Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БЕРЕЗАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 45185332 |
Місцезнаходження: | 07541, Україна , Київська обл., м.Березань, вул. Героїв Небесної Сотні, 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Клімчук +380954733326 vkbbmr1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 15:16 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 15:16 |
Очікувана вартість: | 10 282 425,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 412,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
PP = P/(1 + (F1)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1-питома вага іншого критерію оцінки, запропонованого учасником; PV - питома вага критерію «ціна».
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 200 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Умови оплати (відстрочення платежу) за виконані роботи : | 30% |
на строк до (протягом) 200 календарних днів: | 30% |
на строк до (протягом) 190 календарних днів: | 15% |
на строк до (протягом) 180 календарних днів: | 10% |
на строк до (протягом) 170 календарних днів: | 5% |
на строк до (протягом) 160 календарних днів: | 0% |
10 травня 2024 19:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2024 19:54 |
Перелік змін.docx | |
10 травня 2024 19:54 |
Тендерна_документація_нова_редакція.docx | |
30 квітня 2024 16:53 |
Тендерна документація.docx |
10 травня 2024 19:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2024 19:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
10 травня 2024 19:54 |
Тендерна_документація_нова_редакція.docx
|
|||
30 квітня 2024 16:53 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п. 31 постанови КМУ № 668 від 1 серпня 2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» далі – Постанова 668), Підрядник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ одержати встановлені законом дозвільні документи на виконання окремих видів робіт.
Постановою 668 передбачено, що дозвільна документація - документи дозвільного характеру у сфері будівництва, необхідність отримання яких передбачена
законом.
Згідно з постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», дані роботи підлягають ліцензуванню.
Крім того, договірні відносини виникають між Підрядником та Замовником, останній здійснює повний контроль за виконанням робіт передбачених договором. В свою чергу, у Замовника відсутня можливість здійснення контролю за виконанням робіт, що доручені Субпідрядній організації, оскільки відповідальність за виконання робіт Субпідрядною організацією покладена на Підрядника. Замовник самостійно встановлює об’єм робіт, що доручається для виконання Підряднику. Дана вимога встановлена для підтвердження спроможності якісного виконання робіт Підрядником у відповідності до умов договору.
Одночасно слід зазначити, що пунктом 63 Постанови 668 передбачено, що Генеральний підрядник у порядку, встановленому договором підряду, погоджує із замовником питання про залучення до виконання робіт субпідрядників. Замовник МОЖЕ ВІДМОВИТИ у такому погодженні з письмовим обгрунтуванням свого рішення.
Отже, саме в Учасника повинні бути наявні всі дозвільні документи, які потрібні для виконання робіт, в тому, числі запитувані Вами, оскільки, надання Вами у складі тендерної пропозиції документів і інформації про можливо залученого субпідрядника не означає, що він буде погоджений Замовником і як наслідок Ваша тендерна пропозиція не буде відповідати вимогам тендерної документації.
Доводимо до Вашого відому, що зазначена у Вашому запиті вимога щодо надати: «Копію дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Така декларація/дозвіл має містити наступний мінімальний перелік видів робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: - усі типи машин та устатковання, що наведені у підпунктах 1 і 2 пункту 2 Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. № 62 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 9, ст. 344), що не зазначені у групі А.» - не вигадана замовником.
Так, відповідно до постанови КМУ № 77 від 03.02.2021 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (ЧИННА РЕДАКЦІЯ) (далі – Постанова 77), дозвіл/декларація потрібні на усі типи машин та устатковання, що наведені у підпунктах 1 і 2 пункту 2 Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. № 62 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 9, ст. 344), що не зазначені у групі А (п. 1 Група Б).
Проте, в 2023 році дійсно до Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. № 62 внесені зміни, які стосуються зазначеної вище вимоги.
Але замовник не має можливості впливати на КМУ та ВРУ і тому вимушений цитувати норми Постанови 77 до якої, нажаль, не внесені зміни!
Враховуючи ситуацію, що склалася все ж таки надаємо пояснення на які саме машини і механізми необхідно надати дозвільні документи і які саме?
Згідно з п. 1 Постанови 62, дія цього Технічного регламенту поширюється на таку продукцію: МАШИНИ; змінне обладнання; пристрої безпеки; підіймальне приладдя; ланцюги, канати та текстильні стрічки; знімні механічні пристрої трансмісії; частково завершені машини.
Пунктом 3 Постанови 62 передбачено, що машина: сукупність взаємозв’язаних частин або компонентів, з яких принаймні один є рухомим, що складаються з або пристосовані до приєднання силового приводу іншого, ніж безпосередньо прикладене зусилля людини або тварини, та з’єднані для виконання визначених функцій; сукупність взаємозв’язаних частин або компонентів, зазначена в абзаці другому цього підпункту, в якій відсутні компоненти для її встановлення на місці або для з’єднання з джерелами енергії та руху; сукупність взаємозв’язаних частин або компонентів, зазначена в абзацах другому та третьому цього підпункту, яка готова до встановлення і спроможна до виконання визначених функцій у тому вигляді, в якому є, тільки за умови монтування на транспортному засобі або в будівлі чи споруді; сукупності машин, зазначених в абзацах другому - четвертому цього підпункту, або частково завершених машин, зазначених у підпункті 7 цього пункту, які для досягнення спільної мети з’єднуються і керуються так, що діють як єдине ціле; сукупність взаємозв’язаних частин або компонентів, принаймні один з яких є рухомим, що з’єднані та призначені для підіймання вантажів, єдиним джерелом живлення яких є безпосереднє прикладення зусилля людини.
Отже, на всі машини та механізми, які підпадають ознакам, що викладені вище, повинні бути видані дозвільні документи, а саме: дозвіл/декларація.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000019 ● c839fd6faaf049ffa20aa0074c90db7a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 № 143
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-04-30-009401-a 30.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 15:13:44
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-07 13:53:38
Відповідь на запит
Замовником розглянуто Ваш запит щодо надання пояснень та за результатом розгляду надаємо запитувану інформацію.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівель: Відповідно до п. 5.1 розділу 5 «Настанов з визначення вартості будівництва», що затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Замовником застосовано відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка пройшла позитивну експертизу (Додаток 2 до тендерної документації).
На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення: Очікувана вартість даного предмету закупівлі визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку. Взято витрати передбачені Главою 1-9, крім того взято кошторисний прибуток (П), кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ), кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (І) вказаної проектної документації і на дану суму нараховано ПДВ. Очікувана вартість становить - 10 282 425,60 грн. з ПДВ. Розмір бюджетного призначення (обсяг видатків) на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначено рішенням Березанської міської ради Броварського району Київської області сімдесят сьомої сесії восьмого скликання № 294 від 21.12.2023 «Про бюджет Березанської міської територіальної громади на 2024 рік».
Посилання: https://berezan-rada.gov.ua/adverts/271.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-12 15:15:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл. Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-30-009401-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Чи здійснювався виїзд на місце розташування об’єкта та чи проводився його огляд в період подання тендерних пропозицій?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-14 13:16:27
Відповідь на запит
Замовником розглянуто Ваш запит щодо надання пояснень та за результатом розгляду надаємо наступні пояснення та інформацію.
Умовами тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) передбачено, що з метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасником з урахуванням місця розташування об’єкта, учаснику РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ, тому він МАЄ ПРАВО та МОЖЕ здійснити виїзд на місце розташування об’єкта та провести його огляд в період подання тендерних пропозицій. У разі виїзду на об’єкт, учасник має надати у складі своєї пропозиції акт огляду щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду.
Отже, Замовник вищезазначеною вимогою, надав Учасникам право вибору щодо огляду об’єкту та не зобов’язував їх обов’язково відвідувати об’єкт.
Крім того слід зазначити, що така вимога складена з урахуванням ст. ст. 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тому, Замовник дотримався принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Одночасно слід зазначити, що лише одним Учасником (ТОВ «С.В. – ГРУП») здійснено виїзд на об’єкт (копія акту додається до відповіді).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2024 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплотехнік ТП" |
8 742 392,10
UAH з ПДВ
|
8 570 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 999 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В. - ГРУП" |
8 874 725,92
UAH з ПДВ
|
8 580 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 006 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" |
9 685 340,48
UAH з ПДВ
|
9 685 340,48
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 779 738.34 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
9 599 984,75
UAH з ПДВ
|
9 599 984,75
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 719 989.32 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплотехнік ТП" #33405961 |
Відхилено |
8 570 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2024 13:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В. - ГРУП" #42647801 |
Відхилено |
8 580 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2024 11:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2024 15:52
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Відхилено |
9 599 984,75
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 14:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2024 16:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" #34531842 |
Переможець |
9 685 340,48
UAH з ПДВ
|
29 травня 2024 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2024 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 14:10
|
ДУ №3 04-06-24.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 09:20
|
ДУ 2 04-06-2024.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2024 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2024 13:55
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
05 червня 2024 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 13:41
|
Договір 9685340.pdf | укладений |
05 червня 2024 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 04/06/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 04/06/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну виконання робіт за згодою сторін без зміни терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 04/06/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |