Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 45318469 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., Миргородський р-н, місто Миргород, вул.Усика Якова, будинок 7 |
Контактна особа: |
Ольга Степура +380535556193 lawyers_ukr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2024 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 15:21 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 15:21 |
Очікувана вартість: | 190 126 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі: 950 630,00 грн(зазначити розмір у ГРН)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія ,яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на однуз наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 950630 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною, і відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5%від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) не виконання та/або неналежне виконання Підрядником своїх договірних зобов’язань; 2) передача Замовнику після завершення робіт не повного комплекту виконавчоїдокументації по Об’єкту. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA778999980314000544000016710 в Казначействі України (ЕАП), код ЄДРПОУ 37959255, отримувач: ГУК у Полтавській області/тгм.Миргород/24060300. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під кількістю "1 робота" варто розуміти обсяг робіт, передбачений технічним завданням.
Номенклатура відповідає коду ДК. Мова закупівлі українська. Категорія замовника - І
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право у 2024 році здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Акти приймання виконаних робіт приймаються Замовником по мірі виконання робіт. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк виконання робіт - до 31 грудня 2025 року.
Сьогодні будуть внесені зміни до оголошення про проведення відкритих торгів.
Так, надання учасником в складі тендерної пропозиції копії діючого сертифікату на систему управління якістю послуг, виданий учаснику закупівлі щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», стосовно сфер сертифікації "будівництво житлових і нежитлових будівель" та копії сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», стосовно сфер сертифікації "будівництва житлових і нежитлових будівель" буде вважатись порушенням, яке призведе до відхилення тендерної пропозиції. Запитувані в ТД сфери сертифікації є більш вузькими, профільними, тому їх подання вимагається в межах даної закупівлі.
Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом!
Вимоги про усунення порушення
За динамічної договірної ціни вартість матеріальних ресурсів у складі прямих витрат при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт визначається на підставі виконаних обсягів робіт, нормативних витрат матеріальних ресурсів, передбачених в договірній ціні та їх уточненої вартості. Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни окремих матеріальних ресурсів, передбачених договірною ціною, за погодженням з Замовником, вартість будівельних робіт може визначатися із заміненими матеріальними ресурсами. Якщо при такій заміні технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, уточнена ресурсна елементна норма підлягає врахуванню під час проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт без розробки індивідуальної норми та коригування проектної документації. Наприклад, в інвесторській документації та в договірній ціні Учасника враховано крани баштові, але для виконання робіт по об’єкту закупівлі застосування кранів баштових не є економічно доцільним.
У вимозі зазначено, що договірна ціна Учасника складена в старій версії АВК-5, що призвело до некоректного визначеної норми тривалості робочого часу, прибутку та адміністративних витрат. По перше, договірна ціна – динамічна і у тендерній документації не було вимоги надати розрахунок договірної ціни в останній версії АВК-5. Тим паче, що в умовах дії воєнного часу норма тривалості робочого часу постійно змінюється і яка буде на момент складання актів виконаних робіт – невідомо. 11 серпня 2024 року планується продовження терміну дії воєнного стану, що призведе до зміни тривалості робочого часу на 2024 рік. При підписанні актів виконаних робіт Замовник в обов’язковому порядку буде вимагати від Підрядника враховувати в актах виконаних робіт норму тривалості робочого часу, що буде діяти на момент підписання актів. Тому вважаємо дане зауваження некоректним.
Прибуток та адміністративні витрати в цілому по об’єкту для класу наслідків СС2 згідно наданих розрахунків до договірної ціни враховані вірно у відповідності до діючих нормативних актів: прибуток становить 18,1, адміністративні 5,06.
Умовами тендерної документації не було визначено імперативно позиції щодо середньомісячної тривалості робочого часу, показників прибутку та адміністративних витрат, тому Замовник не міг відхилити дану тендерну пропозицію з підстав, зазначених учасником в даній вимозі.
Щодо некоректного розміру податку на додану вартість, зазначеного учасником в Тендерній пропозиції, вважаємо це технічною помилкою, що не вплинуло на загальну вартість цінової пропозиції Учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-09-000018 ● 3d0c65e74f69481ca798b8be8f2392ec
- Статус: завершено ● Дата: 04 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2024 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2024-06-05-009482-a 05.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-13 16:16:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172, м. Миргород Полтавської області». Коригування (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-05-009482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження (банківську гарантію, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.) щодо виконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов пункту 7 розділу VI тендерної документації в частині внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-15 14:20:34
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172, м. Миргород Полтавської області». Коригування (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-05-009482-a, та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
1. Очікувана вартість розрахована відповідно затвердженої проєктно-кошторисної документації, а саме відповідно витрат зведеного кошторисного розрахунку: витрати від глав 1-9, кошторисний прибуток, адміністративні витрати, ПДВ, ставка податку для медичних виробів у розмірі 7% (відповідно до пп. «б» п. 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва» ризики в очікувану вартість не врахували, оскільки умовами тендерної документації, а саме – проектом договору, передбачений динамічний вид договірної ціни).
Замовником при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів в закупівлі UA-2024-06-05-009482-a разом із тендерною документацією оприлюднені:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (файл «зведений по лікарні.pdf»;
- Пояснювальна записка ( файл «Пояснювальна записка по лікарні.pdf»);
- ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 230712-21/А від 26 липня 2023 р. (файл «Експертний висновок по лікарні.pdf»);
- Технічне завдання, яке є додатком №3 до Тендерної документації (файл «Додаток №3 до ТД - Технічне завдання.docx»).
Також інформуємо, що проєктна документація завантажена на Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3156715582418584724/optype=4 .
2. На підтвердження виконання учасником-переможцем вимог пункту 7 розділу VI тендерної документації надаємо скановані копії поданої переможцем закупівлі Замовнику банківської гарантії та довіреність на її підписантів.
- Дефектні акти, Гоголя 172.rar
- Банківська гарантія №119096-V-2194.pdf
- Витяг з Державного реєстру банків.pdf
- Довідка банку.pdf
- Довіреність 1.pdf
- Довіреність 2.pdf
- Додаток №3 до ТД - Технічне завдання.docx
- Експертний висновок по лікарні.pdf
- зведений по лікарні.pdf
- Пояснювальна записка по лікарні.pdf
- Електронний підпис
- Лист.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-19 15:36:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172, м. Миргород Полтавської області». Коригування (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-05-009482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, надати інформацію та відповідні документи (положення, правила встановлені Європейським інвестиційним банком тощо), на підставі яких вами не було застосовано вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме, щодо відповідності ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-20 15:21:02
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172, м. Миргород Полтавської області». Коригування (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-05-009482-a, та відповідно до ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
«… надати інформацію та відповідні документи (положення, правила встановлені Європейським інвестиційним банком тощо), на підставі яких вами не було застосовано вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме, щодо відповідності ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.»
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2022 році - 10 відсотків;
у 2023 році - 15 відсотків;
у 2024 році - 20 відсотків;
у 2025 році - 25 відсотків;
у 2026 році - 30 відсотків;
у 2027 році - 35 відсотків;
з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Предметом даної закупівлі є роботи, тому ця норма не застосовується, як вимога для учасників даної закупівлі. Крім того, устаткування, яке придбаватиметься в рамках закупівлі робіт з реконструкції (зазначене в Технічному завданні – додатку №3 до ТД) не передбачене в підпункті 2 пункту 6-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно зі статтею 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
Частиною другою статті 19 Закону України «Про міжнародні договори» встановлено, що якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.
Положеннями Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком "Програма з відновлення України", ратифікованої Законом України від 14.07.2021 №1645-ІХ «Про ратифікацію Фінансової угоди "Програма з відновлення України" між Україною та Європейським інвестиційним банком» передбачено наступне:
п.6.4 (а): Позичальник зобов’язується і забезпечує, щоб Ініціатор, ГУПП та/або Кінцевий бенефіціар відповідно, закуповували обладнання, замовляли послуги та інші роботи для Проекту використовуючи прийнятну для Банку процедуру закупівель, яка відповідала б його політиці викладеній в Посібнику Банку з питань закупівель.
п. 6.4 (c): Відповідно до політики Банку, викладеній у його Посібнику із закупівель, Позичальник забезпечує дотримання в рамках закупівельних процедур, пов'язаних з Проектом, принципів відкритої міжнародної конкуренції, відсутності дискримінації щодо учасників торгів, справедливості та прозорості процесу, а також відбору економічно найвигіднішої пропозиції. У зв’язку з цим Позичальник, серед іншого, має забезпечити, щоб національні вимоги щодо ліцензування не мали негативного впливу на участь міжнародних компаній у заходах, пов'язаних з Проектом.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ, та Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 22 квітня 2015 № 346-VIII, у разі розбіжностей між положеннями Керівництва із закупівель ЄІБ та національним законодавством, перевагу матимуть положення Керівництва із закупівель ЄІБ, зокрема викладені у Посібнику із закупівель.
Крім того, вищезазначене узгоджується з пунктом 5.2 «Посібника – Національні процедури закупівлі» (для субпроєктів всіх пулів ПВУ та НКПВУ)", відповідно до якого «Відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6¹ Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у поєднанні з статтею 6 Закону, особливості щодо локалізації виробництва та їх врахування під час оцінки пропозицій, передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ (набуває чинності 13.06.2022), НЕ застосовуються до закупівель у межах ПВУ та НКПВУ.»
Посібник та лист ЄІБ щодо схвалення його чинної редакції розміщено у вільному доступі за посиланням: https://urphelpdesk.com/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%96%D0%B7-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C/ .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" |
180 485 772,90
UAH з ПДВ
|
180 485 772,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ОБП" |
186 656 850,54
UAH з ПДВ
|
186 656 850,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ВЕСТГРУП" |
190 125 476,38
UAH з ПДВ
|
190 125 476,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" #23979469 |
Відхилено |
180 485 772,90
UAH з ПДВ
|
19 липня 2024 14:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2024 11:05
|
КОНСОРЦІУМ "ОБП" #45463335 |
Переможець |
186 656 850,54
UAH з ПДВ
|
26 липня 2024 13:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2024 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 15:21
|
Додаток №6 - Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів.pdf | укладений |
08 серпня 2024 15:18
|
Додаток №5 - Пакт про згоду щодо професійної чесності.pdf | укладений |
08 серпня 2024 15:18
|
Додаток №4 - ЗКР.pdf | укладений |
08 серпня 2024 15:18
|
Додаток №3 - План фінансування виконаних робіт.pdf | укладений |
08 серпня 2024 15:18
|
Додаток №2 - Календарний графік.pdf | укладений |
08 серпня 2024 15:18
|
Додаток №1 - Договірна ціна.pdf | укладений |
08 серпня 2024 15:18
|
Договір про закупівлю №PL05B_02_W.pdf | укладений |
08 серпня 2024 15:18
|