Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)
Очікувана вартість
28 611 000,00 UAH
UA-2024-03-14-011059-a 571812d155fe40c9a6307caa4274f976
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ростислав Хрипта

+380633238473 slavske_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Славська селищна рада Стрийського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04370314
Місцезнаходження: 82660, Україна , Львівська обл., Стрийський р-н, селище міського типу Славське(п), вул.Івасюка, будинок 24
Контактна особа: Ростислав Хрипта
+380633238473
slavske_rada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2024 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 28 611 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 143 055,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 2 % від вартості договору. Забезпечення перераховується учасником-переможцем торгів на рахунок за реквізитами: Славська селищна рада Стрийського району Львівської області; код ЄДРПОУ 04370314; UA168201720355129001088031431 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Учасник-переможець надає Замовнику копію платіжної інструкції (доручення) про перерахування зазначених коштів на розрахунковий рахунок останнього. Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках, передбачених ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
355 штука
Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82660, Україна, Львівська область, селище Славсько, вул. В.Івасюка, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2024
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2024 16:12

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 2 % від вартості договору. Забезпечення перераховується учасником-переможцем торгів на рахунок за реквізитами: Славська селищна рада Стрийського району Львівської області; код ЄДРПОУ 04370314; UA168201720355129001088031431 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Учасник-переможець надає Замовнику копію платіжної інструкції (доручення) про перерахування зазначених коштів на розрахунковий рахунок останнього. Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках, передбачених ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Надання копії платіжної інструкції про перерахування коштів
18 березня 2024 09:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2024 09:48
Тендерна документація.docx
18 березня 2024 09:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
14 березня 2024 16:58
Додаток 3. проект_договору.docx
14 березня 2024 16:12
Додаток 1. кваліфікація.docx
14 березня 2024 16:12
додаток 2. технічний опис.docx
18 березня 2024 09:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 17:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 16:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2024 09:48
Тендерна документація.docx
14 березня 2024 17:13
Тендерна документація.docx
14 березня 2024 16:12
Тендерна документація.docx
18 березня 2024 09:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
14 березня 2024 17:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
14 березня 2024 16:58
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
14 березня 2024 16:58
Додаток 3. проект_договору.docx
14 березня 2024 16:12
Додаток 3. проект_договору.docx
14 березня 2024 16:12
Додаток 1. кваліфікація.docx
14 березня 2024 16:12
додаток 2. технічний опис.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк поставки
Дата подання: 14 березня 2024 16:56
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:06
Доброго дня! В тендерній документації та проекті договору стоїть дата постачання 11.03.2024, який правильний термін постачання? Також в технічному описі Вимоги на поставку товару, потрібно надати протоколи на сумку, це вірно?
Відповідь: Добрий день!
Так, все вірно. В доповнення до зазначеного повідомляємо, що Замовником внесено зміни до тендерної документації в частині строків постачання товару (до 20 квітня 2024 року).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-14-011059-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3489715604
Дата подання: 18 березня 2024 20:20
Дискримінаційні вимоги Сертифікат AQAP
Вимога щодо надання Сертифікат AQAP, виданий органом з сертифікації на ім’я учасника та виробника FPV дронів, що охоплюює КВЕДи 33.30, 33.13, 33.14, 33.16, 46.90 з метою закупівлі товару відповідної якості є дискримінаційною, обмежує конкуренцію та сприяє корупції. Учасник може мати сертифікат AQAP та не бути виробником. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю усунути порушення законодавства та змінити вимогу на Сертифікат AQAP, виданий органом з сертифікації на ім’я учасника.
НА ДИСКРИМІНАЦІЙНУ УМОВУ прийде один учасник ТОВ МІНВІК (він же ТОВ ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2024 09:31
Шановний потенційний учаснику тендеру. Дякуємо за Вашу увагу до цієї процедури закупівлі. Замовник розглянув Вашу вимогу UA-2024-03-14-011059-a.a1 щодо встановлення у тендерній документації вимоги про надання Сертифікату AQAP, виданого органом з сертифікації* (наділ – Вимога) та повідомляє наступне:
Ця Вимога встановлена відповідно до «Концепції створення системи державного гарантування якості товарів, робіт і послуг оборонного призначення», схваленої Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 976-р від 01 листопада 2022 року (надалі – Концепція), яка спрямована на забезпечення реалізації положень Закону України “Про оборонні закупівлі” та запровадження процедур взаємного державного гарантування якості товарів, робіт і послуг оборонного призначення у сфері експортно-імпортних поставок та передбачає запровадження процедур взаємного державного гарантування якості товарів, робіт і послуг оборонного призначення у сфері експортно-імпортних поставок.
Разом із тим, розпорядженням № 172 від 24.02.2023 року, КМУ затверджено План заходів щодо реалізації «Концепції створення системи державного гарантування якості товарів, робіт і послуг оборонного призначення», одними із пунктів якого є: формування реєстру органів з оцінки відповідності, які в установленому порядку уповноважені на провадження діяльності з державного гарантування якості та інформування Офісу НАТО із стандартизації про прийняття стандартів НАТО серії AQAP, які охоплюються Угодою НАТО із стандартизації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що підзаконними нормативно - правовими актами, на державному рівні, передбачено впровадження вищеназваної системи гарантування якості.
Наголошуємо та тому, що товар, який є предметом закупівлі, не являється товаром для цивільного використання, а виключно - для задоволення потреб оборони держави, а тому, активна стандартизація виробництва та постачання товарів оборонного призначення відповідно до стандартів НАТО серії AQAP, не лише не являється дискримінаційною, а й повинна здійснюватися суб’єктами господарювання.
Разом із тим, відповідно до положень пункту 4 частини2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються серед іншого такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Номер вимоги: UA-2024-03-14-011059-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3489715604
Дата подання: 18 березня 2024 20:21
Дискримінаційні вимоги Протокол випробувань на тканину
Вимога щодо надання Протоколу випробувань на сумку, виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик тканини вимогам Технічної специфікації замовника та ТС А01ХJ,06908-098:2018 (01) «Тканина поліамідна. Технічна специфікація Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення». Протокол випробувань має бути виданий не раніше 2024 року, на ім’я виробника сумок. У разі, якщо Учасник не є виробником сумок, у складі тендерної пропозиції такий Учасник повинен надати дозвіл від виробника (власника Протоколу випробувань) на використання такого протоколу у тендері, в якому повинно бути зазначено: найменування Учасника тендеру, найменування Замовника, номер оголошення про проведення закупівлі. є дискримінаційною, обмежує конкуренцію та сприяє корупції. Учасник може мати протокол випробувань виданий на його ім', а не на ім'я виробника. Враховуючи вищевикладене, вимагаю усунути порушення законодавства та змінити вимогу на Протокол випробувань на сумку, виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик тканини вимогам Технічної специфікації замовника та ТС А01ХJ,06908-098:2018 (01) «Тканина поліамідна. Технічна специфікація Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення». Протокол випробувань має бути виданий не раніше 2024 року, на ім’я виробника сумок або учасника. У разі, якщо Учасник не є виробником сумок, у складі тендерної пропозиції такий Учасник повинен надати дозвіл від виробника (власника Протоколу випробувань) на використання такого протоколу у тендері, в якому повинно бути зазначено: найменування Учасника тендеру, найменування Замовника, номер оголошення про проведення закупівлі.
НА ДИСКРИМІНАЦІЙНУ УМОВУ прийде один учасник ТОВ МІНВІК (він же ТОВ ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2024 09:31
Шановний потенційний учаснику тендеру. Дякуємо ще раз за Вашу увагу до цієї процедури закупівлі. Замовник розглянув Вашу вимогу UA-2024-03-14-011059-a.a2 (надалі – Вимога) щодо встановлення у тендерній документації вимоги про надання Протоколу випробувань на сумку, виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ), на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик тканини вимогам Технічної специфікації замовника та ТС А01ХJ,06908-098:2018 (01) «Тканина поліамідна. Технічна специфікація Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення» повідомляємо наступне:
Ваше твердження про те, що вимога щодо надання «протоколу випробувань має бути виданий не раніше 2024 року, на ім’я виробника сумок. У разі, якщо Учасник не є виробником сумок, у складі тендерної пропозиції такий Учасник повинен надати дозвіл від виробника (власника Протоколу випробувань) на використання такого протоколу у тендері, в якому повинно бути зазначено: найменування Учасника тендеру, найменування Замовника, номер оголошення про проведення закупівлі - є дискримінаційною, обмежує конкуренцію та сприяє корупції.» не відповідає дійсності, адже замовник передбачив, що у разі, якщо Учасник не є виробником сумок, у складі тендерної пропозиції такий Учасник повинен надати дозвіл від виробника (власника Протоколу випробувань) на використання такого протоколу у тендері, в якому повинно бути зазначено: найменування Учасника тендеру, найменування Замовника, номер оголошення про проведення закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-10-000045 ● 42986b902f604b5683e75443aebdd72f
  • Статус: завершено ● Дата: 09 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2024 12:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.04.2024 № 75

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2024-03-14-011059-a 14.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-15 12:01:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-011059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-18 17:27:43

Пояснення

10 квітня 2024 року Державною аудиторською службою України було розпочато проведення моніторингу процедури закупівлі Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном), (номер закупівлі в електронній системі UA-2024-03-14-011059-a).
15.04.2024 року замовником було отримано повідомлення в електронній системі закупівель про публікацію органом фінансового контролю запиту про надання пояснень, а відтак, такі пояснення надаються 17.04.2024 року у встановлений строк.
На предмет надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, замовник повідомляє наступне.
Конкретні якісні характеристики та технічні специфікації по кожній зі складових частин предмета закупівлі обирались замовником відповідно до загальних рекомендацій військових частин Збройних Сил України.
При цьому, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі розроблялися, виходячи із наявної (в тому числі у вільному доступі) інформації від виробників відповідних товарів (технічні паспорти, технічні специфікації тощо) по кожному найменуванню (номенклатурі) товару окремо.
В частині обґрунтування розміру бюджетних призначень замовник доводить до відома, що відповідні бюджетні призначення визначені згідно рішень Славської селищної ради №2878 від 21.12.2023 року «Про бюджет Славської селищної ради Стрийського району Львівської області на 2024 рік» та №2876 від 21.12.2023 року «Про затвердження Програми підтримки Збройних Сил України» (рішення з відповідними додатками додаються).
На предмет надання інформації та документів на підтвердження обґрунтування розміру очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо наступне.
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020.
Зокрема, замовником було комерційні пропозиції потенційних учасників (до пояснень додаються), проаналізовано інформацію про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, а саме: https://ukrarmor.com.ua/, https://exe.ua/ua/, https://www.itbox.ua/, https://expertonline.com.ua/, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, та електронній системі закупівель «Prozorro».
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Славської селищної ради за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1713347544/.
На предмет надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, замовник повідомляє, що учасником 01.04.2024 року замовнику було надано (в тому числі шляхом завантаження в електронну систему закупівель) копію платіжної інструкції №353 про перерахування ТОВ «МІНВІК» забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 2% від вартості договору у сумі 568440.00 грн.
Факт надходження коштів на розрахунковий рахунок органу місцевого самоврядування підтверджується випискою з системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» з рахунка UA168201720355129001088031431 за 01.04.2024 р. (відповідні підтверджуючі документи додаються).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-17 16:21:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-011059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Учасник ТОВ «МІНВІК» (далі - Товариство) в складі пропозиції надав: Рішення № 1 одноосібного засновника Товариства Міняйло В.В. про створення Товариства, Рішення № 01/24 єдиного учасника Товариства Міняйло В.В. про зміну місцезнаходження та види економічної діяльності, Рішення № 02/24 єдиного учасника Товариства Псарюк Д.А. про звільнення директора товариства Міняйло В.В. та призначення директором товариства Псарюк Д.А. Просимо надати посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі), поданого учасником ТОВ «МІНВІК», яким підтверджено повноваження Псарюк Д.А. на призначення директора Товариства та виконання ТОВ «МІНВІК» вимоги підпункту 1.2 Таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-22 16:23:47

Пояснення

17.04.2024 року замовником було отримано повідомлення в електронній системі закупівель про публікацію органом фінансового контролю запиту про надання пояснень, а відтак, такі пояснення надаються 23.04.2024 року у встановлений строк.
Щодо надання інформації про підтвердження повноважень Директора ТОВ «МІНВІК» Псарюка Д.А. (надалі – Учасник), повідомляємо наступне:
Вимогами підпункту 1.2 Таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації, замовник серед іншого передбачив таке:
«1.2. Повноваження щодо підпису документів підтверджується:
А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо)».
На виконання зазначених вимог Учасник у складі тендерної пропозиції надав Рішення № 02/24 єдиного учасника Товариства Псарюк Д.А. від 27 лютого 2024 року згідно якого було прийняте рішення єдиним часником Товариства про звільнення директора Товариства Міняйло В.В. та призначення директором Товариства Псарюк Д.А., що посвідчений нотаріусом, який має функції державного реєстратора. Такий документ наданий учасником у складі тендерної пропозиції та міститься у файлі «Установчі ч.2.pdf» на першій сторінці.
Так, відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» при зміні учасників товариства повинні бути надані реєстратору наступні документи:
• заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, підписана директором чи іншою уповноваженою особою, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
• документ про сплату адміністративного збору;
• нотаріально посвідчений акт приймання-передачі частки (частини частки) у статутному капіталі товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю
Беручи до увагу наведене, нотаріус, відповідно до вимог чинного законодавства, у даному випадку виступив, як державний реєстратор та маючи усі необхідні для зміни учасників товариства з обмеженою відповідальністю документи, провів державну реєстрацію таких змін, а отже у замовника не має сумнівів щодо повноважень єдиного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МІНВІК» щодо призначення директора.
При цьому у складі тендерної пропозиції учасник надав Наказ № 02-К від 28.02.2024, про призначення на посаду директора ТОВ «МІНВІК», що міститься у завантаженому в складі тендерної пропозиції файлі «Установчі ч.2.pdf» на 4 сторінці.
Звертаємо Вашу увагу на те, що на підтвердження наданої інформації про повноваження єдиного учасника Товариства Псарюка Д.А., учасник у складі тендерної пропозиції надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що міститься у файлі «Витяг ЄД 22.03.2024 pdf», у якому серед іншого зазначено таке:
Перелік засновників (учасників) юридичної особи: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, громадянство: Україна, Місцезнаходження: Україна, 65048, Одеська обл., місто Одеса, вул. Успенська, будинок 28/30, Розмір частки засновника (учасника): 200000,00;
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, громадянство: Україна, Україна, 65048, Одеська обл., місто Одеса, вул. Успенська, будинок 28/30. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100;
Керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ (згідно статуту) – керівник.
При цьому, згідно поданого Учасником Модельного статуту, що міститься у файлі «Модельний статут pdf», а саме пункту 33.5. «обрання та припинення повноважень (звільнення) одноосібного виконавчого органу Товариства або членів колегіального виконавчого органу (всіх чи окремо одного або декількох з них), встановлення розміру винагороди членам виконавчого органу Товариства, притягнення посадових осіб Товариства до відповідальності», належить до компетенції загальних зборів учасників та оформлюється відповідними рішеннями.
Зважаючи на наведене, Учасник повність виконав вимоги підпункту 1.2 Таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації та на підтвердження цього надав усі необхідні документи при цьому підтвердив документально повноваження Псарюк Д.А. на призначення директора Товариства.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" 28 422 000,00
UAH з ПДВ
28 422 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 квітня 2024 20:33
Електронний підпис
01 квітня 2024 20:32
568440.00.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:32
568440.00.pdf
01 квітня 2024 20:31
568440.00.pdf
01 квітня 2024 20:07
568440.00.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:07
568440.00.pdf
01 квітня 2024 20:07
568440.00.pdf.p7s
01 квітня 2024 20:07
568440.00.pdf
29 березня 2024 18:18
Електронний підпис
29 березня 2024 18:18
Довідка.zip.p7s
29 березня 2024 18:18
Довідка (1).zip.p7s
29 березня 2024 18:17
Довідка про ліцензію.pdf.p7s
29 березня 2024 18:17
Довідка.zip
29 березня 2024 18:17
Довідка (1).zip
29 березня 2024 18:17
Довідка про ліцензію.pdf
29 березня 2024 18:17
Витяг-2440688-Псарюк-2024-03-27.pdf
22 березня 2024 19:45
Електронний підпис
22 березня 2024 19:45
Електронний підпис
22 березня 2024 19:45
Паспорт Псарюк Дмитро.pdf
22 березня 2024 19:45
Довідка про місцезнах..pdf
22 березня 2024 19:45
Довідка про власника.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Рішення 1.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Рішення 1.pdf
22 березня 2024 19:45
Шишаки накладна.jpeg.p7s
22 березня 2024 19:45
Модельний статут.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Відомості про учасника.pdf
22 березня 2024 19:45
Довідка про громад..pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Лист про оподаткування.pdf
22 березня 2024 19:45
Витяг ПДВ Мінвік.pdf
22 березня 2024 19:45
Витяг ЄД 22.03.2024.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Довідка ЄДРПОУ 01.03.2024.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Модельний статут.pdf
22 березня 2024 19:45
Довідка про ліцензію.pdf
22 березня 2024 19:45
Установчі ч. 2.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Довідка осіб.pdf
22 березня 2024 19:45
Лист - згода персон. дані.pdf
22 березня 2024 19:45
Довідка про громад..pdf
22 березня 2024 19:45
Довідка про власника.pdf
22 березня 2024 19:45
Лист - згода з договором.pdf
22 березня 2024 19:45
Довідка осіб.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Довідка про походж..pdf
22 березня 2024 19:45
Рішення 5.pdf
22 березня 2024 19:45
Шишаки накладна.jpeg
22 березня 2024 19:45
Паспорт Псарюк Дмитро.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
45390409.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Витяг ПДВ Мінвік.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Витяг ЄД 22.03.2024.pdf
22 березня 2024 19:45
Установчі ч. 2.pdf
22 березня 2024 19:45
Лист - поясненн про ПДВ.pdf
22 березня 2024 19:45
Довідка про ліцензію.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Довідка про походж..pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Рішення 5.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Довідка ЄДРПОУ 01.03.2024.pdf
22 березня 2024 19:45
27001 НАУ ЛУ ТОВ МІНВІК.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
AQAP ТОВ_МІНВІК.pdf
22 березня 2024 19:45
ТС 1.pdf
22 березня 2024 19:45
ТУ Дрон - Мінвік (1)-1.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Інструкція (1).pdf
22 березня 2024 19:45
ТУ Дрон - Мінвік (1)-1.pdf
22 березня 2024 19:45
Перелік СН.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
27001 НАУ ЛУ ТОВ МІНВІК.pdf
22 березня 2024 19:45
гарантійний лист.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Інструкція (1).pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
ТС 1.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
AQAP ТОВ_МІНВІК.pdf.p7s
22 березня 2024 19:45
Перелік СН.pdf
22 березня 2024 19:45
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

568440.00.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК"
#45390409
Переможець 28 422 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2024 15:07

Документи

27 березня 2024 15:07
Довідка НАЗК
27 березня 2024 15:07
Електронний підпис
27 березня 2024 15:06
протокол 33.pdf
23 березня 2024 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2024 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК"
#45390409
28 422 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2024 15:07
Довідка НАЗК
27 березня 2024 15:07
Електронний підпис
27 березня 2024 15:06
протокол 33.pdf
23 березня 2024 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2024 16:43
квадрокоптери.pdf укладений
15 листопада 2024 16:42
МІНВІК90.pdf укладений
15 листопада 2024 16:42
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2024 18:08
дод.угода дрони.pdf зміни до договору
16 травня 2024 18:06
Електронний підпис укладений
04 квітня 2024 11:42
договір.pdf укладений
04 квітня 2024 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю товару та зміна строків його поставки.
Номер договору про закупівлю: 01/125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/172-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 28 222 000,00
UAH з ПДВ