Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 03363772 |
Вебсайт: | https://izmail-mr.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31 |
Контактна особа: |
Світлана Куликова +380484175221 tender.ugha31@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 808 474,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 084,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
ДБН А.2.2-3:2014
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється в термін протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та у відповідності до ст.23 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 13:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 13:07 |
Тендерна документація.doc | |
03 травня 2024 13:07 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
03 травня 2024 13:07 |
Додаток 1.doc | |
03 травня 2024 13:07 |
Додаток 2 до ТД .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-29-000020 ● 278906c745ec4a69a9448c340342e68f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2024 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.05.2024 № 31-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 29.05.2024 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-05-03-005727-a 03.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-29 16:49:37
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного характеру та ліквідації їх наслідків, пов’язаних з руйнуванням магістрального водоводу, по вул. Героїв Азовсталі, 60-64 (напрямок руху до портових потужностей та перевалочних пунктів) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-03-005727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-31 16:00:06
Відповідь на звернення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі: Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного характеру та ліквідації їх наслідків, пов’язаних з руйнуванням магістрального водоводу, по вул. Героїв Азовсталі, 60-64 (напрямок руху до портових потужностей та перевалочних пунктів) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області
Замовник Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного характеру та ліквідації їх наслідків, пов’язаних з руйнуванням магістрального водоводу, по вул. Героїв Азовсталі, 60-64 (напрямок руху до портових потужностей та перевалочних пунктів) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі Відкриті торги (з особливостями) відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
UA-2024-05-03-005727-a
Розмір бюджетного призначення 4879860.00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України. Послуги надаються в межах м. Ізмаїла та включають проведення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного характеру та ліквідації їх наслідків, пов’язаних з руйнуванням магістрального водоводу діаметром 150 мм (чавун) по вул. Героїв Азовсталі від будинку № 60 до будинку № 64 у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області. На даній ділянці відбулася суттєва просадка дорожнього покриття вздовж мережі централізованого водопостачання (чавун), яка знаходиться в незадовільному стані та, задля запобігання подальших руйнацій, потребує термінової заміни ділянка мережі довжиною 35м. Глибина залягання трубопроводу становить від 1,6м до 1,9м. з відновленням дорожнього покриття. У зв’язку з тим, що дана ситуація може призвести до руйнування мереж централізованого водопостачання, просадки фундаментів житлових будинків, виникла необхідність проведення закупівлі. Технічне завдання розроблено на підставі Протоколу комісії ТЕБ та НС № 37 від 24.04.2024, службової записки управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області № 458/03-04 від 24.04.2024, листа КП «Ізмаїльське ВУВКГ» № 487 від 23.04.2024 та акту обстеження території комунальної власності міста, складеному спеціалістами УЖКГ ІМР Ізмаїльського району від 24.04.2024 та викладено у додатку 2 до Тендерної документації.
Обґрунтування бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги та затверджений рішенням Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Про затвердження переліку об'єктів поточного ремонту на 2024 рік (код бюджету 1216030)».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена:
- за результатом обстежень об’єкту був складений дефектний акт;
- на підставі дефектного акту в програмі АВК було проведено кошторисний розрахунок з орієнтовною вартістю об’єкту, яка визначена згідно методики, прийнятою при засіданні робочої групи УЖКГ ІМР Ізмаїльського району від 11.01.2023 Протокол № 1 (Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 20.02.2020);
- на підставі збірника «Аналіз поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій», що поставляється Аналітичним центром «Будівництво-сучасні технології».
За результатом вищезазначеного даний об’єкт був затверджений рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 26.04.2024 № 388 «Про внесення змін до переліку об'єктів поточного ремонту на 2024 рік (код бюджету 1216030)».
Додатки: дефектний акт; витяг з рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області 26.04.2024 № 388; протокол робочої групи УЖКГ ІМР Ізмаїльського району від 11.01.2023 № 1; Розпорядження Ізмаїльського міського голови Ізмаїльського району Одеської області від 11.01.2023 №12р та від 02.03.2023 №87р.
Сторінка сайту Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області: https://izmail-mr.od.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennyapredmeta-zakupivli-poslugy-z-vykonannya-zahodiv-iz-zapobigannya-vynyknennyu-nadzvychajnyh-sytuaczij-tehnogennogo-5/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Роднік |
4 736 953,54
UAH з ПДВ
|
4 736 953,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Роднік #30323216 |
Переможець |
4 736 953,54
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2024 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2024 14:43
|
ДУ №2 до дог №389.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2024 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 11:52
|
ДУ №1 до дог №389.pdf | зміни до договору |
15 липня 2024 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 14:58
|
дог №389 від 20.05.24.pdf | укладений |
20 травня 2024 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 389 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 389 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |