Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Катерина Кайдаш +380507759284 kkaidash@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 травня 2024 12:45 |
Початок аукціону: | 09 травня 2024 12:45 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі покритої електронної банківської гарантії, наданої відповідно до вимог діючого законодавства 3% від очікуваної вартості закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал покритої банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 160 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 18:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 18:54 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
01 травня 2024 18:54 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
01 травня 2024 18:54 |
Додаток 4 до тендерної документації Цінова пропозиція.doc | |
01 травня 2024 18:54 |
Додаток 5 до тендерної документації вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
01 травня 2024 18:54 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) .docx | |
01 травня 2024 18:54 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000103 ● 94e49d2f0333461f87d6d58cf6030d31
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2024 № 36-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.06.2024 № 36-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-05-01-011928-a 01.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 16:13:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з покосу трави Полтавської міської територіальної громади, згідно коду ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-01-011928-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-24 16:46:44
Пояснення уповноваженої особи Полтавського КАТП-1628, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит аудиторської служби такого змісту
Наступним повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На Ваш запит від 19 червня 2024 року, який надійшов о 16:13 щодо закупівлі за ідентифікатором закупівлі № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-01-011928-a за предметом закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів - послуги з покосу трави Полтавської міської територіальної громади, згідно коду ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень: «Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість», пояснюю наступне:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 в двох варіантах, а саме:
перший - із застосуванням Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України 15.06.2021 № 156 та кількості покосів;
другий - з урахуванням фактичного фінансування, обсягів робіт, необхідних до виконання, та кількості покосів.
У відповідності до першого варіанту, з урахуванням того, що покос трави відноситься до благоустрою населених пунктів, з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було складено локальний кошторис і договірну ціну за державними одиничними розцінками ресурсних елементних кошторисних норм із застосуванням показників для визначення розміру загальновиробничих і адміністративних витрат та кошторисного прибутку, наданих Настановою з визначення вартості будівництва затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Загальна вартість послуг по покосу трави при 5 разовому покосі за сезон (травень, червень, липень, серпень, вересень) склала 20 529 229,20 грн., очікувана вартість 1 кв.м. покосу з ПДВ склала 17,75 грн/м2
У відповідності до другого варіанту, з урахуванням того, що сума фінансування складає лише 10 000 000,00 грн., було проведено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі з урахуванням фактичного фінансування, обсягів робіт, необхідних до виконання, та кількості покосів, в результаті чого було визначено орієнтовну очікувану вартість 1 кв.м. покосу з ПДВ в сумі 1,73 грн./м2.
Крім того, були направлені запити щодо отримання комерційних пропозицій на електронні адреси організацій, які активно приймають участь у державних закупівлях та компетентні у визначенні цінових показників на даний вид послуги (скани запитів додано до відповіді).
На наше звернення надали свої комерційні пропозиції:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФБУДМОНТАЖ» (код ЄДРПОУ 44940342) із пропозицією на загальну суму 10 985 942,50 (десять мільйонів дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот сорок дві гривні, 50 копійок) за вих. № 3 від 22 квітня 2024 року, в т.ч. вартість покосу 1 кв.м за 5 покосів склала 1,9 грн/м2.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-М» (код ЄДРПОУ 40911847) зі своєю комерціною від 24 квітня 2024 року за вих. № 27/12-1 на загальну суму 10 985 942,50 (десять мільйонів дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот сорок дві гривні, 50 копійок) з ПДВ, в т.ч. вартість покосу 1 кв.м за 5 покосів склала 1,9 грн/м2.
Закупівля послуг з покосу трави Полтавської територіальної громади для забезпечення санітарно-гігієнічних умов площ загального користування для сприятливої життєдіяльності людей в рамках виконання «Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2024 рік», із дотриманням вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 № 2807-IV.
Якість наданих послуг повинна відповідати Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 року №154 (зі змінами), іншими діючим нормативним документом.
З огляду на вище викладене, рішення замовника про проведення відкритих торгів із Особливостями відповідає чинному законодавству, а розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням фактичного фінансування та обсягів робіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2024 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ CITI БУД ЦЕНТР |
9 945 169,00
UAH з ПДВ
|
9 713 886,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-М |
9 991 425,60
UAH з ПДВ
|
9 881 425,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ CITI БУД ЦЕНТР #45282485 |
Переможець |
9 713 886,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 15:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2024 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2024 09:01
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2024 08:59
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2024 08:45
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 08:38
|
Договір №335_21.05.2024.pdf | укладений |
21 травня 2024 08:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням фінансування (довідки про зміни до річного кошторису на 2024 рік №128 від 09.08.2024, №129 від 12.08.2024 року додаються), сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 115 від 19 лютого 2024 р., а саме: Зменшити загальну суму Договору на 4 409 580 грн. 00 грн.(Чотири мільйони чотириста дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят гривень 00 коп.) та внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 9713886.0 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |