Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ І ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38658739 |
Місцезнаходження: | 50069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська 12, кімн. 206 |
Контактна особа: |
Світлана Бонько +380990556383 parkbhmelnitskogo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 16:20 |
ДОДАТОК 1.docx | |
06 лютого 2024 16:20 |
ТД.doc | |
06 лютого 2024 16:20 |
Додаток 2.doc | |
06 лютого 2024 16:20 |
Технічні вимоги для ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000019 ● c9926a230ce8461a9b86ea703a36d341
- Статус: завершено ● Дата: 29 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2024 № 15-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.05.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.05.2024 №15-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-02-06-012990-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-08 16:03:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-012990-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-13 16:48:52
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України від 06.05.2024 по закупівлі UA-2024-02-06-012990-a, комунальне підприємство «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради (далі – Замовник) надає свої пояснення та повідомляє наступне.
Уповноваженою особою Замовника 06.02.2024р. було оголошено процедуру закупівлі - відкриті торги з особливостями на закупівлю «послуги із прибирання та підмітання доріжок в парках та прибирання на інших об’єктах благоустрою міста», згідно до ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (далі – послуги) на очікувану вартість закупівлі на 2024р. на суму 10 000 000,00 UAH з ПДВ за номером ID: UA-2024-02-06-012990-a.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, а саме здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації, шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (цінові пропозиції додаються) та в межах видатків затверджених на вищезазначені заходи Програмою розвитку та утримання об'єктів (елементів) благоустрою м. Кривого Рогу на період 2017 - 2026 років, яка затверджена рішенням міської ради від 08.12.2023 №2323 «Про бюджет Криворізької міської територіальної громади на 2024 рік», зі змінами. Планування вищезазначених видатків, здійснено на підставі статті 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» при формуванні проектних показників бюджету на 2024 рік та затверджено у встановленому нормами чинного законодавства порядку.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника, з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На балансовому обліку Замовника знаходяться 5 парків міста, а саме: парк культури і відпочинку ім. Богдана Хмельницького, парк ім. Федора Мершавцева (1-ша частина), Парк ім. Федора Мершавцева (2-га частина), районний парк Героїв, Дитячий парк ім. Ю. Гагаріна.
Організацію комплексного обслуговування об’єктів благоустрою підприємство здійснює відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154, Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2003 №145 та інших діючих санітарних норм і правил, державних стандартів і технічних умов, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»; Закону України «Про управління відходами»; Правил благоустрою територій населених пунктів, затверджених рішенням Криворізької міської ради від 31.01.2023р. № 1685; Типових правил благоустрою територій населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 №310; Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213 та інші.
До цього пояснення додаються:
1. Сканкопії 3-х комерційних пропозицій на 6 аркушах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК АВЕНЮ КР" |
9 928 573,68
UAH з ПДВ
|
9 928 573,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК АВЕНЮ КР" #45284807 |
Переможець |
9 928 573,68
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2024 14:49
|
ду 816355,57_compressed.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 10:14
|
20_compressed.pdf | укладений |
22 лютого 2024 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення, зміна оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |