Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕТРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПЕТРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23234551 |
Місцезнаходження: | 28300, Україна , Кіровоградська обл., Олександрійський район селище міського типу Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18. |
Контактна особа: |
Худан Людмила Миколаївна +380523797323 pgimnazia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2024 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 13 674 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 371,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник приймає рішення щодо часткового чи повного розрахунку за виконані частково чи в повному обсязі роботи протягом 90 днів після надання та на підставі документів про виконання робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 90 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до управління казначейської служби. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2024 10:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2024 10:24 |
ТД кап.рем.найпр.укриття нова редакція.doc | |
05 червня 2024 10:24 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
24 травня 2024 11:33 |
Обгрунтування кап.рем.укриття.doc |
05 червня 2024 10:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2024 10:24 |
ТД кап.рем.найпр.укриття нова редакція.doc
|
|||
05 червня 2024 10:24 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
24 травня 2024 11:33 |
Обгрунтування кап.рем.укриття.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000037 ● c3d1e47c167a43d081df4b4375fce443
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 43-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.06.2024 № 43-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-05-24-004327-a 24.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 17:15:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт. Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-24-004327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-24 14:54:58
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт. Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-24-004327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У Петрівського ліцею Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області, виникла нагальна необхідність у закупівлі: Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) для забезпечення належного функціонування ліцею.
Обсяги визначено відповідно до потреби Петрівського ліцею Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області.
Вибір технічних і якісних характеристик предмета закупівлі обумовлений згідно норм чинного законодавства, вимог інших нормативних документів. Якість визначена згідно норм чинного законодавства, вимог інших нормативних документів послуг та спрямована на задоволення потреб Замовника.
Розрахунок очікуваної вартості згідно розробленої кошторисної документації та ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ № 0092-24Е від 02 квітня 2024 року проведеної ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза"
2. Також надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено разом з оголошенням про проведення закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 17:43:22
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт. Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-24-004327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «ДОБРОБУД-2», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Так, згідно із пунктом 3.1 розділу 3 «Ціна договору та умови фінансування робіт» Додатку 4 «Проєкт договору підряду на виконання будівельних робіт» до тендерної документації, визначено, що ціна договору є твердою.
В складі тендерної пропозиції ПП «ДОБРОБУД-2» надано договірну ціну, в якій зазначено вид договірної ціни: динамічна.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ДОБРОБУД-2» не відповідає вимогам пунктом 3.1 розділу 3 «Ціна договору та умови фінансування робіт» Додатку 4 «Проєкт договору підряду на виконання будівельних робіт» до тендерної документації.
2. В пункті 14.1 розділу 14 «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об`єкта капітального ремонту) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» проєкту договору підряду на виконання будівельних робіт, який викладений у Додатку 4 тендерної документації, зазначено, що підрядник гарантує якість виконаних робіт на основні конструктивні елементи протягом 3 років, на оздоблювальні роботи 3 роки, а на інші роботи згідно гарантійного терміну виробника після прийняття об`єкта в експлуатацію.
Слід зауважити, що частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Чому пункт 14.1 розділу 14 «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об`єкта капітального ремонту) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» проєкту договору підряду на виконання будівельних робіт, який викладений у Додатку 4 тендерної документації, не відповідає частині 1 статті 884 Цивільного кодексу України та Загальним умовам в частині гарантійного строку виконаних робіт ?
3. Відповідно вимог пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок працівників або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод стосовно зазначених у довідці працівників.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «ДОБРОБУД-2» надано копії трудової книжки або наказу про призначення на посаду працівника Шугурової Олени Валентинівни, яка відповідно до змісту довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.06.2024 № 9, наданої учасником у складі пропозиції, є директором та інженером-проектувальником в частині кошторисної документації ?
4. Чому довідка щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити виконання умов договору від 04.06.2024 № 8, наданої учасником закупівлі ПП «ДОБРОБУД-2» у складі пропозиції, не відповідає кількості та найменуванню обладнань, інструментів та транспортних засобів (механізмів), зазначених учасником у розділах ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів, за експлуатацію яких передбачено кошти ?
5. В розділі IV «Устаткування» Підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником закупівлі ПП «ДОБРОБУД-2» у складі пропозиції, зазначена підйомна платформа для людей з інвалідністю, розміром 1400х1100мм з висотою підйому 2,25м вартістю 129 908,75 грн, а також передбачені кошти (витрати підрядника) на її монтаж.
В якому розділі та/або пункті інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладені Замовником у Додатку 3 до тендерної документації передбачено придбання та установка вищевказаного устаткування в підвальному приміщенні ліцею ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-24 18:23:22
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт. Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-24-004327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Щодо запитання № 1: «Чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «ДОБРОБУД-2», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?»
Пунктом 6 Додатку № 3 до тендерної документації визначено перелік документів, які надаються учасниками у складі пропозиції до кінцевого строку подання, а саме: кошторисна документація складена відповідно до настанови з визначення вартості будівництва (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 (останньої версії ) у складі:
- дефектний акт;
- договірна ціна (згідно кошторисних норм України) з відповідними розрахунками;
- обʼєктний кошторис;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi;
- перелік основних матеріальних ресурсів;
- календарний графік робіт.
На виконання зазначеної вище вимоги учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУД-2» надано у складі тендерної пропозиції відповідні документи, зокрема, договірну ціну, у якій зазначено, що вид договірної ціни – динамічний.
Пунктом 3.2 Проєкту договору підряду на виконання будівельних робіт визначено, що ціна договору визначається на основі кошторису та є твердою.
Зазначена інформація учасником у договірній ціні щодо виду є формальною помилкою з огляду на наступне.
Настанова з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), передбачає такі визначення:
договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі;
приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору;
твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором.
З аналізу наведених визначень та положень Настанови слідує, що «тверда ціна» та «динамічна ціна» є видом договірної ціни, а їх різниця полягає у тому, що «динамічна ціна» передбачає уточнення цін у разі змінення поточних цін на ресурси, водночас «тверда цина» може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором.
Проте, варто врахувати положення Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 (далі – Загальні умови). Так, пунктом 117 Загальних умов визначено, що внесення змін у договір підряду чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором підряду або законом. У разі відсутності такої згоди заінтересована сторона має право звернутися до суду.
Статтею 654 Цивільного кодексу України визначено, що зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.
Так як договір підряду на виконання будівельних робіт укладатиметься у письмовій формі відповідно зміни до нього можуть бути внесені виключно у письмовій форми та за згодою обох сторін такого договору.
Окрім цього пунктом 19 Особливостей визначено виключний перелік підстав для внесення змін істотних умов договору про закупівлю, з аналізу якого виходить, що ціна договору про закупівлю є істотною умовою такого договору.
Враховуючі наведене, різниця між «динамічною» та «твердою» ціною, яка полягає у тому, що «динамічна ціна» передбачає уточнення цін у разі змінення поточних цін на ресурси, водночас «тверда цина» може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором, нівелюється наведеними вище положеннями.
Окрім цього, варто звернуті увагу на те, що вид договірної ціни не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника, адже не може її змінити.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Однією з таких (формальних) помилок є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Звертаємо увагу на те, що зазначена формальна помилка наведена у Переліку формальних помилок, який затверджений наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 710.
Також учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУД-2» у складі тендерної пропозиції надано завірений проєкт договору підряду на виконання будівельних робіт, пунктом 3.1 якого передбачено, що ціна договору визначається на основі кошторису та є твердою. Це додатково підтверджує згоду учасника з його умовами та готовність виконання його умов.
Враховуючи викладене вище зазначення учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУД-2» у складі тендерної пропозиції інформацію про «динамічний» вид договірної ціни замість «твердого» є формальною помилкою, яка не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОБУД-2» згідно пункту 19 частини 2 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 710.
Окремо варто відзначити, що вид договірної ціни не є істотною умовою договору про закупівлю. Згідно висновків, які викладені у постанові Верховного Суду від 04.05.2022 року по справі № 160/6513/21, за Законом окремі положення, якого наведено вище, вимагається, щоб умови договору про закупівлю не відрізнялися від змісту тендерної пропозиції (частина 4 статті 41), а його істотні умови не змінювалися після підписання (за винятками, передбаченими у тій же частині 5 статті 41). У цьому зв`язку важливо розуміти, що умови договору про закупівлю не повинні саме сутнісно, змістовно виходити за рамки тендерної пропозиції (за винятком тих випадків, які передбачає Закон). Несуттєві відмінності умов договору про закупівлю від його проєкту, які за своїм наповненням не визначають нових договірних зобов`язань, не звужують чи, навпаки, не розширюють договірних зобов`язань сторін, які витікають із тендерних пропозицій і тендерної документації, й не суперечать останнім, не можуть мати наслідком нікчемність договору про закупівлю, завжди дає позитивний результат замовнику.
Відповідно підписання договору підряду на виконання будівельних робіт з умовами що вид договірної ціни – «тверда» не є порушенням закупівельного законодавства України.
2. Щодо запитання № 2: «В пункті 14.1 розділу 14 «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об`єкта капітального ремонту) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» проєкту договору підряду на виконання будівельних робіт, який викладений у Додатку 4 тендерної документації, зазначено, що підрядник гарантує якість виконаних робіт на основні конструктивні елементи протягом 3 років, на оздоблювальні роботи 3 роки, а на інші роботи згідно гарантійного терміну виробника після прийняття об`єкта в експлуатацію.
Слід зауважити, що частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Чому пункт 14.1 розділу 14 «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об`єкта капітального ремонту) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» проєкту договору підряду на виконання будівельних робіт, який викладений у Додатку 4 тендерної документації, не відповідає частині 1 статті 884 Цивільного кодексу України та Загальним умовам в частині гарантійного строку виконаних робіт?»
Пунктом 14.1 Проєкту договору підряду на виконання будівельних робіт визначено, що виконавець має гарантувати якість виконаних робіт: на основні конструктивні елементи протягом 3 років, на оздоблювальні роботи 3 роки, інші роботи згідно гарантійного терміну виробника після прийняття об’єкта в експлуатацію.
Водночас частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України встановлено, що підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Абзацом 3 пункту 103 Загальних умов передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації),
Чинне законодавство України не надає визначення «експлуатації об'єкта будівництва». Проте, згідно тлумачного словника української мови експлуатація – 1) Привласнення одними людьми продуктів праці інших людей; 2) Систематичне використання людиною продуктивних сил (родовищ корисних копалин, залізниць, машин і т. ін.). Водночас відповідно до Настанови об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Із зазначеного вище можна дійти висновку, що експлуатацією об'єкта будівництва є систематичне використання в цілому будинка, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекса та частини, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури, в нашому випадку найпростішого укриття в підвальному приміщенні.
Проте, у проєкті договору підряду на виконання будівельних робіт встановлено гарантійний строк на основні конструктивні елементи протягом 3 років та на оздоблювальні роботи 3 роки, інші роботи згідно гарантійного терміну виробника після прийняття об’єкта в експлуатацію.
Чинне законодавство України не надає визначення конструктивним елементам будівлі, але відповідно до Термінологічного словника-довідника з будівництва та архітектури (Р.А.Шмиг, В.М.Боярчук, І.М.Добрянський, В.М.Барабаш; за заг. ред. Р.А.Шмига. – Львів, 2010. – 222 с.) конструктивні елементи будівлі – фундаменти, колони, стіни, балки і ферми, плити покриттів і перекриттів, окремі опори, перегородки, дах, сходи, вікна, двері тощо.
У листі Міністерства Юстиції України від 28.09.2005 № 19-34-1233 зазначено, що конструктивні елементи багатоквартирного будинку - частини споруди, які забезпечують її цілісність та необхідні технічні умови функціонування (фундамент, несучі стіни, міжповерхові перекриття, сходові марші, конструкції даху, покрівля, в'їзна група тощо).
Призначенням оздоблювальних робіт є надання закінченого вигляду будівлі або простору, де проводились роботи. До переліку оздоблювальних робіт може входити: штукатурка, вирівнювання поверхонь, стяжка підлоги, монтаж гіпсокартоних конструкцій, ґрунтовку та фарбування поверхонь та інше.
З наведеного вище слідує, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва, який згідно частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 Загальних умов має становити 10 років, та гарантійний строк конструктивних елементів й оздоблювальних робіт, які згідно проєкту договору підряду на виконання будівельних робіт становить 3 роки є різними поняттями.
Відповідно зазначення у пункті 14.1 проєкту договору підряду на виконання будівельних робіт гарантійного строку на основні конструктивні елементи протягом 3 років та на оздоблювальні роботи 3 роки, інші роботи згідно гарантійного терміну виробника після прийняття об’єкта в експлуатацію, не є порушенням частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу3 пункту 103 Загальних умов.
Хочемо наголосити, що згідно закупівлі робіт «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальному приміщенні Петрівського ліцею за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, смт. Петрове, вулиця Літвінова, будинок 18 здійснюється саме капітальний ремонт існуючого об’єкта, а не капітальне будівництво.
3. Щодо запитання № 3: «Відповідно вимог пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок працівників або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод стосовно зазначених у довідці працівників. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «ДОБРОБУД-2» надано копії трудової книжки або наказу про призначення на посаду працівника Шугурової Олени Валентинівни, яка відповідно до змісту довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.06.2024 № 9, наданої учасником у складі пропозиції, є директором та інженером-проектувальником в частині кошторисної документації?»
Частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Приватне підприємство — юридична особа, що діє на основі приватної власності одного або кількох громадян, іноземців або осіб без громадянства та його (їх) праці чи з використанням найманої праці (стаття 113 Господарського кодексу).
Громадянин здійснює управління заснованим ним приватним підприємством безпосередньо або через керівника, який наймається за контрактом. У разі здійснення підприємницької діяльності спільно з іншими громадянами або юридичними особами громадянин має права та обов'язки відповідно засновника та/або учасника господарського товариства, члена кооперативу тощо, або права і обов'язки, визначені укладеним за його участі договором про спільну діяльність без створення юридичної особи (частина 4 статті 128 Господарського кодексу України).
Варто зазначити, що жодним діючим законодавством України не встановлено обов’язку призначати керівника (директора) приватного підприємства саме наказом. Натомість, у складі тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУД-2» надано рішенням засновника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОБУД-2» від 14 березня 2017 року № 1/2017, яке підтверджує призначення Шугурової Олени Валентинівни директором ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОБУД-2».
Окрім цього у складі тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОБУД-2» надано лист-довідку від 04.06.2024 № 2, у якій підтверджено повноваження директора.
Окремо варто відзначити, що у стовпці 3 зразку форми довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося зазначення інформації про посаду або професію.
Так, у пункті 10 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.06.2024 № 9, що надана учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУД-2» у складі тендерної пропозиції, зазначено інформацію про Шугурову Олену Валентинівну, посада або професія: директор, інженер-проектувальник у частині кошторисної документації. Тобто з зазначеної інформації можна зробити висновок, що інженер-проектувальник у частині кошторисної документації є професією, а не посадою.
Відповідно до статті 4-1 Кодексу законів про працю України професія (вид занять) - це сукупність близьких за трудовими функціями видів трудової діяльності, що можуть вимагати певної професійної та/або освітньої кваліфікації працівника.
Таким чином виконання функцій інженера-проектувальника у частині кошторисної документації директором учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУД-2» не передбачає оформлення їх наказом.
Отже, учасником виконано вимогу тендерної документації та у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУД-2» згідно частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Щодо запитання № 4: «Чому довідка щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити виконання умов договору від 04.06.2024 № 8, наданої учасником закупівлі ПП «ДОБРОБУД-2» у складі пропозиції, не відповідає кількості та найменуванню обладнань, інструментів та транспортних засобів (механізмів), зазначених учасником у розділах ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів, за експлуатацію яких передбачено кошти?»
Пунктом 1 Додатку № 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку (на бланку підприємства) щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити виконання умов Договору:
Найменування
обладнання/інструментів Форма власності Стан (нове, справний).
транспортних засобів (власне, орендоване) Наявна кількість, од.
(або механізмів)
Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів: договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), або договору на надання послуг (з переліком обладнання матеріально-технічної бази та технологій), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом на дату оголошення про закупівлю), або технічних паспортів (чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).
Надати довідку в довільній формі (на бланку підприємства) про наявність опорного пункту для обслуговуючого персоналу (офісу та складських, та/або виробничих приміщень учасника, з вказаними номерами телефонів, адреси та наданням копії Договору оренди/права власності).
Тобто, вимогами тендерної документації не визначено, що інформація про наявність обладнання та матеріально технічної бази, в тому числі обладнання, інструменти, транспортні засоби, механізми та їх кількість, мають повністю відповідати Підсумковій відомості ресурсів.
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУД-2» у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити виконання умов Договору від 04.06.2024 № 8, яка містить відповідну інформацію.
Враховуючи викладене вище у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУД-2».
5. Щодо запитання № 5: «В розділі IV «Устаткування» Підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником закупівлі ПП «ДОБРОБУД-2» у складі пропозиції, зазначена підйомна платформа для людей з інвалідністю, розміром 1400х1100мм з висотою підйому 2,25м вартістю 129 908,75 грн, а також передбачені кошти (витрати підрядника) на її монтаж.
В якому розділі та/або пункті інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладені Замовником у Додатку 3 до тендерної документації передбачено придбання та установка вищевказаного устаткування в підвальному приміщенні ліцею?»
Пунктом 6 Додатку № 3 до тендерної документації визначено перелік документів, які надаються учасниками у складі пропозиції до кінцевого строку подання, а саме: кошторисна документація складена відповідно до настанови з визначення вартості будівництва (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 (останньої версії ) у складі:
- дефектний акт;
- договірна ціна (згідно кошторисних норм України) з відповідними розрахунками;
- обʼєктний кошторис;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi;
- перелік основних матеріальних ресурсів;
- календарний графік робіт.
Також Додатком № 3 до тендерної документації передбачено, що учасник визначає ціни, з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
Пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
згідно з пунктом 3.7 ДБН А.2.2-3:2014 капітальний ремонт – це сукупність робіт на об'єкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, що передбачають:
• втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального користування у зв'язку з їх фізичною зношеністю, руйнуванням та/або з метою покращення їх експлуатаційних показників (за необхідності), у тому числі з метою термомодернізації;
• дооснащення, заміну виробничого устатковання та технічного обладнання, що є стаціонарно змонтованим та призначеним для застосування протягом тривалого часу у будівлях та спорудах (за умови зміни навантажень на існуючі несучі та/або огороцджувальні конструкції та/або схем їх прикладання);
• благоустрій території, у тому числі щодо забезпечення доступності для маломобільних груп населення.
Окрім зазначеного, Настановою передбачено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Враховуючи викладене вище тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУД-2» містить всі види робіт без зміни обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі.
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУД-2», в межах вартості закупівлі, керуючись чинним законодавством України та дотримуючись вимоги ДБН В.2.2-3:2018 зміна №1 від 2022 року «Заклади освіти», у складі тендерної пропозиції було внесено підйомну платформу для людей з інвалідністю, розміром 1400х1100мм з висотою підйому 2,25м вартістю 129 908,75 грн, а також передбачені кошти (витрати підрядника) на її монтаж.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунено виявлені порушення шляхом розірвання договору № 25/06 від 25 червня 2024 року ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-24-004327-a укладений між ПЕТРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПЕТРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-2".
2024-07-12 08:57:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення) • усунуто
-
2024-07-15 14:17:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-2" |
13 673 750,00
UAH з ПДВ
|
13 673 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-2" #30665178 |
Переможець |
13 673 750,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2024 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2024 08:55
|
ДУ 1 зрозірвання договору укриття.pdf | укладений |
12 липня 2024 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2024 19:28
|
Договір кап.рем.найпр.укр..pdf | укладений |
25 червня 2024 19:25
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 червня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір № 25/06 від 25 червня 2024 року ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-24-004327-a укладений між ПЕТРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПЕТРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-2" |