Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТРИЖАВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04330007 |
Місцезнаходження: | 23210, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н, селище міського типу Стрижавка , ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Оксана Матяш +380432585763 stryzhavka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 198 754 918,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 993 774,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 900 000,00 грн. (дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок) (зазначити розмір у ГРН)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія подається учасником у форматі, що дає можливість перевірити КЕП гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності КЕП гаранта або не підтвердження КЕП, який накладено на банківську гарантію на ресурсі офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до його тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) авізуючого банку та його печатки відповідно. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківські реквізити Замовника: Стрижавська селищна рада Вінницького району Вінницької області Юридична адреса : 23210, Україна , Вінницька обл., Стрижавка, вулиця 40-річчя Перемоги, 7 код ЄДРПОУ 04330007 IBAN: UA568201720355169030001044818 у ДКСУ м. Київ МФО: 820172 Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 900000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою Додатком 8 не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта, та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником у разі невиконання учасником-переможцем своїх зобов’язань відповідно до умов укладеного договору (проект договору наведено у Додатку 2 до тендерної документації). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області Юридична адреса : 23210, Україна , Вінницька обл., Стрижавка, вулиця 40-річчя Перемоги, 7 код ЄДРПОУ 04330007 IBAN: UA568201720355169030001044818 у ДКСУ м. Київ МФО: 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата за підряд відбувається шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату.Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики № 13110-05/261 від 25 грудня 2023 року між Міністерством Фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Стрижавською селищною радою Вінницького району Вінницької області. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 14:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 14:54 |
Додаток 4.docx | |
17 квітня 2024 14:54 |
Додаток 3 - А.docx | |
17 квітня 2024 14:54 |
Додаток 1.docx | |
17 квітня 2024 14:54 |
Додаток 10.docx | |
17 квітня 2024 14:54 |
Додаток 8.docx | |
17 квітня 2024 14:54 |
Додаток 9.docx | |
17 квітня 2024 14:54 |
VN05B_01_ТД_Роботи 17.04.doc | |
17 квітня 2024 14:54 |
Додаток 2 Проект договору.docx | |
17 квітня 2024 14:54 |
Додаток 6.docx | |
17 квітня 2024 14:54 |
Додаток 7.docx | |
17 квітня 2024 14:54 |
Додаток 5.docx | |
17 квітня 2024 14:54 |
Додаток 3.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Початкова вартість договору в розумінні цієї тендерної документації це - вартість основного договору, укладеного в рамках НКПВУ та/або ПВУ, станом на дату укладання договору про закупівлю, без урахування змін, унесених до договору про закупівлю.
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Початкова вартість договору в розумінні цієї тендерної документації це - вартість основного договору, укладеного в рамках НКПВУ та/або ПВУ, станом на дату укладання договору про закупівлю, без урахування змін, унесених до договору про закупівлю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000023 ● 83c26d549abe4e6fadebbdf31c9a7602
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 17:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 №42-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2024 №42-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-04-17-008942-a 17.04.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-29 17:17:57
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва адміністративної будівлі для розміщення центру надання адміністративних послуг, багатофункціональних громадських приміщень освітнього та творчого призначення Стрижавської селищної ради, що розташована по вул. 40-річчя Перемоги, б/н, смт Стрижавка, Вінницького району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-17-008942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином учасником ТОВ «Марк Строй», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації в частині надання:
- документів, що підтверджують виконаних робіт на всю суму аналогічних договорів станом на час завершення виконання робіт (скан-копії форми КБ-2в або форми КБ-3 або розроблені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів – скан-копії інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) (пункт 5.3.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів згідно з додатком 7 тендерної документації. При цьому, якщо закупівля здійснювалася через електронну систему закупівель, потрібно вказати по кожному з зазначених у довідці договорів посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua (пункт 5.3.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- скан-копію листа-відгуку від Відділу капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області, із зазначенням інформації про належне виконання договору, який має бути адресований замовнику даної закупівлі (пункт 5.3.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
4. У пункті 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни повинен бути розрахований згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова). При цьому договірна ціна є динамічною.
Крім того у пункті 3.3 розділу 3 «Договірна ціна» Додатку 2 (проєкт договору) тендерної документації зазначено, що порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з Настановою.
Згідно з пунктом 3.2 розділу 3 «Договірна ціна» Додатку 2 (проєкт договору) договірна ціна за договором визначається сторонами як динамічна та може коригуватися.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; - пояснювальною запискою до неї; - відомістю обсягів робіт; - об’єктних та локальних кошторисів; - переліком основних матеріальних ресурсів; - ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва; - розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); - розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат; - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації; розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Виходячи з вищенаведеного, надайте інформацію, яким чином розглянуто пропозицію ТОВ «Марк Строй» на відповідність зазначеним вимогам тендерної документації, оскільки учасником при розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт застосовано 1,5 %, в той час як відповідно до пункту 5.31 Настанови зазначені кошти за динамічної договірної ціни не враховуються?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-03 15:55:39
Надання пояснень
Пояснення викладені в прикріпленому файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-03 13:21:06
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва адміністративної будівлі для розміщення центру надання адміністративних послуг, багатофункціональних громадських приміщень освітнього та творчого призначення Стрижавської селищної ради, що розташована по вул. 40-річчя Перемоги, б/н, смт. Стрижавка, Вінницького району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-17-008942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
З яких причин в тендерній документації не зазначено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника генератора туману на водній основі, максимальна потужність 1200 Вт, генератора Atlas AJ-ELLA 75, трансформаторів шинних ТШ-0,66, комплектної двотрансформаторної підстанції в бетонній оболонці типу КТПБ потужністю 400кВА напругою 10/0,4кВт, насосних станцій АСПГд 21ІR 65-250 NA+SBT-11FPCC, ЮФП Pumps та ВПВ 21ІR 32-250SB FPCC ЮФП Pumps, насоса підвищеного тиску Economy CO-2 MHI 204/CE-EB-R Willo в комплекті: два паралельні насоси, циркуляційних насосів WILO, каналізаційного насоса, насоса для брудної води UNILIFT KP250-M-3 Grundfos, насоса дренажного DOC7 Lowara, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, згідно із вимогами абз.1 пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року №861?
Оскільки у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-06 09:56:31
Пояснення
Пояснення у прикріпленому файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 17:20:33
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва адміністративної будівлі для розміщення центру надання адміністративних послуг, багатофункціональних громадських приміщень освітнього та творчого призначення Стрижавської селищної ради, що розташована по вул. 40-річчя Перемоги, б/н, смт. Стрижавка, Вінницького району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-17-008942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Чому тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17 квітня 2024 року №2, складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі, а саме: у пункті 7 Розділу VI. тендерної документації, однією із умов повернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначено: у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей, тоді як пунктом 3 частини другої статтею 27 Закону визначено, що замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у випадках, передбачених статтею 43 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 11:17:13
Пояснення
Тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17 квітня 2024 року №2, розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю — надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Положення, що стосуються такого забезпечення, визначені статтею 27 Закону.
Пунктом 3 частини другої статті 27 Закону визначено, що замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у випадках, передбачених статтею 43 Закону, тобто у випадках коли договір вважається нікчемним.
Проте в Особливостях нікчемність договору визначена у пункті 21 дещо інакше, а саме - з урахуванням нових строків і вимог Особливостей.
Абзацом 8 пункту 3 Особливостей передбачено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих Особливостей замовники застосовують положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Тому тендерна документація, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17 квітня 2024 року №2, складена у відповідності до вимог, визначених Особливостями, в редакції чинній на час оголошення закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 17:20:34
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва адміністративної будівлі для розміщення центру надання адміністративних послуг, багатофункціональних громадських приміщень освітнього та творчого призначення Стрижавської селищної ради, що розташована по вул. 40-річчя Перемоги, б/н, смт. Стрижавка, Вінницького району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-17-008942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Чому тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17 квітня 2024 року №2, складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі, а саме: у пункті 7 Розділу VI. тендерної документації, однією із умов повернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначено: у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей, тоді як пунктом 3 частини другої статтею 27 Закону визначено, що замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у випадках, передбачених статтею 43 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 11:18:19
Пояснення
Пояснення у прикріпленому файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стрижавська селищна рада Вінницького району Вінницької області вважає висновок про результати процедури закупівлі № UA-2024-04-17-008942-a від 18.06.2024 протиправним та необґрунтованим, аргументовані заперечення завантажені окремим файлом.
2024-06-25 16:30:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду за позовом Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області, що отриманий Вінницьким окружним адміністративним судом від 26.06.2024 року. Номер справи 120/8396/24. |
Дата публікації: | 27 червня 2024 |
Номер відкриття провадження: | Ухвалою судді Вінницького окружного адміністративного суду від 01.07.2024 відкрито провадження в адміністративній справі № 120/8396/24 за позовом Стрижавської селищної ради до Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування висновку |
Дата відкриття провадження: | 01 липня 2024 |
Документи:
02 липня 2024 14:30
|
Електронний підпис |
02 липня 2024 14:22
|
2-2-6066be60-3850-11ef-bf6f-2d3744677700.pdf.p7s |
02 липня 2024 14:22
|
довідка про відкриття провадження.pdf |
02 липня 2024 14:30
|
Електронний підпис |
27 червня 2024 17:44
|
Електронний підпис |
02 липня 2024 14:22
|
2-2-6066be60-3850-11ef-bf6f-2d3744677700.pdf.p7s |
02 липня 2024 14:22
|
довідка про відкриття провадження.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" |
198 653 145,58
UAH з ПДВ
|
198 653 145,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" #40093478 |
Переможець |
198 653 145,58
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 16:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2024 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2024 13:00
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2024 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2024 15:56
|
Договір (12).pdf | укладений |
09 липня 2024 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіка, плану фінансування та реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | VN05B_01_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |