Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Пирятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057296 |
Вебсайт: | http://pyriatyn.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Соборна, буд. 42 |
Контактна особа: |
Наталія Сенчило +380950559376 senchilo1990@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 14:13 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 14:13 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії виданої у формі електронного документа в розмірі: 2 % від очікуваної вартості закупівлі. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.1. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна; банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів), уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія оформлюється в одному із системно важливих банків України, перелік, яких встановлено НБУ, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається сканкопія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких і прийнято рішення НБУ про визнання їх неплатоспроможними. Учасник у складі пропозиції: повинен надати довідку з банку, який видав гарантію: щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації, 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 60 000 грн. 00 коп. (Шістдесят тисяч грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним і грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На і підтвердження наявності повного грошового покриття на і весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою і банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого і банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською і гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен) бути не менше строку дії тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.4. Банківська гарантія повинна відповідати формі та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону У країни «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 та умовам цієї тендерної документації. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. 2.5. Реквізити Замовника: 37000, м.Пирятин, вул.Соборна,буд.42,Лубенський р-н., Полтавської обл. р/р UA398999980314030544000016573 ЄДРПОУ 37959255 ККДБ: 24060300 Головне управління Держказначейської служби України у Полтавській області/Пирятинська міська рада Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Інформація про замовника процедури закупівлі
Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
Україна, 37000, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Пирятин вул. Соборна, 42
не є платником податку на додану вартість
Уповноважена особа-Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності -Сенчило Наталія Сергіївна, тел.(095)055-93-76,
м. Пирятин, Полтавська обл., Лубенський р-н., вул. Соборна, 42.
e-mail:senchilo1990@ukr.net
З технічних питань – Педяш Роман Олегович – завідувач сектору оборонної та мобілізаційної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами виконкому міської ради –тел.0995408239.
Відкриті торги у порядку визначеному Особливостями
Інформація про предмет закупівлі
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент згідно ДК 021:2015:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном.
Предмет закупівлі не ділиться на лоти.
Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі вцілому.
Кількість – 12 шт.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 14:21 |
ТД Квадрокопт.doc | |
22 січня 2024 14:21 |
Додаток 3.doc | |
22 січня 2024 14:21 |
ТД Квадрокопт.doc | |
22 січня 2024 14:20 |
Додаток 3.doc | |
22 січня 2024 14:20 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
22 січня 2024 14:20 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 1.docx | |
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 1.docx | |
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 5.doc | |
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 5.doc | |
19 січня 2024 16:11 |
Оголошення.docx | |
19 січня 2024 16:11 |
Оголошення.docx | |
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 2.doc | |
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 2.doc |
22 січня 2024 14:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2024 14:21 |
ТД Квадрокопт.doc
|
|||
22 січня 2024 14:21 |
Додаток 3.doc
|
|||
22 січня 2024 14:21 |
ТД Квадрокопт.doc
|
|||
22 січня 2024 14:20 |
Додаток 3.doc
|
|||
22 січня 2024 14:20 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
|||
22 січня 2024 14:20 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
|||
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx
|
|||
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx
|
|||
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 1.docx
|
|||
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 1.docx
|
|||
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 5.doc
|
|||
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 5.doc
|
|||
19 січня 2024 16:11 |
Оголошення.docx
|
|||
19 січня 2024 16:11 |
Оголошення.docx
|
|||
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 2.doc
|
|||
19 січня 2024 16:11 |
Додаток 2.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 23 січня 2024 16:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-10-000097 ● c9563ae03d3f4daaa10b9b8f9730906c
- Статус: завершено ● Дата: 19 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 52-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
10.06.2024 № 52-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-01-19-013920-a, 19.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-10 19:10:27
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-19-013920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 15:25:57
Пояснення
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
(Полтавська обл.)
Пояснення (інформація, документи) на здійснення Північно-Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн., яку проведено Виконавчим комітетом Пирятинської міської ради (далі - Замовник).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Уповноваженій особі Виконавчого комітету Пирятинської міської ради, було надано технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном сектором оборонної та мобілізаційної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами виконкому міської ради, а саме визначення очікуваної вартості, здійснювалося на підставі трьох комерційних пропозицій (Копія документів додається (Файл №1)).
Проаналізувавши цінову політику квадракоптерів у мережі інтернет та надані комерційні пропозиції, враховуючи такі фактори, як: кількість товару; поставка товару однією партією; наявності в учасника товару, що постачається в повному обсязі; терміни поставки товару було сформовано очікувану вартість.
Варто зазначити квадракоптери Mavic 3T виробляються як для китайського ринку (CP.EN.00000415.01-CN), так і для європейського ринку (Universal Edition) та на ринку є багато відновлених квадракоптерів, які видаються за нові, тому з метою, аби уникнути придбання квадракоптеру з китайською прошивкою та відновленого, в тендерну документацію додані вимоги:
- Товар, що поставляється за цим Договором має бути новим, без попереднього експлуатаційного використання, якісним та відповідати встановленим чинним законодавством України нормами, характеристиками, правилам тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля, перевіреному то готовому до використання за призначенням стані, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист Учасника;
- Учаснику складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо наявності у нього товару, що постачається, в повному обсязі відповідно до вимог документації; що зобов’язується поставити товар у визначені договором терміни, а також про те, що зауваження (у разі наявності) по якості та укомплектованості товару будуть усунені Учасником протягом 3 (три) робочі дні;
- Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку щодо гарантійного терміну експлуатації обладнання не менше 12 місяців буде здійснювати його гарантійне обслуговування протягом встановленого терміну експлуатації за умови дотримання Замовником вимог до зберігання та користування товару, що є предметом закупівлі.
- Охоплюють КВЕДи 33.13, 33.14, 46.90, відповідно до вимог
- Охоплюють КВЕДи ремонт і технічне обслуговування повітряних і космічних літальних апаратів, відповідно до вимог.
Надаємо посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном:
https://foroom.com.ua
https://killa.com.ua.
Уповноважена особа Наталія СЕНЧИЛО
11.06.2024
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-10 19:12:08
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-19-013920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 15:26:47
Пояснення
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
(Полтавська обл.)
Пояснення (інформація, документи) на здійснення Північно-Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн., яку проведено Виконавчим комітетом Пирятинської міської ради (далі - Замовник).
1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Надаємо:
- посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
http://pyriatyn.org.ua/pages/p647
Уповноважена особа Наталія СЕНЧИЛО
11.06.2024
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-20 15:41:04
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-19-013920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Згідно пункту 5 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено, що підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 47 Особливостей та спосіб підтвердження спосіб підтвердження відповідності учасників викладений у Додатку 5. В Додатку 5 до тендерної документації замовником наведено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та спосіб підтвердження учасником відсутності таких підстав, зокрема пунктами 1-12 передбачено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Пунктом 13 передбачено, що Учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору;
або учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. На виконання пункту 13 Додатку 5 тендерної документації замовника, учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка абзац 14.pdf» яким підтверджується необхідна інформація, щодо відсутності раніше укладених договорів з замовником.
Яким пунктом тендерної документації передбачено надання учасником довідки, що вимагалась замовником у вимозі про усунення невідповідностей, розміщеній в едектронній системі закупівель до 01.02.2024? Надати відповідну інформацію та посилання на пункти/вимоги тендерної документації.
Згідно пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлено, що електронна банківська гарантія підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів), уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно». З інформації наявної на сайті Уповноваженого органу відомо, що на виконання даної вимоги учасником надано всі необхідні документи, про що також вказує довідка роз`яснення учасника (документ «Довідка роз`яснення.pdf») електронній системі закупівель. На якій підставі замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 01.02.2024? Надати відповідну інформацію та посилання на пункти/вимоги тендерної документації.
- У вимозі щодо усунення невідповідностей до 01.02.2024 замовником зазначено, що У складі тендерної пропозиції учасником надано Настанову з якості, якою встановлюється документована система управління якістю учасника відповідно до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001 та Екологічну політику підприємства, розроблену у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001, однак у листі- ознайомленні із Вимогами Політики у сфері екологічного управління не має підписів усіх працівників учасника.
Учасником завантажено документ «Екологічна політика.pdf», підписаний затверджений керівником ФОП Остапенко Аліна Сергіївна та, (яка відповідно до даного інформації зазначеної в документі, як керівник, затверджує та формує Політику у сфері екологічного управління), а також підписаний працівником – менеджером з продажів Москаленко Н.Г. Які вимоги тендерної документації порушено учасником та якій підставі замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 01.02.2024? Надати відповідну інформацію та посилання на пункти/вимоги тендерної документації.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-24 09:43:04
пояснення
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
(Полтавська обл.)
Пояснення (інформація, документи) на здійснення Північно-Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн., яку проведено Виконавчим комітетом Пирятинської міської ради (далі - Замовник).
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-19-013920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Згідно пункту 5 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено, що підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 47 Особливостей та спосіб підтвердження спосіб підтвердження відповідності учасників викладений у Додатку 5. В Додатку 5 до тендерної документації замовником наведено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та спосіб підтвердження учасником відсутності таких підстав, зокрема пунктами 1-12 передбачено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Пунктом 13 передбачено, що Учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; або учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. На виконання пункту 13 Додатку 5 тендерної документації замовника, учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка абзац 14.pdf» яким підтверджується необхідна інформація, щодо відсутності раніше укладених договорів з замовником. Яким пунктом тендерної документації передбачено надання учасником довідки, що вимагалась замовником у вимозі про усунення невідповідностей, розміщеній в едектронній системі закупівель до 01.02.2024? Надати відповідну інформацію та посилання на пункти/вимоги тендерної документації.
Згідно пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації».
Тобто, даний пункти вимагає надати згідно п.47 Особливостей наявність/відсутність підстав. Учасник надав довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п.47 Особливостей, що не відповідає Постанові КабМіну № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме було внесені зміни в пункт 47 підпункт 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Згідно пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлено, що електронна банківська гарантія підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів), уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно». З інформації наявної на сайті Уповноваженого органу відомо, що на виконання даної вимоги учасником надано всі необхідні документи, про що також вказує довідка роз`яснення учасника (документ «Довідка роз`яснення.pdf») електронній системі закупівель. На якій підставі замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 01.02.2024? Надати відповідну інформацію та посилання на пункти/вимоги тендерної документації.
Згідно тендерної документації розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації пункту» пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції « 2.1. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна; банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів), уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно».
При завантаженні банківської гарантії за посиланням https://ca.diia.gov.ua/verify отримали відповідь файл не містить підписів (файл №1 додаються) і для уточнення було надано 24 години для виправлення.
- У вимозі щодо усунення невідповідностей до 01.02.2024 замовником зазначено, що У складі тендерної пропозиції учасником надано Настанову з якості, якою встановлюється документована система управління якістю учасника відповідно до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001 та Екологічну політику підприємства, розроблену у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001, однак у листі- ознайомленні із Вимогами Політики у сфері екологічного управління не має підписів усіх працівників учасника. Учасником завантажено документ «Екологічна політика.pdf», підписаний затверджений керівником ФОП Остапенко Аліна Сергіївна та, (яка відповідно до даного інформації зазначеної в документі, як керівник, затверджує та формує Політику у сфері екологічного управління), а також підписаний працівником – менеджером з продажів Москаленко Н.Г. Які вимоги тендерної документації порушено учасником та якій підставі замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 01.02.2024? Надати відповідну інформацію та посилання на пункти/вимоги тендерної документації.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації: «З метою закупівлі якісного товару, Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції сертифікати на систему менеджменту якості, видані на ім’я учасника, що:
а) Охоплюють КВЕДи 33.13, 33.14, 46.90, відповідно до вимог:
- ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий органом з сертифікації, що акредитований НААУ, в сфері якого повинен бути (ДК 021:2015 або КВЕД-ДК 009:2010), чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками, звіт про аудит та Настанову з якості, якою встановлюється документована система управління якістю учасника відповідно до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001;
- ДСТУ EN ISO 14001:2015, виданий органом з сертифікації, що акредитований НААУ, в сфері якого повинен бути (ДК 021:2015 або КВЕД-ДК 009:2010), чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками та Екологічну політику підприємства, розроблену у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001»
У складі тендерної пропозиції надано Настанову з якості, якою встановлюється документована система управління якістю учасника відповідно до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001 та Екологічну політику підприємства, розроблену у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001. У Листі – ознайомленні із Вимогами Політики у сфері екологічного управління не має підписів усіх працівників учасника.
ФОП Остапенко завантажила Настанову якості в пункті 4.3 Визначення сфери дії системи менеджменту якості на Малюнок 1 - Структура органів управління системи менеджменту якості ФОП ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА та на Малюнку 2 – Організаційна структура ФОП ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА показано що не лише керівник входить в структуру, а й адміністрація, відділ збуту, склад і т. д., відповідно до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001 та Екологічну політику підприємства, розроблену у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 1400 і в листі ознайомлення з вимогами політики повинні бути ці працівники.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункту 43:
« Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Уповноважена особа Наталія СЕНЧИЛО
24.06.2024
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-20 16:30:52
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-19-013920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- пунктом 3 тендерної документації замовником зазначено про те, що ступень локалізації виробництва до товару, що є предметом закупівлі не застосовується. Надати інформацію та підтверджуючі документи з приводу підстав для незастосування замовником даних вимог. В той же час, у разі здійснення Замовником закупівлі товарів для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача, надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 16:05:39
пояснення
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
(Полтавська обл.)
Пояснення (інформація, документи) на здійснення Північно-Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн., яку проведено Виконавчим комітетом Пирятинської міської ради (далі - Замовник).
Пунктом 3 тендерної документації замовником зазначено про те, що ступень локалізації виробництва до товару, що є предметом закупівлі не застосовується. Надати інформацію та підтверджуючі документи з приводу підстав для незастосування замовником даних вимог. В той же час, у разі здійснення Замовником закупівлі товарів для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача, надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
Згідно з пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6 ¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до абзацу четвертого пункту 3 Особливостей Положення пункту 6 ¹ розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Одночасно повідомляємо, що закупівля за предметом закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном здійснювалась для потреб Збройних Сил, інших військових формувань про що свідчить назва предмета закупівлі, запити військових частин та на виконання "Програми підтримки Збройних Сил України, підрозділів територіальної оборони, які розташовані на території Пирятинської міської територіальної громади, на 2024 рік"(додається файл №1), тому у тендерній документації відсутні вимоги та інформація щодо ступеню локалізації товару.
До Пирятинської міської ради надійшов лист від командира Пирятинської добровольчої сотні Лубенського ДФТГ №1 (додається Файл №2), щодо надання допомоги в доукомплектуванні засобами, які не були отримані в 2023 році, а саме придбання квадрокоптерів, тепловізорів та мобільних РЕБ. У зв’язку з наявними, затвердженими та виділеними коштами на загальну суму 5 000 000,00 грн. по «Програмі підтримки Збройних Сил України, підрозділів територіальної оборони, які розташовані на території Пирятинської міської територіальної громади на 2024 рік» було проведено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном.
Під час проведення торгів на адресу міської ради надходили листи - прохання від військових частин ЗСУ (додається файл №3) про надання благодійної допомоги у вигляді різних матеріальних засобів в тому, числі квадрокоптери. Після завершення процедури відкритих торгів з особливостями на постійних депутатських комісіях міської ради було розглянуто вище зазначені листи військових частин та вирішено першочергово для виконання бойових завдань пов’язаних з відсіччю та струмування збройної агресії російської федерації на різних напрямках України, передати закуплені квадрокоптери військовим частинам відповідно до їх листів (додається рішення про передачу майна файл № 4).
Уповноважена особа Наталія СЕНЧИЛО
21.06.2024
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2024 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА |
2 754 000,00
UAH з ПДВ
|
2 754 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" |
2 976 000,00
UAH з ПДВ
|
2 976 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА #3489715604 |
Переможець |
2 754 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 11:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 лютого 2024 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 11:49
|
Квадрокоптер.pdf | укладений |
08 лютого 2024 11:47
|