Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04359620 |
Вебсайт: | https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 07354, Україна , Київська обл., с. Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська, буд. 171 |
Контактна особа: |
Вячеслав Юрченко +380459645366 zakupki.novi.p@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 6 347 961,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 479,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Перерахування коштів на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 13:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 13:38 |
Перелік змін 2.docx | |
25 березня 2024 13:38 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами 2).docx | |
21 березня 2024 10:29 |
П.3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
21 березня 2024 10:29 |
Додаток_4_Цінова_пропозиція.docx | |
21 березня 2024 10:29 |
Оголошення.docx | |
21 березня 2024 10:29 |
П. 2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
21 березня 2024 10:29 |
Додаток_3_Проект_договору.docx |
25 березня 2024 13:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 березня 2024 13:38 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
25 березня 2024 13:38 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами 2).docx
|
|||||||||
21 березня 2024 10:29 |
П.3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
|||||||||
21 березня 2024 10:29 |
Додаток_4_Цінова_пропозиція.docx
|
|||||||||
21 березня 2024 10:29 |
Оголошення.docx
|
|||||||||
21 березня 2024 10:29 |
П. 2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
|
|||||||||
21 березня 2024 10:29 |
Додаток_3_Проект_договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) Згідно Закону України Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Жодних дискримінаційних норм ТД не містить.
3) Згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» «Акредитація здійснюється відповідно до вимог, установлених законодавством у сфері акредитації, національними стандартами з питань акредитації, гармонізованими з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, а також іншими документами з питань акредитації, прийнятими національним органом України з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації». НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (далі - НААУ) є національним органом України з акредитації. НААУ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000024 ● ccb1e04c550a44d3993d360351ffbe4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 12:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2024 № 103
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-03-21-002536-a 21.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-03 11:58:07
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 08:59:27
Відповідь на питання
Рішення на проведення робіт з капітального ремонту з термомодернізації адмінбудівлі по вул. Князя Святослава, 13 с. Старі Петрівці, Вишгородського р-ну, Київської обл. робіт прийнято на виконання програми «Енергозбереження (підвищення енергоефективності) Петрівської сільської територіальної громади на 2023-2025 роки» затвердженої рішенням 33 сесії VIII скликання Петрівської сільської ради від 10.03.2023 №1355.
Для виконання робіт ТОВ «КАД ІНЖИНІРИНГ» була розроблена проектно кошторисна документація зареєстрована в реєстрі будівельної діяльності за номером проектної документації PD01:8159-4443-7032-7161., реєстраційний номер кошторисної документації EM01:4783-8378-0869-0383.
На підтвердження кошторисної частини проектної документації ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» була проведена експертиза за результатом якої затверджений експертний звіт (позитивний) № 44501 від 03 жовтня 2023 реєстраційний номер EX01:5328-1987-5777-8525.
Розпорядженням сільського голови Петрівської сільської ради № 101-з від 16.10.2023року затверджена проектна документація та експертний звіт.
Рішенням 48 сесії VIII скликання Петрівської сільської ради від 22.12.2023 №1750 прийнято рішення на початок виконання робіт та прийнятий графік фінансування робіт.
На підставі наведених вище документів була визначена очікувана вартість для проведення процедури відкритих торгів з особливостями по виконанню робіт з капітального ремонт з термомодернізації адмінбудівлі по вул. Князя Святослава, 13 с. Старі Петрівці, Вишгородського р-ну, Київської обл.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/informatsiyna_baza/silskiy_byudzhet/vidkritiy_byudzhet_s._novi_petrivtsi
Надання інформації про усунення порушення замовником
Умови договору від 17.04.2024 № 31/24 приведени у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668 шляхом заключення додаткової угоди.Ззаходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому до уповноваженої особи будуть прийняти окремим додатковим розпорядженням керівника
2024-05-28 11:35:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, пункту 43 Особливостей № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, пункту 43 Особливостей № 1178.) • усунуто
Умови договору приведені у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668 шляхом укладення додаткової угоди.
2024-05-30 11:41:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТСЕРВІС" |
6 322 980,14
UAH з ПДВ
|
6 322 980,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТСЕРВІС" #42878423 |
Переможець |
6 322 980,14
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 11:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 11:09
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 квітня 2024 11:41
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТСЕРВІС" #42878423 |
6 322 980,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 13:50
|
Scan_дод_2_термомодернізація.pdf | зміни до договору |
03 червня 2024 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2024 12:06
|
Scan_дод_1_термомодернізація.pdf | зміни до договору |
28 травня 2024 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 11:08
|
Scan_31_24_м.pdf | укладений |
19 квітня 2024 11:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо гарантійних зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 31/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 31/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |