Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аншлаги
Очікувана вартість
2 181 671,80 UAH
UA-2024-02-08-001101-a ● 26c18df026dc43eba249009e014daf8a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Віталій Гулейчук +380372553740 v.guleychuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 11:39 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 11:39 |
Очікувана вартість: | 2 181 671,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 908,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1540 штуки
Аншлаги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби України. Детальні умови оплати зазначено в проекті договору (додаток 4 до тендерної документації) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 09:20 |
(Нова редакція) Тендерна документація - Аншлаги.doc | |
12 лютого 2024 09:20 |
(Нова редакція) Додаток 3 до ТД - Аншлаги.doc | |
12 лютого 2024 09:20 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.doc | |
08 лютого 2024 09:27 |
Додаток 1 до ТД - Аншлаги.doc | |
08 лютого 2024 09:27 |
Додаток 4 до ТД - Аншлаги.doc | |
08 лютого 2024 09:27 |
Додаток 2 до ТД - Аншлаги.doc |
12 лютого 2024 09:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 лютого 2024 09:20 |
(Нова редакція) Тендерна документація - Аншлаги.doc
|
|||
12 лютого 2024 09:20 |
(Нова редакція) Додаток 3 до ТД - Аншлаги.doc
|
|||
12 лютого 2024 09:20 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.doc
|
|||
08 лютого 2024 09:27 |
Додаток 1 до ТД - Аншлаги.doc
|
|||
08 лютого 2024 09:27 |
Додаток 4 до ТД - Аншлаги.doc
|
|||
08 лютого 2024 09:27 |
Додаток 2 до ТД - Аншлаги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення про лак
Дата подання: 12 лютого 2024 12:08
Дата відповіді: 13 лютого 2024 09:36
Доброго дня, підскажіть будь ласка, чи можливо замінити лак на глянцеву ламінацію, 12 років термін служби?
Відповідь: Доброго дня. Заміна лаку на глянцеву ламінацію неможлива, оскільки це не відповідатиме вимогам рішення виконавчого комітету міської ради від 14.03.2023р. №150/5
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-08-001101-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОГОРОДНИК ІГОР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2422905490
Дата подання: 13 лютого 2024 22:22
Вимога
Вимога
Шановний Замовнику!
Ми є потенційним учасником даної закупівлі, маємо багаторічний досвід в цієї галузі. Уважно розглянувши вимоги Тендерної документації нами було виявлено дискримінаційну умову по відношенню до нас як до потенційного учасника, а саме:
ДОДАТОК 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:Аншлаги (ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання) містить інформацію щодо техніних та якісних характеристик предмету закупівлі:
Матеріал: алюмінієва композитна панель, що складається із двох шарів тонкого листового алюмінію, між якими прокладений пластиковий наповнювач (поліетилен). Товщина верхнього та нижнього алюмінієвого шару становить 0,21мм/0,21 мм, а шар поліетиленового прошарку - 2,58 мм. Шари композиту з’єднані термічним способом.
Колір композитної панелі – білий.
Тип поверхні композиту – матовий.
Колір тексту – чорний;
Метод нанесення тексту – цифровий повнокольоровий УФ-друк з додатковим покриттям захисним лаком.
Шрифт - AA Duke (Кирилиця).
Дискримінаційна умова міститься в пункті – Метод нанесення друку, а саме вимога щодо покриття виключно захисним лаком.
Маючи великий досвід в цієї сфері, та розуміючись на процесі виготовлення предмету закупівлі відповідально заявляємо, що покриття захисним лаком на композитних панелях- це винятковий вид покриття, який в Україні роблять лише декілька підприємств, але такий вид покриття не є найкращим та найдовговічнішим.
Наше підприємство не виконує даний вид покриття, замість цього ми пропонуємо замість покриття лаком – нанесення ламінації, що в свою чергу є кращим покриттям, та надаємо гарантію на довший строк служби - 12 років, замість 10 років. Стосовно саме ламінації, замовник і сам може знайти відповідну інформацію, що даний тип покриття є кращим та довговічнішим ніж лакове покриття.
Щодо дискримінації- тобто, цією умовою, яка Замовником жодним чином не обгрунтована, чому саме цей вид покриття повинен бути, і не обгрунтовано, чому наприклад ЛАМІНАЦІЯ- не буде прийнята як аналог, Замовник обмежив коло учасників, залишивши в потенційних учасниках лише 2-3 підприємства які виконують таке покриття, і таким чином поставив нас як потенційного учасника в гірше становище
Ми навіть не можемо прийняти участь у даній закупівлі, тому що спираючись на відповідь Замовника на електронному майданчику стосовно саме цього питання:
уточнення про лак
12.02.24, 12:08 Є відповідь
Доброго дня, підскажіть будь ласка, чи можливо замінити лак на глянцеву ламінацію, 12 років термін служби?
Відповідь:
13.02.24, 09:36
Доброго дня. Заміна лаку на глянцеву ламінацію неможлива, оскільки це не відповідатиме вимогам рішення виконавчого комітету міської ради від 14.03.2023р. №150/5,
зрозуміло, що заявивши свій Товар- ми як учасник будемо відхилені в даній Закупівлі.
Стосовно саме відповіді на це питання: Замовник спирається на рішення виконавчого комітету міської ради від 14.03.2023р. №150/5, проте не опубліковав його тексту для ознайомлення, щоб було прозоро видно, чим саме наш товар не буде відповідати вимогам, і чому саме було вирішено зазначити такий вид покриття – як покриття лаком.
Ми вирішили самостійно знайти та ознайомитись з текстом цього рішення та провести його правову оцінку, але виявляється що офіційний сайт Чернівецької міської ради та сайт Виконавчого комітету Чернівецької міської ради не працює або зовсім не існує.
Це ще є однією дискримінаційною умовою Замовника, тобто ви спираєтесь на якесь рішення, але навіть немає можливості з ним ознайомитись.
ЗУ Про публічні закупівлі передбачено, що, по перше, його повинні виконувати всі: як Замовники так і учасники, крім того:
- Закон визначає: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. – а Замовником створено не рівні умови, та немає жодної аргументації чому саме такі характеристики предмету закупівлі визначені замовником, та чому він не прийме аналогу.
- Ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить принципи здійснення публічних закупівель- як максимальна економія, ефективність та пропорційність; та запобігання корупційним діям і зловживанням- тобто при використанні саме лакового покриття- свідомо здійснюється порушення цих принципів, так як такий товар має менший строк експлуатації ніж ми можемо запропонувати.
- Вузьке коло учасників призводить до завищення ціни на товар, так як немає добросовісної конкуренції- виняткові підприємства, які розуміють що таке покриття виконують лише вони, свідомо будуть пропонувати цей товар за максимальною ціною, що в свою чергу порушує принцип максимальної економії.
Врахуючи вищевикладене- вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, зазначивши в ДОДАТКУ 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:Аншлаги (ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Метод нанесення тексту – цифровий повнокольоровий УФ-друк з додатковим покриттям захисним лаком або нанесенням ламінації.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику!
Ми є потенційним учасником даної закупівлі, маємо багаторічний досвід в цієї галузі. Уважно розглянувши вимоги Тендерної документації нами було виявлено дискримінаційну умову по відношенню до нас як до потенційного учасника, а саме:
ДОДАТОК 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:Аншлаги (ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання) містить інформацію щодо техніних та якісних характеристик предмету закупівлі:
Матеріал: алюмінієва композитна панель, що складається із двох шарів тонкого листового алюмінію, між якими прокладений пластиковий наповнювач (поліетилен). Товщина верхнього та нижнього алюмінієвого шару становить 0,21мм/0,21 мм, а шар поліетиленового прошарку - 2,58 мм. Шари композиту з’єднані термічним способом.
Колір композитної панелі – білий.
Тип поверхні композиту – матовий.
Колір тексту – чорний;
Метод нанесення тексту – цифровий повнокольоровий УФ-друк з додатковим покриттям захисним лаком.
Шрифт - AA Duke (Кирилиця).
Дискримінаційна умова міститься в пункті – Метод нанесення друку, а саме вимога щодо покриття виключно захисним лаком.
Маючи великий досвід в цієї сфері, та розуміючись на процесі виготовлення предмету закупівлі відповідально заявляємо, що покриття захисним лаком на композитних панелях- це винятковий вид покриття, який в Україні роблять лише декілька підприємств, але такий вид покриття не є найкращим та найдовговічнішим.
Наше підприємство не виконує даний вид покриття, замість цього ми пропонуємо замість покриття лаком – нанесення ламінації, що в свою чергу є кращим покриттям, та надаємо гарантію на довший строк служби - 12 років, замість 10 років. Стосовно саме ламінації, замовник і сам може знайти відповідну інформацію, що даний тип покриття є кращим та довговічнішим ніж лакове покриття.
Щодо дискримінації- тобто, цією умовою, яка Замовником жодним чином не обгрунтована, чому саме цей вид покриття повинен бути, і не обгрунтовано, чому наприклад ЛАМІНАЦІЯ- не буде прийнята як аналог, Замовник обмежив коло учасників, залишивши в потенційних учасниках лише 2-3 підприємства які виконують таке покриття, і таким чином поставив нас як потенційного учасника в гірше становище
Ми навіть не можемо прийняти участь у даній закупівлі, тому що спираючись на відповідь Замовника на електронному майданчику стосовно саме цього питання:
уточнення про лак
12.02.24, 12:08 Є відповідь
Доброго дня, підскажіть будь ласка, чи можливо замінити лак на глянцеву ламінацію, 12 років термін служби?
Відповідь:
13.02.24, 09:36
Доброго дня. Заміна лаку на глянцеву ламінацію неможлива, оскільки це не відповідатиме вимогам рішення виконавчого комітету міської ради від 14.03.2023р. №150/5,
зрозуміло, що заявивши свій Товар- ми як учасник будемо відхилені в даній Закупівлі.
Стосовно саме відповіді на це питання: Замовник спирається на рішення виконавчого комітету міської ради від 14.03.2023р. №150/5, проте не опубліковав його тексту для ознайомлення, щоб було прозоро видно, чим саме наш товар не буде відповідати вимогам, і чому саме було вирішено зазначити такий вид покриття – як покриття лаком.
Ми вирішили самостійно знайти та ознайомитись з текстом цього рішення та провести його правову оцінку, але виявляється що офіційний сайт Чернівецької міської ради та сайт Виконавчого комітету Чернівецької міської ради не працює або зовсім не існує.
Це ще є однією дискримінаційною умовою Замовника, тобто ви спираєтесь на якесь рішення, але навіть немає можливості з ним ознайомитись.
ЗУ Про публічні закупівлі передбачено, що, по перше, його повинні виконувати всі: як Замовники так і учасники, крім того:
- Закон визначає: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. – а Замовником створено не рівні умови, та немає жодної аргументації чому саме такі характеристики предмету закупівлі визначені замовником, та чому він не прийме аналогу.
- Ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить принципи здійснення публічних закупівель- як максимальна економія, ефективність та пропорційність; та запобігання корупційним діям і зловживанням- тобто при використанні саме лакового покриття- свідомо здійснюється порушення цих принципів, так як такий товар має менший строк експлуатації ніж ми можемо запропонувати.
- Вузьке коло учасників призводить до завищення ціни на товар, так як немає добросовісної конкуренції- виняткові підприємства, які розуміють що таке покриття виконують лише вони, свідомо будуть пропонувати цей товар за максимальною ціною, що в свою чергу порушує принцип максимальної економії.
Врахуючи вищевикладене- вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, зазначивши в ДОДАТКУ 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:Аншлаги (ДК 021:2015: 34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Метод нанесення тексту – цифровий повнокольоровий УФ-друк з додатковим покриттям захисним лаком або нанесенням ламінації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2024 09:37
Шановний Потенційний учаснику закупівлі! Доводимо до Вашого відома, що сайт за адресою http://jrep14.chv.ua ніколи не був та не є офіційним вебпорталом Чернівецької міської ради.
Відповідно до рішення Чернівецької міської ради від 15.07.2021 № 304 "Про офіційний вебпортал Чернівецької міської ради" (переглянути рішення можна за посиланням: https://city.cv.ua/search/documents/rmr_2_304_20210630.docx) з 15.07.2021 р. офіційним вебпорталом Чернівецької міської ради є портал за адресою https://city.cv.ua (далі – Офіційний вебпортал).
Офіційний вебпортал є офіційним джерелом інформації, який створений для висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів, інформаційної взаємодії з громадськістю шляхом впровадження та використання сучасних інформаційних технологій для надання інформаційних та інших послуг громадськості, забезпечення її впливу на процеси, що відбуваються в Чернівецькій міській територіальній громаді.
Отже, Ваше твердження про те, що офіційний сайт Чернівецької міської ради та сайт Виконавчого комітету Чернівецької міської ради не працює або зовсім не існує є абсолютно хибним та надуманим! Вашим невмінням користуватись мережею "Інтернет" ви вводите в оману інших потенційних учасників цієї процедури закупівлі та всіх інших зацікавлених осіб, що мають змогу переглянути інформацію про цю закупівлю, зокрема і Вашу Вимогу в ній!
Стосовно покриття захисним лаком
Повторно Вам повідомляємо, що технічні і якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і метод нанесення тексту, визначені відповідно до рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 14.03.2023 №150/5 "Про затвердження технічного опису і зовнішнього вигляду покажчика назви проспекту, бульвару, площі, вулиці, провулку, завулку, проїзду та номера будівель Чернівецької міської територіальної громади".
Додатково повідомляємо, що для перегляду цього рішення необхідно перейти на офіційний вебпортал Чернівецької міської ради за адресою https://city.cv.ua в розділ "ДОКУМЕНТИ". Для полегшення Вашого пошуку цього рішення надаємо посилання для його завантаження/перегляду:
1) https://city.cv.ua/search/documents/rmvk_2_150_5_20230314.docx - рішення;
2) https://city.cv.ua/search/additions_download/91012 - додаток до рішення.
Отже, з огляду на викладене вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
Відповідно до рішення Чернівецької міської ради від 15.07.2021 № 304 "Про офіційний вебпортал Чернівецької міської ради" (переглянути рішення можна за посиланням: https://city.cv.ua/search/documents/rmr_2_304_20210630.docx) з 15.07.2021 р. офіційним вебпорталом Чернівецької міської ради є портал за адресою https://city.cv.ua (далі – Офіційний вебпортал).
Офіційний вебпортал є офіційним джерелом інформації, який створений для висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів, інформаційної взаємодії з громадськістю шляхом впровадження та використання сучасних інформаційних технологій для надання інформаційних та інших послуг громадськості, забезпечення її впливу на процеси, що відбуваються в Чернівецькій міській територіальній громаді.
Отже, Ваше твердження про те, що офіційний сайт Чернівецької міської ради та сайт Виконавчого комітету Чернівецької міської ради не працює або зовсім не існує є абсолютно хибним та надуманим! Вашим невмінням користуватись мережею "Інтернет" ви вводите в оману інших потенційних учасників цієї процедури закупівлі та всіх інших зацікавлених осіб, що мають змогу переглянути інформацію про цю закупівлю, зокрема і Вашу Вимогу в ній!
Стосовно покриття захисним лаком
Повторно Вам повідомляємо, що технічні і якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і метод нанесення тексту, визначені відповідно до рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 14.03.2023 №150/5 "Про затвердження технічного опису і зовнішнього вигляду покажчика назви проспекту, бульвару, площі, вулиці, провулку, завулку, проїзду та номера будівель Чернівецької міської територіальної громади".
Додатково повідомляємо, що для перегляду цього рішення необхідно перейти на офіційний вебпортал Чернівецької міської ради за адресою https://city.cv.ua в розділ "ДОКУМЕНТИ". Для полегшення Вашого пошуку цього рішення надаємо посилання для його завантаження/перегляду:
1) https://city.cv.ua/search/documents/rmvk_2_150_5_20230314.docx - рішення;
2) https://city.cv.ua/search/additions_download/91012 - додаток до рішення.
Отже, з огляду на викладене вище, дана вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Веліженков Максим Олегович" |
924 000,00
UAH з ПДВ
|
435 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОНДРЯК Юрій Власійович" |
1 909 600,00
UAH з ПДВ
|
507 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кіріца Олександрина Юріївна |
1 463 000,00
UAH з ПДВ
|
508 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Компанія "Гранд Експерт" |
1 108 800,00
UAH з ПДВ
|
885 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Я-МУССОН" |
1 896 000,00
UAH з ПДВ
|
888 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВАСИЛИНЧУК АЛЬОНА ВАСИЛІВНА" |
1 694 000,00
UAH з ПДВ
|
1 124 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Веліженков Максим Олегович" #3386514931 |
Відхилено |
435 820,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 09:32
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 лютого 2024 00:00
|
ФОП "КОНДРЯК Юрій Власійович" #2907922951 |
Відхилено |
507 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 10:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 лютого 2024 00:00
|
ФОП Кіріца Олександрина Юріївна #3212511926 |
Відхилено |
508 200,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 09:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 лютого 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Компанія "Гранд Експерт" #45128929 |
Переможець |
885 500,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 11:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2024 09:36
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 лютого 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 11:11
|
ДД 2 - аншлаги.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 08:56
|
ДД 1 - аншлаги.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 16:17
|
Договір - Аншлаги.pdf | укладений |
18 березня 2024 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в частині реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 52 додатку 1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |