; а пацієнтам з цукровим діабетом – «Каша пшоняна з маслом, 150 г» і т. п.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі середньо-річної кількості пацієнтів нашої лікарні, помноженої на вартість таких послуг, визначену за даними аналізу ринку (моніторинг Прозорро), адже відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема – метод порівняння ринкових цін.
Таким чином, враховуючи вказану інформацію, перед оголошенням процедури замовником було проаналізовано ціни на кейтерингові послуги. Зокрема, проаналізовано такі закупівлі:
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-15-014273-a;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-21-009532-a;
3) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-21-005443-a.
Виходячи із обрахованої потреби людино-днів на 2024 рік та даних аналізу ринку, очікувана вартість предмета закупівлі склала 4 722 000,00 грн без ПДВ.
Щодо запиту щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо) повідомляємо.
Замовник не може надати запитуваних документів, адже наведений список документів стосується будівельної сфери, а предметом закупівлі, по якій проводиться моніторинг UA-M-2024-09-18-000054, є кейтерингові послуги (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для хворих).
Таким чином, жодних експертних звітів, зведених кошторисних розрахунків, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів тощо, замовник не надає в силу того, що замовником по цій процедурі не закуповуються будівельні, ремонтні роботи абощо.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Коваль Тетяна Валеріївна |
4 720 991,00
UAH з ПДВ
|
4 720 991,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Коваль Тетяна Валеріївна #3448913867 |
Переможець |
4 720 991,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2024 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2024 10:36
|
ДУ 2 до договору 257.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2024 09:28
|
ДУ 1 до договору 257.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2024 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2024 09:22
|
Договір_257.pdf | укладений |
29 липня 2024 09:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі змінами реквізитами. |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |