Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Черешня
Очікувана вартість
1 326 000,00 UAH
UA-2024-05-14-008757-a fb2c1a4e979e4a1bad3464bce28d8279
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліно Олена Анатоліївна

380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Поліно Олена Анатоліївна
380633197098
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2024 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2024 08:00
Очікувана вартість: 1 326 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 кілограм
Черешня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, Київська область, Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 3 проєкту договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2024
ДК 021:2015: 03222333-6 — Вишні та черешні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 травня 2024 15:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

14 травня 2024 15:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2024 15:00
ТД черешня.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-18-000017 ● 60689fc8e116424dabae8a1d12500828
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2024 14:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.06.2024 № 152
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-05-14-008757-a 14.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-19 10:23:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Черешня» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-14-008757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-24 10:41:51

Надання пояснень

Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи» код 03220000-9 ДК 021:2015 (черешня), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-14-008757-a повідомляємо наступне:
З метою організації харчування дітей в комунальних закладах дошкільної освіти та дошкільних підрозділах навчально-виховних комплексів Дніпровського району міста Києва відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами) у замовника виникла необхідність у закупівлі черешні на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики визначалась згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року №298/227, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.20216 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 року № 2205.
Розрахунок потреби у закупівлі визначено з урахуванням:
- норм харчування та асортименту продуктів харчування (Додаток 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305);
- середньої кількості днів харчування;
- кількості дітей відповідно до затвердженої мережі закладів освіти на 2023-2024 навчальний рік;
- примірних чотиритижневих сезонних меню рекомендованих для організації харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років у закладах дошкільної освіти Дніпровського району м. Києва на зимовий, весняний, літній, осінній сезони (погоджені Держпродспоживслужбою м. Києва у 2023 році).
При визначенні очікуваної уповноваженою особою управління освіти здійснено аналіз цін на товар, аналогічного предмету закупівлі, що міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" у відкритому доступі, відповідно до пункту 1 розділу 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020.
За результатами проведеного моніторингу до розрахунку було взято середню ціну на товар, що міститься в що міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" у відкритому доступі, як найбільш економічно вигідну.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://www.uosvitydnr.gov.ua/index.php?w=section&cat=13&id=4730.
Додатки:
- службова записка з розрахунком потреби;
- службова записка з технічними і якісними характеристиками.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-26 16:01:52

Запит про надання пояснень

1. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 1.3 пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації (далі- ТД), а саме в частині надання «Витягу з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів або документ уповноваженого органу про державну реєстрацію потужностей Учасника»?
2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 4.1.1, 4.1.2 та 4.1.3 пункту 4 Додатку 1 до ТД?
3. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Таблиці 2 Додатку 1 до ТД., а саме в частині надання «копії ліцензії на провадження господарської діяльності»?
4.Яким чином замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.1, 3.2 та 3.3 Додатку 2 «Специфікація (Технічні вимоги)» до ТД в частині надання «атестатів акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання який видав сертифікати ( ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), ДСТУ ISO 14001:2015)»?
5. Яким чином замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.7 Додатку 2 до ТД в частині надання «договору з акредитованою лабораторією на проведення випробувань харчової продукції, яка є предметом закупівлі, договір повинен бути дійсним на момент подання пропозиції Учасника закупівлі. Додатково учасник надає скан-копії атестату про акредитацію лабораторії»?
6. Яким чином замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.8 та 3.9 Додатку 2 до ТД в частині надання актів Держпродспоживслужби з обов’язковим зазначенням у актах про автотранспортні засоби, які будуть задіяні Учасником при виконанні умов договору?
7. Яким чином замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.11 Додатку 2 до ТД в частині підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички на вантажний спеціалізований фургон-рефрижератор Mercedes-benz 1317D з реєстраційним номером АІ 5981 ІЕ?
8. Яким чином замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 5.3 Додатку 2 до ТД ?


Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-28 12:08:08

Надання пояснень

Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи» код 03220000-9 ДК 021:2015 (черешня), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-14-008757-a повідомляємо наступне:
Відповідність учасника вимогам тендерної документації перевірялась уповноваженою особою Замовника шляхом дослідження документів учасника розміщених в електронній системі закупівель.
1. Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 1.3 пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД, а саме в частині надання «Витягу з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів або документ уповноваженого органу про державну реєстрацію потужностей Учасника» в Реєстрі операторів ринку харчових потужностей Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/.
2. Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 4.1.1, 4.1.2. та 4.1.3 пункту 4 Додатку 1 до ТД у наданих Учасником в складі тендерної пропозиції копій фінансової звітності відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020) та на Єдиному порталі відкритих даних.
3. Учасником відповідно до вимог підпункту 1.6 пункту 1 Таблиці 2 Додатку 1 до ТД в складі тендерної пропозиції надано довідку від 21 червня 2024 року № 1299 з повідомленням, що чинним законодавством України не передбачено надання дозволу або ліцензії на провадження виду господарської діяльності, яким є предмет закупівлі. ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» здійснює свою господарську діяльність відповідно до Статуту та чинного законодавства України.
4. Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.1, 3.2 та 3.3 Додатку 2 «Специфікація (Технічні вимоги)» до ТД в частині надання «атестатів акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання який видав сертифікати ( ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), ДСТУ ISO 14001:2015) візуально з наданих Учасником в складі тендерної пропозиції копій сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), ДСТУ ISO 14001:2015, оскільки на даний момент в Україні немає єдиного реєстру сертифікатів ISO.
5. Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.7 Додатку 2 до ТД в частині надання «договору з акредитованою лабораторією на проведення випробувань харчової продукції, яка є предметом закупівлі, договір повинен бути дійсним на момент подання пропозиції Учасника закупівлі. Додатково учасник надає скан-копії атестату про акредитацію лабораторії» візуально з наданих Учасником в складі тендерної пропозиції копій договору з лабораторією та атестату про акредитацію лабораторії, порівнюючи з експертним висновком виданим даною лабораторією на відповідність.
6. Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.8 та 3.9 Додатку 2 до ТД в частині надання актів Держпродспоживслужби з обов’язковим зазначенням у актах про автотранспортні засоби, які будуть задіяні Учасником при виконанні умов договору візуально з наданих Учасником в складі тендерної пропозиції копій актів у відповідності до затвердженої форми наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22.
7. Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 3.11 Додатку 2 до ТД в частині підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички на вантажний спеціалізований фургон-рефрижератор Mercedes-benz 1317D з реєстраційним номером АІ 5981 ІЕ візуально з наданої Учасником в складі тендерної пропозиції Угоди № 17/1 про виконання робіт та протоколу випробувань.
8. Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 5.3 Додатку 2 до ТД, у наданих Учасником в складі тендерної пропозиції довідки від 21.05.2024 №1310 та копій свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів Учасника, якими будуть здійснюватися постачання продукції, особистих медичних книжок водіїв (експедиторів) та вантажників, протоколу випробувань щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим державним органом, акту наданих послуг з дезінфекції і дезінсекції автомобільного транспорту, акту наданих послуг з миття автомобільного транспорту.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-14-008757-a від 11.07.2024, на виконання вимог щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, беручи до уваги строки, встановлені у висновку, управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації вжито відповідні заходи, а саме: договір від 06.06.2024 № 101, укладений з ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» за результатами проведеної закупівлі: «Овочі, фрукти та горіхи» код 03220000-9 ДК 021:2015 (черешня), достроково розірвано, а зобов’язання сторін по цьому договору припинені шляхом укладання додаткової угоди від 17.07.2024 року № 1 до договору від 06.06.2024 № 101.

2024-07-18 15:09:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 липня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.) • усунуто

-

2024-07-24 16:59:36

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

sas24-3-10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2024 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД" 1 092 000,00
UAH з ПДВ
1 092 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 травня 2024 21:54
Електронний підпис
30 травня 2024 21:54
Довідки переможця.pdf
30 травня 2024 21:54
Довідка (10).zip
30 травня 2024 21:54
Довідка (9).zip
30 травня 2024 12:50
Електронний підпис
30 травня 2024 12:50
Лист на вимогу черешня.pdf
30 травня 2024 12:50
ДОГОВІР черешня вип.pdf
21 травня 2024 13:29
Електронний підпис
21 травня 2024 13:29
Електронний підпис
21 травня 2024 13:29
План аудит 14001.pdf
21 травня 2024 13:29
Наказ водій Пристач.pdf
21 травня 2024 13:29
План аудит 9001.pdf
21 травня 2024 13:29
Асортиментний перелік.pdf
21 травня 2024 13:29
План аудит 22000.pdf
21 травня 2024 13:29
Медкнижка Хілько.pdf
21 травня 2024 13:29
Повірка вагів 2024 + акт.pdf
21 травня 2024 13:29
Наказ експедитор 2.pdf
21 травня 2024 13:29
Наказ Чернобельский.pdf
21 травня 2024 13:29
Договір Мийка.pdf
21 травня 2024 13:29
Наказ експедитор 1.pdf
21 травня 2024 13:29
ДОГОВІР черешня.pdf
21 травня 2024 13:29
Наказ водій Чорпіта.pdf
21 травня 2024 13:29
2 квитанція баланссс.pdf
21 травня 2024 13:29
Пропозиція черешня.pdf
21 травня 2024 13:29
Акт ДПСС 2 (транспорт).pdf
21 травня 2024 13:29
Звіт 22000.pdf
21 травня 2024 13:29
Штатний розпис 2024.jpg
21 травня 2024 13:29
баланс АФТ.pdf
21 травня 2024 13:29
Акт НАССР 2 (транспорт).pdf
21 травня 2024 13:29
Звіт 14001.pdf
21 травня 2024 13:29
Звіт 9001.pdf
21 травня 2024 13:29
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 травня 2024 13:29
сфера акредитації ISO.pdf
21 травня 2024 13:29
податок на прибуток 2023.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД"
#44948514
Переможець 1 092 000,00
UAH з ПДВ
30 травня 2024 17:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2024 16:50

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Учасником в складі тендерної пропозиції відповідно до додатку 4 тендерної документації надано проєкт договору не в повному обсязі, а саме відсутній додаток 4 до договору. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати заповнений проєкт договору в повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2024 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД"
#44948514
1 092 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2024 14:57
ДУ № 1 до договору № 101.pdf укладений
18 липня 2024 14:54
Електронний підпис укладений
10 червня 2024 10:23
Договір № 101.pdf укладений
10 червня 2024 10:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 632 604,00
UAH (в тому числі ПДВ 105 434,00 UAH)
Причини розірвання договору: З огляду на порушення законодавства у сфері закупівель, встановлене (встановлені) відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-14-008757-a Державної аудиторської служби України від 11.07. 2024 року (далі — Висновок), з метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону та усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, Сторони відповідно до пункту 11.1 Договору дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання (припинення) Договору з 17.07. 2024 року.