Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43288621 |
Місцезнаходження: | 58001, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА будинок 137 |
Контактна особа: |
Катерина Жидких +380635832173 zakyplikarnia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2024 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 575 233,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 876,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
клінічна лікарня» по вул. Головній, 137 в м. Чернівці (невідкладні протиаварійні роботи) (капітальний ремонт приміщень)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2024 13:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 14 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 8 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 12 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 6 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 11 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 5 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 7 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 4 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 13 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 9 до тендерної документації.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Тендерна документація.doc | |
07 червня 2024 12:42 |
Додаток 10 до тендерної документації Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-19-000031 ● f90df67fe516493ebb1e10305e09f453
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2024 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024 № 173
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-06-07-005649-a 07.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 10:04:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ремонту
(реставраційний) внутрішніх інженерних мереж корпусу №10 ОКНП
«Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головній, 137 в м. Чернівці
(невідкладні протиаварійні роботи) (капітальний ремонт приміщень)
(ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-
005649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про
основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2
та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з
наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну
документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на
підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї
тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом
на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-24 16:45:52
Про надання пояснень
Доброго дня. З приводу пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надаємо наступні документи:
1. Службова записка №27
2. Протокол №177 Про прийняття рішення про закупівлю
3. Протокол №178 Про розгляд та затвердження тендерної документації
4. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: «Ремонт (реставраційний) внутрішніх інженерних мереж корпусу №10 ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головній, 137 в м. Чернівці (невідкладні протиаварійні роботи)»
5. Додаток до експертного звіту №4482
6. Витяг з Єдиного державного електронній системі у сфері будівництва Експертний звіт (Позитивний)
7. Витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
8. Витяг з Єдиного державного електронній системі у сфері будівництва Кошторисна документація
9. Відомість комплектних креслень (ч.1)
10. Відомість комплектних креслень (ч.2)
11. Науково-проєктна документація ТОМ 1 Загальна пояснювальна записка. Вихідні положення. 12-04/2023-ПЗ
12. Науково-проєктна документація ТОМ 1.1 Звіт з технічного обстеження. 12-04/2023 - ТЗ
13. Науково-проєктна документація ТОМ 3 Інженерно-технічні заходи цивільного захисту. 12-04/2023-ІТЗ
14. Науково-проєктна документація ТОМ 4 Оцінка впливу на навколишнє прироне середовище. 12-04/2023-ОВНС
15. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
Питання 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь: Ремонтні роботи не містять бюджетного призначення. Очікувальна вартість закупівлі розраховано за наявною ПКД. Додаємо лист заперечення №1356 від 24.07.2024р.
- Витяг з реєстру буд.діяльності щодо інформації про проєктні документації.pdf
- Відомість комплектів креслень Ч-2.pdf
- Відомість комплектних креслень.pdf
- Додаток до експертного звіту №4482.pdf
- Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf
- Кошторисна документація.pdf
- Лист-заперечення №1356 від 24.07.2024р.pdf
- Науково-проектна документація ТОМ 4.pdf
- Науково-проєктна документація ТОМ 1.1 .pdf
- Науково-проєктна документація ТОМ 1.pdf
- Науково-проєктна документація ТОМ 3 .pdf
- Пояснення.docx
- Протокол №177 Про прийняття рішення про закупівлю.pdf
- Протокол №178 Про розгляд та затвердження тендерної документації.pdf
- СЗ 27.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-26 15:34:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ремонту
(реставраційний) внутрішніх інженерних мереж корпусу №10 ОКНП
«Чернівецька обласна клінічна лікарня» по вул. Головній, 137 в м. Чернівці
(невідкладні протиаварійні роботи) (капітальний ремонт приміщень)
(ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-07-
005649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про
основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2
та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з
наступного питання:
Пунктом 103 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668
та статтею 884 Цивільного кодексу України визначено, що гарантійний строк
експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його
прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений
договором підряду.
Просимо надати пояснення, яким чином у договорі від 09.07.2024 № 735
забезпечено гарантійні строки якості закінчених робіт з моменту прийняття
робіт Замовником.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї
тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом
на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-29 11:47:30
Про надання пояснень
Доброго дня. З приводу пояснень з наступних питань: «Яким чином у договорі від 09.07.2024 № 735 забезпечено гарантійні строки якості закінчених робіт з моменту прийняття робіт Замовником.»
Згідно ст. 884 ч. 1 та ч. 3 ЦК України в Договорі №735 від 09.07.2024 р Розділ 10 п. 10.6. вказано про наступне:
Підрядник гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до умов проекту впродовж гарантійного терміну. Гарантійний термін експлуатації об’єкта починається з дати підписання акта про введення в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту і продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватись внаслідок вад, відповідальність за які несе Підрядник.
Звертаємо Вашу увагу про те, що Згідно ст. 884 ч. 1 ЦК України Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Згідно Договору №735 від 09.07.2024 р Розділ 10 п. 10.6. Гарантійний термін експлуатації об’єкта починається з дати підписання акта про введення в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту і продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватись внаслідок вад, відповідальність за які несе Підрядник.
Також, згідно ЗУ «Про захист прав споживачів» :
- З дати закінчення ремонтних робіт на проведені роботи може надаватись новий гарантійний строк;
- Період гарантії продовжується на час ремонту;
- Також може додатково надаватись окрема гарантія.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про виконання Вашої вимоги по моніторингу закупівлі № UA-2024-06-07-005649-a
2024-08-15 16:03:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА" |
10 575 232,80
UAH з ПДВ
|
10 575 232,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА" #41865404 |
Переможець |
10 575 232,80
UAH з ПДВ
|
25 червня 2024 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2025 11:29
|
Дод_угода_4.pdf | зміни до договору |
20 березня 2025 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 14:33
|
Лист (Смеречина).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 14:32
|
Додат угода №2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 16:29
|
Обгрунтування.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 16:25
|
Лист звернення №105.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 16:25
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 16:25
|
Лист №101.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2024 15:47
|
ДУ 1 до Дог 735.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2024 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2024 13:42
|
Дог 735.pdf | укладений |
10 липня 2024 13:30
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
10 липня 2024 13:30
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
10 липня 2024 13:30
|
Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису.pdf | укладений |
10 липня 2024 13:30
|
Розрахунок загальновиробничих витрат.pdf | укладений |
10 липня 2024 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в Розділі 10, п. 10,6 Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником. |
Номер договору про закупівлю: | 735 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 735 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 735 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 735 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |