Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СІМ'Ї ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43434119 |
Місцезнаходження: | 36003, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, Київський район МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 5 |
Контактна особа: |
Олена Лисюра +0532565335 departament.poltava11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2024 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 січня 2024 15:28 |
Початок аукціону: | 19 січня 2024 15:28 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
100 конструкцій, на яких буде розміщено 200 портретів героїв з кожної сторони окремо.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100% вартості партії товару в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання представниками Сторін накладних. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Учасником. Оплата здійснюється тільки за фактично отриманий товар. Розрахунок здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ №590 від 09.06.2021р (зі змінами). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2024 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2024 14:31 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.docx | |
11 січня 2024 14:31 |
Тендерна документація Конструкції.docx | |
11 січня 2024 14:31 |
Оголошення металеві конструкції.docx | |
11 січня 2024 14:31 |
ПРОТОКОЛ внесення змін 2.doc | |
11 січня 2024 14:31 |
ПРОТОКОЛ внесення змін.doc | |
10 січня 2024 11:18 |
Проєкт Договору металеві конструкції.docx |
11 січня 2024 14:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 січня 2024 14:31 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.docx
|
||||||
11 січня 2024 14:31 |
Тендерна документація Конструкції.docx
|
||||||
11 січня 2024 14:31 |
Оголошення металеві конструкції.docx
|
||||||
11 січня 2024 14:31 |
ПРОТОКОЛ внесення змін 2.doc
|
||||||
11 січня 2024 14:31 |
ПРОТОКОЛ внесення змін.doc
|
||||||
10 січня 2024 11:18 |
Проєкт Договору металеві конструкції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Як саме буде виконуватись фрезерування композиту? Фрезерування композиту виконується «Фрезерувальною машиною».
2. Чи є схема кріплення конструкції до фундаментного блоку?
В закладній, яка буде забетонована в основу, передбачені вертикальні пластини з отворами під болти-кріплення, що співпадають з отворами на конструкції для фіксації.
3. Чи можливе використання декоративних кріплень на лицевій частині конструкції?
Можна використати кріплення на лицевій частині для зʼєднання з закладною
4. Чи можливе використання блоку живлення та лед стрічки потужністю 12 V?
Блоки живлення і led-стрічку описували за рекомендаціями «Міськсвітло».
5. Де саме має бути вмонтований блок живлення?
Зверху, так як не послаблює конструкцію і зручно для монтажу електроскладових конструкції.
6. Чи потрібне заземлення? Так
7. Чи потрібно включати монтаж в розрахунок вартості?
Ні, тільки доставка на місце монтування. І доставка закладної для бетонування.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-20-000010 ● 7441906afae94d9f918993325a90f51e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2024 13:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 № 13-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 19.03.2024 № 13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-09-007409-a від 09.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-20 16:57:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Металеві конструкції з нанесенням портретів героїв на алюмінієвих композитних панелях з двосторонньою підсвіткою» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-09-007409-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 13:14:31
ПОЯСНЕННЯ
ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СІМ’Ї ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, розглянувши запит на пояснення згідно Рішення від 20.03.2024 року, Наказ № 13-з від 19.03.2024 року, повідомляє наступне, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
1 . Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними характеристиками з використанням інтернет-ресурсу, який знаходиться у відкритому доступі. Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Для того щоб визначити, яка це має бути конструкція було створено робочу групу, що затверджено протоколом № ПР/02 від 18.09.2024 року. На волонтерських засадах ФОП Данилевською Катериною Ігорівною (далі ФОП Данилевська К.І.) було проведено роботу та напрацьовано варіанти макетів «Металевих конструкцій з нанесенням портретів героїв на алюмінієвих композитних панелях з двосторонньою підсвіткою». Враховуючи антивандальність та довготривалий термін їх використання, дані макети були погоджені робочою групою, яка координує реалізацією проєкту «Полтава пам’ятає Героїв», до складу якої входять матері, дружини загиблих та близькі родичі.
Даний макет конструкцій був затверджений рішенням ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 19 жовтня 2023 року № 306 .
Департаментом культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради ФОП Данилевській К.І. було направлено запит щодо визначення очікуваної вартості придбання даних конструкцій, так як вона була ініціатором розробки даних макетів, а саме «Металевих конструкцій з нанесенням портретів героїв на алюмінієвих композитних панелях з двосторонньою підсвіткою» .
Також Департаментом культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради було проведено моніторинг встановлення конструкцій загиблим захисникам в інших містах на самій платформі «PROZORRO». Відбувся тендер на схожі такі конструкції в м.Буча «prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-09-012788-a». Їх очікувана вартість становила 35000,00.
Враховуючи ці дані, Департаментом культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради і було визначено очікувану вартість закупівлі.
2. Замовник не здійснив публікацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки на даний час не має власного веб-сайту. В той же час Замовником було оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі водночас з оприлюденням самої закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-09-007409-a . Також хочемо повідомити, що Замовником буде вжито заходів, щодо створення власного веб-сайту, а саме: на даний час сайт проводиться моніторинг цін на розробку власного веб-сайту на якому в подальшому буде здійснюватись публікація обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та пошук самих розробників
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради ознайомившись з результати моніторингу закупівлі з огляду на встановлені порушення, виявлені Державною аудиторською службою України західного офісу держаудитслужби управління західного офісу держаудитслужби у волинській області, повідомляє про наступне: Департаментом культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради здійснено роз’яснювальну роботу. З метою подальшого уникнення порушень, проводяться заходи , щодо створення власного веб-сайту, а саме направлено листи деяким розробникам-виконавцям, для визначення очікуваної вартості створення та розробки веб сайту Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради». Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), на даний час прийнято рішення: за відсутності власного веб сайту, Департаментом культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікуваної вартості буде здійснюватися на веб-сайті Полтавської міської ради, в розділі «Державні закупівлі», для недопущення подальших таких порушень законодавства у сфері закупівель. Також було прийнято рішення про проходження навчання та семінарів, щодо підвищення кваліфікацій Уповноважених осіб Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради
2024-04-03 14:20:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2024 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПАСЬКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
2 740 000,00
UAH з ПДВ
|
1 569 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАЗУР МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ" |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛУЧИНА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" |
3 345 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Група Сателіт |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДАНИЛЕВСЬКА КАТЕРИНА ІГОРІВНА" |
3 050 500,00
UAH з ПДВ
|
2 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІША ПРІНТ" |
2 999 000,00
UAH з ПДВ
|
2 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+" |
3 099 600,00
UAH з ПДВ
|
3 099 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПАСЬКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3430808855 |
Переможець |
1 569 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2024 15:16
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 січня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2024 17:07
|
Д.У№1 від 19.02.2024.PDF | зміни до договору |
22 лютого 2024 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 14:10
|
№7 ФОП Пасько.PDF | укладений |
07 лютого 2024 14:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням затримки фінансування витрат замовника, у зв’язку з перерозподілом КЕКВ (з 3110 на 2110) відповідно до Наказу № 333 від 12.03.2012 року зі змінами та установчих документів про облікову політику Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 2.2 Договору №7 від 07.02.2024 р. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |