Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний заклад загальної середньої освіти "Степанський ліцей" Степанської селищної ради Сарненського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 13982364 |
Місцезнаходження: | 34560, Україна , Рівненська обл., смт.Степань, вул.Дорошенка, 82 |
Контактна особа: |
Коротчук Ірина Василівна 380971011087 irakorotchuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 12:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 12:53 |
ДОДАТОК 3.docx | |
07 березня 2024 12:53 |
Тендерна документація 2024.docx | |
07 березня 2024 12:53 |
Додаток_4 Проєкт договору 2024.docx | |
07 березня 2024 12:53 |
ДОДАТОК 1.docx | |
07 березня 2024 12:53 |
ДОДАТОК 2 технічні умови.docx | |
07 березня 2024 12:52 |
ДОДАТОК 3.docx | |
07 березня 2024 12:52 |
Тендерна документація 2024.docx | |
07 березня 2024 12:52 |
Додаток_4 Проєкт договору 2024.docx | |
07 березня 2024 12:52 |
ДОДАТОК 1.docx | |
07 березня 2024 12:52 |
ДОДАТОК 2 технічні умови.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000064 ● 1b83bfc309f04fc3855a1b4908aa54b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 № 26
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 15.04.2024 № 26.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-03-07-006092-a 07.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 17:45:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-07-006092-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Згідно Додатку 1 Тендерної документації Замовника встановлена вимога щодо надання учасником довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Проте, в складі пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Шустик Олександр Степанович відсутні вищезазначені документи.
Обґрунтуйте відповідність пропозиції ФОП Шустик Олександр Степанович вимогам Додатку 1 Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 13:15:54
На усунення порушень прийнято рішення - розірвати договір.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-07-006092-a) на запит ДАСУ від 15.04.2024р. повідомляємо:
1. Щодо пункту 1: При плануванні закупівлі Код за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)» замовник брав до уваги наступні документи:
- Вимоги санітарного законодавства та норми харчування, встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Рішення Степанської селищної ради Сарненського району Рівненської області від 16 лютого 2024 року № 825 «Про встановлення вартості харчування в закладах загальної середньої освіти Степанської селищної територіальної громади на 2024 рік» ;
- Довідка про зміни до кошторису на 2024 рік №12 від 16.02.2024р, кошторисні призначення на 2024 р. та довідка про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2024 р. №12 від 16.02.2024р.
- кількість учнів, які навчаються в ОЗ ЗСО «Степанський ліцей» та підпадають під пільгові категорії безкоштовного харчування
2. Щодо пункту 2: В зв’язку з неможливістю усунення ознак порушення законодавства виявлених органом державного контролю в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель вважаємо за необхідне розірвати договір № 9 від 25.03.2024р., на що учаснику надіслано відповідний лист.
Скановані копії підтверджуючих документів додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу між Замовником та Виконавцем розірвано договір, що підтверджує оприлюднена Додаткова угода від 18.04.2024 № 1. Також, у подальшому УО Замовника зобов’язується дотримуватися всіх вимог чинного законодавства на кожному етапі проведення публічних закупівель задля недопущення в майбутньому встановлених порушень результатами моніторингу (зокрема, шляхом покращення теоретичних та практичних знань у сфері публічних закупівель).
2024-05-01 12:05:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2024-09-03 16:16:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ШУСТИК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ШУСТИК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ #2301415211 |
Переможець |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 13:26
|
ДУ на розірвання договору.pdf | укладений |
18 квітня 2024 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 10:40
|
договір 9.pdf | укладений |
25 березня 2024 10:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Код за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій) | 9000 | послуга |
30,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
9 900,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | На усунення порушень прийнято рішення - розірвати договір. Опорний заклад загальної середньої освіти “Степанський ліцей” Степанської селищної ради Сарненського району Рівненської області, в особі директора Романцової Тетяни Михайлівни, який діє на підставі Статуту далі (Замовник) з однієї сторони та ФОП Шустик Олександр Степанович в особі Шустика Олександра Степановича (далі – Виконавець), що діє на підставі Свідоцтва, а разом поіменовані Сторони, керуючись положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", ст.ст. 651,654 Цивільного кодексу України та п.11.4. Договору № 9 від 25.03.2024р.(далі – Договір) уклали дану Додаткову угоду (далі – Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору з 18.04.2024р. 2. Сторони погодили зняти суму даного договору на 260100,00 грн. (Двісті шістдесят тисяч сто грн. 00 коп.). Сума договору становить 9900,00 грн. (Дев’ять тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.), згідно Специфікації (Додаток №1 ) 3. Зміни набирають чинності з моменту підписання цієї Угоди. 4. З моменту набрання чинності додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли напідставі договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками. 5. Дана Угода складена у двох примірниках, по одному для кожної зі Сторін, які мають однакову юридичну силу і є невід’ємною частиною до Договору. |