Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Вебсайт: | http://vnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13 |
Контактна особа: |
Олена Гаврилюк +380332244468 delivery-dep@vnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 13:31 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 13:31 |
Очікувана вартість: | 1 510 338,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 551,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги протягом 15-ти робочих днів, після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених Актів виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма КБ-3). | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 13:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 13:55 |
Тендерна документація.pdf | |
13 лютого 2024 13:55 |
Додаток 4 - (ПД).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з Додатком 3 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Аналогічним договором у даній закупівлі буде вважатись договір однакової правової природи (договір підряду) з аналогічним предметом закупівлі: нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкція або поточний ремонт об’єктів будівництва.
Виходячи з цього договір на "Капітальний ремонт прибудинкової території" не є аналогічним договором.
Відповідно до цього, Капітальний ремонт вулиць, доріг, скверів і т.д. не є аналогічним Договором.
Вимоги про усунення порушення
- договірна ціна;
- локальні кошториси до договірної ціни:
- розрахунок договірної ціни;
- пояснювальна записка;
- зведений кошторисний розрахунок;
- підсумкова відомість ресурсів.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Відтак, прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Юкесон Груп»» є безпідставним.
На підставі наказу Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 № 196 централізований розрахунок кошторисної зарплати скасовано, а процедуру складання інвесторської кошторисної документації спрощено.
Відповідно до п. 4 наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599) (далі - Порядок № 281) розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики.
За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2024 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 12558,80 гривні для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8.
Крім того, статтею 15 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами) передбачено: «Форми і системи оплати праці, норми прації, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів, умови застосування і розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат установлюються підприємствами в колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною і галузевими (регіональними) угодами. З урахуванням цієї норми Закону України «Про оплату праці» підрядна організація має право самостійно формувати фонд оплати праці і спрямовувати на ці цілі додаткові кошти за рахунок прибутку, що знаходиться в розпорядженні підприємства, або навпаки, заощаджувати на цій статті, дотримуючись норм і гарантій, передбачених законодавством і колективним договором, спрямовуючи кошти на життєво важливі для підприємства потреби».
Отже, різниця між фактично нарахованою заробітною платою і заробітною платою, передбаченою в кошторисній документації, покривається в першу чергу за рахунок коштів на покриття ризику та коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, або економії, отриманої по інших статтях зведеного кошторисного розрахунку.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що інститут вимоги використовуються для отримання додаткової аргументації та роз'яснень щодо підстав відхилення/визнання переможцем іншого учасника, а не для оскарження рішень замовника по кваліфікації. В разі подання учасником вимоги, у Замовника відсутні повноваження, визначені чинним законодавством та технічна можливість змінити своє рішення у системі електронних закупівель.
З огляду на вищезазначене, вимога ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ» є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції файлу «Кошторис.pdf» учасником вказано, що Договірна ціна визначена на основі «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до пункту 5.33. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
«До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.”
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БК "Юкесон Груп" міститься договірна ціна, в якій у розрахунках «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» зазначено: "-".
Наявна значна усталена практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з цього питання:
1) UA-2020-07-07-000952-с, рішення від 04.09.2020 № 16700;
2) UA-2020-10-30-001840-а, рішення від 08.12.2020 № 22683;
3) UA-2020-11-05-010802-с, рішення від 21.01.2021 № 1041;
4) UA-2021 -02-17-002742-b, рішення від 19.04.2021 № 8330;
Крім того, відповідно до підпункту 15 пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації від 13.02.2024 року (далі – ТД) надаються Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни). Ні норми Настанови, ні вимоги ТД не передбачають обов’язку учасника процедури закупівлі враховувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами при розрахунку пропозиції.
Відтак, вказана вимога не підлягає задоволенню.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що інститут вимоги використовуються для отримання додаткової аргументації та роз'яснень щодо підстав відхилення/визнання переможцем іншого учасника, а не для оскарження рішень замовника по кваліфікації. В разі подання учасником вимоги, у Замовника відсутні повноваження, визначені чинним законодавством та технічна можливість змінити своє рішення у системі електронних закупівель.
З огляду на вищезазначене, вимога ПП "ПРОМБУД-5" є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню
Скарги до процедури
Дата подання: 02 березня 2024 19:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000089 ● 955f24d154544fe8b92ce4a24d4fea3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 12:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 № 29-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.06.2024 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-13-007760-a від 13.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 14:42:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг поточного ремонту аудиторій (404, 408, 207, коридор 4-го поверху) учбового корпусу № 1 по вулиці Винниченка, 30, місто Луцьк, Волинська область. Код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-13-007760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-07 15:43:20
Пояснення на запит
Задля забезпечення ефективного функціонування Факультету «Педагогічної освіти та соціальної роботи» Волинського національного університету імені Лесі Українки, якісної підготовки спеціалістів, створення належних умов для навчання здобувачів вищої освіти була і є необхідність виконання поточного ремонт аудиторій (404,408,207,коридор 4-го поверху) учбового корпусу №1 по вул. Вінниченка, 30 м.Луцьк, Волинської області. Необхідність проведення ремонту обумовлена фізичним зносом підлоги та дверей, пошкодженням оздоблення стін та стелі, недостатності потужності внутрішньої мережі електропостачання та її зношенням .
З метою реалізації проведення ремонтних робіт, Волинський національний університет імені Лесі України у план використання бюджетних коштів на 2024 рік заклав видатки в т.ч. і на ці потреби.
14.11.2023р. були оголошені відкриті торги з особливостями на «Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на об'єкт: «Поточний ремонт аудиторій (404,408,207,коридор 4-го поверху) учбового корпусу №1 по вул. Вінниченка, 30 м.Луцьк, Волинської області»
В результаті проведення відкритих торгів з особливостями на «Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на об'єкт: «Поточний ремонт аудиторій (404,408,207,коридор 4-го поверху) учбового корпусу №1 по вул. Вінниченка, 30 м.Луцьк, Волинської області» 01.12.2023 року було укладено відповідний договір на розробку кошторисної документації № 590-18В із Фізичною особою-підприємцем Авраменко Сергієм Олександровичем.
Об’єми, склад та зміст робіт визначені у Дефектних актах, які складені під час розроблення кошторисної документації по об’єкту поточний ремонт аудиторій (404, 408, 207, коридор 4-го поверху) учбового корпусу № 1 по вулиці Винниченка, 30, місто Луцьк, Волинська область та отримана позитивна експертна оцінка від 15.12.2023 року №24-0738/03-23. На підставі вказаних даних і було сформовано технічні та якісні характеристик предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі у сумі 1 510 338,00 грн. була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості поточного ремонту аудиторій (404, 408, 207, коридор 4-го поверху) учбового корпусу № 1 по вулиці Винниченка, 30, місто Луцьк, Волинська область, підготовленого Фізичною особою-підприємцем Авраменко Сергієм Олександровичем у складі кошторисної документації.
Розмір бюджетного призначення визначений за результатами визначеної вартості вищевказаних послуг (ремонту аудиторій (404, 408, 207, коридор 4-го поверху) учбового корпусу № 1 по вулиці Винниченка, 30, місто Луцьк) та з урахуванням плану використання бюджетних коштів на 2024 рік, що був попередньо закладений Волинським національним університетом імені Лесі Українки та затверджений Міністерством освіти і науки України.
Крім того, надаємо посилання на сторінку веб-сайту Волинського національного університету імені Лесі Українки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://vnu.edu.ua/uk/news/oholosheno-vidkryti-torhy-z-osoblyvostyamy-na-potochnyy-remont-audytoriy-404-408-207-korydor-4
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником вжито заходів щодо недопущення порушень у подальшому процесі підготовки тендерних документацій.
2024-06-18 14:37:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” |
1 302 998,21
UAH з ПДВ
|
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 123 653,02
UAH з ПДВ
|
1 116 101,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" |
1 282 984,69
UAH з ПДВ
|
1 123 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПРОМБУД-5" |
1 276 481,20
UAH з ПДВ
|
1 261 377,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
1 283 774,70
UAH з ПДВ
|
1 267 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” #45074093 |
Рішення скасоване |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 12:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” #45074093 |
Відхилено |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 12:19
|
|
ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2956810876 |
Відхилено |
1 116 101,33
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2024 17:53
|
ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" #43494314 |
Переможець |
1 123 650,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2024 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 12:35
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2024 15:52
|
ДУ №5 від 29.10.2024р. до дог. №122-17В від 12.04.2024р..pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2024 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 18:12
|
Протокол №239.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 18:11
|
ДУ №4 від 22.10.2024р..pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2024 17:40
|
ДУ №3 від 30.08.2024р. до дог. №122-17B від 12.04.2024р..pdf | зміни до договору |
04 вересня 2024 17:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:44
|
ДУ №2 від 30.08.2024р. до дог.№122-17B від 12.04.2024р..pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2024 12:01
|
ДУ №1 від 28.06.24р. до дог. №122-17В від 12.04.24р..pdf | зміни до договору |
28 червня 2024 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 12:21
|
Дог №122-17В від 12.04.2024р..pdf | укладений |
15 квітня 2024 12:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022р., п. 5.4., п. 10.5., п. 13.4., Договору № 122-17В від 12.04.2024 року (далі – Договір), з врахуванням листа Підрядника від 11.06.2024р. № 1, щодо продовження строку дії договору та строку виконання робіт, у зв’язку з неможливістю виконанням робіт пов’язаних з введенням графіків погодинного відключення електроенергії |
Номер договору про закупівлю: | 122-17В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились скоригувати обсяги робіт по Договору №122-017 В від 12.04.2024 року без зміни ціни, визначеною в договорі про закупівлю. 2. Скоригувати додаток №5 «Дефектний акт» який є невід’ємною частиною Договору № 122-017 В від 12.04.2024 р. шляхом викладання в новій редакції. 3. Скоригувати додаток №2 «Договірна ціна» який є невід’ємною частиною Договору № 122-017 В від 12.04.2024 р. шляхом викладання в новій редакції. 4. Скоригувати додаток №3 «Локальний кошторис» який є невід’ємною частиною Договору № 122-017 В від 12.04.2024 р. шляхом викладання в новій редакції. 5. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. |
Номер договору про закупівлю: | 122-17В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв’язку з фактичним обсягом наданих послуг, Сторони вирішили внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Пункт 3.1. Розділу 3 Договору викласти в новій редакції: «Договірна ціна, становить: 1 073 130,78 (один мільйон сімдесят три тисячі сто тридцять грн., 78 коп.), в т.ч. ПДВ 178 855, 13. |
Номер договору про закупівлю: | 122-17В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з допущеною механічною помилкою вважати не дійсною додаткову угоду №4 від 22.10.2024р |
Номер договору про закупівлю: | 122-17В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з фактичним обсягом наданих послуг Сторони вирішили відкоригувати ціну договору в сторону зменшення та відповідні додатки, що формують остаточну ціну, а саме: Пункт 3.1. Розділу 3 Договору викласти в новій редакції: «Договірна ціна становить 1 070 000,00 грн (один мільйон сімдесят тисяч грн., 00коп), в т.ч. ПДВ 178 333,33 та визначається у додатку № 2 до цього Договору». |
Номер договору про закупівлю: | 122-17В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони вирішили пункт 3 додаткової угоди № 5 від 29.10.24 до Договору № 122-17В від 12.04.2024 року викласти в новій редакції: «3. Всі умови Договору № 122-17В від 12.04.2024 року продовжують діяти в редакції з Додатковою угодою № 1 від 28.06.2024 року». 2. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення підписів і печаток Сторін. 3. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 122-17В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |