Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба для розмічання доріг
Очікувана вартість
618 870,00 UAH
UA-2024-03-06-011011-a ● f77fe81e5d4f414c95605090131a245f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Олег Шкляр +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:24 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:24 |
Очікувана вартість: | 618 870,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 188,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5490 кілограм
Фарба для розмічання доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 11:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 11:32 |
ТД Фарба для розмітки.docx | |
07 березня 2024 11:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН фарба.docx |
07 березня 2024 11:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2024 11:32 |
ТД Фарба для розмітки.docx
|
|||
07 березня 2024 11:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН фарба.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт
Дата подання: 09 березня 2024 21:18
Дата відповіді: 13 березня 2024 15:03
Пунктами 2.1. та 2.3 вказана вимога відповідності товару показникам ГОСТ та ДСТУ
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами.
ГОСТ на лакофарбові матеріали скасований. Відповідно жоден постачальник не змогже виконати вимогу щодо відповідності товару ГОСТ ДСТУ, адже така вимога є некорктною та не актуальною з огляду на вище зазначене. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункти 2.1. та 2.3. та викласти у наступній редакції:
2.1.Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару чинним ТУ, та іншим діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару.
2.3. Неякісним вважається Товар, який не відповідає чинним ТУ та іншим діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пункти 2.1. та 2.3. проекту договору виписані у відповідності до норм діючого законодавства, та не потребують внесення змін.
проєкт
Дата подання: 09 березня 2024 21:25
Дата відповіді: 13 березня 2024 14:53
Пунктом 5.4. вказано, що При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи:
- податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг у встановлені діючим законодавством строки);
Відповідно до п.187.1. ст.187 ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.
Відповідно до п. 187.7. ст.187 датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом. Відповідно податкова накладна не може бути оформлена до моменту поставки товару, так як умовами договору передбачено відтермінування оплати. Вказана вимога є такою,що не відповідає законодавству та є невиконуваную з огляду на нормативно-правове обгрунтування порядку та строків реєстрації податкової накладної. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну;
- документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору;
- товаро-транспортну накладну;
- інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару.
Зареєструвати податкову накладну в електронному вигляді через електронний документообіг у встановлені діючим законодавством строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 5.4. проекту договору Замовник отримує податкову накладну Постачальника шляхом реєстрації вказаного документу Постачальником в електронному вигляді через електронний документообіг у встановлені діючим законодавством строки. Потреби у зміні вказаного пункту договору немає.
проєкт
Дата подання: 09 березня 2024 21:31
Дата відповіді: 13 березня 2024 14:56
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Немає потреби у деталізуванні умов форс-мажору, зазначених у проекті договору.
проєкт
Дата подання: 09 березня 2024 21:32
Дата відповіді: 13 березня 2024 14:58
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги Постанови КМУ №187 від 03.03.2022 року мають імперативний характер, та не потребують зазначення у проекті договору.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-06-011011-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 22 березня 2024 19:37
Дата подання: 22 березня 2024 19:37
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця
Замовником торгів оголошено проведення відкритих торгів з особливостями по закупівлі «ДК 021:2015– 44810000-1 - «Фарби» (Фарба для розмічання доріг)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-06-011011-a.
Учасники закупівлі:
1. ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" (далі - ТОВ "ОВІС ТРЕЙД", Переможець), ціна пропозиції 437`250.00 гривень з ПДВ (пропозиція акцептована).
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП", ціна пропозиції 443`440.00 (пропозиція не розглядалась).
3. ТОВ "АЛЬТ-С", ціна пропозиції 466`759.80 (пропозиція не розглядалась).
4. ТОВ "Поліфарб" ціна пропозиції 562`669.20 (пропозиція не розглядалась).
5. ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" (далі - ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Товариство, Скаржник), ціна пропозиції 618`681.60 гривень з ПДВ (пропозиція не розглядалась).
Протоколом уповноваженої особи від 18.03.2024 №21 (далі – Протокол) вирішено визначити переможцем процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі: код національного класифікатора 021: 2015 44810000-1 «Фарби» Фарба для розмічання доріг – ТОВ "ОВІС ТРЕЙД", остаточна пропозиція - 437 250 грн з ПДВ..
Кінцева дата оскарження рішення Замовника - 24.03.2024 00:00.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо акцепту пропозиції Переможця, вважає таке рішення необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам як тендерної документації, так і законодавства з огляду на наступне.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 березня 2024 15:16
рішення від 26.03.2024 №5375.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 15:16
інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2024 №5991.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2024 17:12
рішення від 03.04.2024 №5991.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2024 12:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" |
443 448,00
UAH з ПДВ
|
437 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" |
499 811,40
UAH з ПДВ
|
443 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТ-С" |
466 759,80
UAH з ПДВ
|
466 759,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Поліфарб" |
562 669,20
UAH з ПДВ
|
562 669,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
618 681,60
UAH з ПДВ
|
618 681,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" #34392042 |
Переможець |
437 250,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 11:35
|
Доовір 158.PDF | укладений |
12 квітня 2024 11:34
|