Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02003474 |
Місцезнаходження: | 61064, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153 |
Контактна особа: |
Марина Козаченко +380577252703, +380962245672 byhgalteriy_hmp24@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 7 424 298,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 121,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 14:19 |
ТД капремонт праве крило_ нова редакція.doc | |
22 квітня 2024 14:19 |
ТД капремонт праве крило_ перелік змін.doc |
22 квітня 2024 14:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2024 14:19 |
ТД капремонт праве крило_ нова редакція.doc
|
|||
22 квітня 2024 14:19 |
ТД капремонт праве крило_ перелік змін.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000137 ● 7949020740394da490d202369a87eb14
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 20:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 № 78
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 78
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15 UA-2024-04-18-005408-a 18.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-23 09:43:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень 5 поверху правого крила та коридору комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 24» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 153» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-04-18-005408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Згідно пункту 8 РОЗДІЛ 3 Тендерної документації вказано "-Договірна ціна (складається відповідно до Настанови за формою (Додаток 30 настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом № 281 ."
Згідно п 5.1 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) до Настанови визначення вартості будівництва: "Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються ... кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови,...."
Оприлюднена Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович договірна ціна у файлі Договірна ціна.pdf, графа «Найменування витрат», не відповідає відповідній графі, визначеній Додатком 30 Настанови з визначення вартості будівництва, зокрема не містить кошти на покриття ризиків, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у зимовий період), кошти на виконання будівельних робіт у літній період, інші витрати .
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
3. Пунктом 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 3 Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям Тендерної документації передбачено "Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод). Копії цивільно-правових угод з працівниками, яких планується залучити, не надаються" . У довідці Учасника від 30.04.24 №67, викладеній у файлі ЧАСТИНА 1 (1).pdf вказано, що Володимир Зайцев - електромонтер , проте документи, що підтверджують працевлаштування на посаді не оприлюднено.
Яким чином Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович виконано вимогу Замовника, викладену у пункті 2 Додатку 3 Тендерної документації та чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-28 17:33:37
ПОЯСНЕННЯ
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень 5 поверху правого крила та коридору комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 24» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 153» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-04-18-005408-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, Замовником надається пояснення на запит від 23.05.2024 року.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета відбувалося на підставі проектно – кошторисної документації (робочий проект), яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний Звіт №26119/23-45 від 20.11.2023 року .
Проектно-кошторисна документація по об'єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень 5 поверху правого крила та коридору комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 24» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 153», розроблена з урахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва (Наказ від 01.11.2021 No 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві).
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, (до пояснень додається кошторисна частина розробленого та затвердженого робочого проекту, експертний звіт (позитивний)) .
Розмір бюджетного призначення за кошторисом складає 7 424 298 грн., КЕКВ: відсутній, джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
2. Згідно пункту 8 РОЗДІЛ 3 Тендерної документації вказано "-Договірна ціна (складається відповідно до Настанови за формою (Додаток 30 настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом № 281 ."
Згідно п 5.1 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) до Настанови визначення вартості будівництва: "Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються ... кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови,...."
Оприлюднена Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович договірна ціна у файлі Договірна ціна.pdf, графа «Найменування витрат», не відповідає відповідній графі, визначеній Додатком 30 Настанови з визначення вартості будівництва, зокрема не містить кошти на покриття ризиків, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у зимовий період), кошти на виконання будівельних робіт у літній період, інші витрати .
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Відповідно до п.8 розділу 3 тендерної документації ціну тендерної пропозиції Учасник розраховує відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 року "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (надалі - Настанова) з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна тендерної пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати.
Договірна ціна капітального ремонту Об'єкта (ціна тендерної пропозиції) встановлюється динамічною.
До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови:
- Договірна ціна (складається відповідно до Настанови за формою (Додаток 30 настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом № 281) *;
- Об’єктні кошториси та локальні кошториси*;
- Прямі витрати та загальновиробничі витрати*;
- Розрахунок адміністративних витрат*;
- Розрахунок прибутку*;
- Календарний план-графік виконання робіт*.
Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович в складі тендерної пропозиції надана договірна ціна за формою додатку 30 до Настанови з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані та всіх витрати Учасника як того вимагає п.8 розділу 3 тендерної документації.
Вимогами тендерної документації не встановлено обов’язку для Учасника враховувати у договірній ціні всі витрати що передбачені формою додатку 30 до Настанови.
Крім того, слід зазначити, що відповідно до умов тендерної документації п. 8 Розділу 3, договірна ціна встановлюється динамічною.
Згідно до п. 5. 31 п. п. б Настанови кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт за динамічної договірної ціни не враховуються. Це дає підстави учасникам не враховувати кошти на покриття ризиків при розрахунку договірної ціни.
Згідно п. 5.21 Настанови, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) можуть враховуватися кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період, якщо таке планується.
Відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації, технічною специфікацією не передбачено виконання будівельних робіт у зимовий період просто неба, роботи виконуватимуться у приміщеннях комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №24» Харківської міської ради, що обігріваються у зимовий період, відповідно, зазначені кошти не було враховано ФОП Зайцевим В.О. при розрахунку договірної ціни, що не суперечить нормам Настанови.
Згідно п. 5.26 Настанови, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) можуть враховуватися кошти на виконання будівельних робіт у літній період просто неба, якщо таке планується.
Відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації, технічною специфікацією не передбачено виконання будівельних робіт у літній період просто неба, відповідно, зазначені кошти не було враховано ФОП Зайцевим В.О. при розрахунку договірної ціни, що не суперечить нормам Настанови.
3. Пунктом 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 3 Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям Тендерної документації передбачено "Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод). Копії цивільно-правових угод з працівниками, яких планується залучити, не надаються" . У довідці Учасника від 30.04.24 №67, викладеній у файлі ЧАСТИНА 1 (1).pdf вказано, що Володимир Зайцев - електромонтер , проте документи, що підтверджують працевлаштування на посаді не оприлюднено.
Яким чином Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович виконано вимогу Замовника, викладену у пункті 2 Додатку 3 Тендерної документації та чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції довідки таблиця 1.2 наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ЗАЙЦЕВ Володимир зазначається як штатний працівник на посаді (робоча професія) електромонтер, який водночас є учасником закупівлі як ФОП Зайцев Володимир Олександрович.
Для підтвердження робочої професії електромонтера в складі тендерної пропозиції надано свідоцтво №002548 видане ЗАЙЦЕВУ Володимиру Олександровичу про те, що встановлено тарифно-кваліфікаційний розряд ІІІ гр. квал. за спеціальністю електромонтер з обслуговування електроустаткування електростанцій та посвідчення №002538 видано Зайцеву Володимиру Олександровичу посада електромонтер про допущення до роботи в електроустановках напругою IV група до та вище 1000В.
Щодо підтвердження працевлаштування на посаді електромонтера то в тендерній пропозиції надається:
- довідка щодо повноважень вих №61 від 30.04.2024 року, в якій зазначено що фізична –особа –підприємець Зайцев Володимир Олександрович є фізичною особою–підприємцем, зареєстрованим у порядку передбаченому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Відповідно самостійно здійснює господарську діяльність від власного імені, має усі повноваження на підписання документів тендерної пропозиції, у тому числі проекту договору;
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- довідка таблиця 1.2 наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій ЗАЙЦЕВ Володимир зазначається як штатний працівник на посаді (робоча професія) електромонтер.
Відповідно до статті 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Статтею 46 Господарського кодексу України підприємці мають право укладати з громадянами договори щодо використання їх праці.
Звертаємо увагу, що ФОП відповідно до норм чинного законодавства не є найманим працівником, а забезпечує себе роботою самостійно, при цьому останній не обмежений у праві виконувати додатково функції відповідно до наявної кваліфікації.
Оскільки фізична – особа – підприємець Зайцев Володимир Олександрович здійснює підприємницьку діяльність, в тому числі власною працею виконує обов’язки електромонтера, а отже не є найманим працівником, тому договір на використання своєї праці не повинен укладатися.
На підставі викладеного, Учасником - ФОП Зайцев Володимир Олександрович виконано вимогу Замовника щодо документального підтвердження виконання обов’язків електромонтера.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляю, що з уповноваженою особою з публічних закупівель проведено роз’яснювальну роботу, в ході якої вказано щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
2024-06-05 09:12:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Зайцев Володимир Олександрович встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Зайцев Володимир Олександрович |
6 465 085,00
UAH з ПДВ
|
6 465 085,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Зайцев Володимир Олександрович #2969719735 |
Переможець |
6 465 085,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2024 15:55
|
ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2024 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 17:16
|
ДУ № 1 ФО П Зайцев В.О..pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 17:01
|
Договір ФО П Зайцев В.О..pdf | укладений |
13 травня 2024 17:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 5/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 5/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |