Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт - утеплення рулонної покрівлі житлового будинку №19 по вул. Будівельників в м.Ладижин Вінницької області – з проведенням ресурсозберігаючих заходів (коригування)
Очікувана вартість
6 938 708,00 UAH
UA-2024-02-29-003141-a ● 9f8938b82c0d46158fcc1d6dec71b9c3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДЖИТЛОСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 38023108 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., місто Ладижин, ВУЛИЦЯ ПРОЦИШИНА, 12 |
Контактна особа: |
Ігор Зубрицький +380434364437 lad_servis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:14 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:14 |
Очікувана вартість: | 6 938 708,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 693,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт - утеплення рулонної покрівлі житлового будинку №19 по вул. Будівельників в м.Ладижин Вінницької області – з проведенням ресурсозберігаючих заходів (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Вінницька область, Ладижин, вул. Будівельників, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводяться замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок підряднику після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт з відстроченням платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 15:22 |
Додаток 3 Проєкт договору НР.docx | |
07 березня 2024 15:22 |
Перелік змін до ТД 07032024.docx | |
04 березня 2024 09:25 |
Додаток 1 НР.docx | |
04 березня 2024 09:25 |
Перелік змін до ТД.docx | |
29 лютого 2024 11:22 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
29 лютого 2024 11:22 |
Додаток 2.docx |
07 березня 2024 15:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 березня 2024 15:22 |
Додаток 3 Проєкт договору НР.docx
|
||||||
07 березня 2024 15:22 |
Перелік змін до ТД 07032024.docx
|
||||||
04 березня 2024 09:25 |
Додаток 1 НР.docx
|
||||||
04 березня 2024 09:25 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
29 лютого 2024 11:22 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
||||||
29 лютого 2024 11:22 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення стосовно вимоги додатку № 1 про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 01 березня 2024 12:35
Дата відповіді: 04 березня 2024 09:28
Шановний Замовнику! У п.2.1. розділу № 2 додатку № 1 Замовник вимагає від Учасників "До виконання поківельних робіт допускаються особи не молодші 18 років, що пройшли відповідне навчання, перевірку знань з вимог безпеки та отримали відповідне посвідчення."
Однак, в п.2.2 замовник не вимагає надання в складі Тендерної пропозиції вищевказаних посвідчень
Зважаючи на вищевикладене, наявна суперечність та неоднозначність норм в тендерній документації. Тому просимо надати відповідь, чи потрібно Учаснику надавати посвідчення (копія або оригінал) на працівників, про те, що вони пройшли відповідне навчання
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за увагу до закупівлі.
Відповідні зміни внесені до Тендерної документації, а саме в Додаток 1 до тендерної документації
Відповідні зміни внесені до Тендерної документації, а саме в Додаток 1 до тендерної документації
Уточнення стосовно вимоги додатку № 1 про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 04 березня 2024 15:30
Дата відповіді: 07 березня 2024 09:00
Шановний Учаснику! На наше попереднє зауваження, ви відповіли, що будуть внесені відповідні правки, та вимоги, щодо надання посвідчень будуть додані до новї редакції ТД. Однак, звертаємо вашу увагу, що в .2.1. розділу № 2 додатку № 1 Замовник вимагає від Учасників "До виконання поківельних робіт допускаються особи не молодші 18 років, що пройшли відповідне навчання, перевірку знань з вимог безпеки та отримали відповідне посвідчення." Замовник вимагає від Учасника, щоб його працівники пройшли "відповідне навчання", однак вимагає лише підтвердження навчання з ОП, а жодних дипломів або кваліфікаційних сертифікатів не вимагає. Зважаючи на це, просимо доповнити п.2.3. вимогою щодо надання Учасником на кожного працівника робітничої професії кваліфікаційного сертифікату/диплому/іншого документа, що підтверджує "відповідне навчанн" передбачене в п.2.1 цього ж розділу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо вашого запитання повідомляємо - що при прийомі на роботу та допущенні до виконання службових обов’язків виконавець перевіряє кваліфікаційну відповідність кожного працівника самостійно
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-29-003141-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Перша Уманська Управляюча Компанія", Код ЄДРПОУ:44070831
Дата подання: 03 березня 2024 10:57
В тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, що суперечать принципами здійснення публічних закупівель.
Шановний замовник. При підготовці технічного завдання Замовник повинен керувався принципами здійснення публічних закупівель, які зазначені у ст.5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII (Чинний ), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Детально ознайомившись з тендерною документацією за предметом закупівлі UA-2024-02-29-003141-a, звертаємо Вашу увагу, що в даній документації наявні признаки дискримінації учасників закупівлі, а саме в додатку 1 до тендерної документації ч. 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). п.3 "Копія дозвільного документа на виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті)" намає чіткого тлумачення який саме дозвільний документ мається на увазі відповідно постанови КМУ від 3.02.2021 № 77, а також п. 2 "Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру." дана вимога також має дискримінаційний характер адже відповідно до Постанови КМУ від 18.03.2022 № 314 замість ліцензій, на період дії воєнного стану, запроваджені декларації про провадження господарської діяльності, а відповідно, якщо раніше для початку певного виду діяльності вимагалася ліцензія, то сьогодні замість проходження процедури отримання ліцензії, можна подати до відповідного органу Декларацію, та розпочинати роботу. Звертаємо Вашу увагу що в додатку 2 до тендерної документації. а саме п. 12 "Виконавець забезпечує дотримання чистоти та порядку при виконанні робіт та зобов’язаний після виконання робіт привести територію до належного санітарного стану.
На підтвердження даної вимоги, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документа." данна вимога має дискримінаційних характер, незрозуміло яким чином наявність в учасника закупівлі договору на вивіз будівельного сміння, може гарантувати приведення території до належного санітарного стану на якій знаходиться обєкт будівництва, також на зрозуміло що саме вимагає замовник в данній вимозі адже виконання робіт проводиться у відповідності ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва" відповідно, ці норми встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури. У додатку 3 до тендерної документації п. 7.8 "У разі виникнення між Замовником і Підрядником спору з приводу недоліків (дефектів) виконаних Робіт або їх причин, на вимогу будь-якого з них, має бути призначена експертиза. Витрати на проведення експертизи несе Підрядник, крім випадків, коли експертизою встановлена відсутність порушень цього договору або причинного зв'язку між діями Підрядникам та виявленими недоліками. У цих випадках витрати на проведення експертизи несуть обидві сторони порівну." прохання вилучити з договору данний пункт яким порушуються норми чинного законодавства, адже відповідно постанові КМУ від 11.07.2007 № 903 ПОРЯДОК здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури ч.2 Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта", а також вимагаємо внести зміни в п. 17.1 та виправити термін дії договору з 2023 на 2024 рік. Виходячи з вищезазначеного, в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, що суперечать принципами здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Детально ознайомившись з тендерною документацією за предметом закупівлі UA-2024-02-29-003141-a, звертаємо Вашу увагу, що в даній документації наявні признаки дискримінації учасників закупівлі, а саме в додатку 1 до тендерної документації ч. 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). п.3 "Копія дозвільного документа на виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті)" намає чіткого тлумачення який саме дозвільний документ мається на увазі відповідно постанови КМУ від 3.02.2021 № 77, а також п. 2 "Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру." дана вимога також має дискримінаційний характер адже відповідно до Постанови КМУ від 18.03.2022 № 314 замість ліцензій, на період дії воєнного стану, запроваджені декларації про провадження господарської діяльності, а відповідно, якщо раніше для початку певного виду діяльності вимагалася ліцензія, то сьогодні замість проходження процедури отримання ліцензії, можна подати до відповідного органу Декларацію, та розпочинати роботу. Звертаємо Вашу увагу що в додатку 2 до тендерної документації. а саме п. 12 "Виконавець забезпечує дотримання чистоти та порядку при виконанні робіт та зобов’язаний після виконання робіт привести територію до належного санітарного стану.
На підтвердження даної вимоги, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документа." данна вимога має дискримінаційних характер, незрозуміло яким чином наявність в учасника закупівлі договору на вивіз будівельного сміння, може гарантувати приведення території до належного санітарного стану на якій знаходиться обєкт будівництва, також на зрозуміло що саме вимагає замовник в данній вимозі адже виконання робіт проводиться у відповідності ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва" відповідно, ці норми встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури. У додатку 3 до тендерної документації п. 7.8 "У разі виникнення між Замовником і Підрядником спору з приводу недоліків (дефектів) виконаних Робіт або їх причин, на вимогу будь-якого з них, має бути призначена експертиза. Витрати на проведення експертизи несе Підрядник, крім випадків, коли експертизою встановлена відсутність порушень цього договору або причинного зв'язку між діями Підрядникам та виявленими недоліками. У цих випадках витрати на проведення експертизи несуть обидві сторони порівну." прохання вилучити з договору данний пункт яким порушуються норми чинного законодавства, адже відповідно постанові КМУ від 11.07.2007 № 903 ПОРЯДОК здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури ч.2 Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта", а також вимагаємо внести зміни в п. 17.1 та виправити термін дії договору з 2023 на 2024 рік. Виходячи з вищезазначеного, в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, що суперечать принципами здійснення публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2024 10:09
Шановний Учасник. При підготовці Тендерної документації, Замовник керується принципами публічних закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням). Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Тому повідомляємо, що дозволи на роботи підвищеної небезпеки підприємства отримують відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107.
Відповідно до Додатку 1 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» пункту 2 Замовник у складі тендерної документації просить надати Учасника Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Однією з найважливіших соціальних функцій держави є збереження життя і здоров’я населення країни та захист навколишнього середовища від результатів масового виробництва. У зв’язку з цим, певні види підприємницької діяльності, що мають високий вплив на екологічну або суспільну безпеку населення, підлягають посиленому контролю з боку уповноважених державних органів. Фізичні або юридичні особи, які бажають здійснювати діяльність, що може становити підвищену небезпеку, повинні узгодити з державою своє право на провадження такої діяльності шляхом отримання відповідних дозволів.
У разі, якщо Учасник вбачає відсутність необхідності в отриманні дозвільних документів, то Учасник, у відповідності з вимогами тендерної документації, має право надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти законодавства.
Надання у складі тендерної документації вищезазначеного документа не є дискримінаційною вимогою.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. а саме п. 12 Виконавець забезпечує дотримання чистоти та порядку при виконанні робіт та зобов’язаний після виконання робіт привести територію до належного санітарного стану.
На підтвердження даної вимоги, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документа.
Повідомляємо, що Замовник – бюджетна організація і бюджетом не передбачені витрати на вивіз будівельного сміття після проведення ремонтно-будівельних робіт, тому тендерна документація і містить вимогу щодо дотримання Учасником чистоти та порядку при виконанні робіт та зобов’язання після виконання робіт привести територію до належного санітарного стану в тому числі вивезенні будівельного сміття. На підтвердження даної вимоги, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документа.
Надання у складі тендерної документації вищезазначеного документа не є дискримінаційною вимогою.
Вимога замовника, що зазначена у п. 7.8. додатку 3 до тендерної документації щодо призначення експертизи, у разі виникнення між Замовником і Підрядником спору з приводу недоліків (дефектів) виконаних Робіт або їх причин убезпечує Замовника від недобросовісного виконання робіт та не є дискримінаційною, тому вносити зміни до пунктів Договору Замовник не буде.
Термін дії договору, зазначений у п. 17.1. додатку 3 до тендерної документації «до 31 грудня 2023 року», також не є дискримінацією учасника, а є технічною помилкою, що буде виправлена, шляхом внесення змін до тендерної документації
Тому повідомляємо, що дозволи на роботи підвищеної небезпеки підприємства отримують відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107.
Відповідно до Додатку 1 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» пункту 2 Замовник у складі тендерної документації просить надати Учасника Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Однією з найважливіших соціальних функцій держави є збереження життя і здоров’я населення країни та захист навколишнього середовища від результатів масового виробництва. У зв’язку з цим, певні види підприємницької діяльності, що мають високий вплив на екологічну або суспільну безпеку населення, підлягають посиленому контролю з боку уповноважених державних органів. Фізичні або юридичні особи, які бажають здійснювати діяльність, що може становити підвищену небезпеку, повинні узгодити з державою своє право на провадження такої діяльності шляхом отримання відповідних дозволів.
У разі, якщо Учасник вбачає відсутність необхідності в отриманні дозвільних документів, то Учасник, у відповідності з вимогами тендерної документації, має право надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти законодавства.
Надання у складі тендерної документації вищезазначеного документа не є дискримінаційною вимогою.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. а саме п. 12 Виконавець забезпечує дотримання чистоти та порядку при виконанні робіт та зобов’язаний після виконання робіт привести територію до належного санітарного стану.
На підтвердження даної вимоги, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документа.
Повідомляємо, що Замовник – бюджетна організація і бюджетом не передбачені витрати на вивіз будівельного сміття після проведення ремонтно-будівельних робіт, тому тендерна документація і містить вимогу щодо дотримання Учасником чистоти та порядку при виконанні робіт та зобов’язання після виконання робіт привести територію до належного санітарного стану в тому числі вивезенні будівельного сміття. На підтвердження даної вимоги, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документа.
Надання у складі тендерної документації вищезазначеного документа не є дискримінаційною вимогою.
Вимога замовника, що зазначена у п. 7.8. додатку 3 до тендерної документації щодо призначення експертизи, у разі виникнення між Замовником і Підрядником спору з приводу недоліків (дефектів) виконаних Робіт або їх причин убезпечує Замовника від недобросовісного виконання робіт та не є дискримінаційною, тому вносити зміни до пунктів Договору Замовник не буде.
Термін дії договору, зазначений у п. 17.1. додатку 3 до тендерної документації «до 31 грудня 2023 року», також не є дискримінацією учасника, а є технічною помилкою, що буде виправлена, шляхом внесення змін до тендерної документації
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-03-20-000002 • aa1be3f2cc654a24890a0798393f33ec
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-20
•
18:17
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Замоник КП "ЛАДЖИТЛОСЕРВІС" неправомірно визнав переможцем учасника ПП "ЛАДРЕМБУДСЕРВІС", в звязку з відсутністю в учасника закупівлі підписаного проекту договору про закупівлю, Зазначену позицію також висловлює Комісія АМКУ у своєму рішенні №1838-р/пк-пз. Також учасник закупівлі надає техніку яка має невідповідність технічному завданню (кран вантожопідйомністю більше 20 т, а в ТД зазначається більше 25 тон.), також учаник надає договір оренди з ФОП Андрущенко Д.Г. де немає технічного паспора на автомобіль. Зауважимо, що для прийняття рішення замовником про визнання переможця, замовнику закупівлі було достатньо 48 хвилин, хоча попереднього учасника кваліфікували 6 днів. Вцьому вбачається зговір учасника закупівлі з замовником. Просимо провести перевірку на відповідність чинному законодавству.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" |
6 302 753,32
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЛАДРЕМБУДСЕРВІС" |
6 641 662,69
UAH з ПДВ
|
6 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Теплоенергетична компанія" |
6 232 556,63
UAH з ПДВ
|
6 099 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
6 795 681,23
UAH з ПДВ
|
6 795 681,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" |
6 901 000,00
UAH з ПДВ
|
6 901 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" #42994511 |
Відхилено |
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 15:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2024 13:05
|
ПП "ЛАДРЕМБУДСЕРВІС" #41394389 |
Переможець |
6 090 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2024 17:21
|
ДУ 4 до Дог 66.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2024 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 15:04
|
ДУ 3 до Дог 66.pdf | зміни до договору |
15 липня 2024 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2024 08:54
|
ДУ 2 до Дог 66.PDF | зміни до договору |
19 квітня 2024 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2024 14:21
|
ДУ 1 до Дог 66.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2024 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 15:06
|
Договір 66 від 02042024.pdf | укладений |
02 квітня 2024 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду №1 про наступне: 1. Внести зміни до п.3.1. роздулу 3 Договору "Ціна договору" та викласти в новій редакції: "3.1. Ціна Договору становить6 090 000,00 грн. (шість міліонів дев’яносто тисяч грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 1 015 000 грн. 00 коп. 3.1.1 Фінансування здійснюється за рахунок виділених бюджетних асигнувань відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік в розмірі 3 090 000,00 грн в т.ч. ПДВ 515 000,00 грн. 3.1.2. Фінансування здійснюється за рахунок власних коштів розміщених в банку в розмірі 3 000 000,00 грн. в т.ч. ПДВ 500 000,00 грн." |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни до п.3.1. розділу 3 Договору «Ціна договору» та викласти в новій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 6 090 000,00 грн. (шість мільйонів дев’яносто тисяч грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 1 015 000 грн. 00 коп. 3.1.1. Фінансування здійснюється за рахунок виділених бюджетних асигнувань відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік в розмірі 3 090 000,00 грн. (три мільйони дев’яносто тисяч грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 515 000 грн. 00 коп. 3.1.2. Фінансування здійснюється за рахунок власних коштів розміщених в банку в розмірі 3 000 000,00 грн. (три мільйони грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 500 000 грн. 00 коп.» 2. У зв’язку із зміною фінансування, Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток 6 до цього Договору «План фінансування». |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали Додаткову угоду про наступне: Внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "3.1. Ціна Договору становить: – 6 090 000,00 грн. (шість міліонів дев’яносто тисяч грн. 00 коп. ) в тому числі ПДВ 1 015 000 грн. 00 коп., з яких фінансування здійснюється за рахунок виділених бюджетних асигнувань відповідно до кошторисних призначень на 2024 р. в розмірі 6 090 000,00 грн. (шість міліонів дев’яносто тисяч грн. 00 коп. ) в тому числі ПДВ 1 015 000 грн. 00 коп" 3. У звязку зі зміною строків виконання робіт Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток 5 до цього Договору "Календарний графік виконаних робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору. Внести зміни до п. 3.1 розділу 3 Договору «Ціна договору» та викласти в новій редакції: «п.3.1. Ціна договору становить 4498730,84 грн. (чотири мільйони чотириста дев’яносто вісім тисяч сімсот тридцять грн. 84 коп.) в т. ч. ПДВ 749788,47 грн., з яких фінансування робіт, згідно актів виконаних робіт здійснювалося за рахунок виділених бюджетних асигнувань відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік в розмірі 4498730,84 грн. (чотири мільйони чотириста дев’яносто вісім тисяч сімсот тридцять грн. 84 коп.) в т. ч. ПДВ 749788,47 грн.» 2. У зв’язку зі зміною строків виконання робіт Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток 5 до цього Договору «Календарний графік виконаних робіт». 3. У зв’язку зі зміною фінансування робіт, Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток 6 до цього Договору «План фінансування» |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |