Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКАЛАТСЬКА КОМУНАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" СКАЛАТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000961 |
Місцезнаходження: | 47851, Україна , Тернопільська обл., Скалат, ВУЛ. Л. КУРБАСА, будинок 36 |
Контактна особа: |
Скиба Людмила Сергіївна 380972069845 ivanchyk5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 15:23 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 15:23 |
Очікувана вартість: | 546 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015:09112200-9 — Торф
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється у розмірі повної вартості поставленої партії Товару, що вказана у видатковій накладній шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору протягом 10 робочих днів з дня отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Порядок проведення платежів здійснюється відповідно до постанови Кабінету міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09 червня 2021 року. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 15:55 |
додаток 1 (2).docx | |
19 квітня 2024 15:42 |
додаток 4 технічне завдання.docx | |
19 квітня 2024 15:42 |
перелік змін до тендерної документації від 19.04.2024 р..pdf | |
19 квітня 2024 15:42 |
тендерна документація 2.docx | |
19 квітня 2024 15:42 |
додаток 3.docx | |
19 квітня 2024 15:42 |
додаток 2 проект договору.docx | |
19 квітня 2024 15:42 |
додаток 5.docx | |
18 квітня 2024 12:49 |
додаток 1.docx | |
18 квітня 2024 12:49 |
тендерна документація.docx | |
18 квітня 2024 12:49 |
додаток 2 проект договору.docx | |
18 квітня 2024 12:49 |
додаток 5.docx | |
18 квітня 2024 12:49 |
додаток 3.docx | |
18 квітня 2024 12:49 |
додаток 4 технічне завдання.docx |
19 квітня 2024 15:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 квітня 2024 15:55 |
додаток 1 (2).docx
|
||||||
19 квітня 2024 15:42 |
додаток 4 технічне завдання.docx
|
||||||
19 квітня 2024 15:42 |
перелік змін до тендерної документації від 19.04.2024 р..pdf
|
||||||
19 квітня 2024 15:42 |
тендерна документація 2.docx
|
||||||
19 квітня 2024 15:42 |
додаток 3.docx
|
||||||
19 квітня 2024 15:42 |
додаток 2 проект договору.docx
|
||||||
19 квітня 2024 15:42 |
додаток 5.docx
|
||||||
18 квітня 2024 12:49 |
додаток 1.docx
|
||||||
18 квітня 2024 12:49 |
тендерна документація.docx
|
||||||
18 квітня 2024 12:49 |
додаток 2 проект договору.docx
|
||||||
18 квітня 2024 12:49 |
додаток 5.docx
|
||||||
18 квітня 2024 12:49 |
додаток 3.docx
|
||||||
18 квітня 2024 12:49 |
додаток 4 технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-15-000037 ● 35ee8bed5c2d49c8b643cfe0a5572d71
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2024 № 41-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 15.07.2024 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2024-04-18-005915-a від 18.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-16 10:22:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Напівбрикети торф'яні» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-18-005915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-18 17:39:46
Пояснення на запит
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Комунальним некомерційним підприємством “Скалатська коміунальна районна лікарня” Скалатської міської ради обґрунтування технічних, якісних характеристик предмету закупівлі - Напівбрикети торф'яні визначено відповідно до характеристик діючого державному стандарту РСТ УРСР 1297-82 “Напівбрикети торф'яні”,де зазначено вимоги щодо якості і характеристик продукції, що повинна відповідати зольності, вологості, механічній міцності. Напівбрикетів торф'яних.
Очікувана вартість закупівлі — Напівбрикетів торф'яних розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари, що передбачалися предметом закупівлі. Відповідно до вищезазначеного Наказу Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних державних закупівель та проаналізовано інформацію щодо цін на товари,що містяться в мережі Інтернет у вільному доступі ,в електронній системі закупівель "Prozorro",а також шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників напівбрикетів торф'яних (№08-04 від 08.04.2024 ФОП Краснікова Г.О. , від 15.04.2024 ПП “ВестЕнерджиГруп”, № 12/-04 від 12.04.2024 ФОП Мельник М.В.). Також враховано показники використання напівбрикетів торфяних за попередній рік та загальну площу обігріву всіх корпусів Комунального некомерційного підприємства “Скалатська коміунальна районна лікарня” Скалатської міської ради . Закупівля здійсненна на підставі планової потреби 2024 р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 12:44:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Напівбрикети торф'яні» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-18-005915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Аналізом планування закупівель та інших передумов здійснення закупівель встановлено, що у річному плані не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету, при тому що джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет.
Чому у річному плані не міститься інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-25 13:57:56
Пояснення на запит
Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі – Електронна система) через авторизований електронний майданчик процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі код ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (напівбрикети торф'яні) допущено технічну помилку, а саме: в полі не зазначено «Код згідно з КЕКВ 2610».Внести зміни до даної закупівлі технічно неможливо.Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі » від 25 грудня 2025 р. №922-VIII (далі - Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.Оприлюднення /розміщення інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку).
Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в електронній системі інформації та документів у сфері публічних закупівель. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа прийняла рішення про виправлення такої помилки шляхом оформлення відповідного протоколу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним некомерційним підприємством “Скалатська комунальна районна лікарня” Скалатської міської ради на виконання вимог щодо усунення порушень визначених у висновку за результатами моніторингу закупівлі №UA-2024-04-18-005915-а «Напівбрикети торф'яні» ,ДК 021:2015–09110000-3 вжито заходів, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з фахівцем з публічних закупівель, щодо недопущення в подальшому порушень пункту четвертого частини другої статі 4 Закону України “Про публічні закупівлі”,уповноваженою особою з питань організації закупівель було здійснено самостійне опрацювання матеріалів, що розміщені на сайті https://radnuk.com.ua/, в розділі https://radnuk.com.ua/books/richnyj-plan-zakupivel/, а також прийнято рішення щодо направлення в найближчий час уповноваженої особи на заходи з підвищення кваліфікації уповноважених осіб замовника у сфері планування закупівель, оприлюднення інформації по закупівлі .
2024-07-31 08:49:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто
2024-07-31 11:13:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕНД ГРОУ" |
428 400,00
UAH з ПДВ
|
368 199,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Копчак Геннадій Андрійович |
429 800,00
UAH з ПДВ
|
368 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп" |
530 040,00
UAH з ПДВ
|
530 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Надра-Ресурс |
543 200,00
UAH з ПДВ
|
543 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕНД ГРОУ" #43578399 |
Переможець |
368 199,99
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 12:07
|
договір 79.pdf | укладений |
13 травня 2024 12:06
|