Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 03363772 |
Вебсайт: | https://izmail-mr.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31 |
Контактна особа: |
Світлана Куликова +380484175221 tender.ugha31@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 212 275,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 92 122,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
ДБН А.2.2-3:2014
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється в термін протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та у відповідності до ст.23 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 16:43 |
Тендерна документація.doc | |
07 лютого 2024 16:43 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
07 лютого 2024 16:43 |
Додаток 1.doc | |
07 лютого 2024 16:43 |
Додаток 2 до ТД .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000027 ● 40ebb47f9ee543ebbd5f48e2d41197d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2024 № 83
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.04.2024 № 83.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-02-07-013346-a, 07.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 17:16:56
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-02-07-013346-a, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 15:47:40
відповідь на запит органу державного фінансового контролю
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі: Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по вул. Княгині Ольги від вул. Комерційна до вул. Володимира Великого (дорога до портових потужностей)) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Замовник Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по вул. Княгині Ольги від вул. Комерційна до вул. Володимира Великого (дорога до портових потужностей)) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області))
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі Відкриті торги (з особливостями) відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
UA-2024-02-07-013346-a
Розмір бюджетного призначення 9 212 275.00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України. Послуги надаються в межах м. Ізмаїла та включають аварійні, відновні роботи по вул. Княгині Ольги від вул. Комерційна до вул. Володимира Великого. Закупівля проводиться у зв’язку з пошкодженням вулично-шляхової мережі дороги, яка є напрямком руху до портових потужностей. Технічне завдання розроблено на підставі Протоколу комісії ТЕБ та НС № 8 від 07.02.2024, службової записки управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області № 140/03-04 від 07.02.2024 та акту обстеження території комунальної власності міста, складеному спеціалістами УЖКГ ІМР Ізмаїльського району від 07.02.2024 та викладено у додатку 2 до Тендерної документації.
Обґрунтування бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги та затверджений рішенням Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Про затвердження переліку об'єктів поточного ремонту на 2024 рік (код бюджету 1216030)».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена:
- за результатом обстежень об’єкту був складений дефектний акт;
- на підставі дефектного акту в програмі АВК було проведено кошторисний розрахунок з орієнтовною вартістю об’єкту, яка визначена згідно методики, прийнятою при засіданні робочої групи УЖКГ ІМР Ізмаїльського району від 11.01.2023 Протокол № 1 (Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 20.02.2020);
- на підставі збірника «Аналіз поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій», що поставляється Аналітичним центром «Будівництво-сучасні технології».
За результатом вищезазначеного даний об’єкт був затверджений рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 07.02.2024 № 95 «Про внесення змін до переліку об'єктів поточного ремонту на 2024 рік (код бюджету 1216030)».
Додатки: дефектний акт; витяг з рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області 07.02.2024 № 95; протокол робочої групи УЖКГ ІМР Ізмаїльського району від 11.01.2023 № 1; Розпорядження Ізмаїльського міського голови Ізмаїльського району Одеської області від 11.01.2023 №12р та від 02.03.2023 №87р.
Сторінка сайту Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області: https://izmail-mr.od.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennyapredmeta-zakupivlipotochnyj-remont-avarijni-vidnovni-roboty-vulycz-i-dorig-komunalnoyi-vlasnosti-po-vul-knya/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-26 15:10:25
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-02-07-013346-a, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що термін надання послуг: 15 квітня 2024 року. Відповідно до пункту 2.3 оприлюдненого договору про закупівлю від 21.02.2024 № 126 (далі - Договір №126) термін надання послуг: з моменту підписання договору і до 15.04.2024. Згідно з пунктом 7.2 Договору №126 у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі послуг виконавець сплачує замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день невиконання або неналежного (несвоєчасного) виконання зобов’язань.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконані договірні зобов’язання згідно Договору №126 (надати: акти надання послуг та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати).
2. У разі несвоєчасності надання послуг - нараховувалося Замовником штрафні санкції постачальнику передбачені договором?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 15:28:55
Відповідь на звернення
Виконавцем виконано договірні зобов’язання згідно Договору № 126 від 21.02.2024. Станом на 30.04.2024 оплата за договором № 126 складає 2905082,44 грн. Кредиторська заборгованість УЖКГ ІМР Ізмаїльського району за договором № 126 станом на 30.04.2024 складає 5770138,22 грн. (фінансові забов’язання зареєстровано в Державній казначейській службі).
Додатки: реєстр, платіжна інструкція №367, платіжна інструкція №308, платіжна інструкція №423, платіжна інструкція №432, довідки про вартість виконаних послуг (форма КБ - 3) та акти прийомки виконаних послуг (форма КБ-2в) (акт №1, №2, №3, №4, №5, №6).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,повідомляю: Предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту. Пункт 14 Порядку №1082 містить виключення щодо видів робіт та послуг при закупівлі яких потрібно вказувати номенклатуру. Відповідно, пункт 14 посилається на абзаци другий - четвертий пункту 13 Порядку. Однак при створенні оголошення на закупівлю поточного ремонту не потрібно розписувати номенклатуру, так як поточний ремонт зазначений у абзаці п’ятому пункту 13, відповідно до якого зазначається код та назва відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з поточного ремонту або послуга з виконання науково-технічних робіт. Тому абзаци, другий - четвертий пункту 13 Порядку при проведені закупівлі – поточний ремонт не застосовуються відповідно до діючого законодавства України.
2024-05-09 16:37:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пунктів 3 і 24 Особливостей №1178.)
Оскарження в суді
Опис: | До Одеського окружного адміністративного суду подано позовну заяву |
Дата публікації: | 20 травня 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/420/15660/24 |
Дата відкриття провадження: | 21 травня 2024 |
Документи:
27 травня 2024 12:37
|
Електронний підпис |
27 травня 2024 12:37
|
Електронний підпис |
20 травня 2024 14:18
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМУ-56" |
8 898 299,53
UAH з ПДВ
|
8 898 299,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМУ-56" #42241692 |
Переможець |
8 898 299,53
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 09:42
|
ДУ №1 до дог № 126.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 12:08
|
дог № 126 від 21.02.24.pdf | укладений |
21 лютого 2024 12:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |