Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів)
Очікувана вартість
9 188 113,00 UAH
UA-2024-01-24-014168-a 2727747c355346e389e676241a41d588
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Светліков

+380442065059
+380442065059
tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, будинок 24
Контактна особа: Віктор Светліков
+380442065059, +380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2024 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2024 09:00
Очікувана вартість: 9 188 113,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 881,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2080 послуга
Меню для дітей від 1-3 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
1355 послуга
Меню для дітей від 4-6 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
1636 послуга
Меню для дітей від 7-10 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
4500 послуга
Меню для дітей від 11-18 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
23615 послуга
Меню для дорослих та матерів дітей до 6-ти років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
5000 послуга
Збалансоване по вуглеводам харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
950 послуга
Меню для дітей від 4-7 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
3520 послуга
Меню для дітей від 8-10 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
4479 послуга
Меню для дітей від 11-14 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
1380 послуга
Меню для дітей від 15-18 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
21 послуга
Безлактозне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 24 січня 2024 16:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 лютого 2024 21:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2024 21:18
ТД нова редакція.docx
09 лютого 2024 21:18
ЗМІНИ до Протоколу 35 від 09.02.2024.docx
09 лютого 2024 21:18
Протокол №35 від 09.02.2024 року.docx
09 лютого 2024 21:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2024 16:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2024 21:18
ТД нова редакція.docx
24 січня 2024 16:07
ТД 24.01.24.docx
09 лютого 2024 21:18
ЗМІНИ до Протоколу 35 від 09.02.2024.docx
09 лютого 2024 21:18
Протокол №35 від 09.02.2024 року.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-01-24-014168-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ", Код ЄДРПОУ:35252260
Дата подання: 28 січня 2024 21:23
Скарга на дискримінаційні умови Документації (документація під Хілінг)
Просимо: . 1.Прийняти скаргу ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» до розгляду. 2. Провести перевірку викладених фактів. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 4. Зобов’язати ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" внести зміни в тендерну документацію за процедурою закупівлі «КОД ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів), ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-24-014168-a, з метою усунення дискримінаційних умов по відношенню до скаржника, а також умов, що обмежують конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2024 16:58
рішення від 30.01.2024 № 1815.pdf
Дата публікації: 30 січня 2024 16:58
рішення від 06.02.2024 № 2315.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 14:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання РІШЕННЯ № 2315-р/пк-пз від 06.02.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з метою усунення порушень були внесені зміни до тендерної документації до процедури закупівлі КОД ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги»

Документи подані скаржником

28 січня 2024 21:11
Скарга умови_page-0001.pdf
28 січня 2024 21:11
Скарга умови_page-0001.pdf.p7s
28 січня 2024 21:11
Додатко 4 (статут Лаб).pdf
28 січня 2024 21:21
Електронний підпис

Документи подані замовником

01 лютого 2024 16:45
Рішення від 02.01.2023 № 7.pdf
01 лютого 2024 16:45
Відповідь на скаргу.docx
01 лютого 2024 16:45
Рішення від 13.12.2023 №20117.pdf

Документи Органу Оскарження

09 лютого 2024 14:33
рішення від 06.02.2024 № 2315.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-18-000024 ● 5e5ec8c77ebb42f6b391c3bf0959e644
  • Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.04.2024 № 66
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.04.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2024 № 66

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2024-01-24-014168-a 24.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-19 17:16:26

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі КОД ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-01-24-014168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-24 16:19:54

Відповідь на звернення

Державною установою "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" 24 січня 2024 року для забезпечення харчування пацієнтів було оголошено відкриті торги з особливостями КОД ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі обґрунтований потребою Замовника з урахуванням раціону харчування відповідно до норм середньодобового набору продуктів харчування на одного хворого у закладах охорони здоров’я, з урахування вікових груп, на основі потреб хворого в енергії та нутрієнтах залежно від їх стану.
У відповідності до підготовленого нашими фахівцями технічного завдання на закупівлю, що було сформоване на основі середньо-річної кількості пацієнтів нашої лікарні та вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні», було розроблене 7-денне меню з 4-х разовим харчуванням та, відповідно, технічну специфікацію до тендерної документації. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - запит цінових пропозицій у учасників ринку. Отже, очікувану вартість було визначено на підставі аналізу ринку, а саме було здійснено запит цінових пропозицій у учасників ринку. На основі проведених розрахунків, аналізу цін та беручи до уваги норми харчування на одного хворого на день у дитячих лікарнях та реабілітаційних відділеннях обраховано меню для вікових груп, по найнижчій ціни а саме:
1. Меню для дітей від 1-3 років (2080 людино-днів, послуг) з ціною 120,00 грн без ПДВ;
2. Меню для дітей від 4-6 років (1355 людино-днів, послуг) з ціною 129,00 грн без ПДВ;
3. Меню для дітей від 7-10 років (1636 людино-днів, послуг) з ціною 149,00 грн без ПДВ;
4. Меню для дітей від 11-18 років (4 500 людино-днів, послуг) з ціною 165,00 грн без ПДВ;
5. Меню для дорослих та матерів дітей до 6-ти років (23615 людино-днів, послуг) з ціною 170,00 грн без ПДВ;
6. Збалансоване по вуглеводам (5 000 людино-днів, послуг) з ціною 150,00 грн без ПДВ;
7. Меню для дітей від 4-7 років (950 людино-днів, послуг) з ціною 252,00 грн без ПДВ;
8. Меню для дітей від 8-10 років (3520 людино-днів, послуг) з ціною 292,00 грн без ПДВ;
9. Меню для дітей від 11-14 років (4479 людино-днів, послуг) з ціною 296,00 грн без ПДВ;
10. Меню для дітей від 15-18 років (1380 людино-днів, послуг) з ціною 300,00 грн без ПДВ;
11. Безлактозне меню (21 людино-днів, послуг) з ціною 280,00 грн без ПДВ.
Виходячи із обрахованої потреби людино-днів на 2024 рік, враховуючи вікові категорії пацієнтів очікувана вартість предмета закупівлі склала 9 188 113,00 грн без ПДВ.
Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі можна знайти на офіційному сайті установи http://cardio.org.ua/publichna-informaciya/. Назва файлу “Обгрунтування технічних та якісних характеристик UA-2024-01-24-014168-a”.
Необхідні кошти передбачені у межах затверджених обсягів фінансування на 2024 рік з урахуванням запланованих поточних завдань за бюджетною програмою КПКВК 2301170 – «Спеціалізована медична допомога, що надається закладами охорони здоров’я наукових установ та закладів вищої освіти».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" 9 118 083,00
UAH
9 118 083,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 лютого 2024 23:02
Електронний підпис
25 лютого 2024 23:01
8. Статут.pdf
25 лютого 2024 23:01
11. дитяча праця.pdf.asice.zip
25 лютого 2024 23:01
10. право підпису.pdf.asice.zip
25 лютого 2024 23:01
01. абзац 14 п. 47.pdf.asice.zip
25 лютого 2024 23:01
6. ВИТЯГ З ЄДР ВІД 19.12.23.pdf
25 лютого 2024 23:01
01. абзац 14.pdf.asice.zip
25 лютого 2024 23:01
03. Солодкий корупція.zip
25 лютого 2024 23:01
03. Постайчук корупція.zip
25 лютого 2024 23:01
03. ТОВ корупція.zip
22 лютого 2024 14:38
Електронний підпис
22 лютого 2024 14:38
Проект договору.pdf
13 лютого 2024 22:06
Електронний підпис
13 лютого 2024 20:53
Електронний підпис
13 лютого 2024 20:51
02. Цінова.pdf.asice.zip
13 лютого 2024 20:51
18. ГЛ температура.pdf.asice.zip
13 лютого 2024 20:51
20-22. Сертифікати.pdf
13 лютого 2024 20:51
12. ГЛ не рф рб.pdf.asice.zip
13 лютого 2024 20:51
23.1 МЕНЮ.pdf.asice.zip
13 лютого 2024 20:51
15. Щодо КБВ 2.pdf.asice.zip
13 лютого 2024 20:51
47.3. Медичні.pdf
13 лютого 2024 20:51
31. ГЛ суд.pdf.asice.zip
13 лютого 2024 20:51
47.2. Повідомлення.pdf
13 лютого 2024 20:51
30. Звіт про аудит.pdf
13 лютого 2024 20:51
27. Декларація МТБ.pdf
13 лютого 2024 20:51
41.1. Сан обробка 20.01.24.pdf
13 лютого 2024 20:51
25. Технолог.pdf
13 лютого 2024 20:51
05. Статут.pdf
13 лютого 2024 20:51
24. Жироуловлювач.pdf
13 лютого 2024 20:51
44.2. Переклад додатку 7.pdf
13 лютого 2024 20:51
14. Щодо КБВ.pdf.asice.zip
13 лютого 2024 20:51
26.3.1. Тех. карта.pdf
13 лютого 2024 20:51
11. ПД.pdf
13 лютого 2024 20:51
01. Додаток 2.pdf.asice.zip
13 лютого 2024 20:51
23. МЕНЮ вимога.pdf.asice.zip
13 лютого 2024 20:51
35. iso 28000.pdf
13 лютого 2024 20:51
17. Субпідрядник.pdf.asice.zip
13 лютого 2024 20:51
07. Рішення учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"
#41744424
Переможець 9 118 083,00
UAH
22 лютого 2024 16:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 15:49

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику! Згідно п.п.6 ч.1 розділу ІІІ до тендерної документації Учасник надає проєкт договору підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповненні проєкту договору та додатків до нього цінові показники не зазначаються; Просимо заповнити Додатки до проекту договору у відповідності до кількісних та технічних вимог по предмету закупівлі та долучити виправлений документ.

Документи

22 лютого 2024 16:11
Довідка НАЗК
22 лютого 2024 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2024 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"
#41744424
9 118 083,00
UAH
Документи

Документи

22 лютого 2024 16:11
Довідка НАЗК
22 лютого 2024 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2025 11:06
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2025 13:39
79-2024Т ДУ6.PDF зміни до договору
21 лютого 2025 13:37
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2025 10:46
79-2024Т ДУ5.PDF зміни до договору
30 січня 2025 10:43
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2025 08:59
ДУ №4.pdf зміни до договору
02 січня 2025 08:56
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2024 15:45
79-2024Т ДУ3.PDF зміни до договору
25 грудня 2024 15:00
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2024 15:01
79-2024Т ДУ 2.PDF зміни до договору
22 листопада 2024 14:52
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2024 13:23
79-2024Т ДУ 1.PDF зміни до договору
01 березня 2024 13:22
Електронний підпис укладений
01 березня 2024 13:15
79-2024Т.PDF укладений
01 березня 2024 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп. 5 п. 19 Особливостей та пп. 5 п. 11.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 79/2024Т
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей та пункту 11.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 79/2024Т
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно підпункту 8 пункту 19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 79/2024Т
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ№3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 79/2024Т
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно підпункту 8 пункту 19 Особливостей: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та відповідно до пп. 3 п. 19 Особливостей: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю: а саме, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 79/2024Т
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей та пункту 11.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 79/2024Т
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2024 — 31 березня 2025
Сума оплати за договором: 7 522 008,90
UAH