Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44153671 |
Місцезнаходження: | 09001, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
Контактна особа: |
Приндюк Лариса Миколаївна +380456853605 1020vkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 15:02 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 15:02 |
Очікувана вартість: | 12 697 986,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 489,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 63 489,93 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та /або електронна банківська гарантія, PDFабо Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі (Додаток 1 до тендерної документації), є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; • — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов»язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу III цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено п.2 цього розділу із зазначенням номеру рахунку, на якому обліковуються кошти гарантії в установі банку-гаранта; документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку, що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо). У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 63489.93 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: Відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради, Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана страхова гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Страхова гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила (далі - «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю» (далі - «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю»; г) підтверджують обов'язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником умов договору про закупівлю». В наданій страховій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення строщеної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: Відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради; Місцезнаходження Замовника: 09001, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська область; Код ЄДРПОУ: 44153671. Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Пропозиція повинна містити лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3, після перевірки та підписання відповідною особою за здійснення технічного нагляду. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2024 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2024 16:05 |
Тендерна документація реконструкція котельні (зі змінами)_13.03.24).docx | |
13 березня 2024 16:05 |
Перелік змін_13.03.24.docx | |
11 березня 2024 15:10 |
Протокол про внесення змін до ТД _11.03.24.pdf | |
11 березня 2024 15:10 |
Тендерна документація реконструкція котельні (зі змінами)_11.03.24).docx | |
11 березня 2024 15:10 |
Перелік змін _11.03.24.docx | |
08 березня 2024 11:25 |
Тендерна документація реконструкція котельні_08.03.24).docx |
13 березня 2024 16:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 березня 2024 16:05 |
Тендерна документація реконструкція котельні (зі змінами)_13.03.24).docx
|
||||||
13 березня 2024 16:05 |
Перелік змін_13.03.24.docx
|
||||||
11 березня 2024 15:10 |
Протокол про внесення змін до ТД _11.03.24.pdf
|
||||||
11 березня 2024 15:10 |
Тендерна документація реконструкція котельні (зі змінами)_11.03.24).docx
|
||||||
11 березня 2024 15:10 |
Перелік змін _11.03.24.docx
|
||||||
08 березня 2024 11:25 |
Тендерна документація реконструкція котельні_08.03.24).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Абзацом другим пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз»ясненнями щодо тендерної документації та /або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз»ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз»яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Абзацом третім пункту 54 Особливостей встановлено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерної пропозиції продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишилося не менше чотирьох днів.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовник з власної ініціативи прийняв рішення викласти в новій редакції Тендерну документацію по даній закупівлі.
З повагою уповноважена особа.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником була допущена орфографічна помилка. тому прийнято рішення внести зміни та викласти Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Згідно тендерної документації щодо Розділу 2 пункту 1 "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" зазначено, якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю учасника, а залучені ( договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подаються:
4) оригінал листа- підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та інших для виконання робіт( надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/ виконання робіт за предметом закупівлі. Отже лист -підтвердження надає орендодавець, власник машин, механізмів, обладнання, з яким укладено договір оренди.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, відповідно до Робочого проекту "Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира Білоцерківського району Київської області" зазначено , що кількість працюючих виходячи з нормативної трудомісткості та терміну будівництва ( три місяці) становить 23 чол.
З повагою уповноважена особа.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, форми КБ-2в та форма КБ-3 надаються відповідно Настанови з визначення вартості будівництва.
З повагою уповноважена особа.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Дякуємо за зацікавленість на закупівлю робіт : «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.» ( ДК 021:2015 -45454000-4 – Реконструкція.)
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне, що згідно тендерної документації ( зі змінами) затвердженої 13.03.2024 року в Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ для здійснення Учасником кошторисних розрахунків, Замовником надано «Відомість обсягів робіт» відповідно робочого проекту «Кошторисна документація» по «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.» , де зазначено перелік робіт по даному об»єкту та визначено обсяги робіт по даній закупівлі. Також Замовником надано відомість основних матеріальних ресурсів та устаткування, які можуть використовуватись під час розрахунку договірної ціни (згідно підсумкової відомості ресурсів по «реконструкції котельні»). Але в кошторисних розрахунках повинні бути враховані всі основні матеріали, згідно технологічних процесів.
З повагою уповноважена особа.
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» забезпеченням тендерної пропозиції, а саме: наданням забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, є гарантія.
У відповідності до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається постачальнику.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Отже, Замовник самостійно в тендерній документації визначає конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції.
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 63 489,93 гривень.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та /або електронна банківська гарантія, PDFабо Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме:
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі (Додаток 1 до тендерної документації), є обов'язковими для складання гарантії.
З повагою уповноважена особа.
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне, В Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ для здійснення Учасником кошторисних розрахунків, Замовником надано «Відомість обсягів робіт» відповідно робочого проекту «Кошторисна документація» по «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.» , де зазначено перелік робіт по даному об»єкту та визначено обсяги робіт по даній закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000021 ● 6b7e3d9ad9104ea281fb4036ed235da1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2024 № 105
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-03-08-003210-a 08.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 17:50:46
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області», замовником якої є Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-08-003210-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-14 12:44:22
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
На ваш запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 09 травня 2024 року повідомляємо наступне.
Відповідно до рішення 44-ї сесії VIII-го скликання Сквирської міської ради від 14.02.2024 р. № 03-44-VIII « Про внесення змін до рішення Сквирської міської ради від 12.12.2023 року № 02-42-VIII « Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2024 рік» виділено кошти по КПКВК 1217640 «Заходи з енергозбереження» КЕКВ 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» на суму 12 745 500,00 гривень на відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради на наступні закупівлі по об’єкту:
- Здійснення робіт по об’єкту: «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області»
- Здійснення робіт з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області»
Інформація з рішеннями про виділені кошти розміщена на офіційному сайті Сквирської міської ради.
- Робочий проект по даному об»єкту розроблено ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПТК-22», який містить всі кошторисні розрахунки та переліки робіт, які необхідно виконати та затверджено рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради від 09 січня 2024 року № 2/1
Кошторисна частина проектної документації пройшла експертизу та відповідно було отримано від експертної організації - Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА» позитивний експертний звіт від 20.12.2023 № 0501/23/ЕК.
- Загальна кошторисна вартість будівництва, відповідно до Експертного звіту від 20.12.2023 № 0501/23ЕК на об’єкт «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області» складає 13 499, 722 тис. грн, в тому числі:
- -будівельні роботи- 4 945, 972 ;
- - устаткування – 5 577,016;
- - інші витрати – 2 976,734
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області» відповідають проєктній документації на даний Об’єкт , яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА» позитивний експертний звіт від 20.12.2023 № 0501/23/ЕК за яким загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 20.12.2023 року складає 13 499,722 тис. грн.
Робочий проект по даному об’єкту розроблено ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПТК-22» , який містить всі кошторисні розрахунки з визначеними статтями витрат та відповідно визначено загальну очікувану вартість по даному Об’єкту.
Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанови), відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 13 499, 722 тис.грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Згідно частини 41 пункту Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів встановлено наступне: «головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення КОНКУРЕНТНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У зв’язку з тим, що проводилась конкурента процедура закупівлі, а саме відкриті торги з особливостями, Замовником дане обґрунтування було оприлюднено на веб-сайті Сквирської міської ради https://skvyrska-gromada.gov.ua/news/1710236531/
Додатково надаємо до даної відповіді проектно-кошторисну документацію (робочий проект том 5 «Кошторисна документація» ), експертний звіт (позитивний), рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради.
З повагою,
Уповноважена особа
- Рішення про затвердження проекту.pdf
- Експертний звіт_реконструкція котельні.pdf
- Робочий проект_реконструкція котельні (частина 1).pdf
- Робочий проект_реконструкція котельні (частина 2).pdf
- Fw_3__ Реконструкція котельні_КД_архів.zip
- Робочий проект_реконструкція котельні (частина 3).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання частини 3 розділу ІІ Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-08-003210-a від 31.05.2024 року щодо виконання зобов'язання про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) та керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо необхідності оприлюднення Замовником, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, оприлюднюємо інформацію та документи, що підтверджують про усунення встановленого порушення.
2024-06-06 17:25:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
12 696 771,60
UAH з ПДВ
|
12 585 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "УМАНСЬКИЙ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
12 585 875,20
UAH з ПДВ
|
12 585 875,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Переможець |
12 585 870,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 11:16
|
Додаткова угода 3 до Договору 11-24 від 02.04.24.pdf | укладений |
28 червня 2024 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2024 17:23
|
Додаткова угода _ 2 до Договору _ 11-24 від 02.04.24 р..pdf | зміни до договору |
06 червня 2024 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 14:54
|
Додаткова угода 1 від 02.04.24 р.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 14:01
|
Договір по Реконструкції котельні_ 11-24 від 02.04.24 р_compressed.pdf | укладений |
02 квітня 2024 13:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою : вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області" | 1 | роботи |
12 585 870,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в розділ 3 Договору шляхом виключення пункту 3.11. на підставі пункту 12.1. розділу 12 Договору № 11/24 "Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області" ( Класифікація ДК 021:2015 :45454000-4 - Реконструкція) |
Номер договору про закупівлю: | 11/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-08-003210-a від 31.05.2024 року щодо виконання зобов'язання про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 6.1. розділу 6 Договору шляхом викладення в новій редакції пункту 6.1. на підставі пункту 12.1. розділу 12 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 11/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою : вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області" | 1 |
12 585 870,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі статті 188 Господарського кодексу України, статтей 651-654 Цивільного кодексу України, частини 9 статті 41 Закону України « Про публічні закупівлі», пункту 4 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пункту 12.1 розділу 12 Договору Сторони дійшли згоди розірвати Договір № 11/24 «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області»(Класифікація за ДК 021:2015: 45454000-4- Реконструкція) від 02.04.2024 року, у зв»язку із істотною зміною обставин, які змінилися настільки, що , якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах, оскільки на об»єкті будівництва існують обставини, які унеможливлюють вчасне виконання Сторонами своїх зобов»язань в повному обсязі по укладеному Договору, що призводить до порушення терміну виконання робіт та до зміни істотних умов договору, що заборонено Особливостями та Законом України «Про публічні закупівлі». |