Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень 5 поверху правого крила та коридору комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 24» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 153
Очікувана вартість
7 424 298,00 UAH
UA-2024-04-18-005408-a 00a4b23bb8ae44aa9f54266fbb8e3941
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Козаченко

+380577252703
+380962245672
byhgalteriy_hmp24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003474
Місцезнаходження: 61064, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153
Контактна особа: Марина Козаченко
+380577252703, +380962245672
byhgalteriy_hmp24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2024 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2024 12:00
Очікувана вартість: 7 424 298,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 121,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень 5 поверху правого крила та коридору комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 24» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 153
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61064, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Полтавський Шлях, 153
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 квітня 2024 12:17

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 квітня 2024 14:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 14:19
ТД капремонт праве крило_ нова редакція.doc
22 квітня 2024 14:19
ТД капремонт праве крило_ перелік змін.doc
22 квітня 2024 14:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2024 12:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 14:19
ТД капремонт праве крило_ нова редакція.doc
18 квітня 2024 12:17
ТД капремонт праве крило.doc
22 квітня 2024 14:19
ТД капремонт праве крило_ перелік змін.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-20-000137 ● 7949020740394da490d202369a87eb14
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2024 20:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.05.2024 № 78
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.05.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 78



Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15 UA-2024-04-18-005408-a 18.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-23 09:43:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень 5 поверху правого крила та коридору комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 24» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 153» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-04-18-005408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Згідно пункту 8 РОЗДІЛ 3 Тендерної документації вказано "-Договірна ціна (складається відповідно до Настанови за формою (Додаток 30 настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом № 281 ."
Згідно п 5.1 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) до Настанови визначення вартості будівництва: "Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються ... кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови,...."
Оприлюднена Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович договірна ціна у файлі Договірна ціна.pdf, графа «Найменування витрат», не відповідає відповідній графі, визначеній Додатком 30 Настанови з визначення вартості будівництва, зокрема не містить кошти на покриття ризиків, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у зимовий період), кошти на виконання будівельних робіт у літній період, інші витрати .
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
3. Пунктом 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 3 Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям Тендерної документації передбачено "Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод). Копії цивільно-правових угод з працівниками, яких планується залучити, не надаються" . У довідці Учасника від 30.04.24 №67, викладеній у файлі ЧАСТИНА 1 (1).pdf вказано, що Володимир Зайцев - електромонтер , проте документи, що підтверджують працевлаштування на посаді не оприлюднено.
Яким чином Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович виконано вимогу Замовника, викладену у пункті 2 Додатку 3 Тендерної документації та чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?


Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-28 17:33:37

ПОЯСНЕННЯ

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень 5 поверху правого крила та коридору комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 24» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 153» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-04-18-005408-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, Замовником надається пояснення на запит від 23.05.2024 року.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета відбувалося на підставі проектно – кошторисної документації (робочий проект), яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний Звіт №26119/23-45 від 20.11.2023 року .
Проектно-кошторисна документація по об'єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень 5 поверху правого крила та коридору комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 24» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 153», розроблена з урахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва (Наказ від 01.11.2021 No 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві).
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, (до пояснень додається кошторисна частина розробленого та затвердженого робочого проекту, експертний звіт (позитивний)) .
Розмір бюджетного призначення за кошторисом складає 7 424 298 грн., КЕКВ: відсутній, джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

2. Згідно пункту 8 РОЗДІЛ 3 Тендерної документації вказано "-Договірна ціна (складається відповідно до Настанови за формою (Додаток 30 настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом № 281 ."
Згідно п 5.1 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) до Настанови визначення вартості будівництва: "Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються ... кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови,...."
Оприлюднена Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович договірна ціна у файлі Договірна ціна.pdf, графа «Найменування витрат», не відповідає відповідній графі, визначеній Додатком 30 Настанови з визначення вартості будівництва, зокрема не містить кошти на покриття ризиків, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у зимовий період), кошти на виконання будівельних робіт у літній період, інші витрати .
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Відповідно до п.8 розділу 3 тендерної документації ціну тендерної пропозиції Учасник розраховує відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 року "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (надалі - Настанова) з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна тендерної пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати.
Договірна ціна капітального ремонту Об'єкта (ціна тендерної пропозиції) встановлюється динамічною.
До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови:
- Договірна ціна (складається відповідно до Настанови за формою (Додаток 30 настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом № 281) *;
- Об’єктні кошториси та локальні кошториси*;
- Прямі витрати та загальновиробничі витрати*;
- Розрахунок адміністративних витрат*;
- Розрахунок прибутку*;
- Календарний план-графік виконання робіт*.
Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович в складі тендерної пропозиції надана договірна ціна за формою додатку 30 до Настанови з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані та всіх витрати Учасника як того вимагає п.8 розділу 3 тендерної документації.
Вимогами тендерної документації не встановлено обов’язку для Учасника враховувати у договірній ціні всі витрати що передбачені формою додатку 30 до Настанови.
Крім того, слід зазначити, що відповідно до умов тендерної документації п. 8 Розділу 3, договірна ціна встановлюється динамічною.
Згідно до п. 5. 31 п. п. б Настанови кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт за динамічної договірної ціни не враховуються. Це дає підстави учасникам не враховувати кошти на покриття ризиків при розрахунку договірної ціни.
Згідно п. 5.21 Настанови, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) можуть враховуватися кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період, якщо таке планується.
Відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації, технічною специфікацією не передбачено виконання будівельних робіт у зимовий період просто неба, роботи виконуватимуться у приміщеннях комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №24» Харківської міської ради, що обігріваються у зимовий період, відповідно, зазначені кошти не було враховано ФОП Зайцевим В.О. при розрахунку договірної ціни, що не суперечить нормам Настанови.
Згідно п. 5.26 Настанови, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) можуть враховуватися кошти на виконання будівельних робіт у літній період просто неба, якщо таке планується.
Відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації, технічною специфікацією не передбачено виконання будівельних робіт у літній період просто неба, відповідно, зазначені кошти не було враховано ФОП Зайцевим В.О. при розрахунку договірної ціни, що не суперечить нормам Настанови.
3. Пунктом 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 3 Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям Тендерної документації передбачено "Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод). Копії цивільно-правових угод з працівниками, яких планується залучити, не надаються" . У довідці Учасника від 30.04.24 №67, викладеній у файлі ЧАСТИНА 1 (1).pdf вказано, що Володимир Зайцев - електромонтер , проте документи, що підтверджують працевлаштування на посаді не оприлюднено.
Яким чином Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович виконано вимогу Замовника, викладену у пункті 2 Додатку 3 Тендерної документації та чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції довідки таблиця 1.2 наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ЗАЙЦЕВ Володимир зазначається як штатний працівник на посаді (робоча професія) електромонтер, який водночас є учасником закупівлі як ФОП Зайцев Володимир Олександрович.
Для підтвердження робочої професії електромонтера в складі тендерної пропозиції надано свідоцтво №002548 видане ЗАЙЦЕВУ Володимиру Олександровичу про те, що встановлено тарифно-кваліфікаційний розряд ІІІ гр. квал. за спеціальністю електромонтер з обслуговування електроустаткування електростанцій та посвідчення №002538 видано Зайцеву Володимиру Олександровичу посада електромонтер про допущення до роботи в електроустановках напругою IV група до та вище 1000В.
Щодо підтвердження працевлаштування на посаді електромонтера то в тендерній пропозиції надається:
- довідка щодо повноважень вих №61 від 30.04.2024 року, в якій зазначено що фізична –особа –підприємець Зайцев Володимир Олександрович є фізичною особою–підприємцем, зареєстрованим у порядку передбаченому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Відповідно самостійно здійснює господарську діяльність від власного імені, має усі повноваження на підписання документів тендерної пропозиції, у тому числі проекту договору;
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- довідка таблиця 1.2 наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій ЗАЙЦЕВ Володимир зазначається як штатний працівник на посаді (робоча професія) електромонтер.
Відповідно до статті 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Статтею 46 Господарського кодексу України підприємці мають право укладати з громадянами договори щодо використання їх праці.
Звертаємо увагу, що ФОП відповідно до норм чинного законодавства не є найманим працівником, а забезпечує себе роботою самостійно, при цьому останній не обмежений у праві виконувати додатково функції відповідно до наявної кваліфікації.
Оскільки фізична – особа – підприємець Зайцев Володимир Олександрович здійснює підприємницьку діяльність, в тому числі власною працею виконує обов’язки електромонтера, а отже не є найманим працівником, тому договір на використання своєї праці не повинен укладатися.
На підставі викладеного, Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович виконано вимогу Замовника щодо документального підтвердження виконання обов’язків електромонтера.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляю, що з уповноваженою особою з публічних закупівель проведено роз’яснювальну роботу, в ході якої вказано щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.

2024-06-05 09:12:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Зайцев Володимир Олександрович встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Зайцев Володимир Олександрович 6 465 085,00
UAH з ПДВ
6 465 085,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 травня 2024 14:53
Електронний підпис
07 травня 2024 14:51
Довідка.pdf
30 квітня 2024 13:35
Електронний підпис
30 квітня 2024 13:33
ЧАСТИНА 1.pdf
30 квітня 2024 13:33
!ЧАСТИНА 4.pdf
30 квітня 2024 13:33
ЧАСТИНА 2.pdf
30 квітня 2024 13:33
ЧАСТИНА 3.pdf
30 квітня 2024 13:33
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зайцев Володимир Олександрович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зайцев Володимир Олександрович
#2969719735
Переможець 6 465 085,00
UAH з ПДВ
07 травня 2024 11:53

Документи

07 травня 2024 11:53
Довідка НАЗК
07 травня 2024 11:53
Електронний підпис
07 травня 2024 11:52
Протокол 07_05_2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2024 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зайцев Володимир Олександрович
#2969719735
6 465 085,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2024 11:53
Довідка НАЗК
07 травня 2024 11:53
Електронний підпис
07 травня 2024 11:52
Протокол 07_05_2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2024 15:55
ДУ № 2.pdf зміни до договору
20 серпня 2024 15:51
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2024 17:16
ДУ № 1 ФО П Зайцев В.О..pdf зміни до договору
13 травня 2024 17:13
Електронний підпис укладений
13 травня 2024 17:01
Договір ФО П Зайцев В.О..pdf укладений
13 травня 2024 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер договору про закупівлю: 5/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML