Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Печерська обласна лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01981566 |
Місцезнаходження: | 23610, Україна , Вінницька обл., Тульчинський район, село Печера, вулиця Івана Кальницького, 7 |
Контактна особа: |
Коваль Інна Миколаївна +380680065079 pechera_ol1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2024 12:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2024 12:17 |
Очікувана вартість: | 671 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 711,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15800000-6: Продукти харчування різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | продукти харчування різні | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2024 12:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 12:13 |
Тендерна документація продукти харчування різні.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000036 ● f521aabce37f41c481cd0f16a543b678
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 №29-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.04.2024 №29-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-01-10-003501-a, 10.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-19 10:07:55
Пояснення з власної ініціативи
Доброго дня, скажіть будь ласка, яка стаття Закону України "Про публічні закупівлі" була порушена у даній закупівлі?
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 11:51:30
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі продуктів харчування різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-10-003501-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до умов пункту 5 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) (в редакції чинній на час здійснення закупівлі) забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної Постановою №1178, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної Постановою №1178 (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 Постанови №1178).
Зважаючи на вищезазначене, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 09:51:05
Відповідь на моніторинг
Відповідь на моніторинг
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-23 09:47:16
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь на моніторинг
- 24042024 відповідь моніторинг ua-2024-01-10-003501-a.DOCX
- Проаналізовані закупівлі для розрахунку очікуваної вартості.xlsx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 11:39:16
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі продуктів харчування різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-10-003501-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Чому предмет закупівлі визначено за третьою цифрою Єдиного закупівельного словника, а саме за кодом ДК 021:2015: 15800000-6 – «Продукти харчування різні», тоді як відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 визначено, що предмет закупівлі товарів визначається замовником, зокрема, згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 09:32:35
Відповідь на моніторинг
Відповідь на моніторинг
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення
2024-05-07 12:10:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2024-05-07 16:24:10
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Драпіковський Сергій Вікторович #2790814870 |
Переможець |
670 528,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2024 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 11:52
|
Угода на розірвання договору на продукти харчування.docx | укладений |
07 травня 2024 11:48
|
Угода на розірвання договору на продукти харчування.docx | зміни до договору |
07 травня 2024 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 15:11
|
договір продукти харчування .docx | укладений |
24 січня 2024 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |