Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фляга індивідуальна польова, тип А (пластикова) (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
18 812 880,00 UAH
UA-2024-05-10-009715-a 02b0cf9d88fb44b592f2e8381ba7ecfd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2024 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2024 18:00
Початок аукціону: 20 травня 2024 15:37
Початок аукціону: 20 травня 2024 15:37
Очікувана вартість: 18 812 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 064,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Місце поставки – Україна
53 тис. шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53000 штука
Фляга індивідуальна польова, тип А (пластикова) (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2024 15:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 травня 2024 15:47
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
10 травня 2024 15:47
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
10 травня 2024 15:47
Додаток №11 Проект договору.docx
10 травня 2024 15:47
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
10 травня 2024 15:47
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
10 травня 2024 15:47
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
10 травня 2024 15:47
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
10 травня 2024 15:47
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
10 травня 2024 15:47
to_Flyaha_indyvidual.pdf
10 травня 2024 15:47
Оголошення.docx
10 травня 2024 15:47
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
10 травня 2024 15:47
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
10 травня 2024 15:47
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-19-000001 ● c3fb5f5674194b7a9905bf2b0591ef2b
  • Статус: завершено ● Дата: 27 серпня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2024 14:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.07.2024 № 173

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-05-10-009715-a 10.05.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-24 11:52:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі фляги
індивідуальної польової, тип А (пластикова) (39220000-0: Кухонне приладдя,
товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського
харчування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за
номером ID: UA-2024-05-10-009715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03
лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та
документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено
обґрунтування розміру бюджетних призначень.
2. Надати інформацію та відповідні документи, що підтверджують
визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Міністерством
оборони України.
2. Надати інформацію та відповідні документи, щодо виконання
переможцем ТОВ «СУПЕРФОРМ» вимог пункту 3 та 4 додатку 8 до
оголошення про проведення спрощеної закупівлі (із зазначенням номеру
сторінки у файлі).
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження,
яким чином переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СУПЕРФОРМ» під час
укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що
спричинили внесення змін до істотних умов державного контракту (договору)
про закупівлю від 11.06.2024 № 238/05-24-РМ (далі – Договір), зокрема
продовження строку поставки товару (додаткова угода від 28.06.2024 № 1 до
Договору).
5. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником
визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до
статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю
відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про
проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції
учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до
вимог Закону?

У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-29 12:26:00

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-07-19-000001 (UA-2024-05-10-009715-a)

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.

2. Надати інформацію та відповідні документи, що підтверджують визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Міністерством оборони України.

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

2. Надати інформацію та відповідні документи, щодо виконання переможцем ТОВ «СУПЕРФОРМ» вимог пункту 3 та 4 додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (із зазначенням номеру сторінки у файлі).

Документи були надані Учасником через електронну систему закупівель відповідно до пунктів 3 та 4 Додатку № 8 до Оголошення: “АКТ № 878 Фляга СФ.pdf” (ст.1), “Відсутність ліцензії.pdf” (ст.1).

3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СУПЕРФОРМ» під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?

Документи були надані Учасником через електронну систему закупівель відповідно до пунктів 1, 4 Додатку № 8 до Оголошення: “Рішення та наказ.pdf”, “Відсутність ліцензії.pdf”.

4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили внесення змін до істотних умов державного контракту (договору) про закупівлю від 11.06.2024 № 238/05-24-РМ (далі – Договір), зокрема продовження строку поставки товару (додаткова угода від 28.06.2024 № 1 до Договору).

Копії документів надаються.

5. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.

Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.



Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі;
2. Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості;
3. Лист щодо внесення змін до Договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2024 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "«СУПЕРФОРМ»" 18 758 820,00
UAH з ПДВ
18 758 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 18 812 880,00
UAH з ПДВ
18 812 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ" 18 812 880,00
UAH з ПДВ
18 812 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОЛТРЕЙН" 18 812 880,00
UAH з ПДВ
18 812 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД СКАЙС" 18 812 880,00
UAH з ПДВ
18 812 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2024 16:15
Електронний підпис
27 травня 2024 16:14
ТОВ СУПЕРФОРМ.pdf
27 травня 2024 16:14
Статут СУПЕРФОРМ.pdf
27 травня 2024 16:14
Рішення та наказ.pdf
27 травня 2024 16:14
Довідка.zip
27 травня 2024 16:14
Довідка ДПС від 15.05.pdf
27 травня 2024 16:14
Довідка (1).zip
27 травня 2024 16:14
Відсутність ліцензії.pdf
27 травня 2024 16:14
АКТ № 878 Фляга СФ.pdf
22 травня 2024 11:55
Електронний підпис
22 травня 2024 11:53
Цінова пропозиція.pdf
22 травня 2024 11:53
Відгук Юкаторг.pdf
22 травня 2024 11:53
Відгук Юкаторг (2).pdf
22 травня 2024 11:53
DEALER CERTIFICATER 2024.pdf
19 травня 2024 12:51
Електронний підпис
19 травня 2024 12:51
Електронний підпис
19 травня 2024 12:47
5) Рішення та наказ.pdf
19 травня 2024 12:47
Довідка.zip
19 травня 2024 12:47
3) Витяг_пдв_суперформ.pdf
19 травня 2024 12:47
Довідка (1).zip
19 травня 2024 12:47
6) Статут СУПЕРФОРМ.pdf
19 травня 2024 12:47
12) Лист-гарантія.pdf
19 травня 2024 12:47
ТОВ СУПЕРФОРМ.pdf
19 травня 2024 12:47
4) Анкета згідно Дод. 9.pdf
19 травня 2024 12:47
Довідка ДПС від 15.05.pdf

Публічні документи

17 травня 2024 17:26
Електронний підпис
17 травня 2024 17:26
Електронний підпис
17 травня 2024 17:26
Д.2 Цінова пропозиція.pdf
17 травня 2024 15:52
Д.6 Лист-гарантія.pdf.p7s
17 травня 2024 15:52
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf
17 травня 2024 15:52
Д.6 Лист-гарантія.pdf
17 травня 2024 15:52
Д.10_9 Витяг.zip
17 травня 2024 15:52
Д.4_1 Довідка про досвід.pdf
17 травня 2024 15:52
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf.p7s

Конфіденційні документи

17 травня 2024 17:26
Д.4_1 Договір_ МОУ_ 286-3-23-181_ Рукавички тактичні.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір містить чутливу інформацію для розголошення

Публічні документи

17 травня 2024 19:33
Електронний підпис
17 травня 2024 19:33
Електронний підпис
17 травня 2024 19:33
1. Цінова.pdf
17 травня 2024 19:33
6. Лист-гарантія.pdf
17 травня 2024 19:33
4.2. квит.2 2023.pdf
17 травня 2024 19:33
9. банкрутство.pdf

Публічні документи

19 травня 2024 12:10
Електронний підпис
19 травня 2024 12:10
Електронний підпис
19 травня 2024 12:10
12_Анкета.pdf.p7s
19 травня 2024 12:10
Довідка (10).zip
19 травня 2024 12:10
5_ Лист від виробника.pdf.p7s
19 травня 2024 12:10
Довідка (10).zip.p7s
19 травня 2024 12:10
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf
19 травня 2024 12:10
17_Довідка з податкової.pdf
19 травня 2024 12:10
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD_2.zip
19 травня 2024 12:10
6_Цінова пропозиція.pdf
19 травня 2024 12:10
Довідка (9).zip
19 травня 2024 12:10
2_ Виписка Колтрейн.pdf.p7s
19 травня 2024 12:10
6_Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 травня 2024 12:10
Довідка (9).zip.p7s
19 травня 2024 12:10
2_ Виписка Колтрейн.pdf
19 травня 2024 12:10
12_Анкета.pdf
19 травня 2024 12:10
7_1_Погодження додаток 3.pdf
19 травня 2024 12:10
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf.p7s
19 травня 2024 12:10
5_ Лист від виробника.pdf

Публічні документи

19 травня 2024 16:08
Електронний підпис
19 травня 2024 16:07
Довідка ДПС.pdf
19 травня 2024 16:07
Довідка ДПС.pdf.p7s
19 травня 2024 16:07
Довідка НАЗК фіз.zip
19 травня 2024 16:07
Довідка НАЗК юр.zip
19 травня 2024 16:07
Рішення 3.pdf
19 травня 2024 16:07
Рішення 3.pdf.p7s
19 травня 2024 16:07
ТОВ_ТД_СКАЙС (4).pdf
19 травня 2024 16:07
ТОВ_ТД_СКАЙС (4).pdf.p7s
19 травня 2024 16:07
Цінова пропозиція.pdf
19 травня 2024 16:07
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "«СУПЕРФОРМ»"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ"

ТОВ "КОЛТРЕЙН"

ТОВ "ТД СКАЙС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "«СУПЕРФОРМ»"
#45161306
Переможець 18 758 820,00
UAH з ПДВ
23 травня 2024 18:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 17:01

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "СУПЕРФОРМ" не надано 1) інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення. 2) Скановану форму «Цінова пропозиція» згідно ДОДАТКУ №2 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1) інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення. 2) Скановану форму «Цінова пропозиція» згідно ДОДАТКУ №2 до Оголошення. Якщо учасник не є виробником продукції, йому необхідно у складі пропозиції надати документи, які підтверджують співпрацю із виробником: - договір з виробником; або - сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або - лист виробника про представництво його інтересів учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2024 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "«СУПЕРФОРМ»"
#45161306
18 758 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2024 12:38
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2024 12:10
ДУ 1 Дог №238 05-24-РМ від 11.06.2024.pdf зміни до договору
03 липня 2024 12:10
Електронний підпис укладений
11 червня 2024 22:16
Договір №238 05-24-РМ від 11.06.2024.pdf укладений
11 червня 2024 17:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 238/05-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Фляга індивідуальна польова, тип А (пластикова) (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) 53000 штука 353,94
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 18 758 820,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 126 470,00 UAH)