Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» |
Код ЄДРПОУ: | 14034534 |
Місцезнаходження: | 46011, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, вулиця І. Франка, 16 |
Контактна особа: |
Гораль Олег Богданович +380352428137 vmtp-teplo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2024 16:14 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2024 14:30 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2024 14:30 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 15 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2024 11:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2024 10:13 |
ЗМІНИ 3.02.2023 .doc | |
03 лютого 2024 10:13 |
Тендерна Документація (нова ред. 3.02.2024).docx |
03 лютого 2024 11:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 лютого 2024 10:13 |
ЗМІНИ 3.02.2023 .doc
|
|||
03 лютого 2024 10:13 |
Тендерна Документація (нова ред. 3.02.2024).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На підприємстві наявні системи дистанційного контролю та моніторингу.
Замовником заплановано внесення змін у тендерну документацію і зазначену Вами вимогу буде вилучено.
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Показники таблиці основних вимог до зовнішньої оболонки, будуть викладені у наступній редакції:
Матеріал: поліетилен високої щільності, мінімум ПЕ-80;
Щільність: не менше 940 кг/м3;
Відносне подовження при розриві: не менше 350% на прохід;
Межа текучості при розтягу, МПа:не менше 15
Термостабільність при 200º С, хв.: не менше 20
Мінімальна товщина: згідно ДСТУ Б В.2.5-31:2007
Довжина коліна має бути 1000 мм, інша замовником не допускається.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-20-000025 ● 4f8a37faa5e346ee953c9503a4fdcd8d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2024 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-01-31-011637-a 31.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-21 14:07:11
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-23 13:34:49
Про надання пояснень відповідно до моніторингу Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2024-03-20-0000025)
По першому питанню запиту
1) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби підприємства, у зв”язку із аварійним станом тепломереж (підтверджено відповідними актами обстежень стану ділянок теплових мереж), сформовані, узгоджені відповідними технічними службами підприємства та наведені у додатку 3 до тендерної документації. Потреба в заміні теплової мережі складає:
від котельні по вулиці І. Франка, 16 на ділянці від ТК63А до ТК66 по вулиці Опільського, 2- Камінна, 4;
від котельні по вулиці Галицька, 40 на ділянці від ТК53 до ТК 53-а по просп.Злуки, 9. Технічні характеристики труб та комплектуючих наведені у службових записках та актами обстежень стану ділянок теплових мереж(додаються).
2) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу III примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Розрахунок очікуваної вартості та пропозиції виробників додаються.
Пояснення щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комерційні пропозиції становлять: ТОВ «Перший трубний завод» - 3421014,58 гривень; Корпорація «Енергоресурс- 3436710,97 гривень, ТОВ «Термо- Ізол» - 3400444,70 гривень. Середня вартість пропозицій на труби попередньоізольовані та комплектуючі до них відповідно - 3419390,083 гривень. У даній вартості: середні значення вартості труби (224 м) – 2188179,84 гривень; комплектуючих (з врахуванням 10 нерух.опор) – 1231210,243 гривень. Оскільки підприємством визначено потребу у 8 нерух.опорах, то вартість комплектуючих (з врахуванням 8 нерух.опор) відповідно складе – 1152370,497 гривень.
Керівництвом підприємства прийнято рішення щодо закупівлі труб товщиною 8 мм, а пропозиції виробників були надані на труб и товщиною 7 мм, відповідно скорегована очікувана вартість труб складе 2500776,96 гривень (2188179,84*8/7). Підсумовуючи зазначене загальна вартість предмету закупівлі: 2500776,96+115370,497 = 3653147 гривень.
Враховуючи наведене, замовником сформовано очікувану вартість предмету закупівлі - 3500000 гривень.
По другому питанню запиту
1) Комунальне підприємство «Тернопільміськтеплокомуненерго» здійснювало планування та проведення закупівлі за власні кошти, не є суб’єктом управління об’єктами державної власності, суб’єктам господарювання державного сектору економіки, головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки та не підпадає під дію вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2)Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://teplo.te.ua/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» |
1 497 988,80
UAH з ПДВ
|
1 394 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПТЗ" |
1 535 983,20
UAH з ПДВ
|
1 395 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Термо - Ізол |
1 924 999,97
UAH з ПДВ
|
1 924 999,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» #45294270 |
Переможець |
1 394 760,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 08:25
|
Накладна | укладений |
17 квітня 2024 08:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 08:51
|
договір | укладений |
21 лютого 2024 08:47
|