Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Стрийський р-н, селище міського типу Славське(п), вул.Івасюка, будинок 24 |
Контактна особа: |
Ростислав Хрипта +380633238473 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 28 611 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 055,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 2 % від вартості договору. Забезпечення перераховується учасником-переможцем торгів на рахунок за реквізитами: Славська селищна рада Стрийського району Львівської області; код ЄДРПОУ 04370314; UA168201720355129001088031431 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Учасник-переможець надає Замовнику копію платіжної інструкції (доручення) про перерахування зазначених коштів на розрахунковий рахунок останнього. Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках, передбачених ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 09:48 |
Тендерна документація.docx | |
18 березня 2024 09:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
14 березня 2024 16:58 |
Додаток 3. проект_договору.docx | |
14 березня 2024 16:12 |
Додаток 1. кваліфікація.docx | |
14 березня 2024 16:12 |
додаток 2. технічний опис.docx |
18 березня 2024 09:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 березня 2024 09:48 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
18 березня 2024 09:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||||||||
14 березня 2024 16:58 |
Додаток 3. проект_договору.docx
|
|||||||||
14 березня 2024 16:12 |
Додаток 1. кваліфікація.docx
|
|||||||||
14 березня 2024 16:12 |
додаток 2. технічний опис.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, все вірно. В доповнення до зазначеного повідомляємо, що Замовником внесено зміни до тендерної документації в частині строків постачання товару (до 20 квітня 2024 року).
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи вищевикладене, вимагаю усунути порушення законодавства та змінити вимогу на Сертифікат AQAP, виданий органом з сертифікації на ім’я учасника.
НА ДИСКРИМІНАЦІЙНУ УМОВУ прийде один учасник ТОВ МІНВІК (він же ТОВ ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА).
Ця Вимога встановлена відповідно до «Концепції створення системи державного гарантування якості товарів, робіт і послуг оборонного призначення», схваленої Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 976-р від 01 листопада 2022 року (надалі – Концепція), яка спрямована на забезпечення реалізації положень Закону України “Про оборонні закупівлі” та запровадження процедур взаємного державного гарантування якості товарів, робіт і послуг оборонного призначення у сфері експортно-імпортних поставок та передбачає запровадження процедур взаємного державного гарантування якості товарів, робіт і послуг оборонного призначення у сфері експортно-імпортних поставок.
Разом із тим, розпорядженням № 172 від 24.02.2023 року, КМУ затверджено План заходів щодо реалізації «Концепції створення системи державного гарантування якості товарів, робіт і послуг оборонного призначення», одними із пунктів якого є: формування реєстру органів з оцінки відповідності, які в установленому порядку уповноважені на провадження діяльності з державного гарантування якості та інформування Офісу НАТО із стандартизації про прийняття стандартів НАТО серії AQAP, які охоплюються Угодою НАТО із стандартизації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що підзаконними нормативно - правовими актами, на державному рівні, передбачено впровадження вищеназваної системи гарантування якості.
Наголошуємо та тому, що товар, який є предметом закупівлі, не являється товаром для цивільного використання, а виключно - для задоволення потреб оборони держави, а тому, активна стандартизація виробництва та постачання товарів оборонного призначення відповідно до стандартів НАТО серії AQAP, не лише не являється дискримінаційною, а й повинна здійснюватися суб’єктами господарювання.
Разом із тим, відповідно до положень пункту 4 частини2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються серед іншого такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
НА ДИСКРИМІНАЦІЙНУ УМОВУ прийде один учасник ТОВ МІНВІК (він же ТОВ ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА).
Ваше твердження про те, що вимога щодо надання «протоколу випробувань має бути виданий не раніше 2024 року, на ім’я виробника сумок. У разі, якщо Учасник не є виробником сумок, у складі тендерної пропозиції такий Учасник повинен надати дозвіл від виробника (власника Протоколу випробувань) на використання такого протоколу у тендері, в якому повинно бути зазначено: найменування Учасника тендеру, найменування Замовника, номер оголошення про проведення закупівлі - є дискримінаційною, обмежує конкуренцію та сприяє корупції.» не відповідає дійсності, адже замовник передбачив, що у разі, якщо Учасник не є виробником сумок, у складі тендерної пропозиції такий Учасник повинен надати дозвіл від виробника (власника Протоколу випробувань) на використання такого протоколу у тендері, в якому повинно бути зазначено: найменування Учасника тендеру, найменування Замовника, номер оголошення про проведення закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000045 ● 42986b902f604b5683e75443aebdd72f
- Статус: завершено ● Дата: 09 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2024-03-14-011059-a 14.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 12:01:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-011059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 17:27:43
Пояснення
10 квітня 2024 року Державною аудиторською службою України було розпочато проведення моніторингу процедури закупівлі Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном), (номер закупівлі в електронній системі UA-2024-03-14-011059-a).
15.04.2024 року замовником було отримано повідомлення в електронній системі закупівель про публікацію органом фінансового контролю запиту про надання пояснень, а відтак, такі пояснення надаються 17.04.2024 року у встановлений строк.
На предмет надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, замовник повідомляє наступне.
Конкретні якісні характеристики та технічні специфікації по кожній зі складових частин предмета закупівлі обирались замовником відповідно до загальних рекомендацій військових частин Збройних Сил України.
При цьому, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі розроблялися, виходячи із наявної (в тому числі у вільному доступі) інформації від виробників відповідних товарів (технічні паспорти, технічні специфікації тощо) по кожному найменуванню (номенклатурі) товару окремо.
В частині обґрунтування розміру бюджетних призначень замовник доводить до відома, що відповідні бюджетні призначення визначені згідно рішень Славської селищної ради №2878 від 21.12.2023 року «Про бюджет Славської селищної ради Стрийського району Львівської області на 2024 рік» та №2876 від 21.12.2023 року «Про затвердження Програми підтримки Збройних Сил України» (рішення з відповідними додатками додаються).
На предмет надання інформації та документів на підтвердження обґрунтування розміру очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо наступне.
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020.
Зокрема, замовником було комерційні пропозиції потенційних учасників (до пояснень додаються), проаналізовано інформацію про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, а саме: https://ukrarmor.com.ua/, https://exe.ua/ua/, https://www.itbox.ua/, https://expertonline.com.ua/, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, та електронній системі закупівель «Prozorro».
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Славської селищної ради за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1713347544/.
На предмет надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, замовник повідомляє, що учасником 01.04.2024 року замовнику було надано (в тому числі шляхом завантаження в електронну систему закупівель) копію платіжної інструкції №353 про перерахування ТОВ «МІНВІК» забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 2% від вартості договору у сумі 568440.00 грн.
Факт надходження коштів на розрахунковий рахунок органу місцевого самоврядування підтверджується випискою з системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» з рахунка UA168201720355129001088031431 за 01.04.2024 р. (відповідні підтверджуючі документи додаються).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 16:21:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-011059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Учасник ТОВ «МІНВІК» (далі - Товариство) в складі пропозиції надав: Рішення № 1 одноосібного засновника Товариства Міняйло В.В. про створення Товариства, Рішення № 01/24 єдиного учасника Товариства Міняйло В.В. про зміну місцезнаходження та види економічної діяльності, Рішення № 02/24 єдиного учасника Товариства Псарюк Д.А. про звільнення директора товариства Міняйло В.В. та призначення директором товариства Псарюк Д.А. Просимо надати посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі), поданого учасником ТОВ «МІНВІК», яким підтверджено повноваження Псарюк Д.А. на призначення директора Товариства та виконання ТОВ «МІНВІК» вимоги підпункту 1.2 Таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:23:47
Пояснення
17.04.2024 року замовником було отримано повідомлення в електронній системі закупівель про публікацію органом фінансового контролю запиту про надання пояснень, а відтак, такі пояснення надаються 23.04.2024 року у встановлений строк.
Щодо надання інформації про підтвердження повноважень Директора ТОВ «МІНВІК» Псарюка Д.А. (надалі – Учасник), повідомляємо наступне:
Вимогами підпункту 1.2 Таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації, замовник серед іншого передбачив таке:
«1.2. Повноваження щодо підпису документів підтверджується:
А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо)».
На виконання зазначених вимог Учасник у складі тендерної пропозиції надав Рішення № 02/24 єдиного учасника Товариства Псарюк Д.А. від 27 лютого 2024 року згідно якого було прийняте рішення єдиним часником Товариства про звільнення директора Товариства Міняйло В.В. та призначення директором Товариства Псарюк Д.А., що посвідчений нотаріусом, який має функції державного реєстратора. Такий документ наданий учасником у складі тендерної пропозиції та міститься у файлі «Установчі ч.2.pdf» на першій сторінці.
Так, відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» при зміні учасників товариства повинні бути надані реєстратору наступні документи:
• заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, підписана директором чи іншою уповноваженою особою, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
• документ про сплату адміністративного збору;
• нотаріально посвідчений акт приймання-передачі частки (частини частки) у статутному капіталі товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю
Беручи до увагу наведене, нотаріус, відповідно до вимог чинного законодавства, у даному випадку виступив, як державний реєстратор та маючи усі необхідні для зміни учасників товариства з обмеженою відповідальністю документи, провів державну реєстрацію таких змін, а отже у замовника не має сумнівів щодо повноважень єдиного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МІНВІК» щодо призначення директора.
При цьому у складі тендерної пропозиції учасник надав Наказ № 02-К від 28.02.2024, про призначення на посаду директора ТОВ «МІНВІК», що міститься у завантаженому в складі тендерної пропозиції файлі «Установчі ч.2.pdf» на 4 сторінці.
Звертаємо Вашу увагу на те, що на підтвердження наданої інформації про повноваження єдиного учасника Товариства Псарюка Д.А., учасник у складі тендерної пропозиції надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що міститься у файлі «Витяг ЄД 22.03.2024 pdf», у якому серед іншого зазначено таке:
Перелік засновників (учасників) юридичної особи: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, громадянство: Україна, Місцезнаходження: Україна, 65048, Одеська обл., місто Одеса, вул. Успенська, будинок 28/30, Розмір частки засновника (учасника): 200000,00;
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, громадянство: Україна, Україна, 65048, Одеська обл., місто Одеса, вул. Успенська, будинок 28/30. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100;
Керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ (згідно статуту) – керівник.
При цьому, згідно поданого Учасником Модельного статуту, що міститься у файлі «Модельний статут pdf», а саме пункту 33.5. «обрання та припинення повноважень (звільнення) одноосібного виконавчого органу Товариства або членів колегіального виконавчого органу (всіх чи окремо одного або декількох з них), встановлення розміру винагороди членам виконавчого органу Товариства, притягнення посадових осіб Товариства до відповідальності», належить до компетенції загальних зборів учасників та оформлюється відповідними рішеннями.
Зважаючи на наведене, Учасник повність виконав вимоги підпункту 1.2 Таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації та на підтвердження цього надав усі необхідні документи при цьому підтвердив документально повноваження Псарюк Д.А. на призначення директора Товариства.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" |
28 422 000,00
UAH з ПДВ
|
28 422 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" #45390409 |
Переможець |
28 422 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2024 18:08
|
дод.угода дрони.pdf | зміни до договору |
16 травня 2024 18:06
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 11:42
|
договір.pdf | укладений |
04 квітня 2024 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за одиницю товару та зміна строків його поставки. |
Номер договору про закупівлю: | 01/125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/172-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |