Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини" |
Код ЄДРПОУ: | 25500212 |
Місцезнаходження: | 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Синьоводська, будинок 142 |
Контактна особа: |
Віт Інна Вікторівна +380677324026 idunaeva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2024 18:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 11:28 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 11:28 |
Очікувана вартість: | 1 806 541,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 032,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно шляхом перерахування коштів Підряднику по мірі виконання робіт протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання – передачі виконаних робіт у формі КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2024 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2024 16:08 |
Перелік змін до ТД 1.doc | |
22 липня 2024 16:08 |
Додаток 2 зі змінами 1.docx | |
22 липня 2024 16:08 |
ТД зі змінами 1.docx | |
18 липня 2024 16:53 |
Додаток 4 Перелік документів учасника.docx | |
18 липня 2024 16:53 |
Додаток 5 Перелік документів переможця.docx | |
12 липня 2024 18:53 |
Додаток 1.docx | |
12 липня 2024 18:53 |
Додаток 3.docx |
22 липня 2024 16:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 липня 2024 16:08 |
Перелік змін до ТД 1.doc
|
||||||
22 липня 2024 16:08 |
Додаток 2 зі змінами 1.docx
|
||||||
22 липня 2024 16:08 |
ТД зі змінами 1.docx
|
||||||
18 липня 2024 16:53 |
Додаток 4 Перелік документів учасника.docx
|
||||||
18 липня 2024 16:53 |
Додаток 5 Перелік документів переможця.docx
|
||||||
12 липня 2024 18:53 |
Додаток 1.docx
|
||||||
12 липня 2024 18:53 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до ТД буде внесено
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-12-000039 ● d973712eddb54d37ba615deb2c4d1cc7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2024 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.08.2024 №75-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.08.2024 №75-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-07-12-009954-a, 12.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-15 12:17:03
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції мережі електропостачання будівлі стаціонару (літера Л) та будівлі пологового будинку (літера В) зі встановленням дизель-генератора для забезпечення резервного живлення в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» по вул. Синьоводська, 142, в м. Вінниці (ДК 021:2015: 45317000-2 - Інші електромонтажні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-12-009954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», якого обрано переможцем виконані:
- вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема: щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах? Оскільки, у пункті 21 Підсумкової відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» учасника ФОП «Барчук Віталій Анатолійович» зазначено Інвертор зварювальний зі зварювальним струмом до 200 А, тоді як, у пункті 10 «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах» від 22 липня 2024 року №22/07/2024-09 зазначено Інвертор зварювальний напівавтомат інверторний Kaiser MIG-305 220В, 7,0 кВт, зварювальний струм 305 А;
- вимоги пункту 3.3.1 розділу 3. «Ціна договору» проєкту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, в частині відповідності розрахунків договірної ціни до Кошторисним нормам України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова).
Так, пунктом 5.3 Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Так, у 2024 році, з урахуванням Указу Президента України від 06 травня 2024 року №271/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06 травня 2024 року №271/2024, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 14 травня 2024 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складає 172,33 людино-години.
Разом з тим, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Барчук Віталій Анатолійович» (файл «Пояснювальна записка.pdf») зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу для будівельних, монтажних і ремонтних робіт складає 167,33 людино-години, для ремонтно-будівельних і ремонтно-монтажних робіт – 166,17 людино-години, для пусконалагоджувального персоналу – 165,58 людино-години.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-19 16:41:09
Пояснення
Надаємо пояснення на питання, що виникли у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції мережі електропостачання будівлі стаціонару (літера Л) та будівлі пологового будинку (літера В) зі встановленням дизель-генератора для забезпечення резервного живлення в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» по вул. Синьоводська, 142, в м. Вінниці (ДК 021:2015: 45317000-2 - Інші електромонтажні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-12-009954-a)).
1. Очікувану вартість предмету закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі проектно-кошторисної документації, що пройшла експертизу в Вінницькій обласній комунальній установі «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» за результатами чого було видано позитивний експертний звіт від 19 червня 2024 року № 04-07-0169 (додається).
2. Пунктом 3 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій таблиці 1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, та повинні надаватися учасникам в складі тендерної пропозиції, Додатку 4 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимагалося надання довідки в довільній формі із зазначенням:
–найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах;
– кількість;
– підстави користування (власне, оренда, найм, тощо).
Учасником ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», у своїй тендерній пропозиції, надано файл: «Довідка про наявність обладнання.pdf» в якій, у довільній формі, зазначено найменування обладнання, кількість та підстава користування чим виконано зазначену вимогу.
3. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема з: інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме наступні документи: договірна ціна; пояснювальна записка; підсумкова відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку. В складі пропозиції учасника переможця наявна договірна ціна; пояснювальна записка; підсумкова відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку, що повність відповідає вимогам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Держаудитслужби у Вінницькій області між Замовником та ФОП Барчук Віталій Анатолійович було укладено Додаткову угоду № 1 від 09 вересня 2024р. на припинення зобов’язань за Договором № 145 від 13 вересня 2024р.
2024-09-09 17:07:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2024-09-09 17:35:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2024 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець "Барчук Віталій Анатолійович" |
1 550 755,48
UAH з ПДВ
|
1 550 755,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" |
1 789 986,06
UAH з ПДВ
|
1 789 986,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець "Барчук Віталій Анатолійович" #3163908356 |
Переможець |
1 550 755,48
UAH з ПДВ
|
31 липня 2024 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2024 17:00
|
Додаткова угода | укладений |
09 вересня 2024 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2024 10:30
|
Договір про закупівлю | укладений |
15 серпня 2024 10:22
|