Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 2 В СМТ КЛЕВАНЬ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22568669 |
Місцезнаходження: | 35312, Україна , Рівненська обл., смт. Клевань, вул. Заводська, буд. 3 |
Контактна особа: |
Тетяна Панько +380973586800 kszhi2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:08 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:08 |
Очікувана вартість: | 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Детально умови оплати викладено в проєкті договору про закупівлю (Додаток №4 до Тендерної документації) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 14:51 |
ТД пелети.doc | |
06 березня 2024 14:51 |
Договір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Якщо учасник є власником документів - можна подати лист-роз'яснення. Також в таких документах має бути згадано такого учасника, щоб можна було ідентифікувати - для прикладу - що це він замовляв лабораторні дослідження тощо.
Тепер зустрічне питання: що саме Вам мішає виконати загальні вимоги, які зазвичай практикуються для закупівлі такого виду товару та таким вимогам відповідають багато постачальників?
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000046 ● 2938187edea142b1aaae464c03adcf1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 17:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024 № 25
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.04.2024 № 25.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-03-06-009177-a 06.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-08 18:06:09
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Гранули паливні (пелети)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-009177-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Згідно з вимогами п. 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
При цьому, нормативний документ, який визначає технічні умови для брикетів та гранул паливних з деревинної сировини - ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови», затверджений наказом ДП «УкрНДНЦ» від 21.08.2015 № 101 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» (далі - ДСТУ 8358:2015).
В таблиці 1 пункту 6.1 розділу 6 «Технічні вимоги» ДСТУ 8358:2015 встановлено технічні вимоги до брикетів та гранул паливних. Так, згідно вимог таблиці 1 «Технічні вимоги до брикетів та гранул паливних» передбачено нормативи за групами якості, де зазначено що показник щільності має бути: для І групи – не менше 1100 кг/м3.
По якій причині в таблиці №1 Додатку №2 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо показника «Щільність» 600 кг/м3?
Аналогічно, в таблиці 1 «Технічні вимоги до брикетів та гранул паливних» передбачено показник «Вологість» для І групи якості – не більше 10%. В таблиці №1 Додатку №2 до Тендерної документації Замовником встановлено показник «Максимальна вологість» - 10%. Слід зазначити, що вищевказаний стандарт не містить такого показника, як «Максимальна вологість».
По якій причині в таблиці №1 Додатку №2 до Тендерної документації Замовником встановлено показник «Максимальна вологість» - 10%?
4. Згідно з вимогами Додатку №2 до Тендерної документації запропонований учасником Товар повинен відповідати всім вищезазначеним параметрам, що повинно бути підтверджено копією документу, виданого організацією, уповноваженою здійснювати випробовування відповідної продукції, а також копією будь-якого з наступних документів, чинних на дату подання пропозиції: копіями сертифікатів якості та відповідності на товар та/або посвідчення про якість, та/або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи. Технічні та якісні характеристики запропонованого еквіваленту товару мають бути не гірші, ніж ті, які передбачені Таблицею №1.
Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі пояснювальної записки та повинно мати, зокрема, протокол випробувань на запропоновані пелети, що виданий незалежною лабораторією, яка має право проводити відповідні випробування, виданий не раніше 2022 року;
Додатком №2 до Тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги до товару (таблиця №1 Додатку №2 до Тендерної документації): максимальна довжина - 30 мм; діаметр – 5-6 мм; щільність > 600 кг/м3; максимальна вологість – 10%; зольність – не більше 1%; сировина 100% дерево, кора <15%, без сполучених речовин і добавок; упаковка – м’якій поліпропіленовий мішок; вага упаковки – не менше 20 та не більше 50 кг.
Учасником-переможцем ФОП Дивачевський Вадим Володимирович в складі тендерної пропозиції надано протокол випробовувань 2059 від 27.11.2023 на гранули паливні з деревини (пелети) №1, в якому підтверджено лише окремі показники з встановлених Замовником в таблиці №1 Додатку №2 до Тендерної документації, а саме: вологість – 7,2% та зольність – 0,52%.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Дивачевський Вадим Володимирович вимогам Додатку №2 до Тендерної документації.
5. Відповідно до вимог Додатку №2 до Тендерної документації Запропонований учасником Товар повинен відповідати всім вищезазначеним параметрам, що повинно бути підтверджено копією документу, виданого організацією, уповноваженою здійснювати випробовування відповідної продукції, а також копією будь-якого з наступних документів, чинних на дату подання пропозиції: копіями сертифікатів якості та відповідності на товар та/або посвідчення про якість, та/або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.
Також, відповідно до вимог Додатку №2 до Тендерної документації, у разі, якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати, зокрема, декларацію виробника/посвідчення якості.
Учасником-переможцем ФОП Дивачевський Вадим Володимирович не надано в складі пропозиції копії сертифікатів якості та відповідності на товар та/або посвідчення про якість, та/або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, а також не надано декларацію виробника.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Дивачевський Вадим Володимирович вимогам Додатку №2 до Тендерної документації.
6. Відповідно до вимог Додатку №2 до Тендерної документації документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі пояснювальної записки та повинно мати, зокрема, інформацію щодо походження товару. Учасником-переможцем ФОП Дивачевський Вадим Володимирович не надано в складі пропозиції інформацію щодо походження товару.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Дивачевський Вадим Володимирович вимогам Додатку №2 до Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-10 10:22:03
Відповідь на звернення
Надаємо відповіді на звернення в прикріпленому документі. Для зручності - запитання виділено червоним, відповідь Замовника - чорним.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень у прикладеному листі.
2024-04-24 10:19:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ДИВАЧЕВСЬКИЙ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
544 824,00
UAH з ПДВ
|
469 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Асанова Людмила Романівна |
563 530,00
UAH з ПДВ
|
470 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ЄРЕМЕНКО ПАВЛО ОЛЕГОВИЧ |
564 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СИДОРОВИЧ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ" |
582 800,00
UAH з ПДВ
|
488 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МАКАРІВ ПЕЛЛЕТ |
582 800,00
UAH з ПДВ
|
512 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Марчук Віктор Юрійович |
586 560,00
UAH з ПДВ
|
586 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДИВАЧЕВСЬКИЙ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3290606415 |
Переможець |
469 990,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 10:22
|
ДУ 1.pdf | укладений |
24 квітня 2024 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 13:08
|
Договір.pdf | укладений |
28 березня 2024 12:54
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 березня 2024 — 23 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу |