Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Пересипського району м.Одеси)
Очікувана вартість
8 448 000,00 UAH
UA-2024-02-13-014189-a ● 1454c41a0d3846bbb3238bdedc35bab9
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703235 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Отамана Головатого, буд. 99 |
Контактна особа: |
Олена Бучацька +380482340480 cfsuvorovskiy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 21:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:51 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:51 |
Очікувана вартість: | 8 448 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Терміни, зазначені щодо забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). І. Вимоги до банківської гарантії: 1. Ці Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 9. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Розмір забезпечення тендерної пропозиції:253 440.00 (3%) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 253440 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Учасник - переможець процедури закупівлі повинен надати оригінал або копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Пересипського району м.Одеси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 20:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 20:05 |
01_Тендерна документація_28.03.2024року_Зміни.docx | |
28 березня 2024 19:56 |
02_Перелік змін_28.03.2024 року.doc | |
14 лютого 2024 22:30 |
Перелік змін_14.02.2024 року.doc | |
14 лютого 2024 22:30 |
Тендерна документація_14.02.2024року_Зміни.docx | |
13 лютого 2024 21:09 |
Тендерна документація_Послуги_13.02.24.docx |
28 березня 2024 20:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 березня 2024 20:05 |
01_Тендерна документація_28.03.2024року_Зміни.docx
|
|||||||||
28 березня 2024 19:56 |
02_Перелік змін_28.03.2024 року.doc
|
|||||||||
14 лютого 2024 22:30 |
Перелік змін_14.02.2024 року.doc
|
|||||||||
14 лютого 2024 22:30 |
Тендерна документація_14.02.2024року_Зміни.docx
|
|||||||||
13 лютого 2024 21:09 |
Тендерна документація_Послуги_13.02.24.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не обґрунтована вимога
Дата подання: 16 лютого 2024 08:27
Дата відповіді: 16 лютого 2024 22:16
Просимо надати роз’яснення стосовно необхідності включення до умов тендерної документації (пункт 23 Додатку № 3 до тендерної документації) вимоги до учасників щодо надання ними зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Яке відношення взагалі має така вимога до предмету закупівлі, який передбачає надання послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти?
Просимо також обґрунтувати, що дана умова тендерної документації не обмежує коло учасників процедури закупівлі (не обмежує конкуренцію) та не є дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вимога щодо надання учасниками зареєстрованої декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки встановлена у відповідності до норм чинного законодавства і не є дискримінаційною з огляду на наступне.
Декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки встановлена у відповідності до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 (далі – Порядок).
Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Декларація заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС чи засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС.
Суб’єкт господарювання протягом місяця з дня подання декларації може повторно подати відповідну декларацію з уточненими достовірними даними будь – яким зазначеним способом.
У разі коли декларація подана безпосередньо до адміністратора центру надання адміністративних послуг, така декларація протягом одного робочого дня після надходження передається ним територіальному органові ДСНС.
Декларація реєструється ДСНС або її територіальним органом на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня її надходження.
Датою надходження декларації вважається дата її реєстрації як вхідної кореспонденції засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС, адміністратором центру надання адміністративних послуг або ДСНС, а в разі надсилання рекомендованим листом – дата відбитка поштового календарного штемпеля.
Якщо декларація не відповідає формі, наведеній в додатку до Порядку, ДСНС або її територіальний орган повертає її суб’єкту господарювання в той самий спосіб, в який було подано декларацію, для опрацювання.
У разі коли ДСНС або її територіальним органом не зареєстровано декларацію і не надіслано її суб’єкту господарювання для доопрацювання в установлений строк, право на вчинення дій щодо провадження господарської діяльності виникає наступного дня після завершення строку, установленого для реєстрації декларації. У такому разі декларація вважається зареєстрованою.
Опрацювання та реєстрація декларації здійснюються через інформаційну систему ДСНС і засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.
Перший примірник декларації зберігається у ДСНС або її територіальному органі, другий примірник не пізніше наступного робочого дня після реєстрації передається суб’єктові господарювання або державному адміністраторові з відміткою про дату і номер реєстрації декларації.
Таким чином, декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки необхідна для початку роботи новоутворених підприємств та для початку використання об’єктів нерухомості суб’єкта господарювання.
В кожного суб’єкта господарювання є приміщення, які суб’єкт господарювання використовує для здійснення своєї господарської діяльності. Такі приміщення відповідно до норм чинного законодавства повинні бути задекларовані. Таким чином, дана вимога є обґрунтованою. Саме декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки підтверджує відповідність матеріально – технічної бази Учасника вимогам законодавства.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки таку декларацію може отримати будь – який суб’єкт господарювання безоплатно протягом 5 робочих днів з дня її надходження.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки встановлена у відповідності до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 (далі – Порядок).
Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Декларація заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС чи засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС.
Суб’єкт господарювання протягом місяця з дня подання декларації може повторно подати відповідну декларацію з уточненими достовірними даними будь – яким зазначеним способом.
У разі коли декларація подана безпосередньо до адміністратора центру надання адміністративних послуг, така декларація протягом одного робочого дня після надходження передається ним територіальному органові ДСНС.
Декларація реєструється ДСНС або її територіальним органом на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня її надходження.
Датою надходження декларації вважається дата її реєстрації як вхідної кореспонденції засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС, адміністратором центру надання адміністративних послуг або ДСНС, а в разі надсилання рекомендованим листом – дата відбитка поштового календарного штемпеля.
Якщо декларація не відповідає формі, наведеній в додатку до Порядку, ДСНС або її територіальний орган повертає її суб’єкту господарювання в той самий спосіб, в який було подано декларацію, для опрацювання.
У разі коли ДСНС або її територіальним органом не зареєстровано декларацію і не надіслано її суб’єкту господарювання для доопрацювання в установлений строк, право на вчинення дій щодо провадження господарської діяльності виникає наступного дня після завершення строку, установленого для реєстрації декларації. У такому разі декларація вважається зареєстрованою.
Опрацювання та реєстрація декларації здійснюються через інформаційну систему ДСНС і засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.
Перший примірник декларації зберігається у ДСНС або її територіальному органі, другий примірник не пізніше наступного робочого дня після реєстрації передається суб’єктові господарювання або державному адміністраторові з відміткою про дату і номер реєстрації декларації.
Таким чином, декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки необхідна для початку роботи новоутворених підприємств та для початку використання об’єктів нерухомості суб’єкта господарювання.
В кожного суб’єкта господарювання є приміщення, які суб’єкт господарювання використовує для здійснення своєї господарської діяльності. Такі приміщення відповідно до норм чинного законодавства повинні бути задекларовані. Таким чином, дана вимога є обґрунтованою. Саме декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки підтверджує відповідність матеріально – технічної бази Учасника вимогам законодавства.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки таку декларацію може отримати будь – який суб’єкт господарювання безоплатно протягом 5 робочих днів з дня її надходження.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Надайте роз’яснення
Дата подання: 16 лютого 2024 16:42
Дата відповіді: 19 лютого 2024 17:38
Просимо надати роз’яснення стосовно необхідності включення до умов тендерної документації (пункт 6 Додатку № 3 до тендерної документації) вимоги щодо розрахунку вартості послуг із застосуванням програмного комплексу АВК-5 з наданням відповідної ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс. Яке відношення має така вимога до предмету закупівлі, який передбачає надання послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти?
Просимо обґрунтувати, що дана умова тендерної документації не обмежує коло учасників процедури закупівлі (не обмежує конкуренцію) та не є дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не встановлюють вимог та обмежень щодо способу розрахунку вартості послуг.
Тому, Замовник самостійно вирішує у який саме спосіб здійснюється розрахунок вартості послуг, які є предметом закупівлі.
Тому, Замовник самостійно вирішує у який саме спосіб здійснюється розрахунок вартості послуг, які є предметом закупівлі.
Обмежене коло учасників
Дата подання: 16 лютого 2024 16:43
Дата відповіді: 19 лютого 2024 17:39
Просимо надати роз’яснення стосовно необхідності включення до умов тендерної документації (пункт 24 Додатку № 3 до тендерної документації) вимоги щодо надання учасником «Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування» (CEN/TS 54-14:2018, IDT), виданого органом сертифікації. Яке відношення має така вимога до предмету закупівлі, який передбачає надання послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти?
Просимо обґрунтувати, що дана умова тендерної документації не обмежує коло учасників процедури закупівлі (не обмежує конкуренцію) та не є дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасника, дана вимога встановлена у відповідності до норм чинного законодавства України.
Відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 16.06.2021 № 226 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Пунктом 1 даного наказу встановлено: «Прийняти національний стандарт, гармонізований з європейським стандартом, методом підтвердження з наданням чинності з 01 липня 2021 року: ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування – На заміну ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009.».
Цей стандарт встановлює вимоги та містить рекомендації щодо побудови (планування), проектування, монтування, пусконалагоджування, експлуатування та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування, у тому числі щодо остаточного перевіряння системи підрядною організацією, передавання системи в експлуатацію замовнику, який може залучати до цього процесу незалежні компетентні організації («третю сторону»), компетентність якої підтверджено згідно з ДСТУ EN ISO/IEC17020. Стандарт встановлює також вимоги щодо експлуатування, технічного обслуговування (підтримання експлуатаційної придатності) і перелік регламентних робіт, які проводять в рамках технічного обслуговування.
Як вбачається з вищевикладеного, даний стандарт має пряме відношення до предмета закупівлі, який передбачає надання послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти.
Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 7 Додатку № 3 до тендерної документації, послуги повинні здійснюватися у відповідності із з вимогами Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, Правил пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту та ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування.
Додатково повідомляємо, що даний сертифікат може отримати будь – яка організація незалежно від форми власності, організаційно – правової форми, тощо, яка здійснює свою діяльність у відповідності до цього стандарту.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 не є дискримінаційною та ніяким чином не обмежує коло учасників, а також встановлена у відповідності до норм чинного законодавства.
Відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 16.06.2021 № 226 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Пунктом 1 даного наказу встановлено: «Прийняти національний стандарт, гармонізований з європейським стандартом, методом підтвердження з наданням чинності з 01 липня 2021 року: ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування – На заміну ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009.».
Цей стандарт встановлює вимоги та містить рекомендації щодо побудови (планування), проектування, монтування, пусконалагоджування, експлуатування та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування, у тому числі щодо остаточного перевіряння системи підрядною організацією, передавання системи в експлуатацію замовнику, який може залучати до цього процесу незалежні компетентні організації («третю сторону»), компетентність якої підтверджено згідно з ДСТУ EN ISO/IEC17020. Стандарт встановлює також вимоги щодо експлуатування, технічного обслуговування (підтримання експлуатаційної придатності) і перелік регламентних робіт, які проводять в рамках технічного обслуговування.
Як вбачається з вищевикладеного, даний стандарт має пряме відношення до предмета закупівлі, який передбачає надання послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти.
Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 7 Додатку № 3 до тендерної документації, послуги повинні здійснюватися у відповідності із з вимогами Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, Правил пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту та ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування.
Додатково повідомляємо, що даний сертифікат може отримати будь – яка організація незалежно від форми власності, організаційно – правової форми, тощо, яка здійснює свою діяльність у відповідності до цього стандарту.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 не є дискримінаційною та ніяким чином не обмежує коло учасників, а також встановлена у відповідності до норм чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-13-014189-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:40108934
Дата подання: 16 лютого 2024 16:35
Дискримінація потенційних Учасників
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч. 4 ст. 5 вказаного Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Нормою ч. 4 ст. 22 вказаного Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Між тим, умови пункту 19 Додатку № 3 до тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пункт 19 Додатку № 3 вимагає від учасників процедури закупівлі: «До подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості надання послуг, Учасник повинен оглянути об’єкти, ознайомитися з документацією та надати у складі пропозиції акт огляду об’єктів, підписаного учасником та представником замовника».
Крім того, вбачається, що ці умови суперечать такому принципу здійснення публічних закупівель, як запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою уникнення корупційних ризиків учасники повинні вести діалог із замовником виключно за допомогою електронної системи закупівель шляхом опублікування в цій системі питань та вимог до замовника. Однак, зазначена вище умова передбачає безпосередній (при огляді об’єктів) контакт між представниками замовника та учасником (представниками учасника), та безпосередньо створює корупційні ризики. Крім того, вбачається можливість навмисного з боку замовника не допуску певних учасників (їх представників) на об’єкти замовника, та навмисного не підписання замовником акту огляду об’єктів для того, щоб у подальшому мати підстави для відхилення тендерних пропозицій «небажаних» учасників.
До того ж, звертаємо Вашу увагу на те, що існує практика розгляду Антимонопольним комітетом України скарг учасників на аналогічні за змістом умови тендерної документації з визнанням за наслідком розгляду скарг таких умов дискримінаційними:
1) Рішення №5781-р/пк-пз від 02.05.2023 (закупівля UA-2023-04-18-009342-a.c1);
2) Рішення №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (закупівля UA-2020-05-06-000306-c);
3) Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (закупівля UA-2021-02-22-003442-a);
4) Рішення № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021 (закупівля UA-2021-07-09-000599-c);
5) Рішення № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021 (закупівля UA-2021-08-25-004585-a).
З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме, виключити пункт 19 Додатку № 3 до тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Між тим, умови пункту 19 Додатку № 3 до тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пункт 19 Додатку № 3 вимагає від учасників процедури закупівлі: «До подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості надання послуг, Учасник повинен оглянути об’єкти, ознайомитися з документацією та надати у складі пропозиції акт огляду об’єктів, підписаного учасником та представником замовника».
Крім того, вбачається, що ці умови суперечать такому принципу здійснення публічних закупівель, як запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою уникнення корупційних ризиків учасники повинні вести діалог із замовником виключно за допомогою електронної системи закупівель шляхом опублікування в цій системі питань та вимог до замовника. Однак, зазначена вище умова передбачає безпосередній (при огляді об’єктів) контакт між представниками замовника та учасником (представниками учасника), та безпосередньо створює корупційні ризики. Крім того, вбачається можливість навмисного з боку замовника не допуску певних учасників (їх представників) на об’єкти замовника, та навмисного не підписання замовником акту огляду об’єктів для того, щоб у подальшому мати підстави для відхилення тендерних пропозицій «небажаних» учасників.
До того ж, звертаємо Вашу увагу на те, що існує практика розгляду Антимонопольним комітетом України скарг учасників на аналогічні за змістом умови тендерної документації з визнанням за наслідком розгляду скарг таких умов дискримінаційними:
1) Рішення №5781-р/пк-пз від 02.05.2023 (закупівля UA-2023-04-18-009342-a.c1);
2) Рішення №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (закупівля UA-2020-05-06-000306-c);
3) Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (закупівля UA-2021-02-22-003442-a);
4) Рішення № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021 (закупівля UA-2021-07-09-000599-c);
5) Рішення № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021 (закупівля UA-2021-08-25-004585-a).
З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме, виключити пункт 19 Додатку № 3 до тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2024 17:40
Шановний Учаснику, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки встановлена на підставі частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи дію воєнного стану в Україні, нестабільну економічну ситуацію та постійне коливання цін на ринку протипожежного обладнання, Замовник прагне здійснити закупівлю та укласти договір з Учасником, який в змозі буде виконати свої зобов’язання згідно з договором, що не призведе до розірвання договору та неможливістю Замовника отримати послуги, передбачені предметом закупівлі.
Вимога встановлена з метою наочного розуміння технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, кількості об’єктів та полегшення процесу визначення Учасниками обсягу та вартості послуг, що є предметом закупівлі. Можливість здійснення такого обстеження надається усім потенційним Учасникам без будь – яких обмежень з боку Замовника.
Дана вимога є необхідною для всіх потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки учасники мають можливість ознайомитися із фактичними обсягами надання послуг на місці, реально здійснити оцінку своїх можливостей та економічної доцільності щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, а також мають можливість ознайомитися з документацією.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Враховуючи дію воєнного стану в Україні, нестабільну економічну ситуацію та постійне коливання цін на ринку протипожежного обладнання, Замовник прагне здійснити закупівлю та укласти договір з Учасником, який в змозі буде виконати свої зобов’язання згідно з договором, що не призведе до розірвання договору та неможливістю Замовника отримати послуги, передбачені предметом закупівлі.
Вимога встановлена з метою наочного розуміння технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, кількості об’єктів та полегшення процесу визначення Учасниками обсягу та вартості послуг, що є предметом закупівлі. Можливість здійснення такого обстеження надається усім потенційним Учасникам без будь – яких обмежень з боку Замовника.
Дана вимога є необхідною для всіх потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки учасники мають можливість ознайомитися із фактичними обсягами надання послуг на місці, реально здійснити оцінку своїх можливостей та економічної доцільності щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, а також мають можливість ознайомитися з документацією.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-13-014189-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:44582390
Дата подання: 16 лютого 2024 21:51
Дата подання: 16 лютого 2024 21:51
СКАРГА
на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю
«ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Пересипського району м.Одеси)»
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2024 16:21
рішення від 20.02.2024 № 3151.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 16:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.02.2024 № 3865.pdf
Дата публікації: 01 березня 2024 13:32
рішення від 29.02.2024 № 3865.pdf
Дата публікації: 05 березня 2024 11:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами Скарги ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД" замовником внесено зміни до тендерної документації (рішення УО від 28.03.2024 року, протокол №13).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" |
7 061 343,02
UAH з ПДВ
|
7 061 343,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД" |
8 241 865,55
UAH з ПДВ
|
8 199 625,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" #43575340 |
Очікує рішення |
7 061 343,02
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 13:14
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 21:26 |
Кінець періоду оскарження: | 21 квітня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до службової записки відповідальної особи з технічних питань за предметом закупівлі від 10.04.2024 року: «Після оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, виявили додаткове обладнання протипожежного призначення, яке було встановлено в укриттях в закладах освіти і яке підлягає обслуговуванню. Зміни в кількості обладнання протипожежного захисту значно впливають на формування ціни тендерної пропозиції Учасника. Ці коригування були виявлені після оголошення про проведення процедури |
Документи:
10 квітня 2024 21:26
|
Електронний підпис |
10 квітня 2024 21:24
|
17_Протокол_відміна процедури закупівлі_Послуги_10.04.2024.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-02-13-014189-a.b3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ФАЕТОН-2020", Код ЄДРПОУ:43575340
Дата подання: 18 квітня 2024 21:33
Дата подання: 18 квітня 2024 21:33
СКАРГА
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо неправомірної відміни торгів
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2024 16:26
рішення від 22.04.2024 № 7041.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2024 16:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2024 № 7536.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 13:59
рішення від 29.04.2024 № 7536.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 17:51