Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Вебсайт: | https://dotua.org/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Володимир Даценко +380975621706, +380685500133 volodymyr.datsenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2024 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 15:37 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 15:37 |
Очікувана вартість: | 18 812 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 064,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
53 тис. шт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-19-000001 ● c3fb5f5674194b7a9905bf2b0591ef2b
- Статус: завершено ● Дата: 27 серпня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2024 14:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024 № 173
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-05-10-009715-a 10.05.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-24 11:52:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі фляги
індивідуальної польової, тип А (пластикова) (39220000-0: Кухонне приладдя,
товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського
харчування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за
номером ID: UA-2024-05-10-009715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03
лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та
документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено
обґрунтування розміру бюджетних призначень.
2. Надати інформацію та відповідні документи, що підтверджують
визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Міністерством
оборони України.
2. Надати інформацію та відповідні документи, щодо виконання
переможцем ТОВ «СУПЕРФОРМ» вимог пункту 3 та 4 додатку 8 до
оголошення про проведення спрощеної закупівлі (із зазначенням номеру
сторінки у файлі).
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження,
яким чином переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СУПЕРФОРМ» під час
укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що
спричинили внесення змін до істотних умов державного контракту (договору)
про закупівлю від 11.06.2024 № 238/05-24-РМ (далі – Договір), зокрема
продовження строку поставки товару (додаткова угода від 28.06.2024 № 1 до
Договору).
5. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником
визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до
статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю
відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про
проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції
учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до
вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-29 12:26:00
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-07-19-000001 (UA-2024-05-10-009715-a)
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.
2. Надати інформацію та відповідні документи, що підтверджують визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Міністерством оборони України.
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html
2. Надати інформацію та відповідні документи, щодо виконання переможцем ТОВ «СУПЕРФОРМ» вимог пункту 3 та 4 додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (із зазначенням номеру сторінки у файлі).
Документи були надані Учасником через електронну систему закупівель відповідно до пунктів 3 та 4 Додатку № 8 до Оголошення: “АКТ № 878 Фляга СФ.pdf” (ст.1), “Відсутність ліцензії.pdf” (ст.1).
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «СУПЕРФОРМ» під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
Документи були надані Учасником через електронну систему закупівель відповідно до пунктів 1, 4 Додатку № 8 до Оголошення: “Рішення та наказ.pdf”, “Відсутність ліцензії.pdf”.
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили внесення змін до істотних умов державного контракту (договору) про закупівлю від 11.06.2024 № 238/05-24-РМ (далі – Договір), зокрема продовження строку поставки товару (додаткова угода від 28.06.2024 № 1 до Договору).
Копії документів надаються.
5. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.
Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі;
2. Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості;
3. Лист щодо внесення змін до Договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2024 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "«СУПЕРФОРМ»" |
18 758 820,00
UAH з ПДВ
|
18 758 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
18 812 880,00
UAH з ПДВ
|
18 812 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ" |
18 812 880,00
UAH з ПДВ
|
18 812 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОЛТРЕЙН" |
18 812 880,00
UAH з ПДВ
|
18 812 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД СКАЙС" |
18 812 880,00
UAH з ПДВ
|
18 812 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "«СУПЕРФОРМ»" #45161306 |
Переможець |
18 758 820,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 18:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2024 12:10
|
ДУ 1 Дог №238 05-24-РМ від 11.06.2024.pdf | зміни до договору |
03 липня 2024 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2024 22:16
|
Договір №238 05-24-РМ від 11.06.2024.pdf | укладений |
11 червня 2024 17:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 238/05-24-РМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фляга індивідуальна польова, тип А (пластикова) (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) | 53000 | штука |
353,94
UAH з ПДВ
|