Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03077871 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 |
Контактна особа: |
Світлана Долгушина +380472335605 kardio_ek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2024 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 14:29 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 14:29 |
Очікувана вартість: | 10 821 862,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 109,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2024 13:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2024 13:39 |
Додаток 1.1 Технічне завдання.xls | |
23 березня 2024 13:39 |
Додаток 1 Інформація про технічні, якісні, кількістні характеристики.docx | |
23 березня 2024 13:39 |
Додаток 1 Інформація про технічні, якісні, кількістні характеристики.docx | |
23 березня 2024 13:38 |
Додаток 1.1 Технічне завдання.xls | |
23 березня 2024 13:34 |
ТД.docx | |
23 березня 2024 13:34 |
ТД.docx | |
23 березня 2024 13:34 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
23 березня 2024 13:34 |
Додаток 3 Проект договору.docx |
23 березня 2024 13:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
23 березня 2024 13:39 |
Додаток 1.1 Технічне завдання.xls
|
||
23 березня 2024 13:39 |
Додаток 1 Інформація про технічні, якісні, кількістні характеристики.docx
|
||
23 березня 2024 13:39 |
Додаток 1 Інформація про технічні, якісні, кількістні характеристики.docx
|
||
23 березня 2024 13:38 |
Додаток 1.1 Технічне завдання.xls
|
||
23 березня 2024 13:34 |
ТД.docx
|
||
23 березня 2024 13:34 |
ТД.docx
|
||
23 березня 2024 13:34 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||
23 березня 2024 13:34 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідка має містити наступні відомості: перелік будівельної техніки, механізмів, обладнання для забезпечення виконання робіт на об’єкті, а також інші відомості згідно з формою, як то найменування обладнання, МТБ, кількість одиниць, технічний стан тощо.
На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. (зазначається замовником у разі використання норми щодо технологій). Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Тобто Учасник надає або довідку довільної форми, де зазначає інформацію про наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі згідно з діючим законодавством або надає копії усіх ліцензій або документів дозвільного характеру відповідно до технічного завдання. Учасник може надати усі документи одночасно.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» не погоджується з цим відхиленням.
Уповноваженою особою не надано чіткий перелік невідповідностей Підсумкової відомості ресурсів та Додатку 1 до тендерної документації та вважаємо таке відхилення необгрунтоване.
У зв’язку з вищенаведеним та керуючись абз. 2 п. 46 Особливостей звертаємося з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» умовам тендерної документації.
Відповідь просимо надати не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначаємо, що законодавством про публічні закупівлі визначено вичерпний перелік з підставами за якими Замовник має право відхиляти тендерні пропозиції учасників. Порушення цих норм є правопорушенням, передбаченим ст. 164-14 КУпАП.
Згідно з Додатком 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами).
Документальне підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації – це зокрема Кошторис вартості підрядних робіт, який складається з:
- Договірної ціни (вид – тверда);
- Локальних кошторисів (кошторисних розрахунків);
- Підсумкової відомості ресурсів.
Підсумкова відомість ресурсів має містити перелік будівельної техніки, механізмів, обладнання для забезпечення виконання робіт на об’єкті.
Ваша пропозиція, а саме Підсумкова відомість ресурсів в частині ІІ Будівельні машини і механізми та Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат не містить відповідний перелік будівельних машин і механізмів, які необхідні для виконання повного обсягу робіт за об’єктом Капітальний ремонт приміщень Черкаського обласного кардіологічного центру за адресою м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) згідно з додатком 1.1Технічне завдання (розділ Підсумкова відомість ресурсів) до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000005 ● bd37103d5e124f90b0da19b444212da5
- Статус: вирішено ● Дата: 11 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 26-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18.04.2024 року № 26-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-03-23-000269-a від 23.03.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 10:51:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень Черкаського обласного кардіологічного центру за адресою м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-23-000269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс-листи від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 15:19:25
Відповідь на звернення
За результатами розгляду звернення щодо закупівлі робіт за предметом «Капітальний ремонт приміщень Черкаського обласного кардіологічного центру за адресою м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю 10 821 862,10 грн за номером UA-2024-03-23-000269-a надаємо пояснення:
1. в зв'язку з тим, що предметом закупівлі є роботи а не товар, цінові пропозиції та прайс-листи, моніторинг цін на товар надати не можемо.
2. очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва проектної документації та Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, що включає вартість будівельних робіт, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, медичного та іншого обладнання та суми ПДВ.
Документи додаються
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-03 14:38:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень Черкаського обласного кардіологічного центру за адресою м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-23-000269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Вами надана вимога ТОВ «Будівельна компанія «Краєвид» про усунення невідповідностей, в якій зазначено, крім іншого, про те, що в його пропозиції виявлена невідповідність щодо можливості наявних працівників відповідної кваліфікації виконати обсяг робіт згідно відомостей, зазначених у кошторисі Учасника, а саме документі «Договірна ціна.pdf», стор 111.
Надайте посилання на пункт (підпункт), сторінку тощо тендерної документації, де зазначена вимога про кількість або посади працівників учасника, які необхідні для виконання обсягу робіт, визначеного в кошторисі учасника.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-08 15:17:20
Відповідь
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень Черкаського обласного кардіологічного центру за адресою м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-23-000269-a) надаємо пояснення.
Умовами ТД замовник визначив кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті.
Згідно з умовами тендерної документації строк виконання робіт до 01 серпня 2024. Відповідно до Тендерної форми «Пропозиція» від 29.03.2024 № 200 ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „КРАЄВИД“" зобов’язується виконати роботи до 01.08.2024. Вимогами Додатку 1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі передбачено надання у складі пропозиції гарантійного листа, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проєктів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Такого листа з гарантією виконати роботи у строк, встановлений замовником, учасником надано (вих. від 27.03.2024 № 168) у складі пропозиції.
Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „КРАЄВИД“" надана довідка від 27.03.2024 № 175 (файл Довідка працівники.pdf.), де зазначена наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, у кількості семи осіб, яких три особи прийняті на 0,5 ставки, а робітників будівельних професій 2 особи.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником, яка складена відповідно до технічних вимог ТД, загальні витрати труда становлять 11780,42 людино-годин, з них робітників-будівельників становлять 5646,86 людино-годин.
Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Згідно з нормами тривалості робочого часу на 2024 рік при 40-годинному робочому тижні тривалість робочого часу за травень - липень становить 528 годин (травень 184, червень 160, липень 184 години). Тобто 528 х 2 = 1056 людино-годин — фактичні витрати труда робітників. Розбіжність між фактичними витратами труда робітників та витратами труда робітників, які зазначено у підсумковій відомості ресурсів, становить: 5646,86 -1056 = 4590,86 людино-годин. Враховуючи зазначене, в учасника не вистачає людей для виконання робіт замовника, навіть за умови можливого початку робіт у другій половині квітня 2024 року.
Згідно з Інформаційним листом від 27.03.2024 № 161 Учасник повідомив, що взагалі не планує залучення субпідрядників.
Отже, учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „КРАЄВИД“" для підтвердження кваліфікаційного критерію надана інформація, яка не відповідає вимогам замовника, які зазначені в тендерній документаціїф.
Виявлена невідповідність щодо можливості наявних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, виконати обсяг робіт згідно з вимогами тендерної документації та відомостями, зазначеними у кошторисі Учасника, а саме документі Договірна ціна.pdf стор 111.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З метою приведення пропозиції учасника до вимог тендерної документації і було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником розглянуто висновок про результати моніторингу (далі — Висновок) закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень Черкаського обласного кардіологічного центру за адресою м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-23-000269-a) (далі — Закупівля) З метою виконання зобов’язання щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати таких порушень, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-04-18-000005 Закупівлі, повідомляємо. Комунальне некомерційне підприємство „Черкаський обласний кардіологічний центр Черкаської обласної ради“ забезпечує надання спеціалізованої медичної допомоги третинного рівня дорослому населенню. У закладі виконується весь спектр кардіологічних та кардіохірургічних оперативних втручань та досліджень: стентування коронарних артерій, операції коронарного шунтування на працюючому серці та в умовах штучного кровообігу; протезування та реконструктивні операції на клапанах серця тощо. На даний час існує невідкладна потреба у капітальному ремонті приміщення операційної на відкритому серці, яке не ремонтувалося з дня введення в експлуатацію будівлі кардіоцентру. Проте виведення приміщень операційної на відкритому серці з експлуатації на тривалий термін неприпустимо з огляду на особливості роботи закладу та важливе соціальне значення медичної допомоги, що надається. Тому у вимогах тендерної документації і був встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті. При цьому, при проведенні моніторингів робіт за різними об’єктами, аудитори звертають увагу саме на спроможність наявних працівників учасників виконати усі обсяги робіт, передбачені технічним завданням, у встановлені строки, так як метою проведення торгів є саме виконання робіт (замовлених торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. Враховуючи, що припинення зобов’язань за договором, за яким розпочаті роботи, потребує певного часу, зобов’язуємось вчинити всі необхідні дії з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України для розірвання Договору підряду № 4 від 26.04.2024, укладеного з ТОВ "Стеріл системз інжинірінг" протягом 2024 року. В подальшій роботі Замовником будуть враховані усі зауваження Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області.
2024-05-17 11:11:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
усунуто шляхом розірвання договору
2024-09-27 09:41:30
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „КРАЄВИД“" |
9 916 737,10
UAH з ПДВ
|
9 916 737,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" |
10 631 404,88
UAH з ПДВ
|
10 531 404,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стеріл системз інжинірінг" |
10 721 537,86
UAH з ПДВ
|
10 631 374,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „КРАЄВИД“" #44636393 |
Відхилено |
9 916 737,10
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 12:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 11:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" #41329917 |
Відхилено |
10 531 404,88
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 10:02
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стеріл системз інжинірінг" #39207227 |
Переможець |
10 631 374,87
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2024 16:22
|
Доп.угода 4.pdf | укладений |
23 вересня 2024 16:18
|
наказ.pdf | укладений |
23 вересня 2024 16:18
|
Довідка про вартість.pdf | укладений |
23 вересня 2024 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2024 09:29
|
Доп.угода 3 (дог 4).pdf | зміни до договору |
06 вересня 2024 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2024 16:11
|
Доп.угода 2.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2024 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2024 17:17
|
Додаткова угода 1 (2).pdf | зміни до договору |
29 липня 2024 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 15:38
|
Договір 4.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строкі виконання зобов"язань щодо виконання робіт до 15.08.2024 у зв"язку з виникненням документально підтверджених обставин |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
8 718 369,61
UAH (в тому числі ПДВ 1 453 061,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | з метою виконання зобов'язання щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-04-18-000005 |